Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За ЗАЗ-а и неговия двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Re: От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

    Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
    Като те кефят толкова съветските нужници си ги карай. Ела да ти покажа Фабия с шкодовия мотор 1.4 на 750 000 км- и върви такси на метан, кара я половината град и е здрава като бордюр. Ладите, особено новите гният още в магазина.
    А защо според теб в световния ралишампионат има Шкода, а Лада няма- или аз нещо бъркам. Чехите имат автомобилостроене с традиции още от началото на 20ти век, ама няма как човек като теб да го знае- явно единствената ти прочетена книга е ''Аз ремонтирам ВАЗ''
    Бъркаш се много )) Откак съм пробвал Баварската техника и Японската, за чихкинчета и разни други бивши соц. не искам да чувам! Просто отбелязвам, че за мен техниката на чихкинчетата не е вариант

    А ти си я карай фобията със здраве и до 2 000 000км - щом те кефи )))))

    Коментар


    • От: Re: От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

      Първоначално публикуван от Р.Якимов Преглед на мнение
      Koлега ако случката е достоверна мисля че модела не е било Фабия(Фобия). По ми се чини да е Форман или Фаворит. Заз мисля че му е доста над нивото Фелиция, а за Фабия и ЗаЗ не мисля да сравнявам по какъвто и да е показател.
      Ако правилно съм разбрал "зората на демокрацията" де.
      Ба.ли - зората на демокрацията че беше е сигурно, щото го дадох веднага на едно приятелче за вторични суровини. Даже на гишето за данъци народът отстъпи крачка назад, като служителката ме подкани да платя данъка и на БМВ750, след като платих ЗАЗ-а )) Не знам защо обаче фобия ми е останало у кратуната - сигур заради името ))))))

      Да ти кажа честно обаче, глождят ме съмнения, че Жожо-виявицата е бил по-проходим от Витарата при някои условия. Но не знам къде има още движещи се виявици, за да сравним.

      Коментар


      • От: Re: От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

        Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
        Да ти кажа честно обаче, глождят ме съмнения, че Жожо-виявицата е бил по-проходим от Витарата при някои условия. Но не знам къде има още движещи се виявици, за да сравним.

        Ето малко: http://video.meta.ua/3864770.video

        Коментар


        • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

          Още едно:

          Коментар


          • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

            Снощи пак говорих с дедотоЗаз от старите си е купил след две години чакане на ред Чисто нов от магазина

            Жена ми си спомня като го е докарал от София каква радост е билоВсе пак става въпрос за лека кола а да имаш такава 60 те години си е било престиж

            И верно са ходили на екскурзия до Истамбулагите го гледали и цъкали с език.И на връщане ги хване страшна поледица и дедото с Жожо с четири човека вътре им скрил шайбата.Всичко буксува на леда само Жожо лети напред.

            После е имал москвич и сега Трабантче та според него от Заза по проходимо „в онези времена “не е имало.
            5 човека ловци с пушки и такъми и 5 кучета в него и вика откъде излиза плашили сме се.Няма орана нива няма кал само напред.

            И вика никога не сме закъсвали на лов с него„те толкова народ сигурно и да закъса ше го избутат“

            Сега с трабантчето с вериги на предния мост откъде минава гледах и се чудих и ходих да го дърпам с трактора щото след обиколка на целия район се беше бухнал в една огромна преспа до средата на вратитеА е на 80 години човечеца............
            К мирной жизни не пригоден.
            Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
            ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

            Коментар


            • От: Re: От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              Ми не е честно баси, да дадеш 9 бона за 4х4 с почти 140коня мотор, бавни предавки, зимни гуми и нам к'ви компютри, и да не мине през сняг, през който виявицата с нек'ви гуми траял минава. А я взех зазката за 500 лв на 11 години. Верно - несравними в друго отношение, но проходимостта му е смущаваща. Да не говорим, че на витарата ми се налага да включвам бавните в по-дълбочък сняг. Имаше синхронизатор и на 1-ва!!! От 1-ва до 4-а предавателните отношения бяха нестандартни 1-ва по-бавна от нормално, 4-а по-бърза. Очевидно кола за гора, поле. Спомням си, че с брато4ката въртяхме по 20 мин. на една поляна със сняг до праговете(за да не ни изненада някъде в снега с поведението си), и виявицата не заседна никъде. Имаше една странност - въртиш волана и като кораб- поема след малко по новият курс )) предницата му немаше много големо сцепление, но затова и много лесно се овладяваше.

