От: "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК 2015" - ВЪПРОСИ И ИНФОРМАЦИЯ
Тези машини са произведени за скорост,а не за офроуд,не се различават по ходове от европейските машини,но окачването е трагично.Има няколко със истински амортисьори,има и доста не лоши самоделни,при останалите е някаква мъка или така нареченият сбирщаин,което пък не пречи на пилотите да постигат резултати.За да се движат тези машини със скорост(на 100-120м права развиват от порядъка на 140-160км/ч а някои и повече),съответно им трябва достатъчно широко трасе което да е подравнено с грейдер и хубави плавни завои които се взимат на дрифт.Част от машините са 4х4,като двата моста са съединени на 100%(новите европейски с по два двигателя от К-6 или К-7 на Сузуки са на блок макари и нямат дифове) и остри завои тип фиба са им противопоказни(започват да падат дифове,полуоски,карета,раздатки),ходовете стигат да се превземат дупки по 40-50см,но при тези условия водачите се "возят" и не карат.Има няколко истински трасета изградени в България,където е атракция да се видят тези машини в действие.Европейските трасета,са точно както ги описа,но без асфалт,разликата е,че при тях след всяка серия минава колата за сигурност,и ако по завоите са се образували трапове,моментално излизат грейдерите и виброваляците да възстановят пистата,което пък при нас няма как да стане погледнато от към финансова гледна точка.
Първоначално публикуван от s_s1
Преглед на мнение
Коментар