Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    Посоката на веригите се е определяла от това дали катери или спуска върховете на социализма.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Абе все ми се струва,ч е хич не им е пукало за посоката на грайфера.
      По онези времена автомобилните(а и другите видове) гуми са били съвсем в първите си години, и знаенето, че грайфера работи само в своята посока не е било толкова всеизвестен факт.

      Не споря де, но имам такова едно чувство. А още повече, че руснаците и сега са си див народ, а какво остава за онези времена.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Абе все ми се струва,ч е хич не им е пукало за посоката на грайфера.
        По онези времена автомобилните(а и другите видове) гуми са били съвсем в първите си години, и знаенето, че грайфера работи само в своята посока не е било толкова всеизвестен факт.

        Не споря де, но имам такова едно чувство. А още повече, че руснаците и сега са си див народ, а какво остава за онези времена.
        За да нашарят някакви грайфери, че и с посока, вероятно са имали някаква идея за какво го правят. За мен си е обикновена мърлящина и непукизъм на механик- водача и поддръжката. Както и да го туриш- все ще върви. Ае, бигомамата.
        Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
          За да нашарят някакви грайфери, че и с посока, вероятно са имали някаква идея за какво го правят
          То шаренето на грайферите надали се е случвало в Русия по онези времена. Според мен са купували готови "вериги" от Европа, и са ги монтирали на колите.
          Руснаците и сега, в ХХI век не могат да правят гумени изделия, та камо ли тогава.

          Та производителите на "веригите" са си сложили грайфера с посока, явно са знаели как работи, но бай руснак действа по твоята формула.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            То шаренето на грайферите надали се е случвало в Русия по онези времена. Според мен са купували готови "вериги" от Европа, и са ги монтирали на колите.
            Руснаците и сега, в ХХI век не могат да правят гумени изделия, та камо ли тогава.

            Та производителите на "веригите" са си сложили грайфера с посока, явно са знаели как работи, но бай руснак действа по твоята формула.
            Кольоо, Кольо, разсъдлив човек си уж, ама и ти си обработен от болшевишката пропаганда. Ей го и тука приказката тръгна от една лакърдия за ленин, а па той е бил просто един активен ползвател /паразит/ на това което са постигнали преди него. Истината е, че Русия в ония години не е чак толкова изостанала от развитите индустриални държави /все пак от Петровото време са си плащали със злато за някои неща/, просто не са случили на Император с адекватни качества за времето си. Обичаш да четеш - прочети ако искаш нещо за Русско-Балтийския вагонен завод, за машиностроителния завод "Лесснер", за Путиловските заводи /всеки ден от тях е излизал един нов парен локомотив/, за завода "Треугольник", собственост на Руско-Американското дружество за гумени изделия...
            Таа, 05 - 06-та година княз Орлов като е организирал гаража на н.и.в. заедно с Мерцедесите е намерил и привлякъл един млад френски инженер, който вместо да седи в гаража и да си бърка в носа по половин година или да гони фусти е имал всички условия да се занимава с приумиците си. Бил е запознат с ето това забравено чудовище /Мерцедес-Колониал, направен в единствена бройка за Ангола, 5 тона собствено тегло и товароносимост заедно с ремаркетата 15 тона, втори и четвърти паразитен мост със стоманена верига/, 8х4 колесна формула на съвременен език:



            и решава, че трябва да направи нещо подобно и за в Русия - да може да минава снежната целина, после напролет през разораното, да пресече няколко километра що годе път ако има, после през блатата и да стигне до градеца - офроуд дето го именуваме сега след един век. Стоманените вериги /гъсеници - катерпилар/ дето са ги измислили братята Холт оттатък океана - не стават за тая цел и първите опити на Кегрес са със мрежа изплетена от камилска вълна. Сам стига до извода от какъв материал има нужда и сам го разработва с помощта на други умни хора, разбира се - никой още не го е правил. 12-13-14та година си патентова изделието в Русия, Франция, САЩ. Гумените ленти за "прибори Кегресс" които се монтират на различни МПС вече са произведени по поръчка в завод "Треугольник" в Петербург, а в Руссо-Балт създават колата която с такива ленти минава стотици и хиляди версти по пътища и офроуд /както сега го разбираме/ без никакви грижи със скорост 20-50 километра в час. Ето го Кегрес на семейна софт разходка с Русо-Балт



            Ето санитарни машини Русо-Балт и Рено със шейни, за фронта


            Това е прапорщикът от руската армия



            който 17-та година отива в Ситроен и там също прави халфтракове и какво ли не, даже идеята за скоростната кутия с два съединителя пак е негова, казват, ама след десетилетия е осъществена на практика...

            П.п. А ленин, финансиран богато - просто си е поръчвал Ролс-Ройси и са му нагласили един да върви бързо по снега от дачата в Горки до Москва.

