Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Официална тема 4х4 Шумен

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Официална тема 4х4 Шумен

    След кратка консултация с когото трябва започвам тази тема с намерението тя да се превърне в такава както съм я обявил в заглавието.
    Ще сложа исканата информация(със знанието на организаторите), и се надявам темата да не се превръща в такава за заяждания и нападки. Ако започнат такива-спирам да пиша.
    Някои от нещата които ще публикувам ще са "копи-пейст" от сайта на състезанието, надявам се да не наруша с това някое правило.


    За регламента ще изчакаме малко, че се доработва в момента, но мога да дам списък със заявилите участие.
    Нещо не се получи, ще опитам наново със списъка.
    Има ли желание-има и начин!

  • #2
    От: Официална тема 4х4 Шумен

    Понеже не мога да се оправя, ще напиша на ръка участниците.

    1. Zachariadis Vasilios-Sakizilis Panagiotis-Greece-MItsubishi Pajero
    2. Peristerakis Ioannis-Staikoglou Sotirios-Greece-Suzuki JimnY
    3. Renti Sina-Dolly Wittberger-Albania-Toyota Land Cruiser
    4. Michael Linnhoff-Jan Terwelp-Germany-Toyota Land Cruiser
    5. Eduard Balla-Shkelqim Qosja-Albania-Suzuki Samurai
    6. Rainhard Friedl-Pauline Friedl-Austria-Mitsubishi Pajero
    7. Haxhi Kasa-Unknown-Albania-Mercedes G
    8. Georgi Fikov-Ruslan Trifonov-Sofia Offroad Racing-Range Rover
    9. Galin Gerchev-///-Deathwalker-Toyota Land Cruiser
    10. Черешка- Nissan Patrol
    11. Николай Колев Nissan Patrol
    12. Росен Райчев-Нели Райчева-Офроуд клуб"Черно море" Варна-Toyota Land Cruiser
    13. Матей Георгиев-Деян Дянков-Русе 4х4-Nissan Patrol
    14. Цонко Ангелов-Коста Ангелов-Dakar.bg-Mitsubishi pajero
    15. Даниел Стефанов- Табатон-Suzuki Vitara
    16. Пламен Тенев-Пламен Русев- Styer Puch
    17. Петър Минчев- АСК"Стари столици"-Toyota Land Cruiser
    18. Георги-Добрич-Nissan
    19. Чопъра-Ботевград-Subaru Justy
    20. Йосиф Йосифов-Ясен Липчев-Suzuki
    21. Борис Петков-Веселин Петров-Делфин-Nissan Patrol
    22. Малката Шуши- Mercedes G
    23. Любо- Nissan Patrol
    24. Боян Иванов- Лека полека- Suz/Toy
    25. Андрей Христов- Mercedes G
    26. Николай
    27. Маргарита Стайнова-Десислав Славчев-Deso tuning-Mercedes G
    28. 2R
    29. 2R
    30. 2R
    31. Радомир Пепелов
    32. Kostas Mpacharidis-Dimitris Panagiotoudis-Greece-Suzuki Samurai

    Ето и таксите за участие:
    ЕXTREME - - -
    Заявки за участие - От 1ви Септември до 28 Ноември 2010!

    Платена такса за участие в цялото изпитание ( 3 дни ) :
    от 1 Септември 2010 до 30 Септември 2010 - 100 лв.
    от 31 Септември 2010 до 28 Ноември 2010 - 200лв.
    от 29 Ноември до деня на участие * - 300лв.

    Платена такса за участие за единични дни:
    от 1 Септември 2010 до 30 Септември 2010 - 40 лв.
    от 31 Септември 2010 до 28 Ноември 2010 - 70лв.
    от 29 Ноември до деня на участие * - 100лв.

    - - - клас TOURIST - - -
    Заявки за участие - От 1ви Септември до 28 Ноември 2010 !

    Платена такса за участие:
    от 1 Септември 2010 до 30 Септември 2010 - 25 лв.
    от 31 Септември 2010 до 28 Ноември 2010 - 50 лв.
    Начин на плащане:
    Таксата за участие можете да заплатите чрез банков превод към банковата сметка на изпитанието:

    банк. сметка : BG 59 UBBS 85411010217309
    банков код : UBBS BGSF ЕООД Агенция СИКО б-т 837089385 Шумен - за „ 4х4 Шумен 2010” стартова такса.
    Или в брой на място.

    По време на Административната проверка, всеки е необходимо да представи платежното нареждане за сверяване

    Задължителна застраховка:
    индивидуална застраховка "живот".
    - приблизително 12.00лв за трите дни!
    Екипажи които не заплащат такса за участие:
    Екипажите които се класират на 10то място в крайното класиране на състезаниета: Evros trophy 2010 ( Гърция ), Rally Albania 2010 (Албания) , Igneada trophy 2010 (Турция). Таксата включва:
    - състезателни права, стикери, пътна книга, изтегляне на аварирал автомобил до най-близкият асфалтов път, награди и грамоти.
    Таксата НЕ включва:
    - горива, нощувки в хотел, измиване на автомобила, изтегляне на автомобила до сервизен парк, застраховка "живот".

    * при задължително издадена застраховка живот за екипажа, валидна за деня на изпитателният ден и автомобил преминал технически преглед! Застраховката се проверява при записване на екипажа, техническият преглед ще се осъществи непосредствено преди преди старта!

    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Официална тема 4х4 Шумен

      Пътната книга за 10то издание на 4х4 Шумен е вече готова !
      По думите на организатора: "Изпитанието ще бъде спечелено от навигатора", заявява, че навигацията ще е на възможно най-високо ниво, затова официално на 02.12.2010 от 15:30, Кирил Панайотов, ще направи WORKSHOP в реална обстановка с екипажите за опресняване на навигаторските умения !

      Горното е копирано от сайта на състезанието. Аз мога да допълня, че пътната книга е 75 страници, и уменията на навигатора ще са подложени на сериозно изпитание.

