Ясно е :
-Ще има следните видове зони- "Гърбици", "Ровове", "Прагове", "Кал", "Наклони".
Зоните ще се отварят сутринта и ще се затварят следобяд. Преминаването през тях ще е в свободен ред. Във всяка зона ще има няколко врати(включително входа и изхода на зоната), като преминаването през всяка врата носи точки( в + ). Всяка грешка носи точки в минус( по правилата от предишните състезания). Вътре в зоната ще може да се заобикалят врати. Между зоните ще може да се сменят гуми.
-Класовете са два-
"Експерт"- задължителна клетка.
"Хоби"- гуми до 85см.
Не е ясно:
-Как ще стартират двата класа? Ако джиповете са до 30 в клас през зоните първо ще преминат "Експерт" а след тях "Хоби"(след съответните промени). Ако джиповете са повече ще отворим едновременно 10 зони и двата класа ще карат едновременно.
Аз затова моля за предварително записване, за да си направим организацията.
-Дали ще има зони "Наклони" за клас "Хоби"- или не, или зоните ще са упростени и с много леки странични наклони.
Последно редактирано от Георги Василев; 22-04-10, 14:49.
Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Точно така беше и в Испания, зоните ги отвориха в 9 часа и ги затвориха в 16 часа. Между 12 и 13 също бяха затворени. всяка зона си има контролно врме за минаване и ако го надхвърлиш, излизаш от нея до там, докъдето си стигнал и взимаш съответните точки. Пред всяка зона си чакат по наколко коли за влизане, докато не излезе предния, никой не влиза. Всяка зона си има и съдия или няколко, които на място следят всичко и отбелязват в документите. Ако контролното време за зоната е 30 минути например, последната кола в нея може да влезе най-късно в 15.29 часа, след това, дори и някой да смята, че ше мине за 10 минути, вече не се влиза.
Жоре, помислете за контролно време за зоните, еднакво за всички или различно( за всяка зона или по групи по трудност). И ключа е колкото повече зони, толкова по-добре. По-подготвените отиват на по зрелишните и трудни, по-неподготвените на по-лесните. В Испания бяха 3 групи зони с различно контролно време и различен коефициент на трудност. Преди старта пилотите оглеждат зоните, решават от къде ще тръгнат, може дори да се уговорят, за да не се скупчвати и в стартовия час всеки се отправя към избраното. Не се карат и бутата, всеки трябва да изчака реда си. В зависимост от това, как си е избрал зоните, и по време, и по коефициент, може да си сметне очаквания резултат. Знам, че е трудно, но при 40 участници е добре да има поне 20 зони, че повече от 2-3 коли на зона е кофти да чакат. В Испания бяха 15 зони за 12 коли.
Ако трябва помощ, събирай бригада, който може, да помага.
Пишете и мен за участие !!!
Имам външна клетка (и със сигурност не съм ЕКСПЕРТ ) ,но гумите ми са под 85 см ,така че съм за клас ХОБИ .
Светлин Димитров -Сузуки Витара
Мисля, че поставената граница в размера на гумите, не трябва влияе на решението на участниците, в кой клас да се запишат. Тя по скоро се налага за да не се намести някои по "големичък" в "малкия" клас и да тръгне да се "доказва" /sorry ако греша, нека организаторите да ме поправят/. Ние най вероятно ще сме с гуми 85 см и ще караме в големия клас, където предполагаме, че трасето ще е по интересно и с повече изпитания
И един съвет към организаторите: Нека да има достатъчно точки за осигуряване или хвърляне на лебетки .... и екстремите да се правят така, че да бъдат преминати от поне 3 джипа /да не са непреодолими/
Пишете и мен за участие !!!
Имам външна клетка (и със сигурност не съм ЕКСПЕРТ ) ,но гумите ми са под 85 см ,така че съм за клас ХОБИ .
Светлин Димитров -Сузуки Витара
Щом имаш клетка се запиши в "Експерт". Разделянето на класове засега го правим заради безопасността, а не заради уменията. А ограничението за гумите в "Хоби" се налага по причини, както е обяснил колегата по-горе.
За Злати: 20 зони са много(засега). Това значи 20(минимум) добре подготвени съдии, които да имат опит, да могат да взимат добре премерени отсъждания и заради, които да не ме бият при направата на генералното класиране
На този етап не смятам, че можем да се справим с такава организация.
Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
И без петел ще се съмне!
Разбира се имам пред вид федерацията.
Жалко за лицензираните състезатели, които като благодарност за платените лицензи са третирани като крепостни селяни!
Присъствието им на Вашето състезание само би добавило още повече "цвят".
Мероприятието е много хубаво и винаги го посещавам с желание - успех!
Спокойно, в УС на БФАС вече има наш човек, повдигнат е въпроса за траяла и скоро ще има промени, и то сериозни. Този отказ е плод на старото мислене и старите нрави, които им е време да си ходят.
Щом имаш клетка се запиши в "Експерт". Разделянето на класове засега го правим заради безопасността, а не заради уменията. А ограничението за гумите в "Хоби" се налага по причини, както е обяснил колегата по-горе.
За Злати: 20 зони са много(засега). Това значи 20(минимум) добре подготвени съдии, които да имат опит, да могат да взимат добре премерени отсъждания и заради, които да не ме бият при направата на генералното класиране
На този етап не смятам, че можем да се справим с такава организация.
А на място може ли да решим в кой клас да караме?Да разбирам ли,че зоните за двата класа ще бъдат различни по-сложност?
Благодаря.
[B]Шофирането е мисловен процес,който протича в мозъка.Останалото е движение по-инерция.[/B]
А на място може ли да решим в кой клас да караме?Да разбирам ли,че зоните за двата класа ще бъдат различни по-сложност?
Благодаря.
Миналата година всички първоначално бяха уплашени от трасето после се оказа друго.
Нищо че съм с ниска кола но ще се бутам дори с малките гуми в експерт.Все някога трябва да започнем да се учиме как да караме!
Пътеки и теглене кадето не става и това е!
Федерация като не искат дори да не се бутат.
Жалко за хората който могат и имат какво да покажат.
Аз имам един въпрос.
Етап тераси ок.
Етап кал ок.
Етап наклони ок.
Но това гърбици как да го разбирам?Дървени трупи или?
Коментар