Здравейте, от скоро чета статии в този форум, регистрирах се, споделих 1-2 неща, но причината заради която от 2 седмици не съм станал от PC-to e моят MZ ES 250 /1956 г./. Зная, че трябва да се представя накратко..
3-то поколение моторист.Започнах на 8г. - дядо ми /лека му пръст/ тичаше до мен/краката ми не стигаха до долу/ за да пусне бавно съединителя на неговия MZ ES 250.На десет ми подариха Балкан МК 50-3 с много липси. До 12г. го правех.На 14 вече бях на кроспистата край града с МК 50-3. Имах проблеми с милицията , карах без книжка, номер, каска и по парковете към баира.На 16 - ЧЗ 350.След 19 последва пауза...след нея за кратко Yamaha R6.Сега карам BMW F 650 GS.Планувам смяната му с R1150GS или R1200GS.Гмуркам се, летя/с парапланер/, катеря, карам мотор.Ежедневната доза адреналин е необходимото за спокойствието ми.Свърших.
Понеже човек не може да има само един мотор мислех като втори да си взема BMW R1200C.Но реших - ще намеря мотора на дядо ми /продаден през 1985г./ Е, намерих го ... след 6 месеца ..в едно хасковско село ..в много тежко състояние.Сега Е МОЙ... та проекта ми е свързан с пълното му възстановяване. Така както са го мислили инженерите от Zschopau.Освободих помещение за работа.Набавих необходимите ми чертежи на ел. инсталации,шаси и т.н. и продължавам да набавям. Изчетох много от статиите тук, безценни са..и много други статии в мрежата.Аз не съм специалист по ДВГ. Завърших финанси .. но тук има доста. Ще имам нужда от помощ.
Реших, че подробното описание по развитието на този проект ще бъде моята помощ за много хора...ДА - Този мотор не е offroаd , но е бил !!! През далечната 1956 когато Roаd просто не е имало
/по местата където е каран/.
..тавсичко можеше да се каже и с две думи: поправям старо мз - помагайте. Но аз мисля, че е нещо повече, наистина проект с много и различни етапи...които искам да споделям, да питам , да уча ..Е, откъде да започна ?
1.От тенекиите
2.От двигателя
3.От ел.инсталацията
.. а да.. ето го и него
3-то поколение моторист.Започнах на 8г. - дядо ми /лека му пръст/ тичаше до мен/краката ми не стигаха до долу/ за да пусне бавно съединителя на неговия MZ ES 250.На десет ми подариха Балкан МК 50-3 с много липси. До 12г. го правех.На 14 вече бях на кроспистата край града с МК 50-3. Имах проблеми с милицията , карах без книжка, номер, каска и по парковете към баира.На 16 - ЧЗ 350.След 19 последва пауза...след нея за кратко Yamaha R6.Сега карам BMW F 650 GS.Планувам смяната му с R1150GS или R1200GS.Гмуркам се, летя/с парапланер/, катеря, карам мотор.Ежедневната доза адреналин е необходимото за спокойствието ми.Свърших.
Понеже човек не може да има само един мотор мислех като втори да си взема BMW R1200C.Но реших - ще намеря мотора на дядо ми /продаден през 1985г./ Е, намерих го ... след 6 месеца ..в едно хасковско село ..в много тежко състояние.Сега Е МОЙ... та проекта ми е свързан с пълното му възстановяване. Така както са го мислили инженерите от Zschopau.Освободих помещение за работа.Набавих необходимите ми чертежи на ел. инсталации,шаси и т.н. и продължавам да набавям. Изчетох много от статиите тук, безценни са..и много други статии в мрежата.Аз не съм специалист по ДВГ. Завърших финанси .. но тук има доста. Ще имам нужда от помощ.
Реших, че подробното описание по развитието на този проект ще бъде моята помощ за много хора...ДА - Този мотор не е offroаd , но е бил !!! През далечната 1956 когато Roаd просто не е имало

..тавсичко можеше да се каже и с две думи: поправям старо мз - помагайте. Но аз мисля, че е нещо повече, наистина проект с много и различни етапи...които искам да споделям, да питам , да уча ..Е, откъде да започна ?
1.От тенекиите
2.От двигателя
3.От ел.инсталацията
.. а да.. ето го и него
Коментар