      Това мисля също е важно:

      Екипажите ще бъдат разделели в 2 класа: EXTREME и TOURIST, като всеки екипаж ще има шанса да усети какво е да участваш в едно от най-трудните комплексни трофи-траял офроуд изпитания на Балканите.
      Ден 1ви от надпреварата, екипажите от клас EXTREME ще трябва да се конкурират в навигация по пътна книга по изключително разнообразен терен. По трасето, екипите ще трябва да преминават трудни секции, като на места ще им бъде необходимо използването на лебедки и пътечки. Екипажите от клас TOURIST ще се запознаят от близо с това какво е да караш по пътна книга и докъде стигат възможностните на екипажа, като по специалните и екстремните участъци ще бъдат наблюдатели.
      Ден 2ри, ще изправи клас EXTREME пред къси технични траял трасета с множество места за майсторско шофиране и правилно използване на оборудването в автомобилите, като допълнително ще има навигация по пътна книга до секциите. Клас TOURIST ще имат възможността да наблюдават от близо като ползват навигация по пътна книга до секциите и да се учат, като пожелание след финала на последните, те сами могат да опитат да преминат етапите.
      Ден 3ти, ще бъде традиционната надпревара тип "италианско преследване" по бавно и изискващо голяма маневреност, точност, и прецизност в карането за клас EXTREME. Клас TOURIST ще има възможност отново да премине по трасето и да събере опита от 3 те дни за да усети какво е необходимо за да бъдеш победител в най-трудното международно офроуд изпитане на Балканите!

      За да участвате:
      Екипаж се сформира от пилот /водач/ и помощник пилот /водач/ заедно с високопроходим автомобил 4х4 с обща маса до 3.5 тона. Вие трябва да се регистрирате успешно в периода за регистрация, като предварително се запознати с това какво ви очаква, познавате правилата и как трябва да подготвите автомобила си спрямо класа в който желаете да участвате. В деня на регистрация, се заплаща стартовата такса, задължително се подписва декларация от членовете на екипажа, автомобила се проверява от квалифицирани съдии за техническа изправност и след преминаване на техническият брифинг сте готови да се впуснете в
      приключението 4х4 Шумен !
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        От: Официална тема 4х4 Шумен

        Малко снимки:








        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Официална тема 4х4 Шумен

          Леле-майко!
          Ко ма напрай ти ва Еньо!
          Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III

          Коментар


          • #6
            От: Официална тема 4х4 Шумен

            Мога само да кажа "БРАВО" Кольо. Що Силва се притесни да го напише туй. Още един път Евалла. Културно и надлежно поднесено, ще има още записали се. Бих дошъл като кибик.
            подаръци за мъже от FACOM
            промоция на читави инструменти

            и на хоби такива

            тел. О879 Ч8Ч 2З5

            Коментар


            • #7
              От: Официална тема 4х4 Шумен

              Както се казва : - "Оказа се, че не боли!".
              Всички, които четем тук очаквахме нещо подобно - тоест информативно и с уважение към правилата поднасяне на темата.
              Убеден съм, че вътре в себе си всеки един от нас, на които ни е мъка/защото напоследък си е точно това/ за родния офроуд си дава сметка, че надделяха някакви лични аритметики и любимия спорт стана тяхна жертва.
              Еднакво тъжно беше преди година "Шумен 500", създадено да засенчи традиционното състезание в същия град, както и "реванша" след провала на Алекс тази година.
              Лично мое мнение е, че от подобни събития не печели никой, най-малко офроуда, затова пожелавам успех на юбилейното състезание и дано този път надделеят добрия тон и разума!
              Life is too short to drive dull cars!

              Fight global warming !
              ... turn on your A/С !

              Коментар


              • #8
                От: Официална тема 4х4 Шумен

                Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
                Лично мое мнение е, че от подобни събития не печели никой, най-малко офроуда, затова пожелавам успех на юбилейното състезание и дано този път надделеят добрия тон и разума!
                Затова и започнах тази тема. Надявам се всички засегнати или заинтересувани да направят нужните компромиси, и да се получи добро състезание. И то да бъде отразено тук както прилича за едно от най-интересните състезания и за гледане и за каране в България.

                Понеже не съм много на ти с компютрите не мога да сложа страницата за записване без да дам забранен линк, но който иска да участва-знае как да се запише. Пък ако не знае-да си даде завка в темата, или на лино съобщение до мен. Може на телефона от подписа ми, аз ще уведомя организаторите.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #9
                  От: Официална тема 4х4 Шумен

                  Напротив - боли. Кольо го боли. Точно за офроуда го боли. За Киро или добро, или или нищо. Аз - нищо.
                  подаръци за мъже от FACOM
                  промоция на читави инструменти

                  и на хоби такива

                  тел. О879 Ч8Ч 2З5

                  Коментар


                  • #10
                    От: Официална тема 4х4 Шумен

                    Ето и правилника:

