Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Официална тема 4х4 Шумен

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Официална тема 4х4 Шумен

    Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
    съвсем официално предлагам тук, във Форума, да ти се добави титлата Организатор, която веднага ще те направи модератор в тази тема.


    Говори с Панайотови да те упъномощят да ги представляваш в този Форум, че да на всички да им е ясно, че си част от Организационния екип.
    Не мисля, че има нужда от още един модератор или организатор. Благодаря за предложението, но няма нужда. А и не се чувствам способен да се справя с произтичащите задължения. Мисля, че ако се наложи модераторска намеса тя ще се осъществи и без мен.
    А с Панайотови съм говорил, иначе нямаше да започна тази тема. Всичко което публикувам или не, е със знанието на организаторите. Аз и тази както и миналата година ще помагам в организацията доколкото мога. И се надявам да стане поредното хубаво състезание. И както има такова клише-истински празник на офроуда
    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    Коле, напиши нещо и за кибиците, примерно: удобни места за кибичене където няма да ни остане дъх от емоции и ще забравим да люпим семки, ориентировъчни времена на пристигане на първия състезател, локациите на кетъринга, възможност за достъп без 4х4 и каквото още се сетиш.
    Светльо, все още има неща за доуточняване, нека да не избързваме, че може някои места за гледане да отпаднат, да се появят други по-интересни, и т.н. Когато има ясна и точна информация разбира се, че ще я споделя. Все пак има още цял месец.
    Последно редактирано от Кольо; 04-11-10, 21:29.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #17
      От: Официална тема 4х4 Шумен

      Браво за отключената тема.
      "Пътната книга за 10то издание на 4х4 Шумен е вече готова !
      По думите на организатора: "Изпитанието ще бъде спечелено от навигатора", заявява, че навигацията ще е на възможно най-високо ниво, затова официално на 02.12.2010 от 15:30, Кирил Панайотов, ще направи WORKSHOP в реална обстановка с екипажите за опресняване на навигаторските умения !"
      велкоме! ако имах време бих се включил.
      Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 04-11-10, 23:26.
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • #18
        От: Официална тема 4х4 Шумен



        На близо не вървяха ли едни големи тръби.
        Такъв интресен природен феномен имаше на 200м западно от трасето на Варна 2010. Третия ден. Между с.Житница и с.Манастир...Провадийско.
        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

        Коментар


        • #19
          От: Официална тема 4х4 Шумен

          Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение


          На близо не вървяха ли едни големи тръби.
          Такъв интресен природен феномен имаше на 200м западно от трасето на Варна 2010. Третия ден. Между с.Житница и с.Манастир...Провадийско.
          Тц, не е там. Не мога да кажа къде се намира мястото, но е доста интересно за каране. Освен това на снимката има и доста по-сериозни препятствия, и не знам доколко Киро е бил жесток тази година... Има местенца които биха затруднили и доста сериозно пдготвени джипове.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            От: Официална тема 4х4 Шумен

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            .....тотал денивилация : 9653 м
            Такова понятие няма, а и в България няма къде да има такава денивеация
            Казвам го, да не ни се смеят хората де
            Денивелация означава вертикалната разлика между най-долна точка и най-горна точка на маршрута, т.е. в случая е маааалко по-високо от Еверест
            Поздрави на Киро, че той е цар на тия изцепки
            [URL="http://www.4x4bg.com"]www.4x4bg.com[/URL]

            Коментар


            • #21
              От: Официална тема 4х4 Шумен

              Мисля, че се има предвид общо разликата между най-високите и най-ниските точки по трасето. Май не се изразих правилно, но не знам как точно да го обясня, но нека опитам-има едно изкачване например с денивелация 20 метра. После още две по 5 метра. Тотал-30 метра.
              После спускане 50 метра, това също влиза в тотала-нали си е разлика между висока и ниска точка-значи общия тотал става 80 метра.
              не съм съвсем убеден, че съм прав, но май това е обяснението.
              Ако искате мога да попитам за точно обяснение и да го напиша тук.


