Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тази снимка е от нета, много се впечатлих от Трабито, изглежда много добре направено, за съжаление не можах да открия снимки отвътре как е, кой я е направил, но наистина изглежда като заводски направена.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:123.jpg
Прегледи:1232
Размер:73.5 КБ
ID:6772243

    Коментар


    • Това е произведение на Ларс Линднер който ремонтира и модернизира мобилни къщи в семейния бизнес „Lindner Reisemobile“ (от 1893 г.) в Олипарк Лихтенау. При това голямо челно съпротивление оригиналния двигател се е справял... вероятно не много добре... меко казано и е заменен от 1.4 VW дизел с 48 к.с.


      Има леки съмнения за практичността, но целта явно съвсем не е тази.



      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:105797477_3043103655737789_8428805569031830024_n.jpg Прегледи:0 Размер:108.6 КБ ID:6772255



      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:105558890_3043103775737777_4043606998554454242_n.jpg Прегледи:0 Размер:125.1 КБ ID:6772256


      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:105455611_3043103872404434_6727096610335701617_n.jpg Прегледи:0 Размер:102.8 КБ ID:6772254




      Има доста снимки на TrabiCamper-и Lindner Reisemobile Chemnitz trabi в Google
      Последно редактирано от TStanim; 19-09-21, 00:39.

      Коментар


      • TStanim
        TStanim коментира
        Редактиране на коментар
        Изобщо няма защо. Беше забавно да се ровя...
        Не се знае колко километра съм карал ЗАЗ 965A с двигател от Трабант. В миналото е имало момент, когато Трабант се е продавал в комплект с резервен двигател (Trabant 600) и двигателя се е продавал ЕСТЕСТВЕНО за крайните клиенти отделно (непотвърдена информация макар и от два различни източника) но е факт че такива двигатели имаше (във времето на дефицити) че и резервни части за тях и такива конверсии изобщо не бяха рядкост, защото ЗАЗ-а просто с такава скоростна кутия и двигател ставаше ззззвяр при ниското си тегло (в сравнение с оригиналния си двигател ). Имаше и с двигатели на Вартбург но там нямам дори достатъчно въображение какво се е получавало.
        Трабант да карам не се е случвало (щях да запомня ). Само Варбург но малко < 50 километра.
        Последно редактирано от TStanim; 19-09-21, 09:16.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Преди двайсетина години един образ насади двигател от Варбург на Трабант . Беше един син Трабант с плевенски лети джанти "бъбреци" . Караше го по София и беше голям сеир защото имаше зверско ускорение на старта . Доста неща му правих за присаждането .

      • TStanim
        TStanim коментира
        Редактиране на коментар
        В ГДР имаше състезания на подобни хибриди. Много лудо вървяха.
        Последно редактирано от TStanim; 19-09-21, 20:01.

    • Много интересна Татра ми попадна тия дни. Някой нещо знае ли за това? Изглежда като скан от каталог някакъв ...

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tatra_t813_1967_wallpapers_1.jpg
Прегледи:1189
Размер:325.7 КБ
ID:6772423

      Прикачени файлове

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        От самото начало та до ден днешен специализацията на Татра са камионите с висока проходимост . С един двигателен мост за магистрални превози из Европа си имаха Шкода .

      • Ilia801
        Ilia801 коментира
        Редактиране на коментар
        Корави момчета са били, или са пращали най-големите калпазани на тия курсове. С тоя въздушен дизел, дето хем трещи, хем вие, да бродиш из съюза началото на 70-те си е било кофти работа, В България как са били нещата? Ясно е, че на запад всички са искали. В съветския съюз тогава който е пътувал ми е интересно да чуя отзиви.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        В общи линии нашия СО МАТ нямаше аналог в соц лагера . Там се караше само с хубави западни камиони . В началото на демокрацията се пътуваше с всичко . Кой до каквото се докопа . Европи ; мадари ; ифи ; мазове и камази . Мой съсед бай Вълчо от пети клон с бордова ИФА W 50 към българска коприна беше обиколил поне десетина пъти соц лагера .

