Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРОЯН VI КРЪГ И ЗАКРИВАНЕ НА ШАМПИОНАТА ПО OFFROAD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТРОЯН VI КРЪГ И ЗАКРИВАНЕ НА ШАМПИОНАТА ПО OFFROAD

    ЕЛИТА НА OFF-ROAD- а В ТРОЯН !!!
    ПОСЛЕДЕН КРЪГ ОТ НАЦИОНАЛНИЯ ШАМПИОНАТ В КОЙТО ЩЕ СЕ РЕШИ ЧЕЛНАТА ТРОЙКА !ПОДРОБНОСТИ И ПРОГРАМА ЗА УНИКАЛНОТО ИЗЖИВЯВАНЕ ОТ АДРЕНАЛИН , ЕМОЦИИ И КУПОН. ГЕНЕРАЛНИЯ СПОНСОР "БАЛКАН СТАР" ПРЕДОСТАВЯ НОВИТЕ СИ МОДЕЛИ ВИСОКОПРОХОДИМИ АВТОМОБИЛИ ЗА TEST DRIVE !!!

    ПРОГРАМА , РЕГЛАМЕНТ И УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ
    Програма –
    03.11.2006
    13.00-18.00 ч. –настаняване в хотел “Троян Плаза”.
    19.00-20.00 ч. – техническа конференция
    20.30 -00.00 ч. – вечеря с купон в ресторант”Троян”
    00.00-07.00 ч.- здрав предстартов сън !!!
    04.11.2006
    07.30 – 09.00 ч Закуска в ресторант “Троян” .
    10.00 ч. – Официално откриване и старт от центъра на гр.Троян.
    16.00 ч.Предполагаем финал на последния състезател.
    20.00 ч Коктейл с програма и представяне на новия “GL” клас на “Mercedes Benz”
    21.00-21.30 ч. Обявяване на резултатите от деня и подаване на контестации( евентуално) !
    21.30-00.00 ч –Купон
    00.00-07.30 ч. Здрав предстартов сън !
    05.11.2006
    07.30-09.00 ч. Закуска в ресторант ‘Троян’
    09.30 ч. Предвижване в колона до затворен кръг в село Дълбок Дол.
    11.00 ч. Старт на затворен кръг.
    13.00 ч. Финал на затворен кръг.Демонстрации на високопроходими автомоби Mercedes G, GL , ML klasse.
    14.00 ч. Награждаване на победителите в състезанието ”Троян 2006”.
    16.00 ч. Тържествен коктейл и награждаване на победитеилте в шампионата в ресторант”Троян” в хотел”Троян Плаза”.

    Трасе !!!
    I Ден – Маршрут с лека трудност , скоростни отсечки , трудна навигация и много контроли-около 80 км. Старт на екипажите според временното класиране в националния шампионат.
    II Ден – Затворено трасе, бивша мотописта с дължина 2 км. Стартират по два автомобила,в обратен ред от класирането в предния ден , за две обиколки, като трите екипажа с най-добри времена стартират заедно за определяне на първите три места.
    Организатор трасе – Кирил Панайотов
    Главен съдия – Вера Лагадова
    Светски въпроси и реклама – Тодор Христов
    Настаняване -Кирилка Елкова 0670 64339 моб.0885880443 mail: marketing@troyanplaza

    ПАКЕТНИ ЦЕНИ В "ТРОЯН ПЛАЗА"****
    Пакет 2 нощувки в стандартна стая- 250 лева!
    Пакет 2 нощувки в луксозна стая-350 лева !
    Пакет 2 нощувки в апартамент-450 лева !
    Пакет 2 нощувки VIP-апартамент-700 лева !
    ПАКЕТНИ ЦЕНИ В ХОТЕЛ 2* В БЛИЗОСТ ДО "ТРОЯН ПЛАЗА"
    ПАКЕТ 2 НОЩУВКИ В СТАНДАРТНА СТАЯ-200 лева !
    Пакетната цена е за двама в двойна стая и за двата хотела, като в цената са включени : две нощувки ,две закуски, две празнични вечери с много алкохолни и безалкохолни напитки,коктейл по случай награждаването,празнична програма с известни изпълнители,такса за участие в състезанието,безплатно ползване на фитнес център,охраняем паркинг,пробно шофиране на автомобили GL-class и R-class от марката “ MERCEDES BENZ”, паметни плакети за участие в шампионата . За деца под 12 години нощувката е безплатна, когато нощуват като трети човек на допълнително легло в двойна стая.

    Състезатели настанени извън пакетните цени в горепосочените хотели заплащат стартова такса 150 лева на екипаж включваща и участие в празничната вечеря и коктейл.
    Местата са ограничени !!! За резервации тел.0670 64399 Кирилка Елкова моб.0885880443 mail: marketing@troyanplaza

    Регламент на състезанието и попълване на заявки за участие – 30.09 до 25.10.2006

  • #2
    КОЛЕГИ , ПОВЕЧЕТО ОТ ВАС ЩЕ ПОЛУЧАТ ЗАЯВКИТЕ И РЕГЛАМЕНТА ПО E-MAIL . МОЛЯ , ТЕЗИ КОИТО НЕ ПОЛУЧАТ , ДА СИГНАЛИЗИРАТ НА todor_hristov@troyanplaza.com И ВЕДНАГА ЩЕ РЕАГИРАМ , ПРОСТО НЯМАМ НА ВСИЧКИ КООРДИНАТИТЕ !!!

    Коментар


    • #3
      А какъв ще е маршрута в Троян от къде и до къде??
      Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

      Коментар


      • #4
        През първия ден ще се кара по билото на Беклемето , където ще бъде и сервизната зона , като на биатлонската писта до хотел "СИМА" може да наблюдава скоростен етап 8 км. Вторият ден е на мотопистата в село Дълбок Дол , преди Троян , като ще има указателни табели !

        Коментар


        • #5
          е тъкмо ще помагаме на закъсалите участници....а то ще има такива!!
          Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

          Коментар


          • #6
            По регламент освен участници в състезанието и асистенцията на определените сервизни места , НИКОЙ няма право да оказва помощ на състезателите, това води до наказание или дисквлификация !!!

            Коментар


            • #7
              Уважаеми колеги , след няколко дни-30.10.2006 приключва записването за "ТРОЯН 2006" . След тази дата НЯМА да се приемат заявки.Публикувам стартовия списък !!!

              1 Красимир Илиев Иван Маринов -записан
              2 Десислав Славчев Маргарита Стайнова -записан
              3 Ивайло Върбанов Георги Антов - записан
              4 Семко Семков Цветан Миков - записан
              5 Пламен Тенев Пламен Русев - записан
              6 Янчо Терзиев Митко Ангелов -записан
              7 Младен Павлов Пламен Кацарски - не подал заявка
              8 Павлин Димитров Николай Петков - не подал заявка
              9 Мирослав Николов Петър Кръшков -не подал заявка
              10 Красимир Колев Денка Йорданова - записан
              11 Андон Миланов Николай Маринов - записан
              12 Сава Трендафилов Иван Маринов - не подал заявка
              13Красимир Найденов Истилиян Маринов - записан
              14. Красимир Вълков Камен Топалов - записан

              Коментар


              • #8
                Стартов списък за "ТРОЯН 2006" КЛАС "ХОБИ"


                1 Веселин Петков Венелин Градев - записан
                2 Галиан Господинов П. Маринов - не подал заявка
                3 Димитър Здравков Елена Здравкова - не подал заявка
                4 Андрей Христов Йосиф Лагадов - записан
                5 Теньо Папанов Стефан Стамов -записан
                6 Николай Иванов Н.Иванова - записан
                7 Росен Димов Павлин Илиев - не подал заявка
                8 Ванъо Иванов Пламен Русев - не подал заявка
                9 Галин Герчев Николай Христов - не подал заявка
                10 Христо Ламбрев Цветозар Ламбрев - записан
                11 Никола Рафаилов Иван Маринов - не подал заявка
                12 Димитър Смиленов Светлозар Фортунов - не подал заявка
                13 Георги Андреев Христо Борисов -не подал заявка
                14 Иван Иванов Петър Обретелов- не подал заявка
                15 Методи Кирев Крум Черпоков- не подал заявка
                16 Живко Гочев Николай Николаев- не подал заявка
                17 Светозар Узунов Мартин Сарачинов - не подал заявка
                18 Димитър Димитров Георги Санков - не подал заявка
                19 Диян Иванов Стефан Стоев - не подал заявка
                20.Александър Иванов Александър Иванов-младши- записан
                21.Румен Лилков Илиян Петров - записан
                22.Даниел Дешев Силвия Панчева - записан

                Коментар


                • #9
                  Колеги , към днешна дата -28.10.2006 стартовата решетка изглежда така:

                  1 Красимир Илиев Иван Маринов -записан
                  2 Десислав Славчев Маргарита Стайнова -записан
                  3 Ивайло Върбанов Георги Антов - записан
                  4 Семко Семков Цветан Миков - записан
                  5 Пламен Тенев Пламен Русев - записан
                  6 Янчо Терзиев Митко Ангелов -записан
                  7 Младен Павлов Пламен Кацарски - записан
                  8 Павлин Димитров Николай Петков - не подал заявка
                  9 Мирослав Николов Петър Кръшков -записан
                  10 Красимир Колев Денка Йорданова - записан
                  11 Андон Миланов Николай Маринов - записан
                  12 Сава Трендафилов Иван Маринов - не подал заявка
                  13Красимир Найденов Истилиян Маринов - записан
                  14.Пламен Йоцов Траян Траянов - записан
                  15.Ивайло Цанов Петър Цанов - записан
                  16. Красимир Вълков Камен Топалов - записан

                  Стартов списък за "ТРОЯН 2006" КЛАС "ХОБИ"


                  1 Веселин Петков Венелин Градев - записан
                  2 Галиан Господинов П. Маринов - записан
                  3 Димитър Здравков Елена Здравкова - записан
                  4 Андрей Христов Йосиф Лагадов - записан
                  5 Теньо Папанов Стефан Стамов -записан
                  6 Николай Иванов Н.Иванова - записан
                  7 Росен Димов Павлин Илиев - не подал заявка
                  8 Ванъо Иванов Пламен Русев - записан
                  9 Галин Герчев Николай Христов - не подал заявка 10 Христо Ламбрев Цветозар Ламбрев - записан
                  11 Никола Рафаилов Иван Маринов - не подал заявка
                  12 Димитър Смиленов Светлозар Фортунов - не подал заявка
                  13 Георги Андреев Христо Борисов -не подал заявка
                  14 Иван Иванов Петър Обретелов- не подал заявка
                  15 Методи Кирев Крум Черпоков- не подал заявка
                  16 Живко Гочев Николай Николаев- не подал заявка
                  17 Светозар Узунов Мартин Сарачинов - не подал заявка
                  18 Димитър Димитров Георги Санков - не подал заявка
                  19 Диян Иванов Стефан Стоев - не подал заявка
                  20.Александър Иванов Александър Иванов-младши- записан
                  21.Румен Лилков Илиян Петров - записан
                  22.Даниел Дешев Силвия Панчева - записан
                  23 Михаил Дражев Красимир Иванов-записан[/i][/b]

                  Коментар


                  • #10
                    Уважаеми колеги , изпратил съм на всички записании стартов списък за "Троян 2006" и окончателен регламент.Моля запознайте се , за да зададете въпросите си на пресконференцията на 03.11.2006 !Промените са маркирани в червено ! Ако има някакви грешки в списъка , моля алармирайте !При записване ще подпишете декларация , че сте запознати с регламента и го приемате.




                    КЛАС СЪСТЕЗАТЕЛЕН СТАРТОВ СПИСЪК „ТРОЯН 2006


                    1. Красимир Илиев Иван Маринов

                    2. Десислав Славчев Маргарита Стайнова

                    3. Ивайло Върбанов Георги Антов

                    4. Семко Семков Цветан Миков

                    5. Пламен Тенев Пламен Русев

                    6. Янчо Терзиев Митко Ангелов

                    7. Младен Павлов Пламен Кацарски

                    8. Павлин Димитров Николай Петков

                    9. Мирослав Николов Петър Кръшков

                    10. Красимир Колев Денка Йорданова

                    11. Андон Миланов Николай Маринов

                    12. Сава Трендафилов Иван Маринов

                    13.Красимир Найденов Истилиян Маринов

                    14. Красимир Вълков Камен Топалов

                    15. Пламен Йоцов Траян Траянов

                    16. Ивайло Цанов Петър Цанов




                    КЛАС ХОБИ СТАРТОВ СПИСЪК „ТРОЯН 2006”


                    1.Веселин Петков Венелин Градев

                    2.Галиан Господинов К.Кирилов

                    3.Димитър Здравков Елена Здравкова

                    4.Андрей Христов Йосиф Лагадов

                    5.Теньо Папанов Дончо Ценов

                    6.Николай Иванов Н.Иванова

                    7.Росен Димов Павлин Илиев

                    8.Ванъо Иванов Пламен Русев

                    9.Христо Ламбрев Цветозар Ламбрев

                    10.Иван Иванов Станислав Стоянов

                    11.Живко Гочев Николай Николаев

                    12.Александър Иванов Александър Иванов

                    13..Румен Лилков Илиян Петров

                    14.Даниел Дешев Силвия Панчева

                    15.Михаил Дражев Красимир Иванов

                    16. Екипаж „Питсгауер”


                    ТРОЯН 2006

                    РЕГЛАМЕНТ

                    ТРОЯН 2006 е офроуд състезание за автомобили с висока проходимост до 3,5 тона общо тегло. Ралито се състои от скоростни отсечки, отсечки за майсторско управление и специални секции, заложени като елементи във всеки един етап. Състезанието се провежда на тежък терен.

                    ОРГАНИЗАТОР- ХОТЕЛ „ ТРОЯН ПЛАЗА”
                    Директор на състезанието -ТОДОР ХРИСТОВ
                    Мениджър: КИРИЛКА ЕЛКОВА
                    Главен съдия: ВЕРА ЛАГАДОВА
                    Времеизмервачи : БФАС – ръководител Минко Минков

                    СПОНСОРИ:
                    „БАЛКАН СТАР”
                    “ШЕЛ-БЪЛГАРИЯ”
                    ХОТЕЛ „ТРОЯН ПЛАЗА”
                    ХОТЕЛ „СИМА” БЕКЛЕМЕТО
                    ВИНПРОМ „ПЕЩЕРА”
                    ИЗВОРНА ВОДА „Девин”
                    „НОВА ТЕЛЕВИЗИЯ”


                    ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ
                    Състезанието ще се проведе в два класа: състезателен – за лицензирани пилоти, хоби клас – за любители.
                    УСЛУГИ
                     Организаторът предоставя на участниците пътна книга (road bock) на изключително интересно и разнообразно трасе.
                     За професионалното времеизмерване е нает лицензиран екип и техника от БФАС.
                     Автомобилите преминават технически преглед от технически секретар на БФАС
                     Медицински екип е на разположение по време на цялото мероприятие.
                     Хотелски резервации и съдействие за настаняване на участниците и техните екипи са възможни по предварителна заявка.


                    СТАРТОВА ПОЗИЦИЯ

                    Подреждането на стартовата решетка за първия ден се определя по реда на класиране в Националния шампионат към момента.Поредността на стартиране за следващия ден е резултат от класирането от предишния ден. Всеки състезател получава на старта пътна книга с контролен карнет, който задължително се предава на финалния съдия без поискване.
                    В контролния карнет се оказва времето за старт в следващата секция и се отразяват преминатите контроли.Възможно е карнета да бъде неделима част от пътната книга.Манипулации, загуба и/или нечетливост на контролния карнет или пътната книга се наказват с дисквалификация.

                    АВТОМОБИЛ, ПИЛОТ, НАВИГАТОР
                    Всички автомобили участващи в състезанието трябва да имат постоянна регистрация и валидна застраховка “гражданска отговорност”. Всички автомобили с чуждестранна регистрация трябва да имат и валидна “зелена карта”.

                    РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ПО КЛАСОВЕ
                    Състезателите са разпределени в два класа:
                     Състезателен клас – екипаж от пилот и навигатор с автомобил, снабден със задължителното оборудване за състезателен клас. За да може резултатът от това състезание да бъде валиден за Националния шампионат по офроуд на България, пилотът е задължен да притежава валиден личен състезателен лиценз издаден от БФАС или валиден международен “С” – лиценз по изисквания на FIA. В случай, че пилотът не притежава валиден личен състезателен лиценз, но автомобилът, с който стартира е снабден със задължителното оборудване за състезателен клас, той може да участва в състезателния клас, при условие, че стартира последен от състезателния клас..
                     Хоби клас – екипаж от пилот и навигатор с автомобил, снабден със задължителното оборудване за хоби клас. Автомобилите от хоби клас стартират след автомобилите от състезателния клас. Маршрута на трасето на хоби клас може да се различава от този на състезателния клас. Класирането в хоби клас е съвсем отделно от това в състезателния клас. ВАЖНО: Участниците в хоби клас са състезатели и имат същите задължения и отговорности като тези от състезателния клас в рамките на състезанието.



                    ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОБОРУДВАНЕ

                    За автомобилите от състезателния клас са зъдължителни: клетка за безопасност (ролбар), 4-точкови колани за пилота и навигатора, прахови пожарогасители с общ капацитет минимум 2 кг. с валидна заверка, каски за
                    пилота и навигатора по норма ЕСЕ, надеждни ремъци за теглене 2бр., автомобилна аптечка (DIN13164), сигнален триъгълник.
                    За автомобилите от хоби клас са задължителни: минимум серийни предпазни колани за пилота и навигатора, прахови пожарогасители с общ капацитет минимум 2 кг. с валидна заверка, каски за пилота и навигатора по норма ЕСЕ, надеждни ремъци за теглене 2бр., автомобилна аптечка (DIN13164), сигнален триъгълник.
                    Товарът в автомобила трябва да бъде здраво закрепен и осигурен, за да не представлява опасност за пасажерите.
                    ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО ОБОРУДВАНЕ
                    Специфичните за автомобила резервни части са ангажимент на състезателите. Снабдяването с резервни части от страна на организатора не може да бъде гарантирано.
                    РАЗРЕШЕНО ОБОРУДВАНЕ
                    Раликомпютър – Tripmaster, GPS

                    ЗАБРАНЕНО ОБОРУДВАНЕ
                    Забранено е в кабината на автомобила да се транспортират резевни туби за гориво.

                    ТРАСЕ І ден валидно за „Състезателен клас” и „Хоби клас”
                    Трасето съдържа всякаква настилка от асфалт (свързващи етапи) до много тежък терен. Обявяването на трасето става единствено по следните начини:
                    ­ пътна книга (road book)
                    ­ официален брифинг (техническа конференция)
                    На свързващите етапи важи и е задължително спазването на Закона за движение по пътищата.
                    ВНИМАНИЕ!!! Трасето в цялата си дължина не е обезопасено и не е отцепено.
                    Трасе ІІ ден валидно за „Състезателен клас” и „Хоби клас
                    Затворен кръг с дължина 2 км. по две обиколки , екипажите стартират по два едновременно в обратен ред от класирането в предходния ден.Трите екипажа постигнали най-добри времена , стартират едновременно и определят първите три места.При незавършване на етапа от автомобил от финалната тройка , екипажът се класира трети по право.Контролно време за преминаване – 10 мин. Екипажи финиширали след контролното време , или непреминали цялото трасе , но финиширали получават наказание 20 мин. , което се начислява към времето им от старта до финала.Незавършили екипажи не получават точки за етапа.


                    ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД
                    Всички автомобили, стартиращи в състезанието, задължително преминават през технически преглед. Прегледа включва:
                    ­ проверка на функционалната изправност и безопасност
                    ­ проверка на задължителното оборудване
                    ­ проверка на рекламни стикери
                    ­ автомобилите трябва да бъдат изчистени от рекламни стикери от предишни състезания , като е разрешено по автомобилите да има отличителни стикери само за отборна принадлежност.
                    ­ Желаещите участници да оставят рекламни стикери на спонсори различни от официалните на състезанието , заплащат такса от 250 лв.
                    Техническият преглед е в услуга на сигурността на състезателите, на всички останали участници в състезанието и не на последно място е основа за феърплей.
                    Залепен стартов номер удостоверява успешно преминат технически преглед.
                    СПОРТНА ОРГАНИЗАЦИЯ
                    Организацията е на разположение на всичките участници. Решенията на организацията са задължителни и неоспорими.

                    СЪДИИ / СЪТРУДНИЦИ

                    Съдии и сътрудници заемат места на старта и финала, по трасето и на контролните точки (СР). Съдиите съдействат на организацията при анализа на резултатите и изготвянето на класиране, а също и при въпроси касаещи регламента и при технически проблеми.
                    На сътрудниците по трасето е забранено да дават информация относно маршрута на трасето или вида на специалните секции, както и да отговарят на въпроси относно регламента и класирането.