                    Правилник – 4х4 Шумен 2010
                    клас EXTREME
                    Валидност за
                    : открито, регионално, международнo състезание– спортна дисциплина „оф-роуд”
                    ” 4х4 ШУМЕН 2010” за излъчване на победител в “4х4 Шумен 2010” , 3-5.12.2010
                    1. В състезанието:
                    1.1 В състезанието могат да участват моторни превозни средства 4х4, 6х6 с максимална маса до 3.5 тона, категория В,С - притежаващи необходимите документи по «закон за движение по пътищата» в Република България. МПС тип SIDE BY SIDE, АТВ не са разрешени.
                    1.2 Екипът се сформира от пилот, навигатор и автомобил. Пилотът /водачът/ трябва да има валидна шофьорска книжка за категорията автомобил. Навигаторът да има навършени 18 години до деня на старта на състезанието и притежава лична карта за идентификация.
                    1.3 Екипажът има право да участва с най-много 3 МПС, преминали техническия преглед, със състезателни номера, като те трябва да отговарят на изискванията за безопастност и да бъдат предварително заявени в денят на административния и технически преглед. Екипът има право да използва само заявен автомобил за етап.
                    1.4 Автомобилите, с които ще се състезава екипажа, трябва да имат готовност да бъдат проверявани ежедневно и без предупреждение.
                    1.5 Административен и технически преглед:
                    1.5.1 Административни документи – Заявка за участие, Декларация, Платена стартова такса, всички необходими документи по «Закона за движение по пътищата».
                    1.5.1.1 СВИДЕТЕЛСТВО ЗА УПРАВЛЕНИЕ НАМПС /Шофьорска книжка/, талон за МПС, лична карта за идентификация на навигатора.
                    1.5.1.2 Застраховка Гражданска отговорност или зелена карта за международните автомобили
                    1.5.1.3 Валиден годишен технически преглед за текущата година
                    1.5.1.4 За АГУ –проверка на документите за технически преглед!
                    1.5.2 Проверка по автомобила
                    1.5.2.1 Проверка на изправността на предпазните колани
                    1.5.2.2 Изправна осветителна система
                    1.5.2.3 Изправна спирачна система
                    1.5.2.4 Изправни стоп светлини
                    1.5.2.5 Изправна сигнална система
                    1.5.2.6 Изправна стъкломиячна система
                    1.5.2.7 Изправно предно стъкло
                    1.5.2.8 Сверяване на документите на АГУ с тези на поставената АГУ в автомобила
                    1.5.3 Проверка на задължително оборудване:
                    1.5.3.1 Прахов пожарогасител минимум 2 литра
                    1.5.3.2 Предпазни каски и предпазни колани за пилота и навигатора и тяхното използване по ЗДП.
                    1.5.3.3 Автомобилът трябва да бъде оборудван с необходимите по ЗЗПБ уреди: сигнална жилетка, аптечка по БДС, пожарогасител, триъгълник , крик, резервна гума
                    1.5.3.4 Задължително Rollbar / дъга с диагонал/ зад пилота и навигатора
                    1.5.3.5 Минимум едно GPS устройство, задължително - Garmin, имащо функцията да записва маршрут поне 5000 точки с възможност за качване на карти, да бъде използвано от членове на екипажа по време на навигация посредством GPS точки, да има USB интерфейс ( за комуникация с компютър) и по желание резервни батерии.
                    1.5.3.6 Широки меки колани за захващане около дървета и храсти при използване на лебедки.
                    1.5.3.7 Тежест върху въжето на лебедката разположено около средата независимо от типа въже което се използва.
                    1.5.3.8 Широк колан за теглене.
                    1.5.3.9 Работеща лебедка
                    1.5.4 Препоръчително оборудване:
                    1.5.4.1 Компас
                    1.5.4.2 Rollcage за безопастност
                    1.5.4.3 4 и повече точкови предпазни колани
                    1.5.4.4 Trip master / устройство за измерване на дистанции
                    1.5.4.5 Лебедка и аксесоари за нея
                    1.5.4.6 Земна котва / pull-pall
                    1.5.4.7 Крик тип Hi-Lift
                    1.5.4.8 Резервни части
                    1.5.4.9 Поставка за GPS устойството/та
                    1.5.4.10 Храна и вода за 24 часа престой в гората
                    1.5.4.11 Полеви вилица, лъжица, канче за всеки член от екипажа.
                    1.5.4.12 2бр. Тоалетна хартия.
                    1.5.4.13 Пътеки
                    1.5.4.14 Каквото може да ви потрябва в нестандартни условия за преминаване с автомобил.
                    1.5.5 Забранено оборудване:
                    1.5.5.1 Пренасянето на резервно гориво в автомобила
                    1.5.5.2 Всяко незакрепено ободурдване в автомобила
                    1.6 Награден фонд
                    1.6.1 Купи и материални награди от организатора и спонсорите за 3те дни + генерално класиране.
                    2. Етап 1 - навигация - 03Декември 2010
                    2.1 Основи
                    2.1.1 Навигация : самостоятелно преминаване на автомобил + екипаж по маршрут описан в пътна книга, трасета маркирани с колчета и лентова маркировка и преминаване през предварително зададени точки, полета по GPS, азимутни връзки.
                    2.1.2 При движение по /асфалтови/ пътища - се спазва закона за движение по пътищата на Република България (ЗЗПД) + допълнителните указания на организатора /брифинг, пътна книга/.
                    2.1.3 Контролът за преминаване на трасето се осъществява чрез GPS /виртуални контроли /, съдии за времеизмерване, съдии на контролен пункт /СP/ и състезателен карнет .
                    2.1.4 Ограничаване на скоростта - при забележка в пътната книга и асфалтови пътища (ЗЗПД).
                    2.1.5 Допустимо отклонение от упоменатата скорост в пътната книга до + 10% за не повече от 25 метра . Контролът на скоростта и отклонението се извършва от записан на GPS приемника- следа/трак/ на екипажа.
                    2.1.6 Максимално отклонение от основния път по пътна книга до 25м. в дясно и ляво от основния трак на организатора и непрекъснатост на трака не повече от 25м
                    2.1.7 При излизане от пътната книга е задължително връщане до припокриваща се точка от пътната книга.
                    2.1.8 Контролно време за преминаване на трасето ще бъде указано в деня на старта според метеорологичните условия.
                    2.1 .9 Организаторът не променя крайният час за затваряне на трасето поради метеорологични усложнения. Организаторът може да промени мястото на финала при черезвичайни условия.
                    2.1.10 Движение в обработваеми полски площи /ниви, засети и не засети, изорани, градини/ - ЗАБРАНЕНО - наказание: ДИСКВАЛИФИКАЦИЯ ОТ СЪСТЕЗАНИЕТО ЗА ПЕРИОД ОТ 3 ГОДИНИ !!! + предаване данни за състезателя на компетентни органи за нанесени щети.
                    2.1.11 Екипажите могат да си помагат взаимно за преодоляване на препятствието или преход около него ако не нарушават друго правило!
                    2.2 Безопасност:
                    2.2.1 По асфалтови пътища, в населени места дори необозначени с пътни табели е задължително спазването на ЗЗПБ + ограниченията отбелязани в пътната книга. Допълнителни ограничения на скоростта извън асфалтирани пътища и населените места, ще бъдат упоменати в пътната книга. Скоростта ще бъде контролирана чрез записа на GPS устройствата. Допустими отклонения от упоменатата в пътната книга скорост до + 10% за не повече от 25 метра.
                    2.2.2 Използването на каски от пилота и навигатора е абсолютно задължително по време на цялото състезание. Не е разрешено използването на каски за: колоездене, катерене, пещерни дейности, войнишки, зимни спортове.
                    2.2.3 Задължително е автомобилът да бъде оборудван с необходимите по ЗЗПБ уреди: сигнална жилетка, аптечка, пожарогасител, триъгълник.
                    2.2.4 При необходимост от репатриране на аварирал автомобил, то ще се извършва след като са преминали останалите автомобили.
                    2.2.5 При използване на лебедки, задължително е да има тежест на въжето, разположена около средата и задължително мек, широк колан (закачен към дърво/ храст) с достатъчна здравина, препоръчително ръкавици за работещият с въжето.
                    2.2.6 Помощник водачът /навигаторът/ е желателно да бъде с лесно забележимо от останалите облекло.
                    2.2.7 Етапа навигация може да бъде разделен на отсечки с цел безопастност, като между всяка отсечка ще бъде направена почивка.
                    2.2.8 По цялото протежение на трасето ще има медии, като членовете на екипажа им съдействат за интервюта, коментари, снимки и репортажи, Те с действията си не трябва да пречат на спокойното провеждане на състезанието.
                    2.2.9 Забранява се навигатора да бъде „тежест” върху автомобила с цел балансиране, дърпане, бутане и др. За целта трябва да се използва колан.
                    2.3 Старт
                    Трасето не е отцепено и не е обезопасено!
                    2.3.1 Стартова решетка: поредност по броя на участията при равен брой, под внимание се взима поредността на заявката за участие.
                    2.3.2 Автомобилите стартират масов старт след сигнал от съдията.
                    2.3.3 Стартирането след почивка /сервизна зона/ се осъществява по времето на пристигане на
                    автомобилите, след сигнал от съдията стартьор.
                    2.3.4 Стартовата решетка е окончателна и не се променя по никакъв повод.
                    2.4 Навигация
                    2.4.1 Трасето не е отцепено и не е обезопасено!
                    2.4.2 Задължително е преминаването на точно определен маршрут, описан в пътна книга, трасета - маркирани с колчета и лентова маркировка по предварително зададени GPS точки, полета.
                    2. 4 .3 Маршрутът преминава през асфалтови, черни, коларски пътища, населени места, пътеки и места без съществуващ път.
                    2.4.4 По асфалтови пътища, в населени места дори необозначени с пътни табели, е задължително спазването на „Закон за движение по пътищата в Република България”
                    2.4.5 При преминаване през участък определен с азимут, отклонението от точка начало на азимута, до точка край на азимута не се отчита.
                    2.4.6 При избиране на маршрут от GPS точка до следваща GPS точка или азимутна връзка, екипажите имат право да използват всички видове пътиша, пътеки, или места без път, стига автомобилите да не преминават през обработваеми площи, а на пътищата от републиканската мрежа да спазват „Закон за движение попътищата в Република България"
                    2.4.7 Екипажите трябва да преминат през контролни пунктове /СР/, виртуални контроли, съдии за времеизмерване. Не е задължително физическо присъствие да контролните точки.
                    2.4.8 Преминаването през СР обозначено със знаци става след пълното спиране на автомобила, пред съдията и след сигнал от същия, продължава на движението.
                    2.4.9 Съдията на СР изисква състезателният карнет, като при необходимост може да поиска да му се отвори врата за проверка на колани, каски и оборудване. При нежелание за изпълението или констатирано нарушение, съдията има право да дисквалифицира екипа.
                    2.5 Финал
                    2.5.1 Финиширането на автомобила не трябва да представлява риск за публика, съдии, медии.
                    2.5.2 Предава се пътната книга, GPS устройството, карнет на съдиите до 5 мин. след финиширането на екипажа. При не предаване на съответните елементи състезателят получава наказание.
                    2.5.3 След изтичане на контролното време а екипажа не е финишрал или е прекратено участие: екипажът е задължен да намери организатора и да му предаде пътната книга , карнета, GPS устройството за проверка в противен случай-наказание: не стартиране на следващя ден .
                    2.5.4 Екипажите трябва да спазват ЗЗПБ.
                    2.5.5 Забрането е членове от екипажа , асистенция или водач на отбор да присъстват при съдиите по време на проверка на данните. При проблеми съдията ще извика състезателите за допълнително разяснение.
                    2.6 Наказания
                    2.6.1 Закъсняване за старт: Стартира след последния по стартов списък, като му тече времето от реалният старт.
                    2.6.2 Не носене на каски върху главите и закопчани колани по тялото в автомобила: Дисквалификация от цялото състезание.
                    2.6.3 Излизане от маршрута описан в пътната книга и продължаване, без връщане до предишна точка - За всяко излизане от основния трак - прекъсване на повече от 25м. от трака указан по пътна книга – 30 мин. наказание (излизане от основното трасе и няма наслагване на тракове за пропуснатия по пътна книга трак/ следа/ ).
                    2.6.4 При скъсяване или използване на допълнителни пътища при фиксиран от организатора участък по пътна книга от трака - 2 часа наказание .
                    2.6.5 Финиширане след часа за затваряне на трасето– по реда на завършени етапи
                    2.6.6 Неспортсменско поведение към организатори, съдии, публика, други състезатели , уронване престижа на състезанието - дисквалификация от цялото състезание за период от 3 години .
                    2.6.7 Умишлено блокиране на трасе - дисквалификация от цялото състезание.
                    2.6.8 Намеса в данните записани от GPS устройствата , посредством какъвто и да е способ - дисквалификация от цялото състезание.
                    2.6.9 Пропускане на предварително зададени фиксирани места за задължителна проверка на трака /виртуални контроли –ВК, VCP/ с точност до 15м.: наказание 1 час за ВК.
                    2.6.10 Не преминаването на фиксирани от организатора с ленти, колчета, стрелки, GPS точки, полета, участъци :2 часа наказание.
                    2.6.11 Не спазване на мерките за безопасност при използване на техники за изваждане на автомобила от ситуации - съдията определя и показва направената грешка – записва в карнета. Организаторът определя наказанието в зависимост от степента на тежест: от 1 час до дисквалификация от цялото състезание.
                    2.6.12 Не предаване на пътна книга , GPS устройство и карнет до 5 минути след финал на екипажа: не стартиране на поредния за екипажа следващия ден/етап/.
                    2.6.13 Не спазване ограниченията за скоростза повече от 25м. в зоната на ограничението:
                    2.6.13.1 От 10% до 25%– наказание 10 минути .
                    2.6.13.2 Над 25 % – незачитане на етапа.
                    2.6.13.3 Липса на трак в зона на ограничение на скорост – незачитане на етапа
                    2.7 Класиране
                    2.7.1 Класирането на екипажите ще бъде направено по най-малкото време за преминаване на трасето, брой завършени етапи плюс въведените наказания.
                    2.7.2 Най-малката единица е секунда, най-голямата час.
                    2.7.3 При наказаните с дисквалификация, не участват в класирането за деня, записват се последни без време за преминаване на трасето.
