Първоначално публикуван от Стария
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стари автомобили на служба
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Ей намене ли ми обяснявашщое бил дапа...........КЪДЕ СЪМ РАБОТИЛ ТАМ.........К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
-
ЕЙазсъм бил на още по место още .........Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
Ей намене ли ми обяснявашщое бил дапа...........КЪДЕ СЪМ РАБОТИЛ ТАМ.........К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
Мога да ти обяснявам Дапажийският живот от точка едно........до края.....Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
ЕЙазсъм бил на още по место още .........К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
ПОСледния автовлак беше на сина на бай Анани стар автовлакаджия от дап 10 колеги бехме умре 20инекоя...около 2007 там некаде дърпаше мадара с 12 тонно и 8 тонно ремарке..последния автовлак в България..........Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнениеДап 10 само авто влакове и самосвал(иК мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
да знаеш и да не кажеш знаниетоп си е трагедияПървоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
Мога да ти обяснявам Дапажийският живот от точка едно........до края.....К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
Много благодаря за информацията! Леките таксита колко клона са били и къде са им били гаражите? Имам снимка от под моста на Захарната, там са били Варшави и Волги. Под моста на Драган Цанков, където сега е Ситроен, какво е било? В Слатина на ЖП линиите какви са били?
МАЗовете - панеловози и те ли са били кхъм някой клон, или към домостроителните комбинати? Имаше едни Йелчове с полски прицеп бетонобъркачка, те къде са обитавали? При нас правиха парното 88-9 година с такива, аз бях в детската градина и ги помня. Имаха ведомствена колонка за зареждане на нафта срещу нас.
Коментар
-
Под моста където сега е Ситроен беше клон Победа . Имаха всички видове лади ; полски Фиат 125 Р а волгите по принцип се полагаха на бригадирите . По принцип специализираната техника като панеловозите си бяха в домостроителните комбинати защото само те произвеждаха и използваха панелите за строителство . Много техника имаха примерно Инжстрой ; Пътни строежи и още доста такива организации .Последно редактирано от sek.1; 17-05-21, 20:30.
-
'Йелч''-овете ги помня и аз! Едно време строиха моста в морската градина в Бургас с тях, през 80-те на миналия век... Качил съм такъв, по-назад в темата-пълното обозначение с бетонобъркачката е: ''Jelcz 317 D + ZREMB NB 181-BSH 061 C''.
-
Много здраве на стар дедо..ама май е изкуфел повече от мене не го казвам с лоши чуства.....Родопа си имаше собствен транспорт ...и оттам отлитаха уу централния на ята.....това е градската Родопа не тия тираджиитеПървоначално публикуван от nbajani Преглед на мнениеПо разкази на стар дядо - дападжия. Работил е в 2,3 и 8 клон.
2ри е обслужвал Булгарпрод , бирените и безалкохолни фабрики и течни товари с цистерни. Течни горива (Петрол бензиностанциите) ,масла ,мазут и разни химикали. Също така малко и към Автолиниите (нещо като соц. транспортна борса). Това което се пише за "гориварите" на пети клон не е съвсем вярно. Те освен чисти цистерни са имали и мобилни които в зимната кампания са поставяни в бордови каросерии.Първобитна работа с електрически помпи на 220в. и дълги кабели. Само газки са били , никакви зилове шкоди , мазове - такива е имал втори клон.Те се е налагало да им помагат зимата , но е било като наказание да се свират из базата и пунктовете на Топливо. Едно е да караш само миризлива нафта съвсем друго "неиндикиран" бензин 93 и супер 96. И други разни подробности.
Трети клон - и той на ул. 202ра - почти само самосвали Роман и малко шкоди Мадара.
Дап-6 е обслужвал хранителните стоки , месарниците , комбинат Родопа.
7ми клон е преобразуван от ведомствения транспорт на Родопа , имало е животновози стари мерцедеси. После първи от даповете (към 85та година) почват да правят международни курсове със стари 16-32 Мерцедеси (каски) изпросени от СО-МАТ
Имало е и авторемонтни заводи Газ - на гара Искър Зил - Враца и гр. Левски , Шкода в Ямбол Маз в Кържали УАЗ - където е овча купел 2 и др.
Когато почнах в дап 10 той беше на Ботевградско шосе до нас беше гаража на Родопа тези които караха животни за износ после след години ги сляха с дап 7
седми клон правеха и международни превози с шкоди европи и няма никакъв ведомствен транспорт дапа си беше дап.....К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
Атова какво бяха автолиниите във всеки град си имаше автолиния караш стока и задължително отиваш след като си разтоварил в местната автолиния и там те пращат за обрате н товар в твоята посока...примерно ако си от София и си в Бургас на автолинията може да те пратят да товариш от Нефтохима за Самоков или Своге даже съм карал полиетилен за село Зимевица Свогенско....важно е да не се прибираш празен......много умно измислено и без печат от автолинията от поредния град не може да се прибереш в София....ако ще и у Пловдив ше товаришПървоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
Много здраве на стар дедо..ама май е изкуфел повече от мене не го казвам с лоши чуства.....Родопа си имаше собствен транспорт ...и оттам отлитаха уу централния на ята.....това е градската Родопа не тия тираджиите
Когато почнах в дап 10 той беше на Ботевградско шосе до нас беше гаража на Родопа тези които караха животни за износ после след години ги сляха с дап 7
седми клон правеха и международни превози с шкоди европи и няма никакъв ведомствен транспорт дапа си беше дап.....
ама чисто празен нема да се приберешК мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
Комшията ми е почнал на самосвали в Инжето 80-те. Първо, преди казармата, на ЗиЛ - ММЗ 555 леген. След това пак ЗиЛ и после на три МАЗа 503. И на трите успял да изкриви шаситата. Пращали ги в Кърджали без да си ги търсят обратно. После получил от първите внесени в края на 70-те и вече 10-годишен, КамАЗи 5511, който бил червен и с друго оребряване на легена. После му дали нов КамАЗ. Блъснал се една сутрин в легена на спрелия му колега и за едната бройка да си остане там на паветата до Пирогов. След това му сложили спална кабина сива. И така нататъка. На чаша съм слушал всевъзможни приключения със самосвали. Това, че нафтата е била море, а печките пуснати докрай при отворена дограма, е ясно. След това е покарал малко ГАЗка в ЦК и 90г отива за повече пари в Чистотата на нова Шкода Европа - водоноска. ЗиЛове в БКС са карали само баровците и бригадирите, заради бензина. Оттам вече при частник на хенгер Шкода Европа, та и до ден днешен е международен.
Коментар
-
Мой съсед бате Коце някъде 1988 година от пети клон дойде в нашето БКС Като баровец взе чисто нов ЗиЛ самосвал на едрогабаритните отпадъци и си падна на оная работа . Правят сутринта една обиколка на квартала и каквото съберат циганите в камиона . Хартия ; метал ; стъкло всичко се предава на вторичните . Най късно към обед вече се е прибрал в къщи . Бензин колкото искаш . Прави по един курс на 3 дни до сметището а пише по 3 на ден . Много пъти сме си говорили защо е напуснал пети клон и все едно и също усетил че се готви поредното раздаване на картите за почивка във втори отряд и че най вероятно няма да се отърве и тоя път а не му се карал Белаз в Кремиковци няколко години и решил пред пенсия да мине на по спокойна работа . За нафтата от колеги знам че шофьорите от Инжето ; Пътните ; ДКатата като няма на кой да дадат нафтата маркуча и на земята в нивите над сегашната Обеля .
-
Sek.1 интересно ми е как е минавало такова тарикатеене? Все пак някой е плащал на ДАП-а тези курсове, дето са отчетени, но не са направени. Нямало ли е насрещен контрол? Все пак е лесно да се засече колко пъти този камион се е появил на сметището и какво е разтоварил.
-
-
Бате Боре, аз ли криво виждам или някой от наште направо се е изхвърлил... 21 тона товароносимост!? При положение че полуремаркето за Мадара беше 19 тона... май наистина си е заслужила тая Европа да си остане млада. При положение и че изрично указват за временни пътища и насипно, мамма миа. А БАМовските Магируси, мисля бяха по 14 тона, ма те щото истински машини създадени от мрачен немски гений.Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение[URL=filedata/fetch?id=6742588&d=1621524961]Автомобил който си остана млад . Борето
Коментар
-
Самосвалният Камаз като са почнали да го смятат преди повече от половин век та и до ден днешен заданието е да става за тежки условия + война. Затова и при презапасяването са си слагали "коефициент тюрма". В нашия скромен градец има в експлоатация поне четири броя, башка напоследък засичам един ВА, в Русе тия дни също видях доста работещи, докато Шкодите отдавна изчезнаха даже и от пожарната.
Иначе 50 % инцидентно претоварване не са нещо необичайно нито за камаза, нито за някои други камиони. При камаза двигателят е лимитиращ фактор.
П.п. Имаме тука и една Астра 6х4, също много истинска машина. От години я гледам едни чичо вози пясък с нея, все се каня да го снимам, ама първо ще питам колко й качва.
П.п.п. Какво е фракция 0 ?
-
Фракция 0 е 0, няма такава фракция. Суровата баластра или трошляк е от 0 до нещо си там - 40 или 50 или 80... Пресятата или промита фракция и филц някакъв вече е от до. Ей го нашият драгажен флот например даже имат микросиликати от 0.16 до 0.63 - за сухи лепила и т.н.
-
Активност за темата
Свий
Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар