Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    Винаги ми е било много, много интересно от малък да гледам спиидуей, мотобол и бъги, защото в родния ми гр. Търговище тези моторни спортове бяха развити. Когато се появи интернета и у наше село започнах да заглеждам клипчета с бъгита. И тогава забелязах, че чуждоземските машини са с много по-добро окачване, с по-големи ходове, седят много по-добре на трасето и не се разковават. Имам приятели, които карат автокрос и съм го споделял с тях. Не ми е ясно защо в България се харесват писти които са идеално подравнени с виражи, на които само им липсва асвалта. Надявам се тук и сега с помощтта на компетентните състезатели да си изясня причините.
    Тези машини са произведени за скорост,а не за офроуд,не се различават по ходове от европейските машини,но окачването е трагично.Има няколко със истински амортисьори,има и доста не лоши самоделни,при останалите е някаква мъка или така нареченият сбирщаин,което пък не пречи на пилотите да постигат резултати.За да се движат тези машини със скорост(на 100-120м права развиват от порядъка на 140-160км/ч а някои и повече),съответно им трябва достатъчно широко трасе което да е подравнено с грейдер и хубави плавни завои които се взимат на дрифт.Част от машините са 4х4,като двата моста са съединени на 100%(новите европейски с по два двигателя от К-6 или К-7 на Сузуки са на блок макари и нямат дифове) и остри завои тип фиба са им противопоказни(започват да падат дифове,полуоски,карета,раздатки),ходовете стигат да се превземат дупки по 40-50см,но при тези условия водачите се "возят" и не карат.Има няколко истински трасета изградени в България,където е атракция да се видят тези машини в действие.Европейските трасета,са точно както ги описа,но без асфалт,разликата е,че при тях след всяка серия минава колата за сигурност,и ако по завоите са се образували трапове,моментално излизат грейдерите и виброваляците да възстановят пистата,което пък при нас няма как да стане погледнато от към финансова гледна точка.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

      С малко закъснение, но специално за Кольо :

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0769.jpg
Прегледи:1
Размер:301.7 КБ
ID:5647105

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0771.jpg
Прегледи:1
Размер:286.4 КБ
ID:5647106

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0773.jpg
Прегледи:1
Размер:292.6 КБ
ID:5647107

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0778.jpg
Прегледи:1
Размер:295.6 КБ
ID:5647108

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0787.jpg
Прегледи:1
Размер:223.4 КБ
ID:5647109

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0791.jpg
Прегледи:1
Размер:231.1 КБ
ID:5647110

      И да изпреваря въпроси защо няма още - само него успях да хвана (пък и е пич ).

      Коментар


      • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

        Благодаря Ленине, но тези снимки са си за срам, не за хвалене. На това място(поне в началото де) другите са излизали на ход, а аз още на втория метър опънах сиджимката. Ма не ще да се качи и това е. Няма място за засилка, а с тръгване от място не се получава заради сравнително слабия мотор.
        Ама си беше кеф де, аз съм доволен.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

          Ся, що заблуждаваш аудиторията тука. Аз нал' видях как "цивилната" публика долу питаше каква е таз калерка и ти се съгласи да им покажеш за какво служи .

          /"калерка"=макара , за незапознатите с шивашката терминология /

          Коментар


          • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Печата в кърнета не е самоцел.
            479 имаха 2часа за липсваща контрола.
            Подадоха контестация.
            Траковете и протоколите потвърдиха тяхната версия че са минали през контролата но не са спрели защото е имало много публика и не са видели човека с печата.
            За това наказанието им беше отменено.
            то имало и умни хора бе......

            Коментар


            • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

              Първоначално публикуван от Tedo56 Преглед на мнение
              Не знам защо се палиш толкова. Положението с тапата не беше толкова тегаво - времето беше хубаво, слънце, минзухари, лафове. Терена вдясно позволяваше ако зора е голям, става тъмно и т.н да се обиколи около закъсалите и да се помага. Така направихме ние и помогнахме на Фронтерата. Обиколихме я, закачихме я, повлачихме я и я изкарахме. Но т.к нямаше зор, не се напъвахме да се проявяваме. Например ако знаехме, че класирането ще бъде дотам, можехме да застанем на завоя и да вадим всички които закъсат и вечерта щяхме да си отпием от благодарностите в течен вид, ама на - незнаехме. Ако знаеха това можеше и някой друг от колегите да го направи. Та така, едни са за кеф, други за класиране, трети за да могат да пишат след състезанието. Състезание, като състезание, със всички добри и лоши ситуации.
              браво бе песиииииооооонер

              Коментар


              • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

                манджжжооо напиши нещо бе.....питай,дразни.....ей този 479 ти извади очите.спиш ли вече спокойно?кефиш ме шти званна