                    МЕДИЦИНСКО ОБСЛУЖВАНЕ
                    Състезанието се съпровожда от лекар пътуващ в високопроходим автомобил след последния автомобил от състезателен клас по състезателното трасе. В случай на сериозно заболяване или произшествие, пострадалият се откарва в болница.
                    Участниците, които се нуждаят от постоянен прием на специални лекарства сами отговарят за снабдяването си с тези лекарства. Като допълнение към автомобилната аптечка за първа помощ се препоръчва всеки участник да си носи лекарства от общ характер, като например против: главоболие, настинка, разстройство, зъбобол и т.н. Организаторите не поемат никаква отговорност за услугите на медицинското обслужване.
                    Внимание: Хронични заболявания (алергии, диабет и др.) трябва да бъдат съобщени на лекаря преди състезанието.


                    ЕТАПИ
                    «ТРОЯН 2006» се състои от 5 (ПЕТ ) , (в зависимост от атмосферните условия , броят може да бъде променен на брифинга на03.11.2006 ) състезателни етапа, разпределени както следва:

                    Първи състезателен ден 4(четири) етапа
                    Втори състезателен ден 1 (един) етап



                    ВРЕМЕИЗМЕРВАНЕ
                    Времеизмерването на отделните етапи е описано в пътната книга (road book). Най-голямата мерна единица за време е час, а най-малката е секунда. Също така се измерва и времето за преминаване на свързващи отсечки от маршрута, като това време е критерий за класиране. Времената се записват в контролен карнет и се обработват вечерта в бивака. Всеки участник е задължен и отговорен да предаде лично контролния си карнет на финала ВЕДНАГА СЛЕД ПРЕСИЧАНЕ НА ФИНАЛНАТА ЛИНИЯ.
                    За класиране се обработват контролни карнети предадени до 1 (един) час след затваряне на етапа.
                    Времеизмерването и дължината на етапите се обявява в пътната книга (road book) или на официален брифинг.

                    КЛАСИРАНЕ
                    Класирането е различно за състезателен и за хоби клас.
                    Класиране - състезателен клас:
                    Критерий за класиране е най-малкото измерено време на автомобил за преминаване по маршрута на съответния етап.
                    Измерените времена в съответния етап подреждат участниците в този клас по ранг, а след това, в зависимост от заетото място, се начисляват точки както следва:

                    1 – 25 точки 6 – 15 точки 11 – 10 точки 16 – 5 точки
                    2 – 22 точки 7 – 14 точки 12 – 9 точки 17 – 4 точки
                    3 – 20 точки 8 – 13 точки 13 – 8 точки 18 – 3 точки
                    4 – 18 точки 9 – 12 точки 14 – 7 точки 19 – 2 точки
                    5 – 16 точки 10 – 11 точки 15 – 6 точки 20 – 1 точка



                    Втори ден , състезателен етап” Затворен кръг” носи :
                    1 място – 10 точки 3 място – 6 точки 5 място – 4 точки 7 място – 2 точки
                    2 място – 8 точки 4 място – 5 точки 6 място – 3 точки 8 място – 1 точка

                    Победител в съответния етап е екипажът събрал най-голям брой точки. Класирането става по низходящ ред на събраните точки. Победител в състезанието е екипажът събрал най-голям брой точки от всички етапи.
                    Максималният брой точки за „Троян 2006” е 60 точки.
                    В случай, че след приключване на последния етап има екипажи с равен брой точки, критерий за по-предно класиране става броя на етапните победи.
                    В случай, че и броя на етапните победи е равен се вземат за критерий времената за преминаване на етапите като сбор. По-малкото време означава по-предно класиране.

                    Класиране - хоби клас:
                    Критерий за класиране е постигането на най-добро време за преминаване по маршрута на съответния етап. Най-голямата мерна единица е час, а най-малката е секунда.
                    Измерените времена в съответния етап подреждат участниците в този клас по ранг, а след това, в зависимост от заетото място, се начисляват точки както следва:

                    1 – 25 точки 6 – 15 точки 11 – 10 точки 16 – 5 точки
                    2 – 22 точки 7 – 14 точки 12 – 9 точки 17 – 4 точки
                    3 – 20 точки 8 – 13 точки 13 – 8 точки 18 – 3 точки
                    4 – 18 точки 9 – 12 точки 14 – 7 точки 19 – 2 точки
                    5 – 16 точки 10 – 11 точки 15 – 6 точки 20 – 1 точка

                    Втори ден , състезателен етап” Затворен кръг” носи :
                    1 място – 10 точки 3 място – 6 точки 5 място – 4 точки 7 място – 2 точки
                    2 място – 8 точки 4 място – 5 точки 6 място – 3 точки 8 място – 1 точка


                    СТАРТИРАНЕ
                    Часът на стартиране и закриване на всеки етап се обявява в пътната книга (road book) или на официален брифинг. Също така се обявява интервалът, през който стартират автомобилите.
                    В зависимост от обявения интервал за стартиране на първия етап автоматически се определят точните времена за стартиране на всеки автомобил в етапа за деня.
                    В следващите етапи автомобилите стартират по реда на класирането от предишния ден или предишен етап. В зависимост от обявения час на стартиране на тези етапи и съответните интервали автоматично се определят точните времена за стартиране на всички автомобили. Всеки екипаж е задължен да стартира в точния час и да спазва реда на стартиране. Официалното астрономическо време валидно за състезанието се обявява на официален брифинг. Автомобилите от състезателен клас стартират преди автомобилите от хоби клас. Интервалът за стартиране между последния автомобил от единия и първия автомобил от другия клас остава същия като обявения.


                    НАКАЗАНИЯ
                    При закъснение за начален старт на етапа екипажът стартира последен от съответния клас, като времето му започва да тече от момента на определеното му време за стартиране.
                    При закъснение за междинен старт в етапа екипажът стартира при първа възможност, но при условие, че има прозорец от най-малко 4 (четири) минути между два екипажа, т.е. 2 (две) минути след единия и 2 (две) минути преди другия екипаж. Единствено стартиращия съдия на междинния старт има правото да прецени ситуацията и да извика на старт закъснелия екипаж. Времето на закъснелия екипаж тече от момента на определеното му време за стартиране. Закъснелият за междинен старт екипаж няма право да оспорва решенията на стартиращия съдия. В случай, че това стане, съдията има право да наложи наказание от 15 минути на този екипаж.
                    Загубата на контролния карнет означава незачитане на състезанието.
                    Непреминаване през контролна точка(СР) или липсата на печат удостоверяващ преминаването на контролната точка по трасето означава 2 (два) часа наказание за всяка контролна точка (СР).
                    При пристигане или преминаване на контролна точка (CP) от посока различна от обявената в пътната книга , екипажът получава наказание 2 (два) часа.
                    Стартът и финала на състезанието са контролни точки (CP).
                    При стартиране преди подаване на знак от съдията или преди времето за старт се наказва с 5 мин. към времето на екипажа за етапа.
                    Използването на колани при закачане с лебедка е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО !!!
                    При закачване на лебедката без колан , наказанието е 1 час към времето на екипажа !



                    Неспазването на описаните в пътната книга особености, например: забрани за изпреварване, ограничения на скоростта, напускане на определения маршрут и други се наказват с 2 (два) часа.

                    При незавършване на специален етап ТРАЯЛ – не се присъждат никакви точки, независимо от броя на финиширалите автомобили.
                    Етапът се приема като непреминат, ако екипажът не стартира или стартира и не премине през една контролна точка (СР) различна от стар-финала. При непредаване на контролния карнет на финала или в случай на финиширане след затварянето на етапа и непредаване на контролния карнет в организационния офис, етапът се счита за непреминат. Освен това може да бъде търсена финансова отговорност от съответния екипаж, предизвикал разходи от ненужни акции по издирване. Крайното време за затваряне на етапа се съобщава на брифинг в предходния ден.Екипажи финиширали след затваряне на етапа не получават точки и етапа се счита за непреминат.
                    За непристойно поведение по време на състезанието спрямо състезатели, съдии , организатори, съдии по контролните точки и всички длъжностни лица наказанието е дисквалификация и незачитане на състезанието.
                    Оказването на помощ от публика , асистенция или други на екипажите в състезателното трасе , по време на етапа се наказва с 1 (един) час към времето на екипажа за етапа.
                    В специални случаи арбитражна комисия може да взема единични решения.

                    НАЦИОНАЛЕН ШАМПИОНАТ
                    “ТРОЯН 2006” е шести кръг от Националния шампионат по офроуд на България за 2006г. и притежава коефициент 1 (едно). Резултатите от крайното класиране в състезателния клас носят точки за Националния шампионат по следната схема:
                    1 място – 10 точки 3 място – 6 точки 5 място – 4 точки 7 място – 2 точки
                    2 място – 8 точки 4 място – 5 точки 6 място – 3 точки 8 място – 1 точка


                    КЛАСИРАНЕ ЗА НАЦИОНАЛЕН ШАМПИОНАТ
                    Съгласно решенията, взети на конференцията по офроуд 2006, провела се в гр. Стара Загора на 10.03.2006г. относно провеждането на Националния шампионат по офроуд на България, с участници – организаторите на състезанията валидни за Националния шампионат, класирането за шампионата ще се направи както следва:

                     Резултатите от крайното класиране от всяко състезание се изразяват в точки по следната схема:

                    1 място – 10 точки 3 място – 6 точки 5 място – 4 точки 7 място – 2 точки
                    2 място – 8 точки 4 място – 5 точки 6 място – 3 точки 8 място – 1 точка


                     Присъдените точки от всяко състезание се умножават по коефициента на същото състезание.
                     Точките от всички състезания се сборуват.
                     Сборът на точките от всички състезания се дели на “коефициент”, който е равен на сбора на всички коефициенти на отделните състезания и има числово изражение.
                     Резултатът, получен като частно е средноаритметичния брой точки, натрупан за Националния шампионат. Резултатът се закръгля до втория знак след десетичната запетая включително, като цифрата на хилядните закръгля стотиците надолу, ако е от 0 до 4 и нагоре, ако е от 5 до 9.
                     Средноаритметичният брой точки за Националния шампионат, калкулиран на база натрупаните точки от всички състезания, валидни за шампионата по гореописания начин, е критерия за класиране в Националния шампионат. По-големият следноаритметичен брой точки означава по-предно класиране. В случай, че след приключване на последното състезание от шампионата и калкулиране на резултатите за крайното класиране има екипажи с еднакъв средноаритметичен брой точки, критерий за по-предно класиране става броят на победите и съответно по-предните класирания от отделните състезания.

                    ВАЖНО: На конференцията по офроуд от 13.03.2006г се взе решение чрез гласуване, относно въвеждането на специална клауза в Правилника за провеждане на Национален шампионат по офроуд на България, регламентираща класирането за Националния шампионат на състезателите, които са едновремено и организатори на състезания от шампионата. Състезателите, които организират състезание от шампионата не участват в това състезание и полагат всички усилия за перфектното протичане на мероприятието, като не получават точки за шампионата. Този факт автоматично намалява шансовете им за генералното класиране. Класирането на тези състезатели за Националния шампионат по офроуд става по същата схема, както при всички останали, като “коефициентът”, с който се дели сбора от натрупаните от тях точки от всички други състезания е равен на сбора на всички коефициенти на отделните състезания, с изключение на това, което сами организират. Коефициентът също има числово изражение.
                    Въвеждането на тази специална клауза има за цел да изравни шансовете за генералното класиране в шампионата на състезателите – организатори и на останалите състезатели. Единствено този справедлив компромис засега прави възможно провеждането на Националния шампионат по офроуд на България.

                    ПРАВИЛА ЗА ДВИЖЕНИЕ / НАРУШЕНИЯ
                    По време на цялото състезание участниците са зъдължени да спазват указанията на организаторите, на съдиите по трасето и на сътрудниците. Организаторите имат право да наложат наказателни времена в случай на неспазване на указанията, а в случай на екстремни нарушения на регламента и да дисквалифицират участника или да го отстранят от мероприятието. В случай, че екипаж се откаже от състезанието е задължен да информира организаторите.


                    ДИСКВАЛИФИКАЦИЯ
                    Санкцията дисквалификация се налага при безотговорно «лудо» каране в бивака или по време на свързващите етапи или при преминаване на етапа извън класирането. Състезателите са отговорни за действията на обслужващите и съпровождащите ги лица, като могат да бъдат дисквалифицирани в случай, че тези лица проявят безотговорно, хулиганско поведение, преминат без разрешение маршрута по трасето или при шофиране със скорост по-висока от 5 км/ч в бивака и сервизните зони.
                    Екипаж, асистенция или придружител на екипаж засечени в територията на непреминат етап, води до автоматична дисквалификация на екипажа от състезанието.
                    Участникът може да бъде дисквалифициран или да получи наказателно време от 1 час при:

                     Манипулация на автомобила след техническия преглед, т.е. промени, които не отговарят на зъдължителното оборудване
                     Грубо, небрежно или преднамерено застрашаване на други лица.
                     Неоказана първа помощ
                     Шофиране без задължителните предпазни средства (каска, предпазен колан)

                    ПРОТЕСТИ, ОПЛАКВАНИЯ, РЕКЛАМАЦИИ
                    Протест срещу решение на организатора на мероприятието не може да бъде подаден. Рекламации за грешно отчетено време се подават вечерта след състезателния ден, но не по-късно от 1 (един) час след обявяване на класирането.
                    Протест срещу участник при подозрение за нарушения на регламента или манипулация е възможен. Протесът се подава също вечерта след състезателния ден, но не по-късно от 1 (един) час след обявяване на класирането.
                    Таксата за подаване на протест от екипаж възлиза на 200лв. и се внася в брой заедно с протеста. В случай, че протестът е основателен, таксата се връща. Оргаризаторите вземат решение по протест след изслушване на обвиняващата и обвинената страна. Обжалване на взетото решение не е възможно!!!
                    Протести внесени ненавреме и/или без такса не се разглеждат.

                    РЕКЛАМА

                    Всички участници с подаване на регистрационен талон за участие в състезанието се задължават да поставят рекламата на спонсорите на проявата върху автомобилите си, на предвидените за това места.
                    Участникът може да се освободи от задължението си към рекламата, чрез заплащане такса от 250 лева..
                    Реклама на конкуренти на спонсорите на мероприятието и също така собствена реклама се позволява само след уговорка с организатора.


                    МАРКИРОВКА
                    Всеки автомобил от двата класа получава плакети със стартов номер. Тези плакети се залепват от двете страни на автомобила. Всички плакети с номера от предишни състезания трябва да бъдат отстранени или закрити

                    ПОМОЩ / СЪДЕЙСТВИЕ
                    Всеки участник е задължен, както по време на етапите така и извън тях да оказва помощ. Съдействието при технически проблеми не е задължение, но е показател за феърплей.
                    МЕДИИ
                    Медиите придружават цялото състезание. Те ще снимат на интересните места, ще вземат интервюта от участниците в бивака и ще правят съпровождащи репортажи. В интерес на мероприятието е медиите и участниците да си сътрудничат. Медиите по никакъв начин не трябва да възпрепятстват състезанието.
                    ЛИЧНА АСИСТЕНЦИЯ
                    Всички превозни средства на личната асистенция и нейния екип, участващи в класирането или не, се подчиняват на общия регламент. Лична асистенция, оказваща помощ по време на етапа не трябва по никакъв начин да възпрепятства състезанието.
                    СЕРВИЗНА ЗОНА:Указано от организатора място за извършване на технически ремонти по автомобилите. Ремонтите извън сервизната зона са възможни само след приключване на етапа или в етапите за връзка.

