Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За ЗАЗ-а и неговия двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Отказахме ли се да търсим истината?
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

    Коментар


    • #17
      Нееееееее просто не е там където мислех а се нрие някъде другаде

      Коментар


      • #18
        Мой приятел когото навремето запалих по зазките и още кара заз каза, че е копиран от първите модели на порше Знам,че поршето е боксер а не w,но в началото на производството?През втората световна немците имаха едни джипки въздухарки с мотор отзад,а братушките краднаха оттук оттам така,че може дядото да е германец а бабата рускиня Едно е 100%сигурно,че дететоси е чисто русначе,е ние дори и такова си нямаме

        Коментар


        • #19
          Кюбелвагена е вариант на костенурката и конструктивно няма много общо със ЗАЗа. По ония години е имало много коли със заден двигател, Шкодата 120 е чак от 70-те, а мостове Де Дион и до сега има в Алфите.

          Коментар


          • #20
            Така е, за поршето той го каза но не съм задълбавал откъде има информация.

            Коментар


            • #21
              Ако те интересува - погледни първото ми мнение ... и първия линк в него - накратко е описана появата на Костенурката, Кюбелвагена, ЗАЗ-а и дори Поршето ...
              Път без препятствия обикновено не води до никъде.

              Коментар


              • #22
                Благодаря ти, може тази информация да е имал и моят приятел.

                Коментар


                • #23
                  добре де щом толкова много хора са чували че е пусков двигател от самолет, значи има нещо, неможе всички да си измислят.

                  замислете се, какъв е смисъла да има V4 при положение, че тази конструкция е практически неудачна
                  drive alive

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от go go go
                    замислете се, какъв е смисъла да има V4 при положение, че тази конструкция е практически неудачна
                    ми щото не са знаели че е неудачна. преди време когато писахме тук по една моя тема за V4 двигателите, си направих труда да се поразровя из нета и открих че доста производители са го ползвали - форд, сааб, алфа например. и заз ,разбира се
                    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                    Коментар


                    • #25
                      Неудачна? Колко двигателя знаеш които могат да стигнат например от Благоевград до София със строшен разпределителен вал? Е, разхода се дига ...
                      А легендата върви от разни паркови и аеродрумни агрегати. Въздух, ток, помпени станции, квото там ... Когато не бомбардират летището, за да излетят при всеки идва Джуган, запуска го, проверява го, наоколо се мотае наземния екипаж и кой какво прави знае в крайна сметка командира на групата двигателисти. А другите къде от мързел къде от глупост така и не научават кво аджеба са правили две години. Обикновено не знаят и че са били стартова команда. После ракията и романтиката от "онова време" стават много и изтребителите вече ги палят със ЗАЗове. Такива ми ти работи.
                      Аз пък знам танкисти, които не знаят че танковете често имат манивели за палене. Също въпрос на мързел и глупост.

                      Коментар


                      • #26

                        Коментар


                        • #27
                          хахахахаха

                          те така сумати легенди са се родили
                          drive alive

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от muncho
                            Първоначално публикуван от go go go
                            замислете се, какъв е смисъла да има V4 при положение, че тази конструкция е практически неудачна
                            ми щото не са знаели че е неудачна. преди време когато писахме тук по една моя тема за V4 двигателите, си направих труда да се поразровя из нета и открих че доста производители са го ползвали - форд, сааб, алфа например. и заз ,разбира се
                            Защо пък да е неудачна? Малко е усможнена ... но ако е неудачна защо Хонда (за които става дума, че са лидери в двигателостроенето) все още поддържат V4 двигателите? Имат предимства в компактноста и кривите на въртящия момент ... Първите Хонда ВФ 750 са били пробламни, но не заради конфигурацията на цилиндрите, а заради проблеми с мазането на разпределителните валове ... По късно тези проблеми са решени и сега нормално си се движат ВФР и РВФ ...
                            Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                            Коментар


                            • #29
                              До преди CRV-то V-образните бяха най- двигатели ... И звездите сигурно, ама тях просто не можеш да ги набуташ в никъв автомобил.

                              Коментар


                              • #30
                                Истинските V-образни, сегмент от звездообразни (повечето чопърски V2) и пълните звездообразни се правят преди всичко заради късия колянов вал и заради охлаждането, когато е въздушно. Може и да са им по-плавни кривите на въртящия момент но всички дизелови грамади, работещи предимно на номинални режими са редови - генератори, кораби и т.н. Когато проблемът с дължината все пак възникне, слагат два един до друг и им свързват коляновите валове.

                                Предимството, според Стефан, за двете глави за други е недостатък. То, ако е за живучест, направо да сдвояваме двигатели, както е в БТРа. Това, че бил счупил единя ангренаж и още се движел не е същественото, а на колко километра е бил двигателят като го е направил - на 80 000 или на 600 000?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X