    • Сердика София Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10453073_10202169117574735_1598541836334351798_o.jpg
Прегледи:1091
Размер:222.1 КБ
ID:6772632

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Цех кисело мляко . Мадарата е с 24 000 литра полуремарке . 4 камери по 6 000 литра такова влачех само че с Европа . По мое време с такова ремарке беше останала само една Мадара .

    • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10293783_10202169121014821_4424042198874678638_o.jpg
Прегледи:1084
Размер:428.1 КБ
ID:6772634

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Сердика София цех прясно мляко . Бялата Мадара е моята . Преди мен от нова я караше бате Боре чопъра аз я взех от него като се пенсионира . Първи клон автобаза Добротич . Мадарата соло е 8 000 литра 4 камери и ремаркето е толкова .
        Последно редактирано от sek.1; 20-09-21, 18:48.

    • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11-0-8-@-Skoda 1200- (1).jpg
Прегледи:955
Размер:49.3 КБ
ID:6774327Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11-0-8-@-Skoda 1200- (2).jpg
Прегледи:959
Размер:54.1 КБ
ID:6774328

      ''Skoda 1200'' по нашите земи, като едната, чудно е с обратна дирекция...

      Коментар


      • Да и аз бях качвал снимка на Шкода 1200 с десен волан.
        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

        Коментар


        • centurio
          centurio коментира
          Редактиране на коментар
          Драго, да не би да са нещо специализирани, например за пощите? В СССР са използвали "Moskvich 434 P" от количествата за експорт за страните с обратна дирекция, но с километраж в километри, а не в мили. Използвал се е от пощенските служители, събиращи пликовете от пощенските кутии, за да слизат на тротоара, без да заобикалят автомобила.

      • Чайка през 60те години. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:241848744_4465148870231454_3998977232722912764_n.jpg
Прегледи:936
Размер:218.9 КБ
ID:6774479
        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

        Коментар


        • Шкода в ДАП Петрич през 60те години. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:108003957_150667649951120_5137328832347317284_n.jpg
Прегледи:807
Размер:216.9 КБ
ID:6776157
          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

          Коментар



          • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:242993576_1234706343623639_140015242307025533_n.jpg
Прегледи:721
Размер:60.0 КБ
ID:6776510

            По време на Втората световна война, през 1944-та, 18-годишната, тогава принцеса Елизабет II, като механик и военен шофьор на армейска линейка.

            Коментар


            • Ясен
              Ясен коментира
              Редактиране на коментар
              В момента, във връзка с недостига на шофьори там, вървят сума вицове свързани с този епизод от нейната биография и евентуалното му продължение.

            • centurio
              centurio коментира
              Редактиране на коментар
              Именно в тази връзка е публикацията, да се знае и види!

          • Мерцедеса и Др. Живков. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:119029273_173109104373641_5040235274549056681_n.jpg
Прегледи:713
Размер:537.3 КБ
ID:6776778
            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

            Коментар


            • centurio
              centurio коментира
              Редактиране на коментар
              Другаря Тодор Живков и придружаващите го лица...

          • На есенно зимен преглед през 80те години. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:241122606_4615637818460802_788492797861571012_n.jpg
Прегледи:595
Размер:25.6 КБ
ID:6778339
            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

            Коментар


            • И аз съм участвал в такъв преглед , правеха го в двора на нашия КАТ.
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • До преди няколко години в столичния градски транспорт си го имаше т.нар "зимен ден"(поне в държавните гаражи). Може и още да го има, макар че и когато го помня беше вече про-форма. В армията май имаше също нещо подобно.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  В армията бяха два прегледите есента за работа на техниката в есенно - зимни условия и пролетта за работа в пролетно - летни .

              • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6-0-2-@-Praga V 3 S-voenni avtomobili na BNA-NRB-.jpg
Прегледи:561
Размер:35.1 КБ
ID:6778419Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6-0-0-0-@-Praga V 3 S-voenen avtomobil na BNA-NRB-.jpg
Прегледи:556
Размер:33.2 КБ
ID:6778420Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8-2-1-1-@-Praga V 3 S-voenni avtomobili na BNA-NRB-.jpg
Прегледи:552
Размер:48.9 КБ
ID:6778421

                ''Praga V 3 S'' от състава на БНА.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X