Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

    Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
    Но мисля че долу горе спазвам материелознанието и другите науки.
    То едно е да си мислиш, второ е да си прочел поне някой учебник касаещ тия науки, трето е да си го разбрал, и четвърто е да можеш да използваш каквото си разбрал. До тук си стигнал само до първото. Като стигнеш до последното, сам ще си се смееш на творенията. На всеки се е случвало. На по-твърдоглавите - по няколко пъти.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      То едно е да си мислиш, второ е да си прочел поне някой учебник касаещ тия науки, трето е да си го разбрал, и четвърто е да можеш да използваш каквото си разбрал. До тук си стигнал само до първото. Като стигнеш до последното, сам ще си се смееш на творенията. На всеки се е случвало. На по-твърдоглавите - по няколко пъти.
      Е ок де ,нали всеки има право на избор и начин на мислене,индивидуално.Аз съм такъв ко? да!

      Коментар


      • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

        Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
        Е ок де ,нали всеки има право на избор и начин на мислене,индивидуално.Аз съм такъв ко? да!
        Ми, просто си бъди къ'фто си, без да спориш с хора, много по-в час с техниката и несравнимо по-грамотни.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

          Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
          Е ок де ,нали всеки има право на избор и начин на мислене,индивидуално.Аз съм такъв ко? да!
          Пич, аз не виждам защо си седнал да се абиш да пишеш тук.
          След като имаш нужните знания, умения, материали и поле за изява - действай.
          Прави си какво ти е кеф и му се радвай.
          Успех.
          Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
          Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
          Opel Campo 3,1 TD '99
          Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

          Коментар


          • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

            Темата направо кърти ... трябваше да си направиш една тръбна конструкция на която да сложиш двигателя и окачването на Трабанта - така щеше да имаш машина за целта за която я искаш .
            Сега си сътворил каруца с гумени колела ... що не направиш задвижването на задния мост с верига - една къса верига за разходки и една дълга за да можеш като като му парнеш една дълга тръба за стърчишка , на задния мост да му сложиш въртящо А-рамо и кеф ти платформа , кеф ти скара за превоз сено ...
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

              Аз пък следя темата с интерес и искам да видя какво ще стане. 6трака, мислил ли си какви гуми ще му сложиш, че тия му малеят?
              The Flat Earth Society has members all around the globe.

              Коментар


              • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                Първоначално публикуван от Вива (Liebherr4eto) Преглед на мнение
                Аз пък следя темата с интерес и искам да видя какво ще стане. 6трака, мислил ли си какви гуми ще му сложиш, че тия му малеят?

                Е .. как какви ... минимум 31-ци.
                Първи оффроуд размер.

                После .. втори ... тоест 33-ки и т.н.
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                  Тука в темата някои направиха 1234 коментара ! Аз ще съм с един единствен . Момчето не е тръгнало да се самоубива , или форумните шамани вече са го отписали ? Колкото издържи – толкова ! Важното е ,че има желание и може да отдели време ! Всички чакаме резултата .
                  0899840225 / V = π.r2.h / 681г. / 1876г. / 1878г. /6 септември 1885 / 22 септември 1908 !

                  Коментар


                  • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                    Опасно е да не затрие някой друг, освен себе си....
                    Пътят е целта.

                    Коментар


                    • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                      Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                      Някъде по горе споменах че ще усиля носачите,те и без това са слаби за моята цел.
                      явно не си ме разбрал какво искам да кажа.няма да те критикувам като повечето.кое ,как и защо го правиш си е твоя работа.

                      имах предвид че като си свалил колелата под оригиналните главини и даже си удължил носачите товариш много повече ресора от заводско предвиденото и като се има предвид че вече е на доста годинки и амортизирано вероятността да се скърши нараства многократно.доколкото имам спомени предното и задното окачване са на по един централен ресор за лява и дясна страна.разгледах се в по-предните постове и видях че първия признак за това което ти говоря е на лице а именно по меката возия(спрямо стандартната).предполагам си чувал израза :дай ми дълъг лост и опорна точка и ще повдигна света
                      надявам се сега да си ме разбрал

                      Коментар


                      • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                        Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                        явно не си ме разбрал какво искам да кажа.няма да те критикувам като повечето.кое ,как и защо го правиш си е твоя работа.

                        имах предвид че като си свалил колелата под оригиналните главини и даже си удължил носачите товариш много повече ресора от заводско предвиденото и като се има предвид че вече е на доста годинки и амортизирано вероятността да се скърши нараства многократно.доколкото имам спомени предното и задното окачване са на по един централен ресор за лява и дясна страна.разгледах се в по-предните постове и видях че първия признак за това което ти говоря е на лице а именно по меката возия(спрямо стандартната).предполагам си чувал израза :дай ми дълъг лост и опорна точка и ще повдигна света
                        надявам се сега да си ме разбрал
                        Ок .Затова предпочитам да направя няколко теста,нали ако тръгне нещо да се улови на време.Ама за сега всичко е по нормите.

                        Коментар


                        • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                          Туй творение го виждам разденгилено при първото по-сериозно натискане на спирачката. Много колеги се опитаха да ти кажат, че заварките ти не струват, вместо да се вразумиш и да помислиш по въпроса ти упорито твърдиш, че са арни щото ти знаеш! Такъв апарат имах преди петнадесетина години, та го знам какво може - не е предвиден за дебели наща - провара който прави е много плитък - съответно здравината на шева е занижена(друг е въпроса, че при теб шев не се наблюдава). Пък и тока ти слаб... Що не опиташ с електрожен..., идея само - те не се влияят толкова от спадове на напрежение - по-точно: можеш да го компенсираш с по-тънки електроди и по-висока степен на машината?
                          Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                          Коментар


                          • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр095.jpg
Прегледи:1
Размер:83.3 КБ
ID:5530917И на мене вече ми втръсна за тези заварки,ок на мен не вярвате няма ли накой колега на близо покрай Севлиево да дойде да види проекта.Наживо си е друга работа и дори заварките да не са супер здрави не точно държат всичко те са допълнение на крепежа на железата.Пак казвам където заварката трябва да си върщи баш работата е добър шева.Все едно аз като заварям не виждам как става ,и двата детайла дето съединявам със заварка червенеят яко разтапя се и от едната и другата -слива се.А вижте че не била на цял шев има причини които бяхме писали по в началото на темата.Тоест за измятането на заварката и детайла. П-П ето една отговорна заварка на водача не веригата.
                            Последно редактирано от 6traka; 28-10-13, 07:17.

                            Коментар


                            • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                              [QUOTE=6traka;2323091... няма ли накой колега на близо покрай Севлиево ....[/QUOTE]

                              Ако не ти е проблем, пусни ми на лични един телефон. Друагата седмица към края има голяма вероятност да съм из вашия край за малко.
                              Ако не окъснея прекалено, ще ми е интересно да го видя това чудо на живо. Още по-любопитно ми е да видя теб.
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Ако не ти е проблем, пусни ми на лични един телефон. Друагата седмица към края има голяма вероятност да съм из вашия край за малко.
                                Ако не окъснея прекалено, ще ми е интересно да го видя това чудо на живо. Още по-любопитно ми е да видя теб.
                                Ок колега,хайде разбирам за желанието ти да видиш машината,ама мен пък кво повече те заинтригува?Да не ме провъзгасиш за новия Айнщайн.......

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X