Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добрия експедиционен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Най-добрия експедиционен джип

    експедиции с пикапи се правят навсякъде по света, аз съм участвал в една такава в северна и една в южна америка.

    истина е че пикапите са най - малко с един размер по - големи от колите за които става дума в анкетата, но все пак се водят леки автомобили /под 5.5т общо тегло/ и затова реших да ги намеся. освен това хората тук не познават добре тези машини и не ги слагат в сметката, което е време да се промени
    drive alive

    Коментар


    • Re: Най-добрия експедиционен джип

      Четох два пъти тази тема и според мен тя е с една от най безмислените анкети Анкетата я попълват хора 50% ОТ КОИТО ПРИТЕЖАВАТ ОТ ТЕЗИ МАРКИ И МОДЕЛИ ......ДРУГИТЕ 45% МЕЧТАЯТ ЗА ТЯХ 5%ОТ ГЛАСУВАЛИТЕ ДАЖЕ НЕ СА ШОФИРАЛИ ПО ДАЛЕЧЕ ОТ ЧЕРНО МОРЕ

      НАЙ-ДОБРИЯ ми звучи като заглавие на китаиски екшън с герои дето летят между дърветата Такова определение не съществува за автомобил и не само

      Смешно е да се пише за марка и модел автомобил ако не си скъсал един чифт гащи за една експедиция в него Прави ми впечатление че в анкетата никои не е посочил Митсубиши Паджеро Въпреки че бях скептично настроен към модела Спорт на което само името му е такова при мотор 2.5D но за 15 000км изминати в режим нон-стоп за 15 дни от които 2000км на оф -роуд сме доляли 400гр масло Това е при не подготвен автомобил Наш приятел се хвана на бас че тръгваики с такава кола няма да се върнем с нея Това не значи обаче че на мен тази кола ми харесва и че тя е наи добрата НИТО ЧЕ НЯКОГА ЩЕ СИ КУПЯ СЪЩАТА Само ще ви кажа че в същия режим две много уважавани от мен марки Ленд Роувер Дефендър натоварен така ще хвърли тимбарица ТОВА ГО ВИДЯХМЕ ЛИЧНО А Додж Рам трябва да се оборудва с още един резервоар от 200л яка кредитна карта и много туби там където тя не важи Иначе имаше и асистенции от Хамър Н-1 до Ауди Q-7

      Но като цяло наи товарения и предпочитан добитък беше ФОРД- F250 или F-350 хеви дюти Даже англичаните бяха с такива пикапи

      Този вид експедиции се различава от нормалните такива по това че натоварването е изключително тежко при високи скорости на предвижване с жестоко натоварени возила и почти никакво време за обслужване 3 до 4 часа в денонощие машината е в покои и почти никой не и обръща внимание А задачата на екипа е изключително отговорна Не може просто да спреш в някое село и да почнеш тежки ремонти или да чакаш части десет дни

      Но като цяло не е важна толкова марката и модела автомобил а екипажа които я управлява Греши този които мисли че екип от двама души е наи добрия избор При авария инцидент и дори най нормална смяна на двоиката при постоянно каране няма как да стане От изкълчен глезен до диария всичко се превръща в проблем и мисията е обречена Трябва и много късмет


      За дълга експедиция при печен екипаж не достигат винаги само четири неща независимо от автомобила

      1-ПАРИ
      2-МЯСТО ЗА БАГАЖ
      3-ОЩЕ ПАРИ
      4-ОЩЕ МЯСТО ЗА БАГАЖ

      Затова Стефане после идват камионите ..........а след тях са самолетите и накрая всичко това се прибира с кораб





      Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 20-03-07, 02:44.

      Коментар


      • Re: Най-добрия експедиционен джип

        Сега е момента като собственник на Форд (нищо че по-малък) да се надуя
        Това за майтапа, а иначе съм съгласен с Петър, анкетата е смешна.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • Re: Най-добрия експедиционен джип

          Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
          Иначе имаше и асистенции от Хамър Н-1
          Някакви впечетления от тях?
          Technical Rescue Direct - life lies in courage
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

          Коментар


          • До: Най-добрия експедиционен джип

            ето ви експедиционен джип - рекордьор за най-дълго пътуване... http://www.guinnessworldrecords.com/...n_journey.aspx
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • До: Най-добрия експедиционен джип

              гласувах за други , щото за мое изумление Корандо не е представен тук?

              Коментар


              • До: Най-добрия експедиционен джип

                Първоначално публикуван от borko73 Преглед на мнение
                гласувах за други , щото за мое изумление Корандо не е представен тук?
                И не е нужно да е представен тукКорандото е меко казано градска джипка поне за мен и едва ли някой би тръгнал на някаква експедиция точно с Корандо при положение че има други джипове които са се доказали многократно-например Ленд Ровър-Дефендер и някой други

                Коментар


                • До: Най-добрия експедиционен джип

                  бе честно да ти кажа за градско е малко тромав. виж на черните пътища като че ли се потапя в свои води ! измъквал ме е от къде ли не

                  Коментар


                  • До: Най-добрия експедиционен джип

                    Ето един красавец, който видях днес в Шумен. За да не отварям тема го пускам тук. Класика в жанра.




                    Коментар


                    • До: Най-добрия експедиционен джип

                      наистина така трябва да изглежда един джип , супер е
                      но смятам че тук при нас има доста по подготвени джипове
                      като проходимост ,
                      на този задната броня ми се струва че ще я подвлача почти навсякаде , калобраните ще ги скъса при първото затъване , праговете ми се струват че са ниски, поне така ми се струва

                      но снимката е много яка
                      Последно редактирано от Юли; 20-08-07, 14:50.
                      sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

                      Коментар


                      • До: Най-добрия експедиционен джип

                        Първоначално публикуван от Юли Преглед на мнение
                        наистина така трябва да изглежда един джип , супер е
                        но смятам че тук при нас има доста по подготвени джипове
                        като проходимост ,
                        на този задната броня ми се струва че ще я подвлача почти навсякаде , поне така ми се струва

                        но снимката е много яка
                        Голяма е разликата м/у джип подготвен предимно за траял и този от снимката!
                        sigpic УАЗ-452

                        Коментар


                        • До: Най-добрия експедиционен джип

                          Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                          Голяма е разликата м/у джип подготвен предимно за траял и този от снимката!
                          да така е правси , но все пак това е можло и да се предвиди
                          при направата му
                          sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

                          Коментар


                          • До: Най-добрия експедиционен джип

                            Първоначално публикуван от Юли Преглед на мнение
                            да така е правси , но все пак това е можло и да се предвиди
                            при направата му
                            При наличието на лебетка и теглич отзад - вариантите за изпълнение не са много според мен.

                            Коментар


                            • До: Най-добрия експедиционен джип

                              Нали все пак не забравяте че темата е за експедиционна машина а не за траялна такава. Ландровъра си е точно по темата...
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • До: Най-добрия експедиционен джип

                                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                                Няма страшно нали затова е този форум, всеки да казва, предлага и да обсъждаме. Иначе нямаше да е форум а стенвестник. Не зная дали вие сте управлявали HUMMER H1 но тъй като аз лично съм го и карал и пробвал и доста оглеждал ще си кажа мнението.

                                [кръц]

                                С две думи "не става" !

                                и моля все пак мнения да дават хора които най-малкото са го виждали отблизо...
                                Малко късно, отговарям но по-добре от "никога"

                                Аз съм карал малко - около 100-ина километра по хълмовете в Анадола.

                                Обаче, не Hummer/H1 а Humvee/HMMWV

                                На Н1 само съм се качвал в кабината, та ми е трудно да направя сравнение.

                                От доста години на сайта на GM виси едно малко хумористично сравнение, което според мен няма нищо общо с истината, най-малко щото сравнява "потребителските" качества а не техническите характеристики:

                                http://media.gm.com/events/sema/sema...g%20Humvee.htm

                                Също така, не трябва да се забравя, че това чудо на американската автомобилна индустрия се произвежда от има-няма 20 години в хиляди модификации.

                                Общо взето, от четеното във форума оставам с впечатление, че малко ентусиасти на офроуд си представят експедиционите условия - там обикновено няма времеви ограничения, задачата не е да минеш реката паралелно на моста или да се качиш направо през билото на хълма.

                                Задачата както я разбирам аз е да стигнеш и да се върнеш - на собствен ход!

                                Та след това литературно отклонение, бих казал, че (поне военният вариант на) Hummer-a е технически подходяща, но икономически скъпа алтернатива при избор на експедиционен автомобил.

                                Общо впечатление - много добро. Стабилност и проходимост (имеех си хас при тая ширина!), простота на управлението, непретенциозност (като за американска машина). Простор - в багажника при добро желание би могло да влезе едно "Самурайче"

                                Военният вариант е с механична горивна помпа, електрическа част която е проектирана и конструирана за пълно потопяване, скоростната кутия е изцяло механична, без каквато и да е електроника. Електрониката е отделна тема - де що имаше нещо такова по колата то беше с якостта на "черна кутия" за самолет.

                                Само за сравнение - като говорим за скоростна кутия - ето малко информация за различните модификации на кутията на Hummer - TH400:

                                http://racetransmissions.com/store/i...th/1_25_57_113
                                http://racetransmissions.com/store/i...th/1_25_57_114
                                http://racetransmissions.com/store/i...th/1_25_57_115

                                Цени от под 1000 до над 1700...

                                Че това са си различни кутии!

                                (Само не ме питайте с какво е бил HMMWV-то което карах).

                                така че, в зависимост кой какво (и при какви условия) е виждал/карал, са възможни и диаметрално противоположни мнения за на пръв поглед същата кола.

                                Да! И още една разлика - "бибитката" на HMMWV-то беше като на влак в искърското дефиле

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X