                    Всяка една промяна на настоящия регламент е възможна САМО ако се обяви на официална пресконференция ПРЕДИ състезанието. По време на самото състезание , промени НЕ СА ВЪЗМОЖНИ !

                    03.11.2006 ТРОЯН

                    Коментар


                    • #11
                      Привет на всички любители на оффроуда
                      Искам да попитам ще имали траял или екстреми по време на състезанието. През първия ден ще има ли обособени по-интересни места за наблюдение и въобще през кой ден се очертава да стане по-голямо шоу.Струва ми се че мотопистата в с. Дълбок дол не е толкова екстремна като в Габрово например и май ще се получи нещо като в Бистрица...рали а чесно казано не ми се гледат гонки.

                      Коментар


                      • #12
                        В стартовия списък на състезателния клас има грешки. Това по долу е пуснатия регламент от всички организатори и нека не променяме правилата в движение, защото на някой не му стиска да каже, че е достатъчно добър за да стартира първи и да си спечели състезанието.


                        КЛАСИРАНЕ ЗА НАЦИОНАЛЕН ШАМПИОНАТ
                        Съгласно решенията, взети на конференцията по офроуд 2006, провела се в гр. Стара Загора на 10.03.2006г. относно провеждането на Националния шампионат по офроуд на България, с участници – организаторите на състезанията валидни за Националния шампионат, класирането за шампионата ще се направи както следва:

                         Резултатите от крайното класиране от всяко състезание се изразяват в точки по следната схема:

                        1 място – 10 точки 3 място – 6 точки 5 място – 4 точки 7 място – 2 точки
                        2 място – 8 точки 4 място – 5 точки 6 място – 3 точки 8 място – 1 точка


                         Присъдените точки от всяко състезание се умножават по коефициента на същото състезание.
                         Точките от всички състезания се сборуват.
                         Сборът на точките от всички състезания се дели на “коефициент”, който е равен на сбора на всички коефициенти на отделните състезания и има числово изражение.
                         Резултатът, получен като частно е средноаритметичния брой точки, натрупан за Националния шампионат. Резултатът се закръгля до втория знак след десетичната запетая включително, като цифрата на хилядните закръгля стотиците надолу, ако е от 0 до 4 и нагоре, ако е от 5 до 9.
                        Средноаритметичният брой точки за Националния шампионат, калкулиран на база натрупаните точки от всички състезания, валидни за шампионата по гореописания начин, е критерия за класиране в Националния шампионат. По-големият следноаритметичен брой точки означава по-предно класиране. В случай, че след приключване на последното състезание от шампионата и калкулиране на резултатите за крайното класиране има екипажи с еднакъв средноаритметичен брой точки, критерий за по-предно класиране става броят на победите и съответно по-предните класирания от отделните състезания.

                        ВАЖНО: На конференцията по офроуд от 13.03.2006г се взе решение чрез гласуване, относно въвеждането на специална клауза в Правилника за провеждане на Национален шампионат по офроуд на България, регламентираща класирането за Националния шампионат на състезателите, които са едновремено и организатори на състезания от шампионата. Състезателите, които организират състезание от шампионата не участват в това състезание и полагат всички усилия за перфектното протичане на мероприятието, като не получават точки за шампионата. Този факт автоматично намалява шансовете им за генералното класиране. Класирането на тези състезатели за Националния шампионат по офроуд става по същата схема, както при всички останали, като “коефициентът”, с който се дели сбора от натрупаните от тях точки от всички други състезания е равен на сбора на всички коефициенти на отделните състезания, с изключение на това, което сами организират. Коефициентът също има числово изражение.
                        Въвеждането на тази специална клауза има за цел да изравни шансовете за генералното класиране в шампионата на състезателите – организатори и на останалите състезатели. Единствено този справедлив компромис засега прави възможно провеждането на Националния шампионат по офроуд на България.
                        Последната клауза има за цел да изравни шансовете на организаторите, което е правилно, но не и да им дава предимства през целиа шампионат.
                        Изрично е записано, че класирането за Националния шампионат се извършва по Средноаритметичният брой точки (там много добре е описано как се смята).
                        И последно не знам как е за организаторите, но за мен и всички нормални хора (не организатори) "ВРЕМЕННО КЛАСИРАНЕ" означава класирането за Националния шампионат до момента, а то става по "СРЕДНОАРИТМЕТИЧНИЯТ БРОЙ ТОЧКИ" така поне е записано от организаторите в регламента, който те променят в движение.
                        Ами ако за да е по - комфортно на някои състезатели може догодина да запишем в регламента името на победителя и ако искате още една идея запишете, че състезанията в които той не печели ще бъдат махнати от шампионата.

                        Господа и дами организатори извинявам се ако съм засегнал някого да знаете че е нарочно.

                        [/b]

                        Коментар


                        • #13
                          Отново и отново ...
                          Добре дошли в "шампионата"

                          Коментар


                          • #14
                            [url=www.offroadbg.net][img]http://forum.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic12_1.gif[/img][/url]

                            Коментар


                            • #15
                              Иване,
                              не си прочел правилно регламента.
                              Коефициенти се пресмятат след приключване на шампионата.
                              Виж стартовите решетки до сега, а ако някой иска да пресмята коефициенти преди да е дошло времето за това и да всява интриги, то камъните не трябва да ги хвърляш в нашата градинка.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X