От: Проект MZ ES 250 Doppelport
Това с найлончетата е добра идея 
За телето ще говорим по-нататък
Ама що пък да не си заслужава?
Ще го видиш Румене. Ще го виждаш 
Засега пътя не е точно през Виена, но знае ли се ...
Благодаря за поздравленията!
Продължавам ...
Оставаха ми три важни е детайла по мотора, които все още не намирах никъде. Ни на старо, ни на ново ...Трябваше да си ги направя.
И трите използвани само в ES 250 Doppelport.
Една стъпенка, манивела и дръжката за пасажера.
В крайна сметка използвах тази стъпенка, която имах за да направим отливка. Хубаво е, че в днешно време има къде да ти отлеят един детайл, лошото е, че много рядко и на малко места се лее стомана.
Наложи се да изчакам около месец да се съберат детайли за стомана. Отляха я...

И я почнах с флекса

Разбира се, че си бях отлял две

После отиде при фрезист. За отвора и зъбите за фиксиране към рамата.



Проблема с манивелата беше още по-голям. Тя е S-бразна за да не удря в левия ауспух - съответно няма как да я сваля отнякъде. В e-bay се появи веднъж и достигна абсурдната цена от 275 EUR доста, след като се бях отказал вече ... Трябваше да се прави. Добре, че имаше откъде да гледам.
Изчертах я и отидох при стругаря. Оня с "цифровия" струг

После при фрезиста. Тук забравих да снимам но решихме, че е достатъчно само закръглението в основата и разпробиване на малък отвор (пак там), преди огъването.
Огъването го направиха в Перник - www.samart-58.bg Ковашкия цех на територията на "Стомана". Направиха го изключително бързо, точно и прецизно.




След това продължи фрезовата обработка, за дс е получи това:



Следва заварка, шлайфане, полиране, хром-никел и т.н. С дръжката за пасажера беше далеч по-лесно. Впрочем тя е същата и при 250-0, но не намерих. При следващите вече е верига пъхната в гумен маркуч.
Тук беше необходима съвсем малко фрезова работа. Огъването го направих на ръка с подходящи тръби.


Ето я боядисана заедно със стъпенките за пасажера и скобата на карбуратора.

Впрочем тук е момента да потърся помощ.
Търси се маркуч от пералня "Перла" или "Рига". Две педи. Нов
.
Шегувам се, разбира се ... Какъвто има.
Оня хубавия германски маркуч от снимката с новите части се скъса при нахлузването. Твърде малък беше вътрешния диаметър.
След като видях в ръцете си тези три липсващи ми детайла наистина се почувствах близо близо до финала и уверявам ви напоследък дните ми преминават предимно (по около 12-14 часа) около мотора.
Хубавото е че тази събота и неделя получих помощ от приятел. Този път директно на място.

Станал съм, като Хъкълбери
- Искаш ли да правим ел.инсталация събота и неделя?
- Даааааа.
- Мммм, вземи кило ябълки и идвай
Първоначално публикуван от Caxo
Преглед на мнение

Първоначално публикуван от Gichev
Преглед на мнение

Първоначално публикуван от CarTest™
Преглед на мнение

Първоначално публикуван от Faca
Преглед на мнение
Благодаря за поздравленията!
Продължавам ...
Оставаха ми три важни е детайла по мотора, които все още не намирах никъде. Ни на старо, ни на ново ...Трябваше да си ги направя.
И трите използвани само в ES 250 Doppelport.
Една стъпенка, манивела и дръжката за пасажера.
В крайна сметка използвах тази стъпенка, която имах за да направим отливка. Хубаво е, че в днешно време има къде да ти отлеят един детайл, лошото е, че много рядко и на малко места се лее стомана.
Наложи се да изчакам около месец да се съберат детайли за стомана. Отляха я...

И я почнах с флекса

Разбира се, че си бях отлял две


После отиде при фрезист. За отвора и зъбите за фиксиране към рамата.



Проблема с манивелата беше още по-голям. Тя е S-бразна за да не удря в левия ауспух - съответно няма как да я сваля отнякъде. В e-bay се появи веднъж и достигна абсурдната цена от 275 EUR доста, след като се бях отказал вече ... Трябваше да се прави. Добре, че имаше откъде да гледам.
Изчертах я и отидох при стругаря. Оня с "цифровия" струг


После при фрезиста. Тук забравих да снимам но решихме, че е достатъчно само закръглението в основата и разпробиване на малък отвор (пак там), преди огъването.
Огъването го направиха в Перник - www.samart-58.bg Ковашкия цех на територията на "Стомана". Направиха го изключително бързо, точно и прецизно.




След това продължи фрезовата обработка, за дс е получи това:



Следва заварка, шлайфане, полиране, хром-никел и т.н. С дръжката за пасажера беше далеч по-лесно. Впрочем тя е същата и при 250-0, но не намерих. При следващите вече е верига пъхната в гумен маркуч.
Тук беше необходима съвсем малко фрезова работа. Огъването го направих на ръка с подходящи тръби.


Ето я боядисана заедно със стъпенките за пасажера и скобата на карбуратора.

Впрочем тук е момента да потърся помощ.
Търси се маркуч от пералня "Перла" или "Рига". Две педи. Нов

Шегувам се, разбира се ... Какъвто има.
Оня хубавия германски маркуч от снимката с новите части се скъса при нахлузването. Твърде малък беше вътрешния диаметър.
След като видях в ръцете си тези три липсващи ми детайла наистина се почувствах близо близо до финала и уверявам ви напоследък дните ми преминават предимно (по около 12-14 часа) около мотора.
Хубавото е че тази събота и неделя получих помощ от приятел. Този път директно на място.

Станал съм, като Хъкълбери

- Искаш ли да правим ел.инсталация събота и неделя?
- Даааааа.
- Мммм, вземи кило ябълки и идвай

Коментар