Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Караме на фарове през цялата година!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Караме на фарове през цялата година!

    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
    ...проблема с намаляването на катастрофите е другаде...Кой е казал , че от всяко дърво - Пардон ! ... от всеки човек става шофьор ?! Защо управлението на автомобила се смята за детска игра ?! ...
    Абсолютно съм съгласен с това.
    Между другото, при определени условия и сега има психотест (за таксиметровите шофьори примерно), но със сигурност знам, че преди 6 месеца в Стара Загора този изпит се взимаше с 200 лева на ръка. Не вярвам в другите градове нещо, освен сумата, да е различно.
    Но това е друга и за съжаление - много по-болезнена тема.

    Виж, за соца не съм съгласен. Няма как да сравняваш общия брой катастрофи със сегашния, при положение, че тогава просто нямаше толкова трафик. Не съм проверявал статистиката, но дори и на брой автомобли да е имало по-малко катастрофи (в което силно се съмнявам), то е само и единствено защото през същия този соц автомобила беше голяма ценност.
    Шипка беше осеяна с останки от ЗИЛ, на Чирпанския завой вечно имаше някоя изхвърчала Жигула и така нататък...
    Спирам, че това вече се отдалечава от темата.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • До: Караме на фарове през цялата година!

      Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
      Тошко се опитва да обясни многократно, че не се забелязват мотоциклетистите, ама на кой му пука за тях... важното е нас да ни виждат...

      Карането в ясно и слънчево време, на автомобил с включени светлини, без наложителна причина, си е егоиизъм в най-чист вид.
      Може би, ако мотоциклетистите карат като другите участници в движението, а не с 200+ км/ч, ще имат значително по-малко проблеми, дори и да карат с изключени фарове.
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • До: Караме на фарове през цялата година!

        Колега rulin, като спре някой със запалени фарове (или пък не , няма значение) в теб ще спреш да се дразниш, ако останеш жив. Затова пусни си фаровете и ще ти е два пъти по спокойно, и безопасно. Как тъй реши, че хората си пускат фаровете за гъзария.
        Защото ми се струва, че най много челни сблъсъци стават точно затова. Караш си ти малко по бързичко извънградско, изпреварваш си , както обикновенно, но изведнъж се появява някой срещу теб с незапалени фарове, или на габарити и ... . И това се случва много често.
        Аз дори, като видя автомобил с незапалени фарове му присветкам да се сети. Само дето сигурно повечето се чудят - тоя пък защо ми светка , като няма пукнат полицай. Същото очаквам и аз от другите шофьори , защото ми се е случвало да забравя да си пусна фаровете. Особено опасно е това привечер, като тръгва човек от осветен обект, например бензиостанция.
        А има и шофьори, които като видят друг да кара на фарове през деня , задължително ще му присветнат за да му подскажат че ги е забравил - да ги изключи (евентуално при излизане от тунел например). Ето точно тези хора трудно ще се убедят да си включват светлините през деня, при каквито и да е условия. Те разсъждават така: „Щом виждам , защо трябва да хабя излишно акумулатора и крушките”.

        Закон трябва да има и да важи за всички. Не може всеки сам да си преценява.
        Или да забранят да се кара без включени светлини, или да забранят да се кара с включени през деня.
        Същия закон трябва да важи и за моторите. Един фар означава мотоциклет (или пък автомобил с един фар), два фара - нещо на 4 колела. Колкото и да се опитваме да ги пазим мотористите, най големите бели си ги правят самите те. 95 % карат със супер превишена скорост, правят слаломи, провират се между колоните с автомобили, не се знае до последно от коя страна ще те изпревари, тъй че фара им е най малкия проблем. Опитват се да се презастраховат, като карат със 200 на дълги, ама често не се получава. Там най важен е адреналина, и късмета. Ето и едно прясно доказателство http://www.marica.bg/show.php?id=9934.

        А велосипедите са друга категория – нито са МПС, нито са пешеходци. Или пък са и двете. Абе те си избират дали ще карат велосипеда или ще го бутат. Но не са учили правилника за движение, не са моторни, така че трябва да се пазят и да не си прявят експерименти на пътя. А най добре да си карат по алеите.

        Пешеходците през деня, ако се разхождат по банкета или по пътното платно да си слагат жилетките и да внимават повече. Това за извън града и важи, и за велосипеди, и за мотопеди. А в града , когато пешеходеца се оглежда на пешеходната пътека, какво ще му пречат късите светлини на автомобилите. Даже се виждат по отрано , което е и идеята.

        П.П. Когато се говори за шофиране на включени светлини през деня, винаги става дума за правилно регулирани къси светлини. Дългите, габаритите, сините лампички, халогените (особено многото), и нерегулираните фарове не само, че не помагат , но и пречат. Също така и някои ксенони.

        Коментар


        • До: Караме на фарове през цялата година!

