Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лазарово 2010

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Лазарово 2010

    Първоначално публикуван от didoko Преглед на мнение
    А на място може ли да решим в кой клас да караме?Да разбирам ли,че зоните за двата класа ще бъдат различни по-сложност?
    Благодаря.
    Може разбира се. Да, зоните за "Хоби" по идея трябва да са по-леки. "Казвам по идея", защото зоните ще се ползват и от двата класа, само разположението на вратите ще е различно.
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • До: Лазарово 2010

      Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
      Миналата година всички първоначално бяха уплашени от трасето после се оказа друго.
      Нищо че съм с ниска кола но ще се бутам дори с малките гуми в експерт.Все някога трябва да започнем да се учиме как да караме!
      Пътеки и теглене кадето не става и това е!
      Федерация като не искат дори да не се бутат.
      Жалко за хората който могат и имат какво да покажат.

      Аз имам един въпрос.
      Етап тераси ок.
      Етап кал ок.
      Етап наклони ок.
      Но това гърбици как да го разбирам?Дървени трупи или?
      Съгласен съм,че трябва да започнем да се учим да караме,но и на какво се учим е много важно.Аз ще се пусна с ресьорен Самурай без блокажи и не виждам смисъл,ако трасето в "Експерт"е по-хард да се напъвам да минавам от някъде където е невъзможно да мине Самурая и няколко подпийнали фена да ме убеждават,че ще мина ако заходя по- така с повечко газ.

      Поздрави и успех на състезанието.
      [B]Шофирането е мисловен процес,който протича в мозъка.Останалото е движение по-инерция.[/B]

      Коментар


      • До: Лазарово 2010

        Искам да попитам организатора може ли да се кара с два джипа и един и сьшти пилот.

        Коментар


        • До: Лазарово 2010

          НЕ.
          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

          Коментар


          • До: Лазарово 2010

            Правилник
            за провеждане на състезание по офроуд
            „Лазарово 4х4 Екстрийм”
            15-16 май 2010



            1.Участие:
            Състезанието е между високопроходими автомобили с две оси.
            Състезанието се провежда по затворени зони с препятствия.
            Право на участие имат всички, с изключение на видимо употребилите алкохол или упойващи вещества. Състезателите ще могат да имат и помощник(навигатор), който да ги насочва през зоните. Всички екипажи задължително трябва да носят каски, а автомобилите да са оборудвани с предпазни колани и пожарогасител.
            Участието на лица под 18год. Става след писменото съгласие на техен родител( настойник).


            2. Класове:
            Участниците са разделени на два класа:
            - „Хоби”-в този клас могат да участват автомобили с гуми с диаметър до 85см включително, измерени по хоризонталния диаметър.
            -„Експерт”- единственото изискване към автомобилите е да имат предпазна клетка.

            3.Начин на оценяване на екипажите:
            Трасето се състои от 5 отделни зони за всеки клас. Зоните се отварят сутринта и се затварят следобяд, като преминаването през тях е в свободен ред. За всяка зона отговаря полеви съдия. Всяка зона има четири или пет врати (включително входа и изхода на зоната) . Преминаването през всяка врата носи на състезателя точки. Вътре в зоната може да се заобикалят врати. Преминаването на входната врата е задължително. По време на преминаването на всяка зона, за всяка грешка съдията отнема контролни точки. Състезателите могат да ползват лебедки, крикове, пътеки и т.н., но те трябва да са част от оборудването на автомобила(да са преминали входната врата на зоната вътре в автомобила). Не се допуска внасянето на помощни средства отвън. Навигатора има право да се движи пеша по трасето и да помага на пилота. При движение на автомобила хората седнали вътре трябва да са със закопчани предпазни колани и каски.
            Класирането на екипажите е по броя на контролните точки с, които всеки екипаж е преминал зоните.


            Във всяка зона на екипажите се засича времето за преминаване и контролно време от 10 мин. При просрочване на контролното време полевият съдия изважда автомобила от зоната и изчислява натрупаните точки до момента.




            Точки се прибавят за:
            Преминаване през контролна врата на целия джип 20т
            Използване на собствена опорна точка за лебедка 10т


            Точки се отнемат за:
            Ползване на асистиращата машина(1) 50т
            Ползване на лебедка(1) 30т
            Ползване на стълба( пътека, трупче, подпора) (2) 12т
            Ползване на крик( джек) (3) 10т
            Съборено колче(4)
            Настъпване на лента(5)
            Връщане назад (6)
            Време за преминаване на зона(
            7) 1т/мин

            Легенда:
            (1) За всеки цикъл „закачване-теглене-откачване” на куката
            (2) За всеки цикъл „поставяне-преминаване-вдигане” на стълбата
            (3) За всеки цикъл „поставяне-вдигане-спускане до земята” на крика
            (4) За „съборено” се счита колче, което лежи изцяло на земята.
            (5) За всяко колело
            (6) За „връщане назад” се счита, ако при движение на автомобила назад, той измине над 1метър с въртящи се колела. Свличане назад с блокирали колела не се смята за „връщане назад”.
            (7) Времето за преминаване на зоните се закръглява до минута по математическото правило( напр. 529” се закръглява на 5мин, а 530” се закръглява на 6мин)
            Разрешава се ползването на земекопни инструменти( кирки и лопати), но само ако не се поврежда (променя) съответното препятствие.
            4.Ползване на асистенция.

            Екипажите могат да ползват асистираща(и) машина(и), който ще бъде(ат) осигурен(и) от организатора.Не се допуска ползване на асистенция от друга машина извън предварително определените.
            Забранява се оказване на помощ от публиката. Ако с разрешение на съдията или въпреки забраната се ползва такава екипажа се наказва с отнемане на 5 ( ползване на асистираща машина).



            5. Дисквалификация при:
            -Излизане на автомобила
            извън зоната с две колела едновременно(гумите да излязат изцяло извън лентата).
            -Ползване на оборудване внесено отвън.
            -Промяна на препятствията чрез използване на земекопни инструменти и рязане на дървета.\
            Дисквалификацията важи само за съответната зона.

            -Движение на автомобила с хора вътре без каски или незакопчани колани. Дисквалификацията важи за съответния етап..

            -Грубо неспазване на правилата и непристойно поведение- по решение на главния съдия.
            Дисквалификацията по тази точка може да важи за етапа или за цялото състезание в зависимост от решението на главния съдия.




            6.Класиране:
            6.1 За всеки етап: класирането се извършва по броя на точките спечелени от екипажа след преминаване на зоните. Подреждането е по низходящ ред на точките. Дисквалифицираните екипажи получават 0 точки за съответната зона или за целия етап.
            6.2 За Главното класиране:Главното класиране се извършва след сумиране на резултатите на екипажите от отделните етапи(дни).
            Ако два екипажа са с еднакъв брой точки и спорят за наградите, се измерва диаметъра на гумите на машините им. Екипажът с по-малките гуми получава предимство в класирането.
            Прикачени файлове
            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

            Коментар


            • До: Лазарово 2010

              Имам едно предложение относно "пътечките". Нека да са с по малко наказателни точки, например по 5 на пътечка, за двете - 10. Преминаването с тях е допълнително изпитание за екипажа и атракция за публиката, което би било добре да бъде възнаградено.
              BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

              Коментар


              • До: Лазарово 2010

                И аз имам няколко питанки отностно правилника :
                1. За пътечките е редно да имат някакъв мах. размер като ширина и дължина / както има за гумите / ,защото сме виждали да стартира самурай с дървени талпи по 4-5 метра .
                2.
                1.Участие:
                Състезанието е между високопроходими автомобили с две оси.
                - някакъв мах. тонаж или без ограничение ? Виетнамки ,Праги ,Молотовки и др. подобни при така обявения правилник какво ще ги правите ? Даже имам един приятел със Джуган на който е махнал задния мост - него да го записвам ли за участие ?
                3.С така определените класове ми се струва ,че клас експерт участниците ще са по-малко от наградите
                4.
                Код:
                3.Начин на оценяване на екипажите:
                Трасето се състои от 5 отделни зони за всеки клас. Зоните се отварят сутринта и се затварят следобяд, като преминаването през тях е в свободен ред. За всяка зона отговаря полеви съдия. Всяка зона има четири или пет врати (включително входа и изхода на зоната) . Преминаването през всяка врата носи на състезателя точки. Вътре в зоната може да се заобикалят врати. Преминаването на входната врата е задължително. По време на преминаването на всяка зона, за всяка грешка съдията отнема контролни точки. Състезателите могат да ползват лебедки, крикове, пътеки и т.н., но те трябва да са част от оборудването на автомобила(да са преминали входната врата на зоната вътре в автомобила). Не се допуска внасянето на помощни средства отвън. Навигатора има право да се движи пеша по трасето и да помага на пилота. При движение на автомобила хората седнали вътре трябва да са със закопчани предпазни колани и каски.
                Класирането на екипажите е по броя на контролните точки с, които всеки екипаж е преминал зоните.
                - Незнам от къде ги преписвате тези правила или сами ги творите ,но не мисля ,че са реални и удачни за нашите любителски състезания и машините които правим и караме . За пореден път казвам ,че не сме в САЩ или Испания . Направете нещо реално за България ! С тази точкова система никой от състезателите не знае самият той къде е в класирането . На съдийте и организаторите също им се усложнява живота и не на последно място кога излиза крайното класиране след часове или на другия ден .
                Май много се отплеснах ,но идеята ми е да има ясни правила и колкото са по-малко те толкова по-добре за всички . Успех на организаторите .
                0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                Коментар


                • До: Лазарово 2010

                  по точка:
                  1. Пътеките нямат ограничителен размер. Трябва да са стабилно закрепени в(за) джипа. Ако смяташ, че 4-5 метрова пътека е някакво предимство заповядай да пробваш с такива.
                  2. При положение, че не разполагаме с кантар не можем да слагаме ограничение на тонажа. Според мен оптималното тегло за траялна машина е 1200-1500кг. Твоят приятел с Джугана с две оси е добре дошъл да се пробва!
                  3. С така определените класове се притеснявам, че в "Експерт" ще надвишат 35 и ще трябва да затворим зоните по-късно. В хоби засега записаните са малко.
                  4. С правилата, които "сами си измисляме"( с което се гордея ) смятам, че досега сме правили напълно адекватни за България траялни състезания. Тази точкова система успешно бе приложена на "Лазарово 2009" и "Самоков 2009". Ти много добре знаеш, че класирането излиза до час след състезанието.
                  Това, че някой не е прочел правилника и начина на оценяване, и не може да събере и извади няколко числа мисля, че не е наш пропуск. Със зоните ще може непосредствено след преминаването през всяка зона екипажа да отиде при полевия съдия и да види колко точки е събрал( и ако има някакви претенции да ги разрешат на място, докато е още "прясно" преминаването).
                  Имам идея да оборудвам съдиите с мегафони и те да съобщават в реално време колко точки печели или губи екипажа докато преминава през зоната. Така и публиката и екипажа ще разбере, по какви критерии се оценява преминаването.
                  Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                  Коментар


                  • До: Лазарово 2010

                    Жоро, аз ще съм на линия, разчитай на мен за съдия и помощник. Правилника си е ОК, дребни неща може да възникнат, но ще се чистят веднага.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • До: Лазарово 2010

                      Правите нещо много интересно и ново за България,дано всичко се нареди както сте го замислили.Тъй като се спомена за записали се участници-къде се записват? Поздрави и успех!
                      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                      Коментар


                      • До: Лазарово 2010

                        С правилата, които "сами си измисляме"( с което се гордея ) смятам, че досега сме правили напълно адекватни за България траялни състезания. Тази точкова система успешно бе приложена на "Лазарово 2009" и "Самоков 2009". Ти много добре знаеш...
                        Точно за това ги пиша : Не питай старио - питай патило от ВАШИТЕ РЕГЛАМЕНТИ . На "Лазарово 2009" имаше ли проблеми ? Мога да ти подскажа : Връщането на зад.....Излизане от зона и дисквалификация ...Теглене на стартови номера и връщането им и т.н.
                        В Самоков също имаше Ти проблем с класирането и чакането беше много дълго и продължително ! Някой от публиката останали докато си натъкмите класирането ? Да доволни има Винаги първите трима !
                        Пак казвам : НЕ СЕ ЗАЯЖДАМ ,А ИСКАМ ДА ВИ ПРЕДПАЗЯ ОТ ВАШИТЕ ГРЕШКИ !

                        П.С. Умния човек се учи от чуждите грешки ,а глупавия.......
                        Последно редактирано от Yaro; 24-04-10, 17:46. Причина: Цитат.
                        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                        Коментар


                        • До: Лазарово 2010

                          Жоро напълно те подкрепям и мисля че това е пътя.Винаги ще има хора които нещо няма да им хареса и ще са недоволни.Всеки има право да си казва мнението и да реши за себе си дали да участва.
                          Нека да има повече хора които вместо да дават акъл да организират състезания .
                          SUZUKI SAMURAI
                          http://htftp.domainbg.com/icofresh/a...m/new-logo.jpg

                          Коментар


                          • До: Лазарово 2010

                            Жоро напълно те подкрепям и мисля че това е пътя.Винаги ще има хора които нещо няма да им хареса и ще са недоволни.Всеки има право да си казва мнението и да реши за себе си дали да участва.
                            Нека да има повече хора които вместо да дават акъл да организират състезания .
                            Браво ИЦО - БРАВО КОЛЕГА ! Надявам се на това състезание и ти да се пробваш по трасето ,а не да стоиш до някое колче с молив в рецете вместо волан ! Да това е пътя и аз го подкрепям и съм участвувал ,участвам и живи и здрави и в бъдеще ще участвам на такъв тип състезания ,а не на тези които ги организират от бфас . Опитвам се да помогна да се изчистят някои грешки ,но явно не искате да ме чуете .

                            ОЧАКВАМ ДА ПОТВЪРДИТЕ ИЗИСКВАНИЯТА ЗА КЛАСОВЕТЕ И КОЛИТЕ И ДА СЕ ПОДГОТВИМ КОЛКОТО ИМАМЕ ВЪЗМОЖНОСТ ДА ГИ УДОВЛЕТВОРИМ !
                            Последно редактирано от Yaro; 24-04-10, 17:47.
                            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                            Коментар


                            • До: Лазарово 2010

                              Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                              Първоначално публикуван от icofresh
                              Жоро напълно те подкрепям и мисля че това е пътя.Винаги ще има хора които нещо няма да им хареса и ще са недоволни.Всеки има право да си казва мнението и да реши за себе си дали да участва.
                              Нека да има повече хора които вместо да дават акъл да организират състезания .
                              Браво ИЦО - БРАВО КОЛЕГА ! Надявам се на това състезание и ти да се пробваш по трасето ,а не да стоиш до някое колче с молив в рецете вместо волан ! Да това е пътя и аз го подкрепям и съм участвувал ,участвам и живи и здрави и в бъдеще ще участвам на такъв тип състезания ,а не на тези които ги организират от бфас . Опитвам се да помогна да се изчистят някои грешки ,но явно не искате да ме чуете .

                              ОЧАКВАМ ДА ПОТВЪРДИТЕ ИЗИСКВАНИЯТА ЗА КЛАСОВЕТЕ И КОЛИТЕ И ДА СЕ ПОДГОТВИМ КОЛКОТО ИМАМЕ ВЪЗМОЖНОСТ ДА ГИ УДОВЛЕТВОРИМ !
                              Моето мнение е че организаторите знаят с какво се заемат и знаят какво правят.На който не му харесва да не идва.
                              Не случайно жоро,ицо и миро направиха не едно хубави състезания.
                              Винаги ще се намерят недоволни.
                              На мен лично последното лазарово не само ми хареса а ме амбицира към подобен вид състезания.
                              Но пак искам да попитам.
                              Препятствието гърбици какво ще представлява!
                              Последно редактирано от Yaro; 24-04-10, 17:48. Причина: Цитати.
                              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                              Коментар


                              • До: Лазарово 2010

                                Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                                На "Лазарово 2009" имаше ли проблеми ? Мога да ти подскажа : Връщането на зад.....Излизане от зона и дисквалификация ...Теглене на стартови номера и връщането им и т.н.
                                В Самоков също имаше Ти проблем с класирането и чакането беше много дълго и продължително ! Някой от публиката останали докато си натъкмите класирането ? Да доволни има Винаги първите трима !
                                Проблемите, които сме имали са абсолютно нормални:
                                -един състезател не си беше прочел правилата и под въздействие на адреналина не чу каво му казва съдията и излезе от зоната с целия джип. Естествено получи дисквалификация ЗА ЕТАПА, разсърди се и не кара и на следващия ден.... Нормално... Сега пак ще е така, но дисквалификацията ще е само за зоната.
                                -Всеки е свободен да си плати таксата, да си изтегли стартов номер и да не кара( това по въпроса за Близнака). Сега няма да има стартови номера( ще има само номера за разпознаване на екипажа) и няма да има повод за мрънкане.
                                -Връщането назад какво?!? Имахме проблеми с връщането назад в Самоков, тъй като имаше неподготвени съдии и единия беше написал в съдийския лист 11, което се оказа, че не е 11 връщания, а са две.
                                Класирането в Самоков наистина се позабави, но не повече от 2 часа( има състезания в, които няма класиране 2 дни).
                                Това за НАТЪКМЯВАНЕТО НА КЛАСИРАНЕТО ще се направя, че не си го написал!! Всичко друго приемам, но такова обвинение НЕ! Една от идеите за създаването на любителски състезания е да избягаме от интригите и стъкмистиката.
                                Ако не си убеден в честността на съдийския екип по-добре не участвай.


                                п.п. Трябва да те предупредя, че трасето не е подходящо за Витара без цял преден мост.
                                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X