Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - общи приказки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - общи приказки

    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    Състезанието в Сливен приключи успешно. Коефициентите на състезанието са:
    хоби 1,9
    експерт 1,9
    За генералното класиране точките получени от участниците в състезанието се умножават по тези коефициенти и се закръгляват до цяло число.
    Четейки правилника, изключително се заитригувах от коефициента и неговия смисъл, по-точно липсата на такъв.

    Крайното класиране се определя чрез събирането на точките от всяко състезание. Те от своя страна са получени по следния начин: резултатът на всеки състезател (който е плод на неговите лични усилия, умения и креативност в подготовката на съответното средство за преминаване на трасето) се умножава по коефициент (плод на субективното отношение на тримата оценяващи сложност на, забележете, трасе, техничност на трасе...).

    Посочете ми, моля, спорт, в който личните умения на участници се умножават по коефициент на обекти и субекти, върху които участниците не могат да влияят. Нито Формула 1-10, нито тенис, нито баскетбол използват за измерване наклона на терена или на каквото и да било друго, несвързано със самото участие. Та нали затова има съдии и презумция, че тяхното наличие гарантира адекватното отразяване на показаните от състезателите качества и умения в класирането.

    Казано простичко: защо крайното класиране на участниците не е сбор на А+Б+В+Г (където буквите са точките в класиране, без да се умножават по субективния коефициент Х, с който се оценяват съвсем други качества на едни други хора (организатори)?

    Ако някой е виждал спорт, в който резултатът в крайното класиране да се определя не на база участието и представянето на състезателите, а на залата в която играят и оценката на залата на отбор А, да се прави от съдържателите на зали B, C и D, моля да сподели.

    За целите на примера, си избираме един състезател, да го наречем Порко. В първото състезание, да го наречем Сливен, Порко се класира на място Х, което умножено по коефициент 1.9 (който означава определени умения на организатора да сглоби трасе и да организира старта) дава Y на брой точки. На състезание номер да го наречем Лазарово, Порко, примерно, печели и взема максималния брой точки. За зла беда обаче, тамошният организатор е получил по-малък коефициент (напълно възможно, примерно 0.2). Независимо от факта, че Порко се е потил еднакво и на двата старта, но въпреки това на мястото, в което е показал повече умения, или пък другите са показали по-малко сръчност, организаторът не се е представил добре, нашият многострадален герой, получава по-малко точки за крайното класиране. Е къде е справедливостта и удовлетворението за Порко от подготовката му и представеното по време на старта, и защо уменията на организаторите да се справят с организационни въпроси да влияят на крайното класиране на Порко?

  • #2
    От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

    Колега, хубаво е, че се интересуваш от смисъла на коефициента, но преди да ни предложиш съжденията си е по-добре да помислиш малко. Предупреждавам те, че тези два поста(твоят и моят) ще ги пизтрия след няколко дни, защото тук трябва да остане само важна за веригата информация.
    Коефициентът се въвежда, за да оцени комплексно състезанието. Съгласи се, че не е все едно да победиш 5 стокови джипа в Горно нанадолнище на местното състезание по случай Тодоров ден и да победиш 35 машини в "Хоби" на Лазарово. Двете победи имат различна тежест и не могат да носят еднакъв брой точки. Това е все едно да приравниш "Ролан Гарос" с "Каменица къп"! Да не говорим, че тук състезанието не е в зала, а силно зависи от препятствията.
    Същевременно стремежът към висок рейтинг на състезанието кара организатора да прави добри трасета и добра организация, да се съревновава с другите организатори от веригата, да внася нови елементи и т.н. Защото ако рейтингът му падне догодина ще дойдат много по-малко участници, от там по-малко публика, по-малък медиен и спонсорски интерес.
    По замисъл рейтингът трябва да се дава от участниците, но още не сме измислили, как да стане( част от тях се чупят и си тръгват още на първия състезателен ден, не всички пишат във форума и не всички са регистрирани с имената си(както и ти междувпрочем)). Затова тази година ще е така пък догодина ще видим.
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • #3
      От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

      Нямам джип и не съм състезател,но мисла,че оценката трябва да се прави от завършилите състезанието участници.
      Нищо не мога,и нищо не знам...

      Коментар


      • #4
        От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

        Защо само от завършилите? Те в траяла завършилите са около 60% от участниците. Незавършилите нямат ли мнение?
        И по-важният въпрос е: ТИ ще дойдеш ли на Лазарово да гониш състезателите след края на състезанието да попълнят анкетата? Ще гарантираш ли, че ще можеш ли да обхванеш всички участници (през 2012 бяха 54 екипажа)? Ако ДА заповядай да го направиш! Аз ще те подкрепя. Ако НЕ спести ми мнението си моля!
        Разликата между това, какво ни се иска и какво можем да направим в действителност се нарича "време, усилия, пари".
        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

        Коментар


        • #5
          От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

          Трасето и организацията на състезанията е задължение на лицата, които са заявили, че са организатори. Напълно субективната оценка на троицата, които може и да са любовници, партньори, братя или друг вид роднини опорочава смисъла на оценката, и вярвай ми престиж не дава.

          Оценка на способностите на организаторите може да се прави, но само отделно. Лишено от всякаква логика е конструирането на високопарната дума коефициент, изобретена вероятно от модератора-организатор, за да остане в историята (примерно като коефициентът на...).

          Мненията ни са конструктивни, и ако модераторът-организатор ги заличи, в противовес на прокламираните в тоя форум правила, със сигурност ще изглежда смешен.

          Интересно какво ще стане, ако организаторът на Лазарово, примерно получи 1.2, дали пък няма изведнъж да реши че коефициентът не е нужен? М?

          Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
          Защо само от завършилите? Те в траяла завършилите са около 60% от участниците. Незавършилите нямат ли мнение?
          И по-важният въпрос е: ТИ ще дойдеш ли на Лазарово да гониш състезателите след края на състезанието да попълнят анкетата? Ще гарантираш ли, че ще можеш ли да обхванеш всички участници (през 2012 бяха 54 екипажа)? Ако ДА заповядай да го направиш! Аз ще те подкрепя. Ако НЕ спести ми мнението си моля!
          Разликата между това, какво ни се иска и какво можем да направим в действителност се нарича "време, усилия, пари".

          Коментар


          • #6
            От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
            Колега, хубаво е, че се интересуваш от смисъла на коефициента, но преди да ни предложиш съжденията си е по-добре да помислиш малко.
            Тук се изказа неподготвен, и за 7-мокласник е ясно, че в състезание участват 2 типа лица - организатори, чиято дейност е да администрират мероприятието, изграждане на трасе и т.н. - едни го могат, други не го могат и състезатели - с основна функция да се придвижат по трасето, придържайки се доколкото е възможно до правилника, който лицето органозатор е изготвило.
            Наличието на верига, предполага състезанията от нея да се провеждат с един общ правилник, на сходни трасета (е за Лазарово може да се коментира организацията, ама няма да издребняваме) и с квалифицирани съдии (доколкото това е възможно). Участниците във веригата не са константни, но в 80% от случаите са едни и същи хора. Т.е тук цитираните примери с Горно нанадолнище НЕ важат! Изграждането на препятствията в въпрос на уменията и креативността на оргназаторите и ако те имат проблеми с това, то тези проблеми следва да тежат в тяхната кошница, а не в тази на състезателите.

            Организаторите могат да бъдат оценявани за техните умения, и това може да ранква само тях, защото е абсолютно неотносимо към състезателите. Лишено от всякаква логика е организиращия състезанието на Сепанг да ходи да оценява как този от Монца си бил сложил украсил пистата и колко завоя имало на нея. Подобни оценки следва да се дават от участниците, но дори и тогава, те не биха имали стойност ако с тях се умножават резултатите на самите участници, защото все пак всички си пият накрая бирата заедно.

            Тъй като отдавна ми прави впечатление склонността на модератора-организатор да не зачита нищо друго освен собственото си мнение, което видно в случая граничи с алогичност, ще систематизирам моите предложения, за да се подобри състезателния траял, за който така милея.

