От: Re: За ЗАЗ-а и неговия двигател
хм, то и на евинруда се оказаха така, ама за да извадя маховика ползвам болтовете на капака на ръчният стартер. Което некакси не ме кефи. А меркурито немах време много да го оглеждам и беше перфектно консервиран, но не забелезах инчова резба. Не може нищо да не съм разглобил... м/у другото меркурито беше голдън сериес - модел от виетнамската война - баси и якото добиче!
					хм, то и на евинруда се оказаха така, ама за да извадя маховика ползвам болтовете на капака на ръчният стартер. Което некакси не ме кефи. А меркурито немах време много да го оглеждам и беше перфектно консервиран, но не забелезах инчова резба. Не може нищо да не съм разглобил... м/у другото меркурито беше голдън сериес - модел от виетнамската война - баси и якото добиче!
 Копирай си я и си направи едно резервно запалване , да си имаш, като зазкаджия полуоска
 Сега се сетих и за една друга простотия на евинруда - болтове и гайки откъде си купуваш за него? Като го взех и си викам - почваме със стандартната процедура  - смяна на болтове и гайки с морска неръждавейка. Да ама не. Трябва да се забрани продажба на техника, която не отговаря на стандартите в дадена държава.
							
						
Коментар