                    2.7.4 Претенции спрямо съдийската комисия могат да се приемат до един час след излизането на временното класиране за етапа само от участници в състезанието за деня. Необходимо условие за разглеждане на претенциите е писмена молба към главният съдия с описание на ситуацията и заплатена тройно такса 500лева в брой заедно с молбата. Едиствено индивидуални молби се приемат за разглеждане. В случай, че съдийската комисия е направила грешка, таксата се връща и се правят необходимите промени в класирането.
                    3.Етап 2 - траял - 04 Декември 2010
                    3.1 Основи
                    3.1.1 Няколко на брой специални трасета /секции/ от естествени и изкуствени препятствия, маркирани със колчета /стрелки, ленти, номерирани елементи в трасето, фиксирани полета по GPS /, със самостоятелен старт и финал. Секции показващи майсторското управление на автомобила и работата в екип /отбор/.
                    3.1.2 Всяка секция е разделена на няколко контроли,обособени както следва: Начало на елемент и край на елемент.
                    3.1.3 За успешно премината контрола се счита последователно преминаване през номерираните контроли и преминаването на цялата дължина на автомобила през линията на контролата. НЕ СЕ РАЗРЕШАВА ПРОПУСКАНЕ НА КОНТРОЛА!
                    3.1.4 При направа на нарушение, екипажа се класира посредством броя на успешно преминати последователно елементи и трябва да се оттегли от отсечката незабавно, след изтичане на контролното време спазвайки мерките за безопасност, като действията му не трябва да пречат на другият стартирал екипаж.
                    3.1.5 При изтичане на максималното време за секцията, екипажът бива класиран посредством броя на успешно преминатите последователно елементи.
                    3.1.6 Преходът /leason/ до траялите става посредством пътна карта с обозначени пътища по фиксиран маршрут и фиксирано време за преминаване. Преходът е с лимитирано време.Има наказание за предварително пристигане и за закъснение. Чекиране в минутата записана в карнета. Екипажа следва инструкциите на съдията.
                    3.1.7 Има фиксирано максимално време за преминаване на всеки един траял.
                    3.1.8 Желателно е разделяне на екипажите по групи с цел взаимопомощ и по-бързо провеждане на състезанието.
                    3.1.9 Класирането се извършва на базата на най-малкото време за преминаване на всички траяли и брой успешно преминати последователни контроли.
                    3.1.10 В траял могат да стартират едновременно 2 автомобила обединени в отбор за взаимопомощ, като всеки един от тях има индивидуално времеизмерване на финала.
                    3.1.11 Екипажите задължително спазват указанията на съдиите по траяли, в противен случай - наказание.
                    3.2 Безопасност
                    3.2.1 При движение до определени секции, всички екипажи са длъжни да спазват "Закон за движение по пътищата" в Република България и забележките в пътната книга. За контрол се използва GPS трак /следа/.
                    3.2.2 Екипажите са длъжни да се представят на стартьорите /съдията на старта/ на етапа в контролното време, ако има автомобил/и в траяла, идващите нови екипажи са длъжни да паркират на указано /показано/ от съдията място , така че да не пречат на останалите участници, публика, медии, организатори.
                    3.2.3 Каски и колани по време на състезателните секции (траяли и скоростен траял) – ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.
                    3.2.4 Екипажите паркират автомобилите си на указаното място и нямат право да преместват автомобила от площта освен ако съдия не ги повика. Не спазването на указанието води до наказание - не стартиране на секцията.
                    3.2.5 Маркираното трасе с ленти, GPS полета, показва площта която екипажите могат да използват в секцията.
                    3.2.6 Промяната на естественото състояние /наклоняване/ на колче /тип контрола/, скъсване на лентова маркировка, се наказва. КОЛЧЕ, СКЪСАНА ЛЕНТОВА МАРКИРОВКА – това може да бъде човек; началото на пропаст;
                    сграда; масивно дърво; мантинела; край на мост, извън GPS поле и други подобни препятствия , които са непреодолими от автомобил, или предпоставка за пътно транспортно произшедствие
                    3.2.7 Използването на лебедки трябва да е безопасно, като задължително се поставя противотежест на въжето, независимо от материала му, широки колани за дърветата/ храстите. Водачът в автомобила, задължително трябва да е със закопчан предпазен колан. Не спазването на правилата за безопасност водят до наказание.
                    3.2.8 Обединени в отбор екипажи в траяла имат право да си помогат. Помагащият има право да заобиколи контроли и при разрешение от съдията да излезе от маркираното с ленти трасе, но за да се зачете етапа трябва да се върне и да премине успешно през тях в определената посока.
                    3.2.9 Максималното време за преодоляване на секциите ще бъде упоменато на старта на всека една секция /в зависимост от метео условията/ и трудност .
                    3.2.10 Забранява се, навигаторът да играе роля на балансьор на автомобила. Той не трябва да бъде по време на движение по праговете или други части на автомобила! При необходимост от балансиране, за целта може да се използва вързан колан на автомобила посредством който навигатора може да подпомага автомобила.
                    3.3 Старт
                    3.3.1 Стартовата решетка е по класиране от предния ден. Определянето на групи се извършва на брифинга. Определянето на групи е по желание.
                    3.3.2 След приемане на стартовата решетка на брифинга екипажите и групите се задължават да спазват реда на стартиране.
                    3.3.3 След пристигането си, първите екипажи, при свободна секция, имат 10 мин. да обходят трасето след което се нареждат да стартират.
                    3.3.4 Съдията на старт поканва стартиращият екипаж/група. Ако екипажът / групата не застанат на стартовите линии до 3 мин. след сигнала на съдията, екипажът / групата се счита за не стартирала.
                    3.3.5 На първата секция за етапа, за да стартира група трябва и двата автомобила да са на стартовата линия.
                    3.3.6 Стартирането се извършва при сигнал от стартьора на траял, при запален двигател, поставени предпазни каски и закопчани колани. Цялото, необходимо за преодоляване на траяла оборудване, трябва да бъде в автомобила. Предварително поставено такова по трасето не се разрешава.
                    3.3.7 Стартирането на вторият автомобил от групата е заедно с първият , като се спазват всички правила.
                    3.3.8 Пристигналите други екипажи, чакат, наблюдават, но не помагат физически на екипажите в траяла. Ако съдия види помощ, се наказват и двата екипажа.
                    3.4 В траяла
                    3.4.1 Трасето маркирано с ленти, GPS поле: определя площта, която може да се използва от състезателите. Опорите, които влизат в това пространство могат свободно да се използват спазвайки мерките за безопасност. Възможни опори използвани за маркирането на трасето също могат да се използват, стига това да не променя маркировката, и тяхното състояние. Съдията може да определи опори извън очертанията.
                    3.4.2 Автомобилите стартирали в група могат да си помагат, спазвайки мерките за безопасност.
                    3.4.3 Предмет, маркиращ врата/контрола или лентова маркировка, който бива наклонен, преместен, счупен или изместен (променено естественото му състояние в трасето) от член на екипажа, автомобил, оборудване , екипировка- довежда наказание на екипажа.
                    3.4.4 Умишлено преместване, скъсване на лента, счупване на колче, унищожаване на елемент, от страна на асистенция или екипаж, който не се състезава, може да доведе до дисквалификация му от цялото състезание.
