Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнения за състезанията през 2005

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от Yaro
    Първоначално публикуван от go go go
    доколкото си спомням в последното състезание на офроуд българия освен събраните точки се засичаше и време и първи беше семко, а втори долфи или обратното и като се има предвид кои бяха останалите участници състезанието беше между тях двамата ...
    Само да доуточня - сравняваше се време единствено при тези, които са преминали/открили всички контроли (по спомени - 14). Тоест за 4 екипа от взелите участие 7 при професионалистите..

    Факт е, че Долфи и Семко са имена в българският съзтезателен офроуд, но аз не бих се съгласил с омаловажаването на останалите (поне от етична гледна точка). Да не говорим, че между тях бяха и Иван Попов, Ники Рафаилов (при любителите) и Вушев, които най-малко като имена са всепознати. Като Вушев взе всички контроли и то за доста прилично време (в негов стил ), но беше дисквалифициран..
    в другите състезания също има контроли и ако не ги вземеш всичките пак нестава работата

    в никакъв случай неказвам, че другите състезатели са неспособни или че нямат подготовка и опит зада печелят, просто те нямаха коли, с които да го направят. затова никой неможе да ме убеди, че в състезанията на офроуд българия няма значение, колко пари са инвестирани в автомобила, защото пак най - наточените коли печелят. изобщо мисля, че няма автомобилен спорт, в който този фактор да не е решаващ за успеха
    drive alive

    Коментар


    • #77
      Двойките при джиповете не са лоша идея. В Гърция карахме така. Кажете си мнението.
      IvoVarbanov.bg

      Коментар


      • #78
        Първоначално публикуван от go go go
        Първоначално публикуван от Yaro
        Първоначално публикуван от go go go
        доколкото си спомням в последното състезание на офроуд българия освен събраните точки се засичаше и време и първи беше семко, а втори долфи или обратното и като се има предвид кои бяха останалите участници състезанието беше между тях двамата ...
        Само да доуточня - сравняваше се време единствено при тези, които са преминали/открили всички контроли (по спомени - 14). Тоест за 4 екипа от взелите участие 7 при професионалистите..

        Факт е, че Долфи и Семко са имена в българският съзтезателен офроуд, но аз не бих се съгласил с омаловажаването на останалите (поне от етична гледна точка). Да не говорим, че между тях бяха и Иван Попов, Ники Рафаилов (при любителите) и Вушев, които най-малко като имена са всепознати. Като Вушев взе всички контроли и то за доста прилично време (в негов стил ), но беше дисквалифициран..
        в другите състезания също има контроли и ако не ги вземеш всичките пак нестава работата

        в никакъв случай неказвам, че другите състезатели са неспособни или че нямат подготовка и опит зада печелят, просто те нямаха коли, с които да го направят. затова никой неможе да ме убеди, че в състезанията на офроуд българия няма значение, колко пари са инвестирани в автомобила, защото пак най - наточените коли печелят. изобщо мисля, че няма автомобилен спорт, в който този фактор да не е решаващ за успеха
        Колега, защо от една крайност изпадаш в друга? Аз не казвам, че с всякъква кола ще спечелиш, а просто че ще ти намалее предимството. Когато колата ти решава проблемите на 50% има разлика с приметно когато колата ти решава проблема на 30% а останалите 70% са усложняване на състезанието по каквато и да била форма. Плюс това един GPS e 500лв а една наточена кола 30-50хил. Дали не е по лесно да си купиш един GPS и да спестиш 20мин от ориентиране или да си сложиш втори амортесиори и да вдигнеш средната скотост с 5км/ч. с още по голям риск да се загубите, защото колкото по бързо кара пилото, толкова по трудно се ориентира навигатора!

        А относто семко и долфи и двата отбора за много подготвени и затова биха! Навигаторите им просто се справиха блестящо, както и пилотите естествено!

        Коментар


        • #79
          друга ми беше мисълта, ако един екипаж е добър в състезанията на доктора, той ще е добър и в тези на офроуд българия. всички, които са напред в класирането имат яки коли добри навигатори и умения да карат офроуд. няма разлика в кое състезание участват
          drive alive

          Коментар


          • #80
            Първоначално публикуван от go go go
            друга ми беше мисълта, ако един екипаж е добър в състезанията на доктора, той ще е добър и в тези на офроуд българия. всички, които са напред в класирането имат яки коли добри навигатори и умения да карат офроуд. няма разлика в кое състезание участват

