Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да шофираме по заснежен път

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Как да шофираме по заснежен път

    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
    На лед човека има общо взето две възможности: да си разбие човката или да си натърти задника, с леки вариации
    Е, има и варианта да кара бобслей
    Ако не свършва добре, значи не е свършило!
    0888 315 794
    LZ1UPI
    A1 (Rh+)

    Коментар


    • До: Как да шофираме по заснежен път

      Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
      Е, има и варианта да кара бобслей
      Това влиза във вариациите. А и не вярвам ти да си искаш да се почувстваш в своята кола като в бобслей, нали?
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • До: Как да шофираме по заснежен път

        Чета, чета и реших, че няма да мине само с общи лафове
        Трябва си по сериозен Анализ
        Нека се опитам да го нахвърлям, не само за хлъзгавото ами въобще за карането и през Зимата в Частност
        Фазите в карането на дадения Индивид/Водач, са няколко при това много добре Изразени:

        1. Човек се учи да кара (например на сняг), не е уверен, страх го е, Кара Внимателно и БАВНО, НО и няма елементарни Навици и Допуска "Глупави" Грешки. Всички сме го минали малко или много този етап. Той е един от Безопасните, поради Повишеното Внимание и Ниските Скорости (е и Досаден за Останалите водачи);

        2. Понаучил се е малко, владее колата и започва да си ВЯРВА - ТОЙ Е БЕЗСМЪРТЕН - Най-Опасният период, когато Представата ни НАДМИНАВА с много Възможностите ни, тези на Колата, Пътя и Въобще Физиката като Наука!!!!

        3. Ако оцелее от предишният период идва Рутинният период - Натрупан е Опит, човек се е Успокоил, Има идея Какво може самият той, колата и Условията.

        4. Не се случва за всеки!!! Водача ПРЕДВИЖДА СЪБИТИЯТА с 2-3 Хода напред (като Шахматист Виртуоз) - предвижда Поведението на ДРУГИТЕ Участници в Движението и може ако му се налага да кара колата Динамично и да държи всичко в рамките на Физиката макар и да изглежда че не е така

        Големият Проблем е във Втора фаза, когато човек си мисли че може, а не е така. Това е и Най-трудното - да се Прескочи максимално бързо и с минимални последствия...

        Така че тренировки и каране Твърдо са необходими, но и Мисъл малко да се вкарва не е зле, защото тренировки по пътищата, не са много за препоръчване

        Днес се качих до Витоша, едно да се порадвам на красотата, друго да пробвам Колеоса на сняг, да видя как се държи и как са Универсалните Гуми карах внимателно макар и нагоре съвсем не бавно, надолу се спусках едва едва защото на заледените места спирането беше Продъъъъъъъъъължително. И не бах сам, качвайки се нагоре срещу мен излетя едно тико, младото момче (видях му големите очи) се опита да намали и започнаха едни синусоиди насреща ми - Разминахме се, но имаше и още няколко (все с БМВ-та) - гледах следите по снега - от банкет до банкет със Закопавания, а един Видимо излетял на банкета (доста беше разровено) излезнал пак на заснежения път и така си оставил Колата

        Та ако тренирате, не го правете където има други коли или Хора, не сечете завойте и въобще ПОМНЕТЕ, че не сте САМИ!

        Успех на всички.
        И помнете който не кара, той не Бърка

        Коментар


        • До: Как да шофираме по заснежен път

          Не тренирайте сами, бъдете поне 2 коли и се редувайте!

          Автомобилите са опасно хоби!

          Това само мога да добавя на Mr. Марков.
          Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

          Коментар


          • До: Как да шофираме по заснежен път

            По точка втора на alex_markov - някъде четох статистика - зависимост между изминатите километри от водача и тежките катастрофи. Водачите със стаж около 30 - 35 хиляди км. водят класацията...
            Като чета всичко по-горе си мисля друго. Май е по-добре да се дават съвети първо какво НЕ ТРЯБВА да се прави. Щото както се вижда - вица всеки го знае по негов си начин. Примерно аз съм си забранил да ползвам ръчната спирачка в управлението на автомобила на пътя. Така или иначе, карам всякакви автомобили, и мои и не мои - дявол знае коя ръчна в кво състояние е. Мисля си, че с нея мога да вкарам автомобила по-скоро в някакви неконтролируеми движения, отколкото методично и точно да го насоча на някъде. Не разбрах например (по-горе колега писа), как при кола със задно, като поднесе ше я изправиш с газ? Просто ше се завърти още, независимо че контрираш с волана. От друга страна, не трябва ли водача да "тренира" универсални решения, валидни при управлението на всякакви автомобили, дето да се опита да ги изпълнява мълниеносно колкото може - вместо да мисли: Са с предно ли съм, със задно ли, ми това са торсен ли е, виско ли е..))).. Да не стане като да играеш бридж с мацки - отгоре ли съм, отдолу ли съм..)))

            Коментар


            • До: Как да шофираме по заснежен път

              Съгласен съм с колегата , що се отнася до ръчната спирачка. Тя не е "играчка " и има точно определено предназначение. Използвам ръчна само при спрял автомобил. На Ксантията ми ръчната блокира предните колела , та не ми се мисли за ефекта от използването и , особено при поледица.
              Та , когато карате чужди коли не си правете експерименти...
              Сори за спама!
              По темата:
              По заледен или заснежен път се кара внимателно , независимо от стажа и всичко по- горе изброено.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • До: Как да шофираме по заснежен път

                Мда... създаването на навик за ръчна спирачка, скоро ще започне да става опасен. Много от новите автомобили излизат с електронни ръчни и имат само две положения свободно и тотално блокирало... така че навикът да посягаш към нея, може да се окаже последното ти действие в живота...

                Иначе подхлъзнала се неволно кола може да се овладее в голяма част от случаите, макар и не всички... обаче наистина трябва да стане с изграден рефлекс. Докато информацията стигне до мозъка, обработи се и се върне до крайниците... времето ще е свършило. За съжаление за универсални навици в случая не може да се говори и то не само за вид предаване, ами и за конкретна кола.
                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                Коментар


                • До: Как да шофираме по заснежен път

                  Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                  Мда... създаването на навик за ръчна спирачка, скоро ще започне да става опасен. Много от новите автомобили излизат с електронни ръчни и имат само две положения свободно и тотално блокирало... така че навикът да посягаш към нея, може да се окаже последното ти действие в живота...
                  Положението с електрическата ръчна при новите автомобили не е толкова опасно. По време на движение, ръчната се явява по-скоро аварийна. При задействане, автомобилът спира със стандартната (хидравличната) спирачка,. Спирането е "на макс" и е съпроводено със сработване на ABS и ESP, светкане и мигане на лампи и пищене на зумери. Съвсем възпитано си пали и стоповете. Не помня дали сработваха аварийните. Ръчната сработва при почти спрял автомобил. Не става за дрифтене.
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • До: Как да шофираме по заснежен път

                    Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                    Нещо много важно: гърбът трябва плътно да е опрян в седалката, така най-добре се усеща поведението на автомобила!

                    Вярно! Особено, ако седалката е "корито".
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • До: Как да шофираме по заснежен път

                      Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
                      ... не трябва ли водача да "тренира" универсални решения, валидни при управлението на всякакви автомобили, дето да се опита да ги изпълнява мълниеносно колкото може - вместо да мисли: Са с предно ли съм, със задно ли, ми това са торсен ли е, виско ли е...
                      Щеше да е много гот, ако имаше такива универсални решения. А няма, освен едно - да се движиш бааааааааавно. Не, че пак не може да стане беля, но поне ще е малка.

                      Коментар


                      • До: Как да шофираме по заснежен път

                        Внимателното управление е ключово за безопасното шофиране
                        през зимата дори когато пътят изглежда чист и сух.
                        С изключително внимание трябва да се подхожда към мостовете,
                        дори и при температури около и малко над нула градуса.
                        Мостовете нямат защита отдолу и отвсякаде се обдухват от студен въздух
                        дори когато пътят е сух,мостовете често са заледени.
                        При пътуване трябва да си осигурим добра видимост.
                        Не трябва да се позволява стъклата на автомобила да се
                        изпотят или да се пести от течността за чистачките.
                        Педалите на газта и спирачката трябва да се натискат
                        леко и плавно за да не загубят гумите сцепление.
                        Ако при натискане на спирачката автомобилът тръгне
                        да занася или ABS системата се активира,
                        трябва да се пусне спирачния педал.
                        При опит за намаляне при завой ако колата поднесе
                        по-добре е да се опитаме да вземем завоя със скоростта,
                        с която се движим,отколкото да натиснем спирачния педал
                        и колелетата да блокират,въртейки се свободно гумите
                        могат по-лесно да насочат автомобила в завой.Късмет.
                        0осем9осем7шест0осем7едно
                        Миро

                        Коментар


                        • До: Как да шофираме по заснежен път

                          Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
                          ...
                          Ако при натискане на спирачката автомобилът тръгне
                          да занася или ABS системата се активира,
                          трябва да се пусне спирачния педал.
                          ...
                          Не ми стана ясно, защо като се активира ABS-а, да се пусне спирачния педал?

                          ПП: Всъщност на ABS системата, това и е предназначението - автомобила да бъде управляем, докато спира.
                          Иначе при занасяне(без ABS) е нормално да се отпусне спирачката и отново да се натисне след корекция с волана. Също много важно е да не се върти волана при блокирани колела, защото при пускане на спирачката(при завъртян волан), автомобила рязко сменя посоката на движение.
                          Последно редактирано от niki p; 16-12-09, 18:59. Причина: ПП
                          http://www.nakladkibg.com
                          накладки, спирачни дискове, съединители

                          088 8613380

                          Коментар


                          • До: Как да шофираме по заснежен път

                            Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
                            Внимателното управление е ключово за безопасното шофиране
                            през зимата дори когато пътят изглежда чист и сух.
                            С изключително внимание трябва да се подхожда към мостовете,
                            дори и при температури около и малко над нула градуса.
                            Мостовете нямат защита отдолу и отвсякаде се обдухват от студен въздух
                            дори когато пътят е сух,мостовете често са заледени.
                            При пътуване трябва да си осигурим добра видимост.
                            Не трябва да се позволява стъклата на автомобила да се
                            изпотят или да се пести от течността за чистачките.
                            Педалите на газта и спирачката трябва да се натискат
                            леко и плавно за да не загубят гумите сцепление.
                            Ако при натискане на спирачката автомобилът тръгне
                            да занася или ABS системата се активира,
                            трябва да се пусне спирачния педал.
                            При опит за намаляне при завой ако колата поднесе
                            по-добре е да се опитаме да вземем завоя със скоростта,
                            с която се движим,отколкото да натиснем спирачния педал
                            и колелетата да блокират,въртейки се свободно гумите
                            могат по-лесно да насочат автомобила в завой.Късмет.
                            Колега тук е прието като се копира отнякъде текст да се дава линк към оригинала!Давам един линк, макар, че текста беше във в-к "Стандарт"!
                            http://www.ida.bg/country.php?page=news_show&nid=17786
                            יעבור
                            «И това ще мине»

                            Коментар


                            • До: Как да шофираме по заснежен път

                              http://paper.standartnews.com/bg/art...article=306098

                              Коментар


                              • До: Как да шофираме по заснежен път

                                Първоначално публикуван от jorko Преглед на мнение
                                Точно! Благодаря!
                                יעבור
                                «И това ще мине»

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X