Обява
Свий
Няма добавени обяви.
"КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Имам един въпрос към Тодор Христов относно класирането относно третия ден.
Защо екипажите които изобщо не стартираха през третия ден и тези които стартираха но не успяха да финишират са с еднакво време? Как се сформира класирането там? То хубаво шоу ама ..... Сега ще погледна и в правилника какво пише но нещо не ми стана ясно. Как се образуват тези три часа наказание?Последно редактирано от banjo; 05-03-15, 07:26.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеИмам един въпрос към Тодор Христов относно класирането относно третия ден.
Защо екипажите които изобщо не стартираха през третия ден и тези които стартираха но не успяха да финишират са с еднакво време? Как се сформира класирането там? То хубаво шоу ама ..... Сега ще погледна и в правилника какво пише но нещо не ми стана ясно.
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Благодаря. Понеже един навъртя една обиколка друг повече а някой не стартираха за това питах. Благодаря отновоНеможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеНяма видео.Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Относно класирането. Екипажи 479 и 401 закъсняха за старта през втория ден но няма отразено 15 мин. наказание. Също 479 има липса на печат от СР през първия ден и в крайното класиране няма наказание от 2часа. Това шуробаджанашчина ли е? Това са случаите които аз знам.
Тодоре прегледайте си тотално цялото класиране и записките от състезанието. Прегледах наказанията от регламента и виждам тотална обърквация.Последно редактирано от banjo; 05-03-15, 08:27.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеОтносно класирането. Екипажи 479 и 401 закъсняха за старта през втория ден но няма отразено 15 мин. наказание. Също 479 има липса на печат от СР през първия ден и в крайното класиране няма наказание от 2часа. Това шуробаджанашчина ли е? Това са случаите които аз знам.
Тодоре прегледайте си тотално цялото класиране и записките от състезанието. Прегледах наказанията от регламента и виждам тотална обърквация.
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеТова шуробаджанашчина ли е? .Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 05-03-15, 08:55.
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
По-голям проблем в класирането виждам в трофи Хоби за второто и трето място. В първа серия 3 екипажа финишираха заедно с времена 5:56; 5:57; 5:58 (първи, втрори и трети в генералното класиране), а са стартирали през 15 сек. Няма как времената им да са еднакви. Третия трябва да е с най-добро време - 30 сек от засеченото, а втория с -15 от засеченото. Изглежда е имало проблем с времеизмерването и всички са отчетени спрямо времето на първия стартирал в серията.
Минало и заминало награждаването вече е направено, но момчетата от Бяла Слатина и Русе - Зари и Пешо, се оказват доста ощетени.
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеСъщо 479 има липса на печат от СР през първия ден и в крайното класиране няма наказание от 2часа.
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Да споделя и моите впечатления като участник и зрител на това грандиозно събитие. Само дето не знам от къде да я захвана...
Краткия вариант: беше супер!
От тука надолу, ако някои ги мързи да четат да пропуснат.
На първо място времето беше разкошно и трите състезателни дни, което за края на февруари и началото на март е супер късмет.
Хотел Арпезос като настаняване, удобства и персонал може да се каже, че са добри, но за развития социализъм или поне четвърт век назад. В стаите беше студено, топлата вода беше жълто кафява, стаите прашлясали, непочистени, матраците изтърбушени, чаршафите скъсани, закуската-мизерна, отношението на персонала беше отвратително. И за тези "удобства" 80 лв. на вечер са неразумно много...
Парка: Въпреки охраната вътре се разхождаха мургави сънародници, които гледаха на цялата тази техника като на "джилезо" и "жица". На третия ден-понеделник от охраната ми казаха, че повече нямало да пазят и това е един от факторите, които ме накара да пропусна последната нощувка.
Кетъринга както винаги беше на много високо ниво. Имаше временни проблеми с кафемашините, но бирата не секна. Скарата също беше изобилна, а имаше и готвени ястия. Екипа беше много бърз, любезен и отзивчив.
От тук нататък продължавам само за АТВ-тата.
Първи ден навигация-Макар, че трябваше да изчакаме на старта някакви джипове да стартират, а после да се чудим как да минаваме през гъстата гора, защото бяха закъсали в коловозите като цяло трака много ми хареса. Навигацията обаче беше доста шибана. Може би мой ГПС има показва от време на време с някакво отклонение, което ми загуби много време и нерви.