            1. Премахване на числото на Василев, добило популярност като "коефициентът" от крайното класиране на участниците.
            2. За чест и слава, "коефициентът" може да остане валиден за организаторите на състезанията, но да се дава от участнциите. Събирането на оценките да е задължение на организаторите, оправдания време, пари, не са фактор, тъкмо така ще са мотивирани да получат обратна връзка от хората, които са си трошили главите и ламарините.
            3. Неприемане на оправданието, че трасетата са различни - ами като са различни, положете усилия и ги направете сходни.




            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
            Предупреждавам те, че тези два поста(твоят и моят) ще ги пизтрия след няколко дни, защото тук трябва да остане само важна за веригата информация.


            Коефициентът се въвежда, за да оцени комплексно състезанието. Съгласи се, че не е все едно да победиш 5 стокови джипа в Горно нанадолнище на местното състезание по случай Тодоров ден и да победиш 35 машини в "Хоби" на Лазарово. Двете победи имат различна тежест и не могат да носят еднакъв брой точки. Това е все едно да приравниш "Ролан Гарос" с "Каменица къп"! Да не говорим, че тук състезанието не е в зала, а силно зависи от препятствията.
            Същевременно стремежът към висок рейтинг на състезанието кара организатора да прави добри трасета и добра организация, да се съревновава с другите организатори от веригата, да внася нови елементи и т.н. Защото ако рейтингът му падне догодина ще дойдат много по-малко участници, от там по-малко публика, по-малък медиен и спонсорски интерес.
            По замисъл рейтингът трябва да се дава от участниците, но още не сме измислили, как да стане( част от тях се чупят и си тръгват още на първия състезателен ден, не всички пишат във форума и не всички са регистрирани с имената си(както и ти междувпрочем)). Затова тази година ще е така пък догодина ще видим.
            Последно редактирано от Vitan; 26-04-13, 16:31.

            Коментар


            • #7
              От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
              Защо само от завършилите? Те в траяла завършилите са около 60% от участниците. Незавършилите нямат ли мнение?
              И по-важният въпрос е: ТИ ще дойдеш ли на Лазарово да гониш състезателите след края на състезанието да попълнят анкетата? Ще гарантираш ли, че ще можеш ли да обхванеш всички участници (през 2012 бяха 54 екипажа)? Ако ДА заповядай да го направиш! Аз ще те подкрепя. Ако НЕ спести ми мнението си моля!
              Разликата между това, какво ни се иска и какво можем да направим в действителност се нарича "време, усилия, пари".
              Не е нужно да ги гониш,анкетата става част от пътната книга и се попълва след завършване на състезанието,а времето за предаването й с удължава с 10 минути.
              Или при хвърлен толкова средства не остават пари за още няколко листа?
              Все пак пожелавам успех на начинанито.
              Нищо не мога,и нищо не знам...

              Коментар


              • #8
                От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                Колега, хубаво е, че се интересуваш от смисъла на коефициента, но преди да ни предложиш съжденията си е по-добре да помислиш малко.
                Тук се изказа неподготвен, и за 7-мокласник е ясно, че в състезание участват 2 типа лица - организатори, чиято дейност е да администрират мероприятието, изграждане на трасе и т.н. - едни го могат, други не го могат и състезатели - с основна функция да се придвижат по трасето, придържайки се доколкото е възможно до правилника, който лицето органозатор е изготвило.
                Наличието на верига, предполага състезанията от нея да се провеждат с един общ правилник, на сходни трасета (е за Лазарово може да се коментира организацията, ама няма да издребняваме) и с квалифицирани съдии (доколкото това е възможно). Участниците във веригата не са константни, но в 80% от случаите са едни и същи хора. Т.е тук цитираните примери с Горно нанадолнище НЕ важат! Изграждането на препятствията в въпрос на уменията и креативността на оргназаторите и ако те имат проблеми с това, то тези проблеми следва да тежат в тяхната кошница, а не в тази на състезателите.

                Организаторите могат да бъдат оценявани за техните умения, и това може да ранква само тях, защото е абсолютно неотносимо към състезателите. Лишено от всякаква логика е организиращия състезанието на Сепанг да ходи да оценява как този от Монца си бил сложил украсил пистата и колко завоя имало на нея. Подобни оценки следва да се дават от участниците, но дори и тогава, те не биха имали стойност ако с тях се умножават резултатите на самите участници, защото все пак всички си пият накрая бирата заедно.

                Тъй като отдавна ми прави впечатление склонността на модератора-организатор да не зачита нищо друго освен собственото си мнение, което видно в случая граничи с алогичност, ще систематизирам моите предложения, за да се подобри състезателния траял, за който така милея.

                1. Премахване на числото на Василев, добило популярност като "коефициентът" от крайното класиране на участниците.
                2. За чест и слава, "коефициентът" може да остане валиден за организаторите на състезанията, но да се дава от участнциите. Събирането на оценките да е задължение на организаторите, оправдания време, пари, не са фактор, тъкмо така ще са мотивирани да получат обратна връзка от хората, които са си трошили главите и ламарините.
                3. Неприемане на оправданието, че трасетата са различни - ами като са различни, положете усилия и ги направете сходни.




                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                Предупреждавам те, че тези два поста(твоят и моят) ще ги пизтрия след няколко дни, защото тук трябва да остане само важна за веригата информация.


                Коефициентът се въвежда, за да оцени комплексно състезанието. Съгласи се, че не е все едно да победиш 5 стокови джипа в Горно нанадолнище на местното състезание по случай Тодоров ден и да победиш 35 машини в "Хоби" на Лазарово. Двете победи имат различна тежест и не могат да носят еднакъв брой точки. Това е все едно да приравниш "Ролан Гарос" с "Каменица къп"! Да не говорим, че тук състезанието не е в зала, а силно зависи от препятствията.
                Същевременно стремежът към висок рейтинг на състезанието кара организатора да прави добри трасета и добра организация, да се съревновава с другите организатори от веригата, да внася нови елементи и т.н. Защото ако рейтингът му падне догодина ще дойдат много по-малко участници, от там по-малко публика, по-малък медиен и спонсорски интерес.
                По замисъл рейтингът трябва да се дава от участниците, но още не сме измислили, как да стане( част от тях се чупят и си тръгват още на първия състезателен ден, не всички пишат във форума и не всички са регистрирани с имената си(както и ти междувпрочем)). Затова тази година ще е така пък догодина ще видим.

                Коментар


                • #9
                  От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

                  Първоначално публикуван от митре Преглед на мнение
                  Не е нужно да ги гониш,анкетата става част от пътната книга и се попълва след завършване на състезанието,а времето за предаването й с удължава с 10 минути.
                  Или при хвърлен толкова средства не остават пари за още няколко листа?
                  Все пак пожелавам успех на начинанито.
                  Чудесно предложение!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

                    Toва е Траял,момчета, няма пътна книга.
                    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                    Враца

                    Коментар


                    • #11
                      От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

                      С пътна или без пътна книга, идеята мисля я схванахте... Има правилник, който надлежно ще бъде разпечатан, към него може да се прикрепи лист с анкета...

                      Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                      Toва е Траял,момчета, няма пътна книга.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

                        Вярно бе!
                        Обърках дисциплините,извинявам се.
                        Нищо не мога,и нищо не знам...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

                          Хайде стига сме пълнили темата с подобни разсъждения. За този сезон така сме решили да се определя коефициента, за следващия ще мислим на края на този!!!

                          Сигурен съм, че всички състезания ще станат хубави и коефициента на всички ще е висок.
                          Последно редактирано от Стоян Францов; 26-04-13, 17:35.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

                            Първоначално публикуван от Стоян Францов (g_gosho) Преглед на мнение
                            Хайде стига сме пълнили темата с подобни разсъждения.
                            Що? Да ви е хрумвало, че има и друга истина освен вашата?

                            Първоначално публикуван от Стоян Францов (g_gosho) Преглед на мнение
                            Сигурен съм, че всички състезания ще станат хубави и коефициента на всички ще е висок.
                            Коефициентът, колкото и да е висок, щот все пак си пиете бирите заедно, а и кой знае какво още, НЯМА нищо общо с качествата на участниците, както се опитва да втълпи стожерът на "справедливия" траял.

                            Бактън от лицемери!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм"

                              Дотук всичко си е добре.Ние състезателите смеси дали мнението за Сливен(а така също ще си дадем мнението и за останалите от веригата).Остава Антон,Стоянчо , Ицо и Жоро преди да си дадат оценките да прочетат темата на завършилото състезание.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X