Обява
Свий
Няма добавени обяви.
"КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Имам един въпрос към Тодор Христов относно класирането относно третия ден.
Защо екипажите които изобщо не стартираха през третия ден и тези които стартираха но не успяха да финишират са с еднакво време? Как се сформира класирането там? То хубаво шоу ама ..... Сега ще погледна и в правилника какво пише но нещо не ми стана ясно. Как се образуват тези три часа наказание?Последно редактирано от banjo; 05-03-15, 08:26.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Нанесени са еднакви наказания, ще го променят днес.Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеИмам един въпрос към Тодор Христов относно класирането относно третия ден.
Защо екипажите които изобщо не стартираха през третия ден и тези които стартираха но не успяха да финишират са с еднакво време? Как се сформира класирането там? То хубаво шоу ама ..... Сега ще погледна и в правилника какво пише но нещо не ми стана ясно.
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Благодаря. Понеже един навъртя една обиколка друг повече а някой не стартираха за това питах. Благодаря отновоНеможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Вече е добре.Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеНяма видео.Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Относно класирането. Екипажи 479 и 401 закъсняха за старта през втория ден но няма отразено 15 мин. наказание. Също 479 има липса на печат от СР през първия ден и в крайното класиране няма наказание от 2часа. Това шуробаджанашчина ли е? Това са случаите които аз знам.
Тодоре прегледайте си тотално цялото класиране и записките от състезанието. Прегледах наказанията от регламента и виждам тотална обърквация.Последно редактирано от banjo; 05-03-15, 09:27.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Поради затапване в бивака от други автомобили и невъзможност на някои от екипажите да стартират, решихме, че няма да има наказания за закъснение за старта и ще се дава реалното време в което са стигнали до старта, т.е. лиазоните стават свободни. За другите случаи трябва да прегледам протоколите.Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеОтносно класирането. Екипажи 479 и 401 закъсняха за старта през втория ден но няма отразено 15 мин. наказание. Също 479 има липса на печат от СР през първия ден и в крайното класиране няма наказание от 2часа. Това шуробаджанашчина ли е? Това са случаите които аз знам.
Тодоре прегледайте си тотално цялото класиране и записките от състезанието. Прегледах наказанията от регламента и виждам тотална обърквация.
Както знаеш, повечето екипажи даже не ги познавам, а и не се занимавах с класиранията въобще...което може би е грешка, но не мога да смогна всичко сам.Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеТова шуробаджанашчина ли е? .Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 05-03-15, 09:55.
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
По-голям проблем в класирането виждам в трофи Хоби за второто и трето място. В първа серия 3 екипажа финишираха заедно с времена 5:56; 5:57; 5:58 (първи, втрори и трети в генералното класиране), а са стартирали през 15 сек. Няма как времената им да са еднакви. Третия трябва да е с най-добро време - 30 сек от засеченото, а втория с -15 от засеченото. Изглежда е имало проблем с времеизмерването и всички са отчетени спрямо времето на първия стартирал в серията.
Минало и заминало награждаването вече е направено, но момчетата от Бяла Слатина и Русе - Зари и Пешо, се оказват доста ощетени.
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
В класирането от първия ден са му отразени наказанията - 4 часа, не знам защо не са ги прехвърлили...Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеСъщо 479 има липса на печат от СР през първия ден и в крайното класиране няма наказание от 2часа.
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Да споделя и моите впечатления като участник и зрител на това грандиозно събитие. Само дето не знам от къде да я захвана...
Краткия вариант: беше супер!
От тука надолу, ако някои ги мързи да четат да пропуснат.
На първо място времето беше разкошно и трите състезателни дни, което за края на февруари и началото на март е супер късмет.
Хотел Арпезос като настаняване, удобства и персонал може да се каже, че са добри, но за развития социализъм или поне четвърт век назад. В стаите беше студено, топлата вода беше жълто кафява, стаите прашлясали, непочистени, матраците изтърбушени, чаршафите скъсани, закуската-мизерна, отношението на персонала беше отвратително. И за тези "удобства" 80 лв. на вечер са неразумно много...
Парка: Въпреки охраната вътре се разхождаха мургави сънародници, които гледаха на цялата тази техника като на "джилезо" и "жица". На третия ден-понеделник от охраната ми казаха, че повече нямало да пазят и това е един от факторите, които ме накара да пропусна последната нощувка.
Кетъринга както винаги беше на много високо ниво. Имаше временни проблеми с кафемашините, но бирата не секна. Скарата също беше изобилна, а имаше и готвени ястия. Екипа беше много бърз, любезен и отзивчив.
От тук нататък продължавам само за АТВ-тата.
Първи ден навигация-Макар, че трябваше да изчакаме на старта някакви джипове да стартират, а после да се чудим как да минаваме през гъстата гора, защото бяха закъсали в коловозите като цяло трака много ми хареса. Навигацията обаче беше доста шибана. Може би мой ГПС има показва от време на време с някакво отклонение, което ми загуби много време и нерви.
Втори ден навигация-трасето също много ми хареса, естествено, че калта беше в повече, но предвид времето беше супер. Имаше много интересни екстреми, беше приятно за каране, но коловози, локви и реки на няколко пъти ми давиха машината. Трака отново на доста места не отговаряше на трасето. Това беше отчетено и от други състезатели, явно не само моя ГПС лъже. А дали трака не беше правилен?!? Неее, не мога да се съмнявам във ВЕрния трака, не мога. Само дето на старта ни казаха, че ще караме 2 обиколки, а на финала, че са отменили едната, защото било тежко трасето... Това вди до неправилно разпределение на сили на водач и машина и до лошо представяне.
Третия ден затвореното трасе беше интересно, но пистата и препятствията бяха твърде тесни и не ми беше ясно как се изпреварва особено ако си с бъги или джип.
Организацията постоянно се пропукваше, всички или почти всички се бяха шашнали, което е напълно разбираемо, заради многото участващи машини. Само третия ден се спазваха стартовите времена. Имаше много грешки в класиранията, но това не пречи на такива кебапчии, като мен, които са дошли да се видят с приятели, да пийнат студена бира и да покарат да си изкарат чудесно.
От друга гледна точка това е уникално оффроуд събитие за България и организаторите се бяха погрижили да бъде подобаващо отразено във всички медии. Давам си сметка, че за много хора оффроудърите са онези, дето замърсяват, бръмчат и копат гората. И факта че вече за втора година община Кърджали ни посреща говори за много добра сработеност м/у организатори и властите, което само по себе си е много, много ценно. Полицаите също се отнасяха с разбиране към състезателите. Имаше много зрители, което у голям успех за популяризиране на оффроуда.
Лично мое мнение : За такава грандиозна организация са необходими повече хора, трябва да има тренираност и сработеност м/у тях, а състезателите трябва да се засичат само в парка. Траковете за различните машини трябва да бъдат на различни места, да не се засичат даже и сгрешили състезатели, защото това е много, много опасно. Траковете трябва да се проверяват с повече от 1 ГПС, екстремите да се минават непосредствено сутринта преди старта и ако е необходимо да се правят обходи и да се остави човек, който да насочва състезателите. За нашия трак само борчетата бяха много високо отрязани и доста носихме лагерните си колички.
В заключение: събитието наистина е уникално за българския оффроуд, благодаря на организаторите, за положения къртовски труд, на властите за разбирането и помощта, на спонсорите, и на медии и зрители за отразяването.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Чакам становище на главния съдия .Дано не е три дни.Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнениеПо-голям проблем в класирането виждам в трофи Хоби за второто и трето място. В първа серия 3 екипажа финишираха заедно с времена 5:56; 5:57; 5:58 (първи, втрори и трети в генералното класиране), а са стартирали през 15 сек. Няма как времената им да са еднакви. Третия трябва да е с най-добро време - 30 сек от засеченото, а втория с -15 от засеченото. Изглежда е имало проблем с времеизмерването и всички са отчетени спрямо времето на първия стартирал в серията.
Минало и заминало награждаването вече е направено, но момчетата от Бяла Слатина и Русе - Зари и Пешо, се оказват доста ощетени.
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнениеПоради затапване в бивака от други автомобили и невъзможност на някои от екипажите да стартират, решихме, че няма да има наказания за закъснение за старта и ще се дава реалното време в което са стигнали до старта, т.е. лиазоните стават свободни. За другите случаи трябва да прегледам протоколите.
Както знаеш, повечето екипажи даже не ги познавам, а и не се занимавах с класиранията въобще...което може би е грешка, но не мога да смогна всичко сам.
Ставаше въпрос за същинския старт но както и да е. То и там грешката в книгата за лиазона си изигра шега и прати екипажите за гъби.Последно редактирано от banjo; 05-03-15, 12:44.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Приятели, искам да попитам нещо. С какви обективи правите, такива невероятни снимки. Поръчах си от САЩ, да ми донесът "Nikon d3300" , но незнам какви обективи да поръчам? Извинявам се, че се отклоних от темата, но не се сдържах....
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Печата в кърнета не е самоцел.Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеСъщо 479 има липса на печат от СР през първия ден и в крайното класиране няма наказание от 2часа. Това шуробаджанашчина ли е?
479 имаха 2часа за липсваща контрола.
Подадоха контестация.
Траковете и протоколите потвърдиха тяхната версия че са минали през контролата но не са спрели защото е имало много публика и не са видели човека с печата.
За това наказанието им беше отменено.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


Коментар