Много добре започва да придобива вид.Прокарването на електроинсталацията беше една от най-приятните работи при възстановяването на моето МЗ ТС.Откъде намери гумените уплътнения за отворите,през които се прокарват кабелните снопове?Очевидно седалките си ги купувал нови.С удоволствие очаквам пхродължение!
Мразя такива теми!
Четеш, четеш ... не бързаш но вътрешно си подтиснат , знаейки , че не е цялата тема и хубавото ще свърши скоро а за още трябва да се чака още някой друг ден/седмица/ недай си боже ... МЕСЕЦ!
После започваш да препрочиташ , да виждаш малките детайли които не си видял първия път (снимката на стената, табелата "Място за пушене") и с лека усмивка на лицето започваш да натискаш F5 на клавиатурата , молейки се , докато си разглеждал 2-3-4 път снимките автора да е пуснал нов материал!
Димо немско говорящите биха нарекли това състояни в което съм в момента (сигурно не само аз) : "Suechtig" т.е. "Пристрастен"
Браво и дълбок поклон пред положения труд!!!
Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново
Продължих с ел.инсталацията. Приятна работа, спокойна, не се ползва чук.
И аз днеска бях очарован от инсталацията на моето "Трофи" 175 от 1969-та - реших да го покарам за 2-ри път, че първият, без да забележа, че има центобежен регулатор му бях дал голямо предварение и заради детонациите, карането беше кратко, но както и първият, нямах схема, нито, акумулатор за мотор, затова отново завързах един автомобилен за багажникът и пуснах "+" само на бубината, след нова центровка на предварение и игла, въпреки издуханата си, бутална група, завървя прилично, на смрачаване, прибирайки го към гаража, прецъках мигачите и заработиха, завъртях клуча на таблото и фар тръгна, че и къси-дълги и задни светлини и стоп - всичко без клаксон и светлина на километраж... Побръмках още полувин час на фар по черните пътища, като, обратно на очакванията ми - нямах, никакви проблеми с видимоста при незавиващият фар и отново се накефих на возията...
VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
SXS-Restorations 0886513079
Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек
От известно време ми се върти в главата идея за производство на мотоциклети у нас.
База - имам, мерак - имам, екип - ще организирам, намери пари...
VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
SXS-Restorations 0886513079
Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек
Откъде намери гумените уплътнения за отворите,през които се прокарват кабелните снопове?Очевидно седалките си ги купувал нови.С удоволствие очаквам пхродължение!
Да седалките купих нови, както и тези гумени уплътнения. Повечето неща са от един немски електронен магазин, но заради лошо отношение и проблеми по доставката не искам да го рекламирам.
Тези гумени детайли, както и доста други (профилните гуми по калниците, фара и страничните панели отзад) се произвеждат днес от малки производители в районите, където са се произвеждали мотоциклетите и други агрегати за МЗ. Това са Чопау, района на Хеймниц и Лайпциг. Общо взето почти всеки ел. магазин с части за МЗ ги предлага и не са скъпи около 3 евро.
Димо, бе за некакво теле по повода на мотора чух. Такова, печено, на шиш.
Има един бас Злати.
Според него аз трябва да отида до Zschopau с МЗ-та тази година. Идеята беше за събора на МЗкаджиите в Zschopau на 15 август.
Оказа се, че в Zschopau вече няма сбирки, а са се преместили в друго село и не е през август, а през септември, 15ти септември ...
Аз обаче не държа на събори и смятам да стигна до там по друго време.
Все още не съм стигнал. Даже все още не съм тръгнал
А телето си е теле ... То ще умре при всички случаи.
Говорил съм с него. Съгласно е.
Последно редактирано от Димо; 22-09-12, 20:29.
Причина: З
Усмивката на края на клипа , дори Ал Пачино неможе да я докара!
Браво Димо! Много безавариини километри на този мотор ти пожелавам!
Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново
Не съм спрял да припадам ...
Да, ще го водя до "у тях" или той мене. И ако питаш Яна най се притеснява, че още е слънчево
Голямо ритане ритах ... Повече от седмица продължиха опитите, след като си бях помислил, че съм готов.
Всъщност проблеми имаше почти навсякъде. В ел. инсталацията, в лулата, в свещта, в статoра, в релето...
Всъщност най-труднен за откриване беше този в контактния ключ. Нагар имаше само на някои клеми, капсулован е и проверката е затруднена...
Няма значение. Сега пали по мое желание...
Голяма радост
Последно редактирано от Димо; 13-11-12, 06:48.
Причина: статор не стартер :)
Сякаш гледам Гюнтер, който го е сглобявал преди 50 години. Рубашката, цигарата, безизразното присъствие....само усмивката накрая те издава. Димо, трябва да се пробваш в Бояна
Честито, това да му чуеш гласа е голям кеф, аз затова като събрах двигателя, го качих на рамата и го запалих, после го свалих и продължих с работата.
П.С. Абе ти нямаш ли съседи, да ги тормозиш в 2 през ноща без ауспуси.
Коментар