                    3.4.5 Освен стартиралите в траяла, в площта определена от лентовата маркировка, нямат право да навлизат екипажи, асистентски екипи или публика. Единствено съдии, организатори и акредитирани медии имат право да бъдат в площта, без това да пречи на безпрепятствено и безопасното провеждане на състезанието.
                    3.4.6 При рискови моменти - обръщания, екипажите от групата, стартирали вече в траяла, имат право да помогнат на нуждаещият се екипаж, по знак на съдията се търси съдействие.
                    3.4.7 При помощ от други лица освен упоменатите, състезателят на който се е помогнало бива наказан - незавършен етап.
                    3.4.8 Репатриране на автомобила се извършва след изтичане на времето за преминаване или по желание на екипажа, но след финиширането на другия екипаж в група.
                    3.4.9 Контролите, трябва да се преминават в посока от старта към финала.
                    3.4.10 Всеки един състезател макар и в група се състезава индивидуално и взаимопомощта не е задължителна, но препоръчителна за успешното преминаване на екипажите.
                    3.4.11 След получаване на наказание, екипажа трябва да се оттегли от трасето незабавно спазвайки мерките за безопасност и това да не пречи на екипажа който е в траяла.
                    3.4.12 След изтичане на времето за преминаване на отсечката, екипажът трябва незабавно да напусне трасето, като предава състезателният си карнет на съдията стартьор / финишьор.
                    3.5 Финал
                    3.5.1 Финиширането става в “П”- образна клетка обособена от 2 успоредни лентови маркировки и една надлъжна, затваряща клетката.Ако автомобила бутне, докосне или скъса лента или колче екипажът ще бъде наказан.
                    3.5.2 Клетките за стартиране и финиширане се считат като контроли и за тях важат всички правила за колчета и ленти.
                    3.5.3 Водачът и помощник водачът трябва да са с поставени задължително каски и закопчани стандартно предпазни колани. Каските върху главата са абсолютно задължителни за целия период от етапа на траяла, дори когато водача и помощник водача са извън от автомобила. Използваното оборудване трябва да бъде прибрано в автомобила. Съдията на финала изчаква пълното стандартно закопчаване на колана и с вдигнати ръце на водача и помощник водача, съдията отчита момента за спирането на времето на финала .
                    3.5.4 При застъпване на финала на двата автомобила, вторият спира успоредно до първият във втората клетка.
                    3.5.5 Автомобилите не излизат от клетките докато не им се оформят състезателните документи и съдията не им каже да напуснат клетките.
                    3.5.6 Класирането е индивидуално за всеки един екипаж.
                    3.5.7 След разпореждане на съдията екипажите трябва незабавно да се отправят към следващият траял, където след пристигане /leason/ предават своите карнети на съдията и чакат ред.
                    3.5.8 При преминаването от секция до секция се спазва ЗЗПБ и забележките в пътната книга.
                    3.5.9 След финиширане на състезателен автомобил, той няма право да се върне и да помага на останалите в траяла автомобили.
                    3.6 Наказания
                    3.6.1 Не стартиране, не финиширане – 0 преминати контроли.
                    3.6.2 Промяната на естественото състояние /наклоняване/ на обект използващ се за маркиране на трасето, скъсване на маркираща лента, счупване на обект маркиращ площта на секцията, счупване на врата / контрола посредством оборудване, използване на опора извън разрешените – екипажът се класира посредством броя на успешно преминатите контроли до нарушението.
                    3.6.3 помощ различна от тази на екипа в траяла – 0 преминати контроли
                    3.6.4 Не спазване на правилата за безопасност - дисквалификация от цялото състезание.
                    3.6.5 Пропускане на контрола - екипажа се класира посредством броя на последователно успешно преминатите контроли
                    3.6.6 Неспортсменско поведение и уронване престижа на състезанието - дисквалификация от цялото състезание за период от 3 години .
                    3.6.7 Пресрочване на времето за секция - екипажът се класира посредством броя на последователно успешно преминатите контроли до изтичане на времето.
                    3.6.6 Излизане от GPS полето или маркирано с ленти трасе – 30 мин. наказание
                    3.6.8 Умишлено преместване на обект маркиращ трасето с цел улесняване на екипажите, извършено от асистентски екип, състезател води до дисквалификация от цялото състезание на екипа направил преместването.
                    3.6.9.1 Ако екипажите се възползват от направените промени по трасето от предходен екипаж преди съдиите да върнат маркировките в началните им позиции, те не се наказват, ако това не е било умишлено направено с цел улесняване на екипажа в противен случай се наказва и екипа възползвал се от ситуацията..
                    3.6.10 Съдията има право да разреши помощ от всички лица при необходимост. Секцията за етапа не се зачита.
                    3.6.11 Наказанията са за всяка една секция по отделно.
                    3.6.12 – Не спазване "Закон за движение по пътищата" в Република България и забележките в пътната книга – 1 час наказателно време към общото за деня
                    3.6.13 – Не преминаване по трасето описано в пътната книга – допълнителни + 30 мин. за всеки свързващ етап.
                    3.7 Класиране
                    3.7.1 Класирането на екипажите ще бъде направено по най-малкото време за преминаване на трасето включващи всички секции /отсечки, траяли/ и максимален брой преминати контроли .
                    3.7.2 Най-малката единица е секунда, най-голямата час.
                    3.7.3 Претенции спрямо съдийската комисия могат да се приемат до един час след излизането на временното класиране за етапа само от участници в състезанието за деня. Необходимо условие за разглеждане на претенциите е писмена молба към главният съдия с описание на ситуацията и заплатена такса 500лв. в брой заедно с молбата. Едиствено индивидуални молби се приемат за
                    разглеждане. В случай, че съдийската комисия е направила грешка, таксата се връща и се правят необходимите промени в класирането.
                    3.7.4 Тези екипажи , който не стартират на нито една секция /траял/, не получават точки за генералното класиране.
                    4.Етап 3 - Състезание: скоростен траял - 05 Декември 2010
                    4.1 Основи
                    4.1.1 Затворено трасе тип „италиянско преследване” с елементи на траял.
                    4.1.2 Естествени и изкуствени препятствия за преодоляване между врати и лентова маркировка.
                    4.1.3 Стартове за време /борба с времето/ и последващо за 8-те с най добри времена- елиминации,
                    които ще се елиминират помежду си.
                    4.1.4 Зададено максимално време за преминаване.
                    4.2 Безопасност
                    4.2.1 Трасето не е обезопасено за екипажите и зрителите.
                    4.2.2 Поради посещението на публика и спецификата на терена, екипажите трябва да карат, със скорост безопасна за тях и зрителите.
                    4.2.3 Трасето е маркирано с ленти и врати за преминаване .
                    4.2.4 Каски и колани са абсолютно задължителни!
                    4.2.5 Съприкосновение между автомобилите не се разрешава, екипажите носят взаимна отговорност.
                    4.2.6 При необходимост от помощ за преминаване на препятствие, само автомобил определен от организатора може да бъде използван като опора или за изваждане на автомобила от създалата се ситуация.