            Спорет мен е доказано че много машини не могат да конкорират тези на големите имена на офф-роуда!Обаче няма как да не отречем професионализма на много пилоти.Защото на състезанието не Бухово на г-н С.Дойчинов (Доктора) имаше хора с подготвени и точени джипове който се мъчеха да изкарат траяла!А пък имаше и такива с непипани джипове който го изкараха като по учебник.
            Спорет мен това показва че 50% от машината 50% от пилота!А пък забелязвам че както каза "go go go" групата на туристите се увеличава!Защо?
            Защото те си минават от всякаде без да "ръчкат" и си прекарват по готино!Защото от даването на яко газ какви са последиците?Потрошен джип и потрошен екипаж.
            Наистина всеки моторен спорт е много скъп но пък е и доказано че има вратички кадето може да се мине по тънко но пък с липси.А те са че може би няма да се качиш на почетната стълбичка!Е какво от това нали си отишъл да си правиш кефа!На таз годишното КОМ-ЕМИНЕ ЗИГ ЗАГ ТРОФИ имах честа да бъда с Калоян (TEACHER) на когото благодаря и изкарахме целия първи ден.И след целия ден каква ни беше сметката!Че групата на туристите си прекарват по яко от другите!Още в началото видахме как тукощо бяха извадили Андон Миланов от едно дере!И се замислихме ето това е сметката от ръчкането!Такаче за всеки си има място.Евалата правя на всички който карат!Прекарват си супер.A през целия този ден не сме счупили АБСУЛЮТНО НИЩО!А дали е така при ръчкачите?От там идва нанагорно на някой!
            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

            Коментар


            • #81
              всеки си има виждане и възможности и прави, каквото му се прави, затова има класове, има и публика
              drive alive

              Коментар


              • #82
                Първоначално публикуван от go go go
                друга ми беше мисълта, ако един екипаж е добър в състезанията на доктора, той ще е добър и в тези на офроуд българия. всички, които са напред в класирането имат яки коли добри навигатори и умения да карат офроуд. няма разлика в кое състезание участват
                Безпорно, но натоварваики навигатора се дава шанс и на хора с не толкова добри коли да станат 1-ви. Друг пример е състезанието на Киро в Шумен. Там мисля че за 1-ви път състезателите се зблъскаха с топгравска карта и беше трагедия. Семко не помня дали беше, но Янчо и Долфи се наиграха. 1ви не помня кой стана ама помня че беше с навигатор жена. Помня, че Янчо беше загубил 2ч.

                Коментар


                • #83
                  Първоначално публикуван от alex_markov
                  Първоначално публикуван от Dimitar
                  ...Кви пари бе човек ??
                  Кви 5 лева ?? ...
                  Димитре, надявам се не си представяш че организаторите който си губят по няколко дена от живота с всяко състезание не ядат или се хранят с въздух? Трябват и съдий и награден фонд, разрешение от общината... всичко това струва ПАРИ т.е. някой ги вади тези пари и ги слага в спорта вместо да си пие питието с тях
                  Да ме прощаваш ако не съм се изразил правилно.
                  Говоря за СЪСТЕЗАТЕЛИТЕ.
                  Не може в тепърва развиващ се за БГ спорт наградните фондове да покриват разходите на участниците.
                  Формулата с такси за участие които да покриват (донякъде) разходите на материали и труд на организаторите мисля че работи успешно. Само с възрожденски ентусиазъм няма как да стане.
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #84
                    Така както е написана темата, разбирам че става въпрос за всички състезания в областа на Off road-a, така че ще напиша и моята гледна точка за ендуро шампионата.
                    Колеги, аз съм убеден, че нищо страшно няма в шампионата и той си върви нормално Когато за нещо има синдром на разваляне, си личи от рано. Малките неточности, неразбории и трудности не могат да дадат отражение на цялостният облик на шампионата. Самият факт, че повече от 120 човека вече са взели участие, говори че интересът е голям и прогължава да расте. Нека не правим прибързани изводи и предложения, а това да стане на събирането с представители на всички клубове на края на сезона! Сега всеки да си прави равносметка за грешките, допуснати в организацията и вярвам, че догодина вече няма да ги има или ще намалеят до минимум. Винаги ще има недоволни и един кръг за някои ще е провал, а за други - триумф, но това е тежко състезание и за човек и за машината, така че призовавам всички към спокойствие и нека спортната злоба не взема връх над любовта към самия спорт! Не забравяйте, че все още всички сме аматьори в този спорт и си правете удоволствието от карането, а какво по-хубаво от това, някой да ти подготви маршрут!? А ако не ти провърви в едно състезание, има още много кръгове, в които ще докажеш, че си добър.
                    Вярвам, че с повечето ще се видим на събирането в края на сезона и нека всеки си подготви предложенията за корекции и да ги предложи там на обсъждане и тогава ще се подчиним на решенията на събранието! Място за паника няма.
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X