Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добрия експедиционен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Най-добрия експедиционен джип

    Колеги, подклаждайки вечния спор, търся Вашето мнение за най-добрия екпедиционен джип, произвеждан досега. Под това понятие разбирам здрав автомобил с голяма автономност и запас гориво, способен да носи поне 800 кг. товар или 7 души с по-малко товар. Това трябва да е автомобил, доказал се през годините, проверен на трудни места, като Африка. Автомобил, на който можеш да разчиташ да измине 5000 км през австралийската пустош без да създава проблеми. Машина, на която може да се разчита да пренесе поне 5 пътници с целия им бивачен инвентар, храна, запаси с вода и гориво и инструменти за поне 1 месец по безпътиците на Азия, Африка и Австралия. И всичко това с фабрични настройки, без доработки и тунинговане( освен външните неща като лебедка, булбар, шнорхел и тям подобни)
    Моля пишете обосновани и сериозни мнения, и обяснете защо според Вас този или онзи джип държи първенството. Моля модераторите да изтриват несериозните и странични мнения.
    297
    Ленд Ровър, Серии ІІ и ІІІ
    7.41%
    22
    Ленд Ровър 110/130/Дифендър
    22.56%
    67
    Тойота Ленд Круизър, серия 40, 42, 45
    0.67%
    2
    Тойота Ленд Круизър, серия 70/78
    4.71%
    14
    Тойота Ленд Круизър, серия 80
    18.18%
    54
    Нисан Патрул
    12.79%
    38
    MB G-Class
    10.77%
    32
    Mitsubishi Pajero
    5.72%
    17
    УАЗ
    9.43%
    28
    Jeep (Cherokee/ Grand Cherokee/other)
    3.03%
    9
    Други
    4.71%
    14
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

  • #2
    Наистина подклаждаш вечния спор.Не мисля ,че изброяването е пълно. .Като доказателство мога да пусна доста снимков материал.А и тази квалификация "най добър ", ще доведе до бързо заключена тема
    B+

    Коментар


    • #3
      Кой автомобил според тебе трябва да прибавим и защо? Говоря за доказали се през десетилетията машини, изнесли на гърба си преоткриването на Африка от 50-те години досега.
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • #4
        Злати ,темата си е твоя ,а и произлиза от темата за "дефендър" ,така ,че аз не мисля да оказвам давление.
        B+

        Коментар


        • #5
          За изискванията които си написал, тия играчки са смешни. Там пее камион 3 тона. Значи пиши друга анкета. Два ЗИЛа, Урал, М-35. Европейците и азиатците нямат такъв клас камиони. Какво имат китайците не знам.

          Коментар


          • #6
            колегата Джими си е направил експедицията из Анадола, без много помпозност и 50-годишна история на МПС-то

            марката на автомобила не е "най-важното"

            да не споменавам, че в тойота 40 или 70 не можеш навря 7 човека за повече от час-два път
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Май никой от вас не е виждал ТЛК серия 40 фургон? Аз съм виждал и съм се возил и това не е някаква екзотика или доработка а стандартен вариант, доста популярен оттатък екватора в Африка. ТЛК 70 серия има и дълга база, но тук основно става дума за модификацията на 70 серия с индекс 78.
              Колеги, чакам обосновани мнения, моля пишете сериозно, ако нещо в анкетата не Ви харесва, обяснете подробно защо и какво имате впредвид или въобще не пишете.
              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
              www.ADV-Bulgaria.com

              Коментар


              • #8
                По колко литра вода/човек/денонощие смяташ, а? С това може да приключим аргументацията. За останалите неща няма какво и да се мисли, ако ще да намериш от някъде лиофилизирани храни. Щото пък няма лиофилизирани масла, бензин и гайки.

                Коментар


                • #9
                  Тези накъде са тръгнали ,с толкова обурудване


                  Тука ли трябва да вкараме 7 души ,в тази душегубка
                  B+

                  Коментар


                  • #10
                    Взе нещо да ми писва от заяждания и затова ще дам личен пример.
                    Август 1997 година пропътувах 3000 километра с Ленд Ровър 110 през дивотията на Мозамбик. За целия тоя път сме зареждали на бензиностанция два пъти - веднъж в Бейра и веднъж в Келимане( на който му е интересно, да погледне в някой атлас). Пълнехме по 10 туби и си ги носехме с нас, освен това около 1 тон багаж, храна и питейна вода за поне 10 дни. Джипа вече беше на 160 000 км и през целия тоя път не сме се занимавали с поддръжка, просто нямаше нужда. Ето затова аз считам Ленд Ровър 110 за отличен експедиционен джип и гласувам за него.
                    Ленд Ровър 110 е непосредствения предшественик на Дифендър и на външен вид не се различава от него.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • #11
                      Марката не е най-важна наистина според мен. Храна, вода и екипировка също се намира. Обаче си трябват знания, които си мисля, че не се учат от веднъж. Парите и времето са другите проблеми.

                      Иначе аз гласувах за Тойота 78, най-малкото защото видях такава подготвена на 100% и връщаща се от Африка пред 3 месеца и от тогава немога да спя! Проста и здрава машина. Части за нея също бол.

                      Иначе това за 7 души не е много вариант. Всички от експедиционните машини изброени са за 2-ма, максимум 3-ма души. Най-малкото 7 души стават неуправляема сбирщина след 10000км, дори и да имаш Камаза с който да ги возиш.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от vokel
                        Тези накъде са тръгнали ,с толкова обурудване


                        Тука ли трябва да вкараме 7 души ,в тази душегубка
                        Тази душегубка е един от най-просторните възможни джипове и ако се возат само хора, побира нормално 10.
                        А по отношение на Г класата, ако считаш, че трябва да го включим в анкета, се обоснови и ще го направим.
                        И благодаря на Джими за сериозното мнение( първо до момента). Вместимоста като пътници съм я записал не защото трябва да пътуват 7 или 5, а просто като един от параметрите на категорията джипове, която обсъждаме.
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • #13
                          Май пак навлизаме в омагьосания кръг . Както и да се кръсти една тема същината не се променя. Ако се разровим из форума ,сигурен съм ,че ще се намерят поне 50 теми с различни заглавия и с едно и също съдържание
                          Въпросът наистина ще доведе до поредното заключване.
                          Какво разбирате под ,,на-добър''- е те такова животно нема.Ако имаше такъв , нямаше да се произвеждат други марки и модели. За теб е един, за мен е друг ,за трети -трети.Има подготвен джип, ПОДГОТВЕН ВОДАЧ (между другото в пустинята имат отделна шофьорска категория за джипове)!Зависи и от района в който ще се ползва - в пустинята имаше около 80% ТКЛ , 15% патрол и още някакви.ЛРД карат в саваната и т.н.
                          Абе и аз излизам.

                          PS МОЯТ СИ Е НАЙ- ДОБЪР
                          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                          0899187766

                          Коментар


                          • #14
                            Чуров, ей точно това имам впредвид, всеки да си каже собственото мнение. Не случайно темата се върти около анкета.
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • #15
                              По повод на липсата на Дифендъри в Африка:

                              Април месец тази година бях в Ботсуана за 10 дни. Там имаше така нареченото "self game driving".Дават ти една джипка , GPS и радиостанция и те пускат при бушмените да снимаш дивеча. Имаше маршрути от 1 ден до 60 дни. Ние правихме само 2 дни. Всички машини стандартно бяха обурудвани с хай лифт , лебедка, лопата ,секира и Гудрич АТ. Имаше специални джипове за дългите преходи с практически всичко, което съм виждал като екипировка по интернет магазините (палатки, туби,газови фенери,уред за пречистване на вода,сигнален пистолет ,иридиум телефон ,лаптоп с ГПС , Гуми МТ.......)

                              Автопарка на фирмата, от която ние наехме джипа имаше 15 Дифендъра, 2 Тойоти и 1 Патрул
                              Nissan Patrol Y61

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X