                    4.2.7 Излизане от трасето маркирано с ленти се счита за отказване.
                    4.2.8 При използване на лебедки за преминаване на препятствие, задължително трябва да има поставен мек колан за използваното дърво, тежест върху въжето на лебедката и ръкавици за боравещият с въжето. Използването на котва трябва да е безопастно, като публика трябва да се намира на безопасно разстояние, което е задача на екипажа, а не на организатора.
                    4.2.9 Публиката няма право да помага физически на екипажите. При помощ от публиката екипажът ще бъде дисквалифициран от етапа.
                    4.3 Старт
                    4.3.1 Стартовата решетка ще бъде определена на брифинга / 20 мин. преди старта.
                    4.3.2 Старт, по даден от съдият-стартьор сигнал.
                    4.3.3 Не стартиране - директна елиминация.
                    4.5.4 След повикване за старт до 3 мин. автомобилите трябва да бъдат на стартовата линия, при неявяване се счита за отказване, другия екипаж си стартира самостоятелно, при стартиране за време. При елиминация е победител за серията стартиращия без да е необходимо преминаване на трасето.
                    4.4 В трасето
                    4.4.1 Помощ от публиката не се разрешава , прилага се наказание директна елиминация на екипажа
                    4.4.2 Съдии ще има по цялата дължина на трасето, преминават се контролни врати, само в указаната посока, като те не трябва да се докосват по никакъв начин.
                    4.4.3 Предмет, маркиращ врата или лентова маркировка, който бива наклонен. преместен, счупен или изместен (променено естественото му състояние в трасето) от състезател, автомобил, оборудване , екипировка довежда наказание на екипажа - директна елиминация.
                    4.4.4 Излизане на две гуми извън маркираното трасе се зачита за отказване и директна елиминация.
                    4.4.5 При използване на лебедка трябва да се спазват правилата за безопастност, в противен случай следва наказание – директна елиминация.
                    4.4.6 Съдии ще контролират екипажите по цялото трасе и при забравено оборудване по трасето няма да разрешат зачитане на финал докато то не бъде прибрано в автомобила /изпаднало оборудване, капаци, калници, гуми и др./.
                    4.5.7 Ако не е прибрано цялото оборудване, което е използвано за преодоляване на трасето, финал се дава след като то бъде прибрано в автомобила.
                    4.5 Финал
                    4.5.1 Летящ финал.
                    4.5.2 Екипажите се класират по най-малкото време за преминаване на трасето плюс наказанията.
                    4.5.3 Тези които са затворени с обиколка , трябва да направят пълният брой обиколки независимо дали вече са елиминирани за да участват в класиране по време.
                    4.5.4 Ако не е прибрано цялото оборудване, което е използвано за преодоляване на трасето, финал седава след като то бъде прибрано в автомобила.
                    4.5.5 След финал автомобилите не трябва да пречат на нормалното провеждане на останалите кръгове на елиминация.
                    4.5.6 8те класирани с най-малки времена , с най малко наказания, продължават за елиминационният
                    кръг, където се спазват всички правила за етапа.
                    4.6 Наказания
                    4.6.1 Не стартиране – не финиширал / елиминиран
                    4.6.2 Излизане от трасето – не финиширал / елиминиран
                    4.6.3 Не преминаване през врата – не финиширане / елиминиран
                    4.6.4 Докосване, бутване, събаряне на колче, докосване, скъсване на лента посредством автомобила или оборудване – не финиширал / елиминиран
                    4.6.5 Не носене на каски и колани – дисквалификация от цялото състезание
                    4.6.6 Помощ от публика – не финиширал / елиминиран
                    4.6.7 Не спазване правилата за безопастност – дисквалификация от цялото състезание
                    4.7 Класиране
                    4.7.1 Най-малката единица е секунда, най-голямата час.
                    4.7.2 Претенции протести и обжалвания спрямо съдийската комисия могат да се приемат до 30 /тридесет/ минути след излизането на временното класиране за етапа само от участници в състезаниетоза деня. Необходимо условие за разглеждане на претенциите е писмена молба към главният съдия сописание на ситуацията и заплатена тройна такса 500лв. в брой заедно с молбата. В случай чесъдийската комисия е направила грешка, таксата се връща и се правят необходимите промени вкласирането.
                    4.7.3 Екипажите от до 4то място се класират спрямо последният кръг на елиминации.
                    4.7.4 Екипажите от 5то до 8мо място се класират спрямо времето си от елиминационният кръг
                    4.7.5 Екипажите след 9то място се класират според времето си за преминаване на трасето.
                    4.6.Елиминации
                    4.6.1 Провежда се по правилника за етапа.
                    4.6.2 Удължава се времето за преминаване на етапа.
                    4.6.3 Стартовата решетка се определя от съдийската комисия.
                    4.6.4 Финиширалият първи продължава, вторият е елиминиран и участва в класирането от 5то до 8мо място по време.
                    4.6.5 В малката купа се борят за 3то и 4то място.
                    4.6.6 В голямата купа се борят за 1во и 2ро място.
                    4.7.4 Екипажите с наказание дисквалициран не получават време и точки за генералното класиране
                    5. Генерално класиране
                    5.1 Генералното класиране се определя от точките получени за всеки един от състезателните дни.
                    5.2 Точки получават успешно класиралите се екипажи
                    5.3 Максималният брой точки, който може да получи екипаж за всяка една секция е равен на броя стартирали екипажи в секцията. Първият получава максималният брой точки и всеки следващ с една точка по-малко.
                    5.4 При равен брой точки преимушество има класирането от първият ден /навигация/. Ако точките са равни преимущество получава класираният по-добре от вторият ден /траял/.
                    Асистенция
                    6.1 Състезание: навигация:
                    6.1.1 След старта на екипажите, асистенцията може да им окаже помощ само в почивките, сервизните зони, или на места упоменати от организатора. Помощ е разрешена единствено извън трасето.
                    6.2 Състезание: траял
                    6.2.1 Асистенцията може да следва постоянно екипажа си , но по време на траяла няма право да навлиза в трасето и да му помага по никакъв начин.
                    6.2.2 Ремонтни дейности е препоръчително да се извършват по време на чакане на ред, но автомобилът трябва да е на стартова позиция до 3 мин. след повикване от съдия.
                    6.2.3 Даването на резервни части , каквато и да е била комуникация с цел помощ и физическа помощ е забранено, когато екипажът е в траял.
                    6.2.4 Автомобилът на асистенцията няма право да се използва като опора за преминаване на дадено препятствие, освен при репатриране на автомобил или разрешение на главния съдия.
                    6.3 Състезание: скоростен траял
                    6.3.1 Автомобилът трябва да е подготвен преди да е дошъл моментът да стартира.
                    6.3.2 Ремонти могат да се извършват, стига това да не пречи на стартирането на автомобила.
                    6.3.3 автомобилът трябва да е на стартова позиция до 3 мин. след повикване от съдия.
                    Последно редактирано от Ясен; 06-11-10, 19:25. Причина: дреболийки
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Официална тема 4х4 Шумен