              Един път до банята го паркирам и заключвам и един колега ме гледа като отровен и вика - ама колата работи! а то печката докато изгори горивото от карба и се гаси сама после ))))))

              Коментар


              • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                Да му се не види. Да не се изчерпаха обидните епитети вече. А толкова се забавлявах. Чакай да поразпаля малко спора. Аз ще кажа , че не само Шкода /100, 1000, 105,120, 125 ..../ са по свестни от ЗАЗ и повечето от останалите съветски "автомобили". И Трабанта е по-грамотно сътворен и сглобен. А да ви видя сега!
                Как не ти видях мнението по-рано! освен здравите пломби, които трябваше да имаш за трабант и двама да те бутат, за да можеш да излезеш извън асфалта, ами имаше и много специфична техника за потегляне - газ до дупка, и отпускаш много внимателно съединителя!
                Един приятел ме беше помолил да ходим с трабанта, аз да карам, че той е без книжка. 3 пъти ми угасна още при първото потегляне, а той крещи - ГАЗ БЕ, НЕ ЧУВАШ ЛИ - ГАЗ!!!! Ту-154 на форсаж беше малко по-тих от трабана)))) Да ти кажа честно - заз-а за мен е нек'ва руска вилна кола, а трабанта - детска играчка

                Коментар


                • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                  Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
                  Как не ти видях мнението по-рано! освен здравите пломби, които трябваше да имаш за трабант и двама да те бутат, за да можеш да излезеш извън асфалта, ами имаше и много специфична техника за потегляне - газ до дупка, и отпускаш много внимателно съединителя!
                  Един приятел ме беше помолил да ходим с трабанта, аз да карам, че той е без книжка. 3 пъти ми угасна още при първото потегляне, а той крещи - ГАЗ БЕ, НЕ ЧУВАШ ЛИ - ГАЗ!!!! Ту-154 на форсаж беше малко по-тих от трабана)))) Да ти кажа честно - заз-а за мен е нек'ва руска вилна кола, а трабанта - детска играчка

                  Нещо не му е било таман на този за който разказваш. Ела да се качиш на моя. И после пак ще коментираме. Трабо наистина се кара като детска играчка или поне на мен ми е толкова забавно и лесно. Може пък да е въпрос на вкус също.
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • Re: От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                    Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
                    Как не ти видях мнението по-рано! освен здравите пломби, които трябваше да имаш за трабант и двама да те бутат, за да можеш да излезеш извън асфалта, ами имаше и много специфична техника за потегляне - газ до дупка, и отпускаш много внимателно съединителя!
                    Един приятел ме беше помолил да ходим с трабанта, аз да карам, че той е без книжка. 3 пъти ми угасна още при първото потегляне, а той крещи - ГАЗ БЕ, НЕ ЧУВАШ ЛИ - ГАЗ!!!! Ту-154 на форсаж беше малко по-тих от трабана)))) Да ти кажа честно - заз-а за мен е нек'ва руска вилна кола, а трабанта - детска играчка
                    Просто тарамбуката е работила на 1 цилиндър. Нормално върви значително повече от ЗАЗ. Ама товоите критерии са странни. Ти ли ми обясняваше, как руският извънбордов мотор е по-добър от Джонсън/Евинруд?
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                      Ааа, не го обиждай! Ти би ли купил раздвижен райбер(с микрометрична резба) за некви пластмасови втулки на предницата на трабито, които не влизали така мазно, както е положено... този райбер струва повече от един кашон втулки ))))))) Това траби се къткаше като божество и не знам не е ли в движение още! Жена му какъв скандал отнесе, затова че "икономайзера" бил на границата на зелено и жълто, когато тя кара, а не на зелено!(друг въпрос, че за двутактовите е противопоказано да работят дълго в един режим, и особено в икономичен, ама нейсе

                      Коментар


                      • От: Re: От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                        мога да ти го демонстрирам: Нептун-23 и Евинруд-25. С Нептуна зефирчето е по-устойчиво, гори по-малко, и НИКОГА не ми е спирало, поради дефектирало запалване ))))))) Два пъти нептуна е изпушвал поради найлонова торбичка на торпедото, един път подскачаше зад скутера по водата поради моя грешка, но е неубиваем )) Проблем ми бяха гумените крилчатки - вече сме с нов "Голям брат" и ми продават неговите боклуци)) Какво ще кажеш за запалването на Евинруд: "....може да работи 25г. безотказно, а може да дефектира и на 20-ата минута ...." При мен дефектира на втората година откак го купих (и 12-ина години от производството) на тихи обороти и на 4-5 мили от пристана. В този смисъл ти писах тогава, че такъв двигател не е за море )) Сега работи, но не смея да го сложа. Само като си помисля в жегата от Маслен нос до Приморско с 4-5 годишно дете пеш... добре че бяха слезли на брега, преди да дефектира. Щото до пристигането ми на Маслен нос 2 часа в радиосянка(нанай ГСМ покритие бате и ръкомахания и палене, 100м плаване, гаснене, 15мин почивка и т.н. На косъм ми беше да стрелям ракети )))) Мисля разбираш откъде е заключението ми
                        Не мога да кажа лошо за Меркури - наистина друга класа мотор. За съжаление не ми пасваше дължината на ботуша.

                        Коментар


                        • Re: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                          Моят Джонсън е 79 набор и е по-безотказен от всеки съветски двигател. Просто си требе грамотно обслужване, и на съответната лодка да се сложи правилен мотор. Руският и при грамотно поддържане си е баласт.
                          Не бих си качил детето на лодка оборудвана с такова нещо.
                          Самите руснаци не щат родните си двигатели.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • От: Re: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Моят Джонсън е 79 набор и е по-безотказен от всеки съветски двигател. Просто си требе грамотно обслужване, и на съответната лодка да се сложи правилен мотор. Руският и при грамотно поддържане си е баласт.
                            Не бих си качил детето на лодка оборудвана с такова нещо.
                            Самите руснаци не щат родните си двигатели.
                            Е, аз пък на Жонсън-Евинруд М/у другото нептуна е копие на некъф датски двигател от 60-70 години доколкото знам, и това обяснява по-добрата хидродинамика от евинруда Ето ни последното лято с малкият с Нептуна, след като го въоръжих с вихрова помпа(прилича на центробежната) http://www.youtube.com/watch?v=wY_4parze5o
                            Последно редактирано от SJ410; 25-01-12, 13:25.

                            Коментар


                            • От: Re: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              ...Просто си требе грамотно обслужване,...Самите руснаци не щат родните си двигатели.
                              Качих преди малко схемата на електронното запалване на Джонсън-Евинруд за двуцилиндрови мотори. Реверс-инжиниринга ми се наложи, когато се оказа, че у милата Родина такава част не се предлага Копирай си я и си направи едно резервно запалване , да си имаш, като зазкаджия полуоска Презапасена е повече от два пъти спрямо оригинала, за има-няма 5 лева имаш още един блок, по-сигурен по отношение елементна база. За защита от водата - потопи я в полиуретанов лак, изсуши я и си ок. Що чоплене падна на смолата с която бяха залели блока - не ти е работа! Другото слабо място е самата бубинка, която управлява тиристорите. Тя обаче с мултицет се хваща лесно. При "голяма" нужда може да се замени с бубинка от автомобилно реле(улучва точно размера), като му намалиш наполовина намотките, че иначе фърга искри и кога не требе )))))
                              http://dmitrev.t15.org/JE_CDI_Sch.jpg http://dmitrev.t15.org/JE_CDI_Sch1.jpg http://dmitrev.t15.org/JE_CDI.jpg http://dmitrev.t15.org/JE_CDI1.jpg http://dmitrev.t15.org/JE_CDI2.jpg
                              А за това че и самите руснаци на ги искат - ми и аз не ги искам, ама не мога да дам пари за нов меркруизер а и не знам как ще спя, като го оставя на пристанището. С нептуна спя спокойно )))))))) До обслужването - мислиш ли, че не ги обслужвам добре, щом карам нептун с чукчета Сега се сетих и за една друга простотия на евинруда - болтове и гайки откъде си купуваш за него? Като го взех и си викам - почваме със стандартната процедура - смяна на болтове и гайки с морска неръждавейка. Да ама не. Трябва да се забрани продажба на техника, която не отговаря на стандартите в дадена държава.
                              Последно редактирано от SJ410; 25-01-12, 16:10. Причина: грешка

                              Коментар


                              • От: Re: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                                Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
                                Като го взех и си викам - почваме със стандартната процедура - смяна на болтове и гайки с морска неръждавейка. Да ама не. Трябва да се забрани продажба на техника, която не отговаря на стандартите в дадена държава.

                                Аз съм с Меркюри. Всичко е инчово. Ама си е неръждавейка, та за сега не се е налагала смяна.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X