Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За ЗАЗ-а и неговия двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Re: От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

    Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
    Само не разбрах ЗАЗа с кое е по уродлив от Шкодата,и двете си имат плюсове и минуси но темата не е за сравнение на Шкода и ЗаЗ
    С АБСОЛЮТНО ВСИЧКО!
    Иначе си прав - несравними са.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #47
      От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

      Първоначално публикуван от lz2xkm Преглед на мнение
      Шефа ми в Германия (вече на възраст) ми е разказвал че този двигател е ползван за пусков на основните мотори на бомбардировач от войната,и не бил проектиран за продалжителна работа.Той е давал трудова повинност в завод за самолети около Ваймар през войната.След края и Руснаците отнесли с ешелони поточните линии и дори тухлите от завода.Сега там са ниви.Та и това е крадено де,както 90 процента от всичко което произвеждат.
      Поредната легенда граничеща с глупост, или една измислица която се повтаря многократно. Същата и как Москвичът "дванайстак" бил с двигател от БМВ и още ред други. Жоги че си е с краден двигател е така, и купето, поне на 968А не е уникално /виж НСУ, Симка, БМВ/ сигурно има и още. Проблемът е че го правят хора с ниска технологична култура, и висока алкохолна такава, в количествен смисъл. Понеже тук има грамотни хора които в годините са минали през какви ли не автомобили и ремонти нека те кажат кое го определя като двигател за продължителна или кратковременна експлоатация. Значи и костенура на др. Ф. Порше е за еднократна употреба, да не говорим за едноименната марка Или огромните въздухари на МАН които цепят Сахара и са основният двигател за там? Да изреждам ли още?
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • #48
        От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
        Същата и как Москвичът "дванайстак" бил с двигател от БМВ
        Извинявай, но не си прав за 12-така. Самите руснаци го пишат:

        Главной новинкой модели был двигатель, разработанный Игорем Ивановичем Окуневым. Возможности старого, ведущего свою родословную ещё от довоенного Opel Kadett, двигателя М-408 были к тому времени исчерпаны, поэтому новый двигатель никак не был связан с ним конструктивно или технологически. Первые опытные образцы нового двигателя появились в 1964 году. «Обкатывалась» конструкция на гоночном автомобиле Москвич-Г4М, имевшем его форсированный вариант (92 л. с.) На этом автомобиле мастер спорта В. Щавелев занял четвёртое место на первенстве СССР 1966 года по кольцевым гонкам.Двигатель был разработан целиком и полностью конструкторским коллективом завода МЗМА. Первые разработки верхнеклапанного двигателя с полусферическими камерами сгорания и алюминиевым блоком цилиндров (проект «406») на «Москвиче» относятся ещё к середине пятидесятых годов. Тем не менее, прототип довольно многих конструктивных решений финальной версии этого мотора угадать несложно — новейший, по тем временам, силовой агрегат BMW M10 в версии с рабочим объёмом 1500 куб. см; (она обозначалась М115 и выпускалась до 1977, а само семейство двигателей М10 просуществовало на конвейере до 1987 года) — агрегат сам по себе исключительно удачный и совершенный по тем временам, хорошо зарекомендовавший себя как в обычной эксплуатации, так и в спорте.
        Източник
        "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

        2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

        Коментар


        • #49
          От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

          Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
          Извинявай, но не си прав за 12-така. Самите руснаци го пишат:



          Източник
          Да де ама го имам този двигател от БМВ, пълен комплект със скоростите даже, и няма нищо общо с руският туч. Явно или им е много лошо индигото или са се опитвали някаква реклама да си сътворят.
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • #50
            От: Re: От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            С АБСОЛЮТНО ВСИЧКО!
            Иначе си прав - несравними са.
            Да но май само ти мислиш така И не мога да разбера защо сравняваш Шкодата със ЗАЗ а не с Лада например и като си такъв фен на Шкода защо си я даде а не си я караш още или само си пишеш врели некипели.Бих те попитал понеже аз не знам а като те слушам са ти минали доста такива техники през ръцете колко е струвал един ЗаЗ и колко една Шкода

            Коментар


            • #51
              От: Re: От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

              Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
              Да но май само ти мислиш така И не мога да разбера защо сравняваш Шкодата със ЗАЗ а не с Лада например и като си такъв фен на Шкода защо си я даде а не си я караш още или само си пишеш врели некипели.Бих те попитал понеже аз не знам а като те слушам са ти минали доста такива техники през ръцете колко е струвал един ЗаЗ и колко една Шкода
              И Лади са ми минали през ръцете и си оставих Шкодата. Нямам идея кое колко струва, защото не съм си ги купувал нови, но ЗАЗ е концептуално идентичен със Шкода, оттам и сравнението... и приликата свършва дотук. ЗАЗ е извращение на всички нива. Дадох Шкодата защото имам доста транспорт (несъветски) и ми беше в повече. (не че е твоя работа)
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #52
                От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Както всичко съветско, двигателят е копиран, в случая от VW, но индигото се е поразместило и се е получило, каквото се е получило.
                Единственият донякъде смислен детайл на това уродливо дете на социндустрията е подкачващата помпа на печката. Всичко друго е престъпление срещу човечеството. За разлика от съветския , чешкият ЗАЗ ставаше за нещо... Приятелите ми със ЗАЗ ги правеха а аз КАРАХ шкодата... Стоя доста години на улицата и я подарих - още се движи..
                Само да ти подметна - преди години, в зората на демукрацията се появиха едни шкоди фабия ли фобия ли - не знам, ама една новичка така се мъчеше по баира към Владая, че чак на мен ми дожаля. Духнах я като крайпътен камък с един 968А, на който само бях сменил ауспусите(два пожарогасителя) - всичко друго стандартно ))))

                Тоя мотор като че се отпуши с новите ауспуси - и бяха бели! И свистеше а не бръмчеше като ЗАЗ. Толкова бял и на Селиката не ми е бил ауспуха!

                По черен път към един залив близо до Маслен нос пък един младеж със Самурай се отказа да ме следва )))) Което значи че и проходимостта е била добра.

                Е - не бих ползвал този двигател на мотоделта, щото скъса вал на маслената помпа ей-така безпричинно, но руснаците са си царе на недоглежданията при "рационализация" на нещо откраднато ))))

                Коментар


                • #53
                  Re: От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                  [QUOTE=SJ410;1740257
                  По черен път към един залив близо до Маслен нос пък един младеж със Самурай се отказа да ме следва ..))))[/QUOTE]
                  Спри наркотиците... Те и голфаджиите на светофара си мислят, че съм там единствено и само за да се състезавам с тях. А Да "духнеш" Фабия със Заз... Ами добре
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #54
                    От: Re: От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    И Лади са ми минали през ръцете и си оставих Шкодата. Нямам идея кое колко струва, защото не съм си ги купувал нови, но ЗАЗ е концептуално идентичен със Шкода, оттам и сравнението... и приликата свършва дотук. ЗАЗ е извращение на всички нива. Дадох Шкодата защото имам доста транспорт (несъветски) и ми беше в повече. (не че е твоя работа)
                    Сега вече виждам че не си толкова грамотен в тази област на колкото се правиш но това си е твоя работа но само не дей да казваш ,че Шкодота е по добър автомобил от Ладата защото тогава вече ще ме боли коремът от смях