                      А ето и инфо за трасето за първия ден:

                      Трасето за изпитание "НАВИГАЦИЯ" - 03.12.2010 :

                      Навигацията ще се осъществи посредством пътна книга със схеми ситуации, дистанции, общи дистанции и забележки. Пътната книга ще бъде предоставена на екипажите повреме на официалната им регистрация във формат А5 с използвани международни символи и стандарти. Етапа "навигация" е разделен на 3 състезателни и 2 свързващи секции.
                      Секция 1 - Шумен - Провадия
                      Дистанция: 72.9км.-1.5км асфалт, 5.3км чакъл ( каменен път ), 8.2км горски път, 10.2км без път (offroad ), 47.7км полски път.

                      Най-висока точка : 348м , най-ниска точка : 57м , тотал денивилация : 3772м

                      Секция 2 - Провадия - Провадия
                      Дистанция: 17.3 км.- 3км асфалт, 4.2 км чакъл ( каменен път ), 3.2км горски път, 3.5км без път (offroad ), 3.4км полски път.

                      Най-висока точка : 361м , най-ниска точка : 42 м , тотал денивилация : 1587м
                      Секция 3 - Провадия - Шумен
                      Дистанция: 75.8км.- 5.3 км асфалт, 5.1 км чакъл ( каменен път ), 15.9 км горски път, 7.7 км без път (offroad ),41.8 км полски път.

                      Най-висока точка : 396м , най-ниска точка : 35 м , тотал денивилация : 4294м
                      Общо
                      Дистанция: 166 км.- 9.3 км асфалт, 14.6км чакъл (каменен път), 27.3 км горски път, 21.4 км без път (offroad ),93.1км полски път.
                      Най-висока точка : 396м , най-ниска точка : 35 м , тотал денивилация : 9653 м
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Официална тема 4х4 Шумен

                        Всеки един от нас може да прочете списъка на участниците, или да намери страницата на организатора, дори и аз !
                        Все пак става въпрос за "принадлежност" и ние сме избрали нашата тук, затова и гледаме от тази гледна точка.
                        Независимо от това, където и да е събитието се радвам като малко дете/на 52/като прочета, че има много записали се.
                        Досега това е единственото състезание, което не съм посещавал - някак винаги така се получава ... за съжаление!
                        Хей! точка 1.5.4.12 ми хареса!
                        Последно редактирано от mitkochanev; 03-11-10, 22:00. Причина: добавяне
                        Life is too short to drive dull cars!

                        Fight global warming !
                        ... turn on your A/С !

                        Коментар


                        • #13
                          От: Официална тема 4х4 Шумен

                          Бе ти се бъзикаш, ама хартията си е нужна
                          Иначе-листа от тревата наоколо...

                          Пък заповядай тази година-погледай, сигурен съм, че ще ти хареса.
                          Пък може и да участваш, не боли
                          Освен при преобръщане на машината де...

                          Да допълня-преди малко единият от организаторите написа в скайпа:

                          "Само да кажем така-няма да има друго такова нещо в България скоро време"...

                          Това се отнся за едно специално място, но не мога да издам кое е. Като му дойде времето...
                          Последно редактирано от Кольо; 03-11-10, 22:36.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Официална тема 4х4 Шумен

                            Евала Кольо, истински шуменец си ти и серт българин. Наистина се радвам за това, което правиш и съвсем официално предлагам тук, във Форума, да ти се добави титлата Организатор, която веднага ще те направи модератор в тази тема. Това инфо го чакаме от сума време и накрая се видя кое как е. Като Митко Чанев и аз чета само тук и моята информационна среда е тук, така че най накрая имам нужната информация за това какво ще стане. Още веднъж, браво. Говори с Панайотови да те упъномощят да ги представляваш в този Форум, че да на всички да им е ясно, че си част от Организационния екип.
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • #15
                              От: Официална тема 4х4 Шумен

                              Коле, напиши нещо и за кибиците, примерно: удобни места за кибичене където няма да ни остане дъх от емоции и ще забравим да люпим семки, ориентировъчни времена на пристигане на първия състезател, локациите на кетъринга, възможност за достъп без 4х4 и каквото още се сетиш.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X