карането на Н1 в доста райони на света = самоубийство поради изключителната "любов" на местното население към Пентагона
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Най-добрия експедиционен джип
Свий
X
-
-
Принципно не мога да не се съглася с нещата написани от В. Петров. все пак не мисля че нещата са толкова черно бели. Относно багажа например - спор няма че трансмисионния канал заема 1/3 от обема на купето, но то само по себе си не е малко. А багажника на покрива е като футболно игрище. Относно двигателите аз лично мисля че първия турбо дизел който е 173к.с (около 1993-9
не е много по-мощен от 156 к.с. който е военния и едва ли ще озорио чак толкова трансмисията. За максималната скорост мисля че на шосе е 120 км/ч за този двг но и това е много спред мен. Нали говорим за експедиции извън пътя. На УАЗ с редукторни мостове маь скорост също не е голяма. За аксесоарите за подготовка естествено че за ТЛК са стотици пъти повече. Историята на двата автомобила е коренно различна - ТЛК има 4 пъти по дълга история и 4 хиляди пъти по вече произведени коли. Но все пак може би за имидж или не знам какво но доста добри производители на аксесоари за офроуд имат продукти за Н1.
В крайна сметка не твърдя че е най добтия нито дори че е по-добър от ТЛК. Има си и добрите страни обаче. Ако ви предложат да организирате и проведете експедиция от лондон до камчатка с примерно 4 Н1 с рекламна цел и осигурени средства за подготовка и поддръжка ще откажете ли? Аз не, пък нека после да съжалявам ако трябва че не съм бил с Тойота.
П.с. Не съм карал никакъв Хамър, за което само мога да съжалявам, и се радвам че тук споделят мнение хора които са имали тази възможност. Да кажем че имам известна слабост към тях и съм почел от разни американски клубове и мнението ми явно е субективно. Там май обаче хората си прявят доста сериозни разходки дори и с серийни Н1Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
А по този повод има ли някой мнение за TOYOTA GRAND CRUISER. Концепцията има доста обшо с Н1 (трансмисията над рамата, редукторите, независимото на А рамена. Има и съществени разлики (напр. завиването на задните колела).Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
Да не говориш за Мега КрузерПървоначално публикуван от icerunnerА по този повод има ли някой мнение за TOYOTA GRAND CRUISER. Концепцията има доста обшо с Н1 (трансмисията над рамата, редукторите, независимото на А рамена. Има и съществени разлики (напр. завиването на задните колела).
Коментар
-
MEGA CRUISER модела! обаче е супер екзотика...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Да, за мега круисер говоря. Сбъркал съм защото някой тука беше споменал нещо за гранд круисер 8и аз като съм запомнил така.... А модела е мега. Че е голяма екзотика знам, затова питам някой знае ли нещо повече. На хартия изглежда страшна машина но в действителност кой знае. А за разпространението - твърди се че ги има в япония и австралия най-многоTechnical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
е баш това е!Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
Мега Крузер е доста по голяма от Н1 и също като него е военна разработка. Това че е рядко срещан джип в цивилизацията го изключва от списъка на подходящите за експедиций. Освен ако експедицията не е в Япония. Там Мега Крузер ще бъде по-добрия избор.
Коментар
-
Експедиция в Япония - добре звучи
Там дали изобщо остана място за офроад?

Я вижте братята французи и те - Шерпа - 2:

То е ясно че и това не става за списъка поради това че е рядък модел.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Ако това стане серийно може да се помисли за него - всички възли и агрегати се слагат серийно на Камаз и някои други руски машини:




Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Това е първата машина която реално се доближава до първоначалните изисквания. Явно никой не чете първото мнение или ако го четете после четете всичко останало и забравяте какво пише там. Четири страници и нищо смислено. Какви ленд ровъри какви тойоти??? И какво стана на финала, кофти бил Н1, а се оказва че всички го копират и руснаци и японци. Прочете добре изискванията за провизий и гориво за един месец и дали в края на месеца 7-те души трябва да са живи, щото май трябва.
Коментар
-
Темата пак нещо се отнесе. Не се хващайте за буквата, гледайте духа на това което е искал да каже Злати, ако не е ясно може да го попитате и той да се изясни. Темата която обсъждаме е коя машина е най-подходяща при какви условия и защо или въобще кой какво мисли по автомобилното осигуряване на експедиции. Ако някой от вас е правил експедиция с камион на 20000 км направо да напише кое и как, ако ли пък знае някой друг който да е правил да сподели опит...!
При всички случаи това което е ясно е че на експедиции от този порядък в един автомобил (джип) могат да се возят двама. Повече е неудобно и направо казано невъзможно. Има правени опити и всичките завършват плачевно. Един 4х4 дълга база е напълно достатъчен за носене на всичко необходимо за двама и покриване на преходи до към 30000 км. (Проверено е!)
Колкото за експедиции с камиони там има други проблеми от рода на национални регулации и забрана за достъп. Но отново мога да дам пример с Петя - на Веско съпругата която преди две години пропътува подобно разстояние заедно с цяла група алпинисти на територията на Пакистан, Индия и няколко други страни с цел тренировки за качване на Еверест. Но това е друга тема...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


Коментар