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              Това, което е написал Кольо е съвсем вярно, всеки който се е занимавал с руска техника може да го потвърди.Тези хора до ден днешен свястна гума не могат да направят.Който не вярва да си купи нови гуми Кама за лека кола и да гледа внимателно като отиде да му ги балансират.Мишелинки на 13 цола минаха с по 5-10 грама баланс,а камата в същия размер искаше 130

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
                Кольоо, Кольо, разсъдлив човек си уж.................
                Те руснаците имат с какво да се похвалят, няма как, колчава държава да няма няколко завода.
                Но май с няколкото завода са си останали. Като казвам, че са див народ(и сега така, а камо ли преди повече от век)-знам какво говоря.
                Не може да живееш в най-богатата на ресурси държава, и да мизерстваш. И сега мизерстват по селата, а да не говорим за тогава.
                Не гледай какво е по Москва и Питер, там е повече Европа от Европа.
                Мислех си, че след демократизирането на Русия(доколкото може да се нарече демокрация, но все пак не е комунизма) и навлизането на конкуренцията-руснаците ще се научат да произвеждат качествено, ама нцъ. Нали сега имам сравнително нов трактор-2009 година.
                Ами опитали са се да направят съвременна машина, но резултатът е потресаващ.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Стари автомобили на служба

                  А защо се спря на руски трактор?
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • От: Стари автомобили на служба

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Те руснаците имат с какво да се похвалят,ьми опитали са се да направят съвременна машина, но резултатът е потресаващ.
                    Трактор тип конфекция,руска пластмаса и некво железо от долу,резултатът е "отчайващ".

                    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                    А защо се спря на руски трактор?
                    Такъв му е застанал,и дет са вика на подарен кон зъбите не се гледат.
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • От: Стари автомобили на служба

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Те руснаците имат с какво да се похвалят, няма как, колчава държава да няма няколко завода.
                      Но май с няколкото завода са си останали. Като казвам, че са див народ(и сега така, а камо ли преди повече от век)-знам какво говоря.
                      Не може да живееш в най-богатата на ресурси държава, и да мизерстваш. И сега мизерстват по селата, а да не говорим за тогава.
                      Не гледай какво е по Москва и Питер, там е повече Европа от Европа.
                      Мислех си, че след демократизирането на Русия(доколкото може да се нарече демокрация, но все пак не е комунизма) и навлизането на конкуренцията-руснаците ще се научат да произвеждат качествено, ама нцъ. Нали сега имам сравнително нов трактор-2009 година.
                      Ами опитали са се да направят съвременна машина, но резултатът е потресаващ.
                      Кольо че при нас дето сме в ЕС и уж по в центъра на Европа как е ? Същото та и по зле . Те поне имат промишленост по цялата страна а тук цяла България се събра в 4 - 5 града .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: Стари автомобили на служба

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Кольо че при нас дето сме в ЕС и уж по в центъра на Европа как е ? Същото та и по зле . Те поне имат промишленост по цялата страна а тук цяла България се събра в 4 - 5 града .
                        Да кажем че в момента има поглед върху млади хора от могучая. Всичките в един глас казват следното. От няколко години, данъци, живот всичко е нагоре. Живота толкова е поскъпнал, че в музеите влизат само богатите и чужденците.
                        Това го казват хора, от да кажем средната класа в големите и два града: Москва и Санк Петърбург.
                        Да и има ресурсите и мащабите, като не знаят как да ги управляват. 70% от хората и живеят като в 18в....

                        Коментар


                        • От: Стари автомобили на служба

                          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                          А защо се спря на руски трактор?
                          Пламен го каза-такъв ми "застана". А и поради кинтолипсия-западните трактори са си с добро качество, но като всяка машина-и те се счупват понякога. А като се счупят-задължително чакаш фирмения сервиз, и после сметката е майко мила...
                          А с руските дараци мога да се оправям сам, от-до. Просто остатък от съветското робство.

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          Кольо че при нас дето сме в ЕС и уж по в центъра на Европа как е ? Същото та и по зле . Те поне имат промишленост по цялата страна а тук цяла България се събра в 4 - 5 града .
                          Не е по зле от Русия, много по-добре сме. Но можеше да е много по-добре, ако не бяхме попаднали под съветското робство.
                          Малко по малко се възстановяваме, ама става бавно/
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Стари автомобили на служба

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1552.jpg
Прегледи:1
Размер:67.1 КБ
ID:5810850 Интересна газка.

                            Коментар


                            • От: Стари автомобили на служба

                              Не мога да разбера защо прицепа е двуос!
                              За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                              0878 79 20 61 Борис

                              Коментар


                              • От: Стари автомобили на служба

                                Спокойно, опитни образци. Два тона товароносимост са му гласили, ама няма смисъл, още тогава.






                                П.п.
                                Оппаа, първите опити даже са ги правили с набързо събран полуприцеп с ходова част от стара Газка. Двуосният е унифициран на макс с влекача.

                                Последно редактирано от jordanov sv; 21-03-19, 15:30.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 6 потребители онлайн. 0 потребители и 6 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X