Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стари автомобили на служба
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
От: Стари автомобили на служба
Демек поне 8 тона, а по книга му дават товароносимост 3т извън пътя. И даже не дава съществено газ при маневрите...Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеОсемдесет кила, едва ли биха имали особен ефект.
Обаче, това нещо е натоварено с (грубо на око) 2х2х4 кубика - суров бук... Разположението (на товара) отделно.
Хидравлика няма, това е също основен минус. За военни цели...тя ще свърши войната докато си свърши човек работа с тоя камион
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Стари автомобили на служба
За хидравликата - балига. Например легендевагените на датската армия са поръчани без хидравлика.Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеДемек поне 8 тона, а по книга му дават товароносимост 3т извън пътя. И даже не дава съществено газ при маневрите...
Хидравлика няма, това е също основен минус. За военни цели...тя ще свърши войната докато си свърши човек работа с тоя камион
Мисълта ми е че явно има някаква логика. Не че я разбирамИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Стари автомобили на служба
Абе аз кубик суров бук го мисля тон, та и мало више, айде тия 16 кубика не са баш плътна маса, но все е над десет тона.Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеДемек поне 8 тона, а по книга му дават товароносимост 3т извън пътя.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
От: Стари автомобили на служба
Винаги съм се чудил за тези 3,5-4т на Прагата, точно както и за IFA S4000. Товарят близо по 2, Прагата не ги и усеща. Бавните наистина са и бавни, шофьорът вървеше около нея и товареше бали слама. Армейските ги разпродадоха на безценица, за по 5-600лв. Имаше и почти нови, на по 10К км, бордови и с празни фургони. Един мераклия беше сложил лебедка и отзад, с раздатка от ГАЗ66.А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
-
От: Стари автомобили на служба
Я! Ма ти верно серьозно май ?!Първоначално публикуван от centurio Преглед на мнение...И понятие си нямам! Тези неща, винаги са ми били ''Terra incognita''... Имаше нещо тайнствено и мистично в цялата работа и все ми приличаше на някаква шаманска дивотия, като туземци танцуващи около огъня...
Ама, смятах, че всичко си е в реда на нещата и сигурно знаят какво правят, щото, иначе после, машините си вървяха безотказно. ...
Колега , ти дизелов автомобил не си ли карал ?!
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Стари автомобили на служба
А на Джогана да му занесеш 2 туби гореща вода, той да не запали, а като е топло да му търсиш локва да го поливаш по- добре ли е? Прагата ако има акумулатор въртиш и тръгваш, няма студ, няма жега
А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
-
От: Стари автомобили на служба
Успех да запалиш такъв дизелов двигател в студа с въртиш и тръгваш,особено ако е поизносен.Тука може да се прочетат легенди всякакви,кой чул,кой видял.С двигател дето е доста по-"модерен" като технология (д240) и в добро здраве,падне ли под -10 температурата половината въртене,което може да осигури акумулатора(180Аh) се изразява само в бял дим от ауспуха,когато го палиш по метода въртиш и тръгваш.Като си напишеш домашното има много добри шансове да запали съвсем лесно от първото завъртане.
Коментар
-
От: Стари автомобили на служба
Гледах миналата година, една Прага в моето село, беше излъскана, боядисана и тунингована...нямаше карусерия отзад още(ако въобще и слагат, че може и да не е предназначена за работа), и се виждаше че и бяха сложили някакво турбо.
Иначе, нещото което лично ми допада в тоя камион по принцип, е звука на мотора. Може би защото не ми се е налагало да го карам
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Стари автомобили на служба
Не си загубил многоПървоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение. Може би защото не ми се е налагало да го карам
Изгоряли подгряващи свещи примерно . И кто тръгнеш да ги отвиваш се късатПървоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение@Vlado_Ts Колега,те повечето дизелови коли от последните 20-25 години не се нуждаят от електрофакелно и вестникофакелно запалване в колектора,патят си от съвсем други проблеми.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Стари автомобили на служба
За тоя сезон ортака е извадил поне 20 скъсаниПървоначално публикуван от veskov Преглед на мнениеАко въобще ги има, тия свещи зор се късат.
Вчера беше един Хюндай Сантафе и понеже свещите са му отзад и няма бъркане та главата долу .Навремето при нас в Победа електрокарите специално ги поръчваха без хидравлика на волана защото като е много лек волана каристите редовно изсипваха по някоя пачка ламарина като го завърти по рязко .Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеЗа хидравликата - балига. Например легендевагените на датската армия са поръчани без хидравлика.
Мисълта ми е че явно има някаква логика. Не че я разбирамПоследно редактирано от sek.1; 31-01-19, 05:50.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар