Духа и буквата на казаното от Злати съвпадаха частично и в съвършенно неправилна посока. При всичкото ми уважение към него. Спирам да обсъждам тая част от въпроса, тъй като я разглеждам само като неловка грешка.
Тая Шерпа е то самото, или някакво развитие на това, което французите направиха за саудовците. Това е значи техени по-евтин вариант на Хъмвито. А Тигърът на ГАЗ и разните вариации по темата от КАМАЗ и селските конструктори е част от същата история - с тая заявка пак саудовците пък извиваха ръцете на американците да свалят цените на хъмвитата. Така че идеята че някой копира хъмвито е силно и единствено медийно преувеличение. Всичко от тоя тип което се произвежда е цивилно подражание заради фасона. С изключение на Тигъра, който почти наистина е половин БТР. Не може да плава. И който московските задници купуват за да имат нещо наистина здраво, защото все едно кви пари дават, от америка няма да дойде нищо смислено.
Това което са на път да измислят и нарекат "тежък армейски джип", като Садко, Водник на ГАЗ, ето тоя и още три други Бархана, няква шашма на ИВЕКО, са просто известните стари камиони тон и половина на съвременна агрегатна база. И толкова. Нищо повече или по-умно.
Прочее, хамериканците като по-добри автомобилни конструктори просто си подвиха опашките, поръчаха, и сега чакат от ИВЕКО. Щели да им дадат, ама после. Че сега опашката голяма. Лиценз са им отказали.
Тая Шерпа е то самото, или някакво развитие на това, което французите направиха за саудовците. Това е значи техени по-евтин вариант на Хъмвито. А Тигърът на ГАЗ и разните вариации по темата от КАМАЗ и селските конструктори е част от същата история - с тая заявка пак саудовците пък извиваха ръцете на американците да свалят цените на хъмвитата. Така че идеята че някой копира хъмвито е силно и единствено медийно преувеличение. Всичко от тоя тип което се произвежда е цивилно подражание заради фасона. С изключение на Тигъра, който почти наистина е половин БТР. Не може да плава. И който московските задници купуват за да имат нещо наистина здраво, защото все едно кви пари дават, от америка няма да дойде нищо смислено.
Това което са на път да измислят и нарекат "тежък армейски джип", като Садко, Водник на ГАЗ, ето тоя и още три други Бархана, няква шашма на ИВЕКО, са просто известните стари камиони тон и половина на съвременна агрегатна база. И толкова. Нищо повече или по-умно.
Прочее, хамериканците като по-добри автомобилни конструктори просто си подвиха опашките, поръчаха, и сега чакат от ИВЕКО. Щели да им дадат, ама после. Че сега опашката голяма. Лиценз са им отказали.
Коментар