Втори ден навигация-трасето също много ми хареса, естествено, че калта беше в повече, но предвид времето беше супер. Имаше много интересни екстреми, беше приятно за каране, но коловози, локви и реки на няколко пъти ми давиха машината. Трака отново на доста места не отговаряше на трасето. Това беше отчетено и от други състезатели, явно не само моя ГПС лъже. А дали трака не беше правилен?!? Неее, не мога да се съмнявам във ВЕрния трака, не мога. Само дето на старта ни казаха, че ще караме 2 обиколки, а на финала, че са отменили едната, защото било тежко трасето... Това вди до неправилно разпределение на сили на водач и машина и до лошо представяне.
Третия ден затвореното трасе беше интересно, но пистата и препятствията бяха твърде тесни и не ми беше ясно как се изпреварва особено ако си с бъги или джип.
Организацията постоянно се пропукваше, всички или почти всички се бяха шашнали, което е напълно разбираемо, заради многото участващи машини. Само третия ден се спазваха стартовите времена. Имаше много грешки в класиранията, но това не пречи на такива кебапчии, като мен, които са дошли да се видят с приятели, да пийнат студена бира и да покарат да си изкарат чудесно.
От друга гледна точка това е уникално оффроуд събитие за България и организаторите се бяха погрижили да бъде подобаващо отразено във всички медии. Давам си сметка, че за много хора оффроудърите са онези, дето замърсяват, бръмчат и копат гората. И факта че вече за втора година община Кърджали ни посреща говори за много добра сработеност м/у организатори и властите, което само по себе си е много, много ценно. Полицаите също се отнасяха с разбиране към състезателите. Имаше много зрители, което у голям успех за популяризиране на оффроуда.
Лично мое мнение : За такава грандиозна организация са необходими повече хора, трябва да има тренираност и сработеност м/у тях, а състезателите трябва да се засичат само в парка. Траковете за различните машини трябва да бъдат на различни места, да не се засичат даже и сгрешили състезатели, защото това е много, много опасно. Траковете трябва да се проверяват с повече от 1 ГПС, екстремите да се минават непосредствено сутринта преди старта и ако е необходимо да се правят обходи и да се остави човек, който да насочва състезателите. За нашия трак само борчетата бяха много високо отрязани и доста носихме лагерните си колички.
В заключение: събитието наистина е уникално за българския оффроуд, благодаря на организаторите, за положения къртовски труд, на властите за разбирането и помощта, на спонсорите, и на медии и зрители за отразяването.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнениеПо-голям проблем в класирането виждам в трофи Хоби за второто и трето място. В първа серия 3 екипажа финишираха заедно с времена 5:56; 5:57; 5:58 (първи, втрори и трети в генералното класиране), а са стартирали през 15 сек. Няма как времената им да са еднакви. Третия трябва да е с най-добро време - 30 сек от засеченото, а втория с -15 от засеченото. Изглежда е имало проблем с времеизмерването и всички са отчетени спрямо времето на първия стартирал в серията.
Минало и заминало награждаването вече е направено, но момчетата от Бяла Слатина и Русе - Зари и Пешо, се оказват доста ощетени.
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнениеПоради затапване в бивака от други автомобили и невъзможност на някои от екипажите да стартират, решихме, че няма да има наказания за закъснение за старта и ще се дава реалното време в което са стигнали до старта, т.е. лиазоните стават свободни. За другите случаи трябва да прегледам протоколите.
Както знаеш, повечето екипажи даже не ги познавам, а и не се занимавах с класиранията въобще...което може би е грешка, но не мога да смогна всичко сам.
Ставаше въпрос за същинския старт но както и да е. То и там грешката в книгата за лиазона си изигра шега и прати екипажите за гъби.Последно редактирано от banjo; 05-03-15, 11:44.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Приятели, искам да попитам нещо. С какви обективи правите, такива невероятни снимки. Поръчах си от САЩ, да ми донесът "Nikon d3300" , но незнам какви обективи да поръчам? Извинявам се, че се отклоних от темата, но не се сдържах....
Коментар
-
От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеСъщо 479 има липса на печат от СР през първия ден и в крайното класиране няма наказание от 2часа. Това шуробаджанашчина ли е?
479 имаха 2часа за липсваща контрола.
Подадоха контестация.
Траковете и протоколите потвърдиха тяхната версия че са минали през контролата но не са спрели защото е имало много публика и не са видели човека с печата.
За това наказанието им беше отменено.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар