Първоначално публикуван от Стария
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стари автомобили на служба
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
-
Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
Ей намене ли ми обяснявашщое бил дапа...........КЪДЕ СЪМ РАБОТИЛ ТАМ.........К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
ЕЙазсъм бил на още по место още .........К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнениеДап 10 само авто влакове и самосвал(иК мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
Мога да ти обяснявам Дапажийският живот от точка едно........до края.....К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
Много благодаря за информацията! Леките таксита колко клона са били и къде са им били гаражите? Имам снимка от под моста на Захарната, там са били Варшави и Волги. Под моста на Драган Цанков, където сега е Ситроен, какво е било? В Слатина на ЖП линиите какви са били?
МАЗовете - панеловози и те ли са били кхъм някой клон, или към домостроителните комбинати? Имаше едни Йелчове с полски прицеп бетонобъркачка, те къде са обитавали? При нас правиха парното 88-9 година с такива, аз бях в детската градина и ги помня. Имаха ведомствена колонка за зареждане на нафта срещу нас.
Коментар
-
Под моста където сега е Ситроен беше клон Победа . Имаха всички видове лади ; полски Фиат 125 Р а волгите по принцип се полагаха на бригадирите . По принцип специализираната техника като панеловозите си бяха в домостроителните комбинати защото само те произвеждаха и използваха панелите за строителство . Много техника имаха примерно Инжстрой ; Пътни строежи и още доста такива организации .Последно редактирано от sek.1; 17-05-21, 20:30.
-
'Йелч''-овете ги помня и аз! Едно време строиха моста в морската градина в Бургас с тях, през 80-те на миналия век... Качил съм такъв, по-назад в темата-пълното обозначение с бетонобъркачката е: ''Jelcz 317 D + ZREMB NB 181-BSH 061 C''.
-
Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнениеПо разкази на стар дядо - дападжия. Работил е в 2,3 и 8 клон.
2ри е обслужвал Булгарпрод , бирените и безалкохолни фабрики и течни товари с цистерни. Течни горива (Петрол бензиностанциите) ,масла ,мазут и разни химикали. Също така малко и към Автолиниите (нещо като соц. транспортна борса). Това което се пише за "гориварите" на пети клон не е съвсем вярно. Те освен чисти цистерни са имали и мобилни които в зимната кампания са поставяни в бордови каросерии.Първобитна работа с електрически помпи на 220в. и дълги кабели. Само газки са били , никакви зилове шкоди , мазове - такива е имал втори клон.Те се е налагало да им помагат зимата , но е било като наказание да се свират из базата и пунктовете на Топливо. Едно е да караш само миризлива нафта съвсем друго "неиндикиран" бензин 93 и супер 96. И други разни подробности.
Трети клон - и той на ул. 202ра - почти само самосвали Роман и малко шкоди Мадара.
Дап-6 е обслужвал хранителните стоки , месарниците , комбинат Родопа.
7ми клон е преобразуван от ведомствения транспорт на Родопа , имало е животновози стари мерцедеси. После първи от даповете (към 85та година) почват да правят международни курсове със стари 16-32 Мерцедеси (каски) изпросени от СО-МАТ
Имало е и авторемонтни заводи Газ - на гара Искър Зил - Враца и гр. Левски , Шкода в Ямбол Маз в Кържали УАЗ - където е овча купел 2 и др.
Когато почнах в дап 10 той беше на Ботевградско шосе до нас беше гаража на Родопа тези които караха животни за износ после след години ги сляха с дап 7
седми клон правеха и международни превози с шкоди европи и няма никакъв ведомствен транспорт дапа си беше дап.....К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
Много здраве на стар дедо..ама май е изкуфел повече от мене не го казвам с лоши чуства.....Родопа си имаше собствен транспорт ...и оттам отлитаха уу централния на ята.....това е градската Родопа не тия тираджиите
Когато почнах в дап 10 той беше на Ботевградско шосе до нас беше гаража на Родопа тези които караха животни за износ после след години ги сляха с дап 7
седми клон правеха и международни превози с шкоди европи и няма никакъв ведомствен транспорт дапа си беше дап.....
ама чисто празен нема да се приберешК мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
Комшията ми е почнал на самосвали в Инжето 80-те. Първо, преди казармата, на ЗиЛ - ММЗ 555 леген. След това пак ЗиЛ и после на три МАЗа 503. И на трите успял да изкриви шаситата. Пращали ги в Кърджали без да си ги търсят обратно. После получил от първите внесени в края на 70-те и вече 10-годишен, КамАЗи 5511, който бил червен и с друго оребряване на легена. После му дали нов КамАЗ. Блъснал се една сутрин в легена на спрелия му колега и за едната бройка да си остане там на паветата до Пирогов. След това му сложили спална кабина сива. И така нататъка. На чаша съм слушал всевъзможни приключения със самосвали. Това, че нафтата е била море, а печките пуснати докрай при отворена дограма, е ясно. След това е покарал малко ГАЗка в ЦК и 90г отива за повече пари в Чистотата на нова Шкода Европа - водоноска. ЗиЛове в БКС са карали само баровците и бригадирите, заради бензина. Оттам вече при частник на хенгер Шкода Европа, та и до ден днешен е международен.
Коментар
-
Мой съсед бате Коце някъде 1988 година от пети клон дойде в нашето БКС Като баровец взе чисто нов ЗиЛ самосвал на едрогабаритните отпадъци и си падна на оная работа . Правят сутринта една обиколка на квартала и каквото съберат циганите в камиона . Хартия ; метал ; стъкло всичко се предава на вторичните . Най късно към обед вече се е прибрал в къщи . Бензин колкото искаш . Прави по един курс на 3 дни до сметището а пише по 3 на ден . Много пъти сме си говорили защо е напуснал пети клон и все едно и също усетил че се готви поредното раздаване на картите за почивка във втори отряд и че най вероятно няма да се отърве и тоя път а не му се карал Белаз в Кремиковци няколко години и решил пред пенсия да мине на по спокойна работа . За нафтата от колеги знам че шофьорите от Инжето ; Пътните ; ДКатата като няма на кой да дадат нафтата маркуча и на земята в нивите над сегашната Обеля .
-
Sek.1 интересно ми е как е минавало такова тарикатеене? Все пак някой е плащал на ДАП-а тези курсове, дето са отчетени, но не са направени. Нямало ли е насрещен контрол? Все пак е лесно да се засече колко пъти този камион се е появил на сметището и какво е разтоварил.
-
-
Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение[URL=filedata/fetch?id=6742588&d=1621524961]Автомобил който си остана млад . Борето
Коментар
-
Самосвалният Камаз като са почнали да го смятат преди повече от половин век та и до ден днешен заданието е да става за тежки условия + война. Затова и при презапасяването са си слагали "коефициент тюрма". В нашия скромен градец има в експлоатация поне четири броя, башка напоследък засичам един ВА, в Русе тия дни също видях доста работещи, докато Шкодите отдавна изчезнаха даже и от пожарната.
Иначе 50 % инцидентно претоварване не са нещо необичайно нито за камаза, нито за някои други камиони. При камаза двигателят е лимитиращ фактор.
П.п. Имаме тука и една Астра 6х4, също много истинска машина. От години я гледам едни чичо вози пясък с нея, все се каня да го снимам, ама първо ще питам колко й качва.
П.п.п. Какво е фракция 0 ?
-
Фракция 0 е 0, няма такава фракция. Суровата баластра или трошляк е от 0 до нещо си там - 40 или 50 или 80... Пресятата или промита фракция и филц някакъв вече е от до. Ей го нашият драгажен флот например даже имат микросиликати от 0.16 до 0.63 - за сухи лепила и т.н.
-
Активност за темата
Свий
Тук са 6 потребители онлайн. 1 потребители и 5 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар