Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    За тоя сезон ортака е извадил поне 20 скъсани Вчера беше един Хюндай Сантафе и понеже свещите са му отзад и няма бъркане та главата долу . Навремето при нас в Победа електрокарите специално ги поръчваха без хидравлика на волана защото като е много лек волана каристите редовно изсипваха по някоя пачка ламарина като го завърти по рязко .
    Заблудил съм се, мислех за големи и стари двигатели, иначе спор няма.
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
      Заблудил съм се, мислех за големи и стари двигатели, иначе спор няма.
      Те имат ли компресия палят на четвърт оборот . То и със свещите е същата педерастия най старата система подгряващи свещи на БОШ едни къси с резба 12х1.5 никога и в нищо не се късат при отвиване . На реното са ми такива то и на всички по стари двигатели .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        Първоначално публикуван от centurio Преглед на мнение
        Не съм имал удоволствието. Дано не е голяма загуба...
        Абе то същото може да се каже и за почти всичките таралясници , обект на темата , ама поне от обща култура ...
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
          Успех да запалиш такъв дизелов двигател в студа с въртиш и тръгваш,особено ако е поизносен.Тука може да се прочетат легенди всякакви,кой чул,кой видял.С двигател дето е доста по-"модерен" като технология (д240) и в добро здраве,падне ли под -10 температурата половината въртене,което може да осигури акумулатора(180Аh) се изразява само в бял дим от ауспуха,когато го палиш по метода въртиш и тръгваш.Като си напишеш домашното има много добри шансове да запали съвсем лесно от първото завъртане.
          За да "не пали зимата " дизелов двигател на Мерцедес 115-123 , означава че нещо не му е наред , и не е единствено от износване на цилиндро-бутална група.....


          Например много хора не знаят , че тия мотори искат проверка-реглаж на клапани всеки 10-15 хил. км...
          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнение
            За да "не пали зимата " дизелов двигател на Мерцедес 115-123 , означава че нещо не му е наред , и не е единствено от износване на цилиндро-бутална група.....


            Например много хора не знаят , че тия мотори искат проверка-реглаж на клапани всеки 10-15 хил. км...
            Е аз това го знам за мойта УАЗ-ка . От книжката .
            ..а за 123-ката ..баф ли го Такава глупост не бях чувал .
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
              Абе то същото може да се каже и за почти всичките таралясници , обект на темата , ама поне от обща култура ...
              Да кажем от академичен интерес, понеже тук всички пишещи ги помним, а и повечето от нас ги познават основно... Иначе, това е минал етап от развитието на техниката в тази област. Интересни са като технически образци от миналия век (как звучи само), макар че всъщност не беше толкова отдавна, не е било де, понеже по времето на някой и аз не съм бил роден... Добре е на темата да се гледа, като на своеобразна музейна експозиция на отдавна изживели времето си артефакти и в някой случаи, дори технически парадокси и недомислици, въведени в масово производство. Вероятно, би било по интересно и на младите колеги, които не са ги виждали на живо, да не говорим да шофират на тях, пък да не дава Бог, да ги поддържат. Понеже тяхната база за сравнение е друга... Как да им обясниш, например, усещането от подаване на междинна газ при превключване на скоростите без синхронизатор на ГАЗ 53, на който съм карал шофьорския курс? Аз лично с удоволствие бих опитал и на ГАЗ 51 или ЗиЛ 130, да не говори пък за Икарус 180, които помня като дете... Обаче, като си помисля, че може да се върнат масово, като в ония години, ми идва да си оскубя косата!

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                Щом е е налице академичен интерес, редно е да качим една снимка и на камиона от който тръгна приказката за Прагата
                ИФА Г5 /срещал съм я като ИФА Гигант, не съм виждал на живо/, 5 тона, 6 цилиндъра дизел 120 коня, 6х6, има ги и 6х4,



                тука добре се вижда ауспуха дето толко беше развълнувал един съфорумец преди време.

                Казвайте сега емблемата какво е

                Коментар


                • От: Стари автомобили на служба

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0-0-0-@-IFA G 5-emblema-.jpg
Прегледи:1
Размер:9.3 КБ
ID:5808124Ето я отблизо. Заводът се именува ''Ернст Грубе''. И аз не съм я виждал... Била е еквивалент на руски ''ЗиС-ЗиЛ 151''. Има я на доста исторически снимки. Това е SK 2 на негова база:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0-8-@-IFA G 5 & SK 2-.jpg
Прегледи:1
Размер:55.6 КБ
ID:5808125Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0-7-@-IFA G 5 & SK 2-.jpg
Прегледи:1
Размер:133.8 КБ
ID:5808126

                  Коментар


                  • От: Стари автомобили на служба

                    Нали се питаше откъде произлизали SUV?

                    ГАЗ M72 Победа щарXщар

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8a0d5c4761d50e61.jpg
Прегледи:1
Размер:50.4 КБ
ID:5808127
                    Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                    Коментар


                    • От: Стари автомобили на служба

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:52-0-0-3-@-GAZ M 72-militzionerski avtomobil na Militziya-SSSR-.jpg
Прегледи:1
Размер:100.6 КБ
ID:5808130Ето, реплика на милицейский...

                      Коментар


                      • От: Стари автомобили на служба

                        От къде произлизали ли!? Ам този, преди 100 страници го коментирахме, товарищ Липгарт,


                        Емка с двойно, още преди Войната. ГАЗ 61-40



                        ГАЗ М-72 не е редно да се нарича Победа, доколкото съм чел. Все пак е катър между Победа и ГАЗ-69.
                        /Снимката от Трета армия/

                        Коментар


                        • От: Стари автомобили на служба

                          Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнение
                          За да "не пали зимата " дизелов двигател на Мерцедес 115-123 , означава че нещо не му е наред , и не е единствено от износване на цилиндро-бутална група.....


                          Например много хора не знаят , че тия мотори искат проверка-реглаж на клапани всеки 10-15 хил. км...
                          Колега, малко сме се разминали в понятията,аз имам впредвид Д240 известен по нашенски като болгаров двигател.А ти си разбрал за мерцедес 240Д,той си има подгревни свещи и дори да е износен си пали безгрижно.От масовите дизели дето се срещаха тука може би едно 10% или по-малко не палеха поради конструктивни причини,а по-голямата част не палеха понеже акумулатора и стартера са пътници,а нафта от бензиностанцията е словосъчетание от обидни думи.А наистина старите мотори,за които става дума по-горе,за да запалят,трябва или да са в перфектно състояние откъм бутало-цилиндровата група,добър стартер и акумулатор и подходящо масло за зимата,или да им се помогне предварително.

                          Коментар


                          • От: Стари автомобили на служба

                            Като стана дума за паленето, и в контекста, че в темата има повече соц.техника...
                            Сетих се, че много голяма част от старите соц. трактори имаха и варианти за палене с пусков ДВГ(отделно и декомпресор, и предпусков подгревател=водна печка).
                            Та чудех се, дали някъде на запад се е ползвало такова стартиране на дизелите с пусков ДВГ?
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • От: Стари автомобили на служба

                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              Като стана дума за паленето, и в контекста, че в темата има повече соц.техника...
                              Сетих се, че много голяма част от старите соц. трактори имаха и варианти за палене с пусков ДВГ(отделно и декомпресор, и предпусков подгревател=водна печка).
                              Та чудех се, дали някъде на запад се е ползвало такова стартиране на дизелите с пусков ДВГ?
                              А такова палене виждал ли си ?

                              Коментар


                              • От: Стари автомобили на служба

                                Наборе , това палене нема отказ
                                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X