              Но не мисля, че е нужно, нали
              Вече писах в пост номер едно-ако темата се обърне в заяждания и препирни-няма да участвам повече в нея. Идеята ми беше да има нормална тема за тукашното състезание, ако искате да се заяждате-направете си тема.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #22
                От: Официална тема 4х4 Шумен

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Вече писах в пост номер едно-ако темата се обърне в заяждания и препирни-няма да участвам повече в нея. Идеята ми беше да има нормална тема за тукашното състезание, ако искате да се заяждате-направете си тема.
                Няма заяждане, просто пояснявам,че не е правилно и не звучи добре, а ако искаш само хвалебствия по темата няма да има информираност и развитие.
                Пак поздрави и успех, аз ще се опитам да дойда да гледам щото не мога да карам
                [URL="http://www.4x4bg.com"]www.4x4bg.com[/URL]

                Коментар


                • #23
                  От: Официална тема 4х4 Шумен

                  @Кольо, според критериите за състезание, пък били то и частно, посочването на места с препятствия е доблестно и ползотворно начинание.
                  Нищо лошо няма (даже напротив) в това състезателния екипаж да е подготвен за типа и характера на трасето. Състезание има когато всички участници са готови да дадат най-доброто на това което могат, а за това се изисква предварителна подготовка.
                  ...Ималко извън темата:
                  -Ако те поканят на софра и всяка следваща чашка е тайна от към съдържанието, няма ли да ти стане прекалено ОФФ-екстремно.
                  ---
                  Лично за мен. Не карам луноход и навигатора ми не е Бай Господ...дори не мога да си направя разчет с какви гуми да карам и колко да са напомпени.
                  Повярвай ми има значение.
                  За това е питането. има ли ТАЙНА значи имаме начало на нещо порочно.
                  Лесни са врътките с които да накараш Навигатор да се чувства Глупак, както и Пилота да е сам смешник в неадекватната си кола.
                  Виж теми от предишни някакви състезания. Забележи, че на всякъде Организатора дава адекватни насоки на Сътезателните екипажи за това, какво ги чака.
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар


                  • #24
                    От: Официална тема 4х4 Шумен

                    Вижте, каквото пиша гледам да го съгласувам с Киро и Косьо, и щом те не искат да се казва все още къде е мястото-няма да го кажа. Каквото можах-написах.
                    Много добре се знае, че ако се пусне инфо къде и кои точно ще са препятствията някои могат да отидат да потренират на съответните места. И всичката идея за равнопоставеност на старта отива по дяволите, нали?
                    От съвсем малкият ми опит в състезанията знам, че на брифингите вечерта организаторът дава пояснения относно трасето, екстремните участъци, възможността да се обърка пътят, и т.н. и не отказва да отговаря на почти всякакви въпроси. Но това вечерта преди състезанието. За да има равнопоставеност.
                    А подготовката за това състезание се знае отдавна каква трябв да е, аз съм последния човек който може да дава акъл как да си направите машините за състезание от този тип. Всички знаете какви терени подготвя Киро, нали
                    Не мисля, че тайната се пази за да могат да се облаготелстват някои състезатели за сметка на други,, както вече казах-всичко е заради равния старт. После-по-добрият и с по-подготвената машина има предимство. Както е навсякъде в моторните спортове.

                    Пък и какво значение има къде е терена от снимката-ясно се вижда какво има за преодоляване, дали е в Шумен или в Провадия какво е значението? Смисълът на тайната е да не се улесни ориентирането предварително, а да се изпробва дали навигаторът може да се спави с него. Не мисля,ч е някой нарочно ще се заеме да прави навигатори или пилоти на глупаци, ако е така-може много лесно да се направи. Но нали целта не е да се излагат хората, а да се покаже майсторство и усет за ориентация. Защо за втория и третия ден никой не пита какъв и къде ще е терена.

                    @ Тодор Христов-ако търся хвалебствия ще пиша и действам по съвсем друг начин, и ще си ги получа. Не е тази целта на темата. Заповядай да гледаме заедно, ще се радвам да се запознаем лично.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Официална тема 4х4 Шумен

                      Тодор още не е писал по темата......


                      Кольо, Кольо.......
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #26
                        От: Официална тема 4х4 Шумен

                        Упс, извинявам се, За Димитър Христов ставаше въпрос.
                        Кольо, Кольо... де блееш...
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Официална тема 4х4 Шумен

                          @кольо, нека да е красиво;

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          ...
                          Много добре се знае, че ако се пусне инфо къде и кои точно ще са препятствията някои могат да отидат да потренират на съответните места. И всичката идея за равнопоставеност на старта отива по дяволите, нали?
                          Не не е така. Това, че знаеш едното или няколкото препятствия на 260 км дистанция е тъпо да си мислиш, че е предимство. Нали всички ще го знаят!


                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          ...на брифингите вечерта организаторът дава пояснения относно трасето, екстремните участъци, възможността да се обърка пътят, и т.н. и не отказва да отговаря на почти всякакви въпроси. Но това вечерта преди състезанието. За да има равнопоставеност.
                          ...
                          Тук е главата в торбата! Вече! Какво правим?


                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          А подготовката за това състезание се знае отдавна каква трябв да е, аз съм последния човек който може да дава акъл как да си направите машините за състезание от този тип. Всички знаете какви терени подготвя Киро, нали


                          .
                          Не се знае. Последните три години лъжицата незнаех за какво я нося. Както и Гъз-папира.

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Защо за втория и третия ден никой не пита какъв и къде ще е терена.

                          ...
                          Защото на никой от моите колеги не му се иска да и издевателства над МПС-то!...
                          ...Си, излишно. Ти лично знаеш ли колко струва на колегата Тенев многократното участие на Шумен. Резутатите му можеш да провериш.
                          Какво толкова се иска. Малко прозрачност.
                          Виж поста на @Иван Маринов.



                          @Коле, Навигатора навигира по пътната книга и никога, НИКОГА не е било предимство познатото трасе!!!
                          Явно заради миналата година има настройка у организаторите за едно обгърнато в мистерия приключение.


                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Не мисля, че тайната се пази за да могат да се облаготелстват някои състезатели за сметка на други,, както вече казах-всичко е заради равния старт. После-по-добрият и с по-подготвената машина има предимство. Както е навсякъде в моторните спортове.

                          Пък и какво значение има къде е терена от снимката-ясно се вижда какво има за преодоляване, дали е в Шумен или в Провадия какво е значението? Смисълът на тайната е да не се улесни ориентирането предварително, а да се изпробва дали навигаторът може да се спави с него. Не мисля,ч е някой нарочно ще се заеме да прави навигатори или пилоти на глупаци, ако е така-може много лесно да се направи. Но нали целта не е да се излагат хората, а да се покаже майсторство и усет за ориентация. Защо за втория и третия ден никой не пита какъв и къде ще е терена.

                          ...
                          Много лично приемам горните приказки, защото знам, че обратното на това е в дъното на нещата.
                          Ти можеш ли да си представиш кой би прес 2005-та? Дали не сбърках годината...
                          Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 07-11-10, 22:13.
                          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                          Коментар


                          • #28
                            От: Официална тема 4х4 Шумен

                            Тенев не се вълнувай толкова.
                            Киро не дава информация за трасето през първият ден, като по този начин прикрива факта, че и той самият не разполага с такава.
                            Вторият и третият ден на това състезание от години са едни и същи като формат и те определят с каква кола да се иде там...Освен ако някой не е решил да иде с два или три автомобила.Регламента май го позволява.
                            Маринов е прав на 100%-каквото и да каже Киро няма значение.Неговата преценка не е интересна за нас като състезатели.
                            Заради това харесвам Кировото състезание!
                            Тази година съм там най-вероятно със стандартен Рейндж Ровър с добра лебедка и "Смит и Уесън" 357 Магнум в жабката.Коцето и бронежилетка няма да го спаси.
                            Ще водя и няколко Пловдивски джипа за дружинка.
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #29
                              От: Официална тема 4х4 Шумен

                              Включи ме. Не се паля лесно. Помагам само с харпун 120см.
                              Ще си направим ли гъдел Приятелю?
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар


                              • #30
                                От: Официална тема 4х4 Шумен

                                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                                Включи ме. Не се паля лесно. Помагам само с харпун 120см.
                                Ще си направим ли гъдел Приятелю?
                                Помощ няма да е излишна.Яхай Г-то и идвай!
                                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X