                Коментар


                • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

                  С риск да се повторя с Пламен искам и аз да споделя своето мнение по темата АВТОКРОС като ЗРИТЕЛ,неимоверно са положени ОГРОМНИ усилия това всичкото което видях на място и от части по телевизора да се случи.Дано и догодина да включат дисциплината АВТОКРОС защото виждам че организатора леко се дразни от коментарите за автокроса НО съм 100% сигурен че тези коментари"както и моя" са само и единствено позитивно настроени за да може другия път това състезание да се получи добре и състезателите да могат да покажат какво могат действително,те техните машини.Та значи какво видях аз,първото нещо което ми се наби в очите беше тясното трасе и завой колкото за една машина на места,огромния бетонен блок точно след "дългата" права ,многото завой който убиха скоростта,финалите в други състезания завършват за около 5 мин. а тук отиде почти 10мин.Пистата беше много неравна/мисля и камъни доста имаше/ и не добре обработена за АВТОКРОС,също онзи голям скок на старт финалната,е такъв никъде не бях виждал,още след тренировките и половината машини счупиха по нещо.Относно сигурността,направо имате късмет че някой от публиката не пострада ,особено тази която стоеше на 2 метра покрай правата където скоростта стига 90-100 км. ако там се беше откачило някое колело,направо не знам.Полиция,дойдоха в неделя и изобщо нямаха идея какво трябва да правят,изгониха хората от тук таме,застанаха на входа към парка и казаха че не пускат на там,ЗАЩО навсякъде в България и в чужбина може,влизаш гледаш машини,гледаш как ремонтират и така.и наистина заповядайте в СИЛИСТРА,ЗЛАТОКЛАС,ТЪРГОВИЩЕ където са най големите традиции в Автокроса да видите че това е една много атрактивна дисциплина,особено тази година след обединяването на двата шампионата,където има много стойностни машини и пилоти и догодина могат да дойдат при вас поне 20-25 машини.За последно ще се повторя наистина страхотни сте,уникални,смели,надъхани за нещо ново и стойностно,просто някой неща трябва да се дойзкосурят заради публиката и пилотите.

                  Коментар


                  • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

                    Много писатели,малко карачи! Гърците и турците вероятно вече забравиха за това състезание в подготовка за следващото, а тук само дразги и спорове се мъдрят!Ами объркването за класиране и времена е затруднило някой, но не виждам смисъл да се създават ситуации заради които,да не можете да се погледнете на следващото състезание!Стиснете си мъжки ръцете след финала и се поздравете,какво толкова има да делите - някви минути и точки ли,който е играл нечестно си знае и си личи!За това за хора като Кольо (примерно) никога не се говори зад гърба!
                    мисля, да зема а се замисля...

                    Коментар


                    • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

                      Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
                      За това за хора като Кольо (примерно) никога не се говори зад гърба!
                      Ааааа,говори се,говори се.Даже му се цаних като навигатор,зада го загубя и да му тежа като баласт,ако Младши се откаже за Нова черна.Толкова злоба съм му стаил,че гледам да му уморя Франко.
                      Кой е па тоа,че ще ми събира овации на затвореното в Кърджали,ще го срина,ако ще пак да поръчва скоростна кутия от Шумен и цяла нощ да я сменя,ще му помогна и нея да счупи.
                      Последно редактирано от Валентин Исаев; 10-03-15, 20:46.
                      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                      0885 660 613

                      Коментар


                      • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

                        Стига сте говорили за мен бе, започва да ме хваща срам...

                        А За Нова черна мястото ти е сигурно-лапето твърдо отрече да идва, та ти си човека.
                        Стига да сме в кондиция дотогава де(аз и Франко).
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

                          Трасето си беше супер за бъгита, само че те били "конструирани", за магистрала Тракия Проблема не е в трасетата, а в главите, и не само при вас, а и при 'Трофито'. Не може да си събереш машина, от скраб и да очакваш, да завърши ! При 'Трофито' има напредък, започнаха, да мислят по-добри проекти(явно се осъзнават), но при бъгитата е виновен само организатора ! Не ми се сърдете, споделям си мнението. За 'Трофито' ми е кофти, че първите три места,,, трудно ги чета, но това е за сега !
                          Eвгени Филчев
                          Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                          Коментар


                          • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

                            Първоначално публикуван от colt 4 Преглед на мнение
                            С риск да се повторя с Пламен искам и аз да споделя своето мнение по темата АВТОКРОС като ЗРИТЕЛ,неимоверно са положени ОГРОМНИ усилия това всичкото което видях на място и от части по телевизора да се случи.Дано и догодина да включат дисциплината АВТОКРОС защото виждам че организатора леко се дразни от коментарите за автокроса НО съм 100% сигурен че тези коментари"както и моя" са само и единствено позитивно настроени за да може другия път това състезание да се получи добре и състезателите да могат да покажат какво могат действително,те техните машини.Та значи какво видях аз,първото нещо което ми се наби в очите беше тясното трасе и завой колкото за една машина на места,огромния бетонен блок точно след "дългата" права ,многото завой който убиха скоростта,финалите в други състезания завършват за около 5 мин. а тук отиде почти 10мин.Пистата беше много неравна/мисля и камъни доста имаше/ и не добре обработена за АВТОКРОС,също онзи голям скок на старт финалната,е такъв никъде не бях виждал,още след тренировките и половината машини счупиха по нещо.Относно сигурността,направо имате късмет че някой от публиката не пострада ,особено тази която стоеше на 2 метра покрай правата където скоростта стига 90-100 км. ако там се беше откачило някое колело,направо не знам.Полиция,дойдоха в неделя и изобщо нямаха идея какво трябва да правят,изгониха хората от тук таме,застанаха на входа към парка и казаха че не пускат на там,ЗАЩО навсякъде в България и в чужбина може,влизаш гледаш машини,гледаш как ремонтират и така.и наистина заповядайте в СИЛИСТРА,ЗЛАТОКЛАС,ТЪРГОВИЩЕ където са най големите традиции в Автокроса да видите че това е една много атрактивна дисциплина,особено тази година след обединяването на двата шампионата,където има много стойностни машини и пилоти и догодина могат да дойдат при вас поне 20-25 машини.За последно ще се повторя наистина страхотни сте,уникални,смели,надъхани за нещо ново и стойностно,просто някой неща трябва да се дойзкосурят заради публиката и пилотите.
                            За едно нещо съм съгласен с теб.За вашия тип спорт е тясно убива ви се скороста.Но пък някой пилоти показаха много добри умения.Пожелавам успех на всички през 2015.
                            Но като е състезание със широк формат в което има бъгита,мотори,атв-та и джипове няма как да се допуска публика в боксовете защото няма да има пространство за разминаване и няма как да си поправиш качествено машината.
                            На повечето състезания в боксовете се допускат само хора с пропуск.
                            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                            Коментар


                            • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

                              Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                              Трасето си беше супер за бъгита, само че те били "конструирани", за магистрала Тракия Проблема не е в трасетата, а в главите, и не само при вас, а и при 'Трофито'.
                              В тоя ред на мисли,предлагам да разгледате нагледно автокроса,понеже доста хора си мислите,че е офроуд,те ви кадри от европейският шампионат,трасетата не са точно магистрала Тракия,по-добри са:





                              Последните две са от наши трасета,както се вижда от кадрите,нормално е някоя и друга машина да дадът фира.Вижте трасетата,няма никъде фиби с радиус 3м,няма трапове и препятствия,ширината е минимум 12м за да има къде да се движат тези бръмчилки,това са болиди за скорост,а не за преодоляване на трапове.

                              P,S.Има доста машини сбрани от скрапа(нямат пАри момчетата),които са на прилично ниво и бъркат сериозно финалното класиране...
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар


                              • От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ

                                Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                                В тоя ред на мисли,предлагам да разгледате нагледно автокроса

                                това са болиди за скорост
                                Колега Петров приеми,че съм много далече от въпросния спорт както и факта,че не съм присъствал на състезанието в кърджали и това са въпроси които ме късаят по-отдавна и бих желал да ги коментираш как по принцип седят нещата защото и моето мнение е подобно на колегата Филчев.
                                С едни другари миналата година посетихме състезание по вашата дисципплина в село Балша и ми напарвиха впечатление следните факти:
                                -Някаква странна организация има табелки по улиците които водят към състезанието но няма от къде една вода да си купиш да не говорим за ред или боксове или паарк или каквото и да е
                                -Някакъв човек нещо говори по микрофона но нищо не се чува и тези като мен дето нищо не знаят не могат да вденат какво става.
                                -Въпросната писта далеч не е широка навсякаде 12м а да не говорим,че е без дупки или гладка факт са доста разботираните гуми.
                                -Старта обявен за 10ч първите движеня започнаха към 12ч
                                -Това,че публиката няма къде да застане е друг въпрос.
                                -Сега за колите ви толкова технически недоизмислена техника отдавна не бях виждал хора които са събирали подръчни материали по двора и се надяват това да кара на състезание какви ли не бемислици в окачване и трансмисия.
                                -Не ми се коментира какво точно имам предвид знам,че ме разбираш за носачи амортисьори за полуоски за заварки снадки и разни такива неща говоря.
                                -Не казвам,че твоята техника е такава или,че нямаше и направени коли но масово бяха такива като с подръчни материали.
                                -Рядко от 5 стартирали автомобила финишираха повече от 2 факт е едно сузуки самурай който ги извлачваше както и жълтия багер който се използваше за тотално скапалите се след като бях ужасен от това,че повечето не могат да минат 5-те обиколки без да се разпаднат имаше почивка и там видях тези технически решения които описах по рано.
                                -Накрая класирането и първенците се отсяха с издръжливост а не с каране ако трасето беше с 20км повече нямаше да има нито един финишарал.

                                поздрави.
                                Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                                Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                                Sofrace Offroad Team

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X