                    Коментар


                    • #55
                      От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                      За грамотен - определено СЪМ по-грамотен от теб, съдейки по правописа ти. Друг е въпросът, доколко е грамотен, някой определящ ЗАЗ като автомобил изобщо. Между другото съм карал Лада, повече отколкото бих искал и продължавам да твърдя каквото твърдя. Познавам в детайли и Лада и Шкода и Заз, че и Москвич,УАЗ, Нива, че и доста по-високоехнологични автомобили ( и електрониката им), до които едва ли някога ще достигнеш, защото интелектът все пак е нещо, което не се вменява...
                      Пиша бавно, защото очевидно четеш бавно. Шкода е по-нормален автомобил от всеки съветски. ОК?
                      Малките мозъчета, обикновено отхвърлят технология, над чукче и наковалня и всичко, което не разбират.
                      Колкото до перисталтиката ти - вземи Спазмалгон.
                      Последно редактирано от Scrapheap; 20-01-12, 03:00.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #56
                        От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                        По нормален ама друг път . Имах Шкода 120 L "японка" точно три месеца . Като я подкарах като ладата за два месеца два пъти късах полуоски и един път издухах гарнитурата на главата . Запорожец аз лично не съм имал но вуйчо ми имаше дълги години и на тази кола ме е учил да карам като дете . За мене лично зазовия двигател е много здрав и непретенциозен . В началото на демокрацията едни мои братовчеди от такъв бяха направили поливна помпа по цял ден работеше в над средни обороти . Бяхме го газифицирали с испарител закрепен да се загрява от въздуха на турбината . Така изкара 4-5 години и още е някъде по село просто хората се отказаха от отглеждането на зеленчуци .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #57
                          От: Re: От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          Спри наркотиците... Те и голфаджиите на светофара си мислят, че съм там единствено и само за да се състезавам с тях. А Да "духнеш" Фабия със Заз... Ами добре
                          И шкодак сме имали, самурая и сега го имам, ЗАЗ отдавна нямам. ИСТИНАТА ти говоря )) аз откакто я видях на баира към Владая му казвам "фобия" на този модел! несравнимо по-нов, скъп и негоден ))

                          Чихкинчетата не ме кефат, ама никак като инженерчета! Техниката им е по-крехка от руската и по-груба и ненадежна от немската. Като че ли пестят от матреяла за сметка на здравина и ресурс. Базирам се на собствена статистика, като в статистиката вече е и йети Ако имам пара ще взема немска. Ако немам пара ще взема руска. Ако съм по средата ще взема японска. Чешки, полски, румънски - подарък ако ми правят, ще се позамисля А ти май си им любител ?

                          Коментар


                          • #58
                            От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                            Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
                            Сега вече виждам че не си толкова грамотен в тази област на колкото се правиш но това си е твоя работа но само не дей да казваш ,че Шкодота е по добър автомобил от Ладата защото тогава вече ще ме боли коремът от смях
                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            За грамотен - определено СЪМ по-грамотен от теб, съдейки по правописа ти. Друг е въпросът, доколко е грамотен, някой определящ ЗАЗ като автомобил изобщо. Между другото съм карал Лада, повече отколкото бих искал и продължавам да твърдя каквото твърдя. Познавам в детайли и Лада и Шкода и Заз, че и Москвич,УАЗ, Нива, че и доста по-високоехнологични автомобили ( и електрониката им), до които едва ли някога ще достигнеш, защото интелектът все пак е нещо, което не се вменява...
                            Пиша бавно, защото очевидно четеш бавно. Шкода е по-нормален автомобил от всеки съветски. ОК?
                            Малките мозъчета, обикновено отхвърлят технология, над чукче и наковалня и всичко, което не разбират.
                            Колкото до перисталтиката ти - вземи Спазмалгон.
                            Господазащо спорите за глупости и ненужно се обиждате

                            Срамота Истината за всеки изглежда различноМене па ни Ладата ми харесва ни ШкодатаАко ги вкараш в нивата Зазвярът ше ги прави смешни.........
                            К мирной жизни не пригоден.
                            Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                            ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                            Коментар


                            • #59
                              От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                              Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
                              Ако ги вкараш в нивата Зазвярът ше ги прави смешни.........
                              Верно думаш Старо. Ама младите не прифатят.

                              Коментар


                              • #60
                                От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                                За ЗАЗ а оптималния двигател е на Вартбург. На Гърбушкото ,като сложиш такъв двигател ,доста голфчета ще останат с пръст в уста.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X