          Първоначално публикуван от Цанко Преглед на мнение
          Колега rulin, като спре някой със запалени фарове (или пък не , няма значение) в теб ще спреш да се дразниш, ако останеш жив. Затова пусни си фаровете и ще ти е два пъти по спокойно, и безопасно. Как тъй реши, че хората си пускат фаровете за гъзария.
          Защото ми се струва, че най много челни сблъсъци стават точно затова. Караш си ти малко по бързичко извънградско, изпреварваш си , както обикновенно, но изведнъж се появява някой срещу теб с незапалени фарове, или на габарити и ... . И това се случва много често.
          Аз дори, като видя автомобил с незапалени фарове му присветкам да се сети. Само дето сигурно повечето се чудят - тоя пък защо ми светка , като няма пукнат полицай. Същото очаквам и аз от другите шофьори , защото ми се е случвало да забравя да си пусна фаровете. Особено опасно е това привечер, като тръгва човек от осветен обект, например бензиостанция.
          А има и шофьори, които като видят друг да кара на фарове през деня , задължително ще му присветнат за да му подскажат че ги е забравил - да ги изключи (евентуално при излизане от тунел например). Ето точно тези хора трудно ще се убедят да си включват светлините през деня, при каквито и да е условия. Те разсъждават така: „Щом виждам , защо трябва да хабя излишно акумулатора и крушките”.

          Закон трябва да има и да важи за всички. Не може всеки сам да си преценява.
          Или да забранят да се кара без включени светлини, или да забранят да се кара с включени през деня.
          Същия закон трябва да важи и за моторите. Един фар означава мотоциклет (или пък автомобил с един фар), два фара - нещо на 4 колела. Колкото и да се опитваме да ги пазим мотористите, най големите бели си ги правят самите те. 95 % карат със супер превишена скорост, правят слаломи, провират се между колоните с автомобили, не се знае до последно от коя страна ще те изпревари, тъй че фара им е най малкия проблем. Опитват се да се презастраховат, като карат със 200 на дълги, ама често не се получава. Там най важен е адреналина, и късмета. Ето и едно прясно доказателство http://www.marica.bg/show.php?id=9934.

          А велосипедите са друга категория – нито са МПС, нито са пешеходци. Или пък са и двете. Абе те си избират дали ще карат велосипеда или ще го бутат. Но не са учили правилника за движение, не са моторни, така че трябва да се пазят и да не си прявят експерименти на пътя. А най добре да си карат по алеите.

          Пешеходците през деня, ако се разхождат по банкета или по пътното платно да си слагат жилетките и да внимават повече. Това за извън града и важи, и за велосипеди, и за мотопеди. А в града , когато пешеходеца се оглежда на пешеходната пътека, какво ще му пречат късите светлини на автомобилите. Даже се виждат по отрано , което е и идеята.

          П.П. Когато се говори за шофиране на включени светлини през деня, винаги става дума за правилно регулирани къси светлини. Дългите, габаритите, сините лампички, халогените (особено многото), и нерегулираните фарове не само, че не помагат , но и пречат. Също така и някои ксенони.
          Абсолютно прав.Аз карам със запалени фарове денонощно не за да виждам а за да ме виждат.
          Mitsubishi Outlander

          Коментар


          • До: Караме на фарове през цялата година!

            И аз карам на фарове през цялата година. Сложих си и по-силни габарити със светодиоди. Дори да не е задължително, поне е с една идея по-сигурно.

            Абе да ви питам, в Америка го видях за първи път, гледам, че и тук стана много модерно да се оставят габаритите на външната част на автомобила, което в САЩ е задължително в някои щати, но тук май си е чиста проба гъзария (съдейки по това, че разни скъпи коли ги пускат тия габарити на най-безмислени и осветени очастъци). Странна работа сме ние българите понякога

            Коментар


            • До: Караме на фарове през цялата година!

              Първоначално публикуван от Phil Преглед на мнение
              ...Сложих си и по-силни габарити със светодиоди. Дори да не е задължително, поне е с една идея по-сигурно...
              Като изключим това, че такива модификации са леко незаконни и не е редно да се правят, може и да е с една идея по-сигурно. Може и да е с две идеи по-несигурно.

              Дано да не стане модерно да се монтират ксенон на стоповете, за по-добре видимост, че го закъсахме.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • До: Караме на фарове през цялата година!

                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Като изключим това, че такива модификации са леко незаконни и не е редно да се правят, може и да е с една идея по-сигурно. Може и да е с две идеи по-несигурно.

                Дано да не стане модерно да се монтират ксенон на стоповете, за по-добре видимост, че го закъсахме.

                За ксенони на стоповете не знам , но някои др......ци карат с халогени и без да има мъгла за гъзария. А на много коли успоредно с халогените се включват и габаритите за мъгла отзад. Та няма нужда да ви казвам как дразнят нощем. Все едно този отпред кара с постоянно натиснати стопове. На такива тарикати им карам на дълги отзад...

                ПП: Извинявам се за оффтопика...
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • До: Караме на фарове през цялата година!

                  Лошо, аз пък си пускам задните за мъгла на такива, които ми карат на дълги отзад или много ми светят, щото са се навряли до бронята ми да ги дразни и да се дърпат назад... Бих си монтирал задни светлини да мога да светкам, щото нощем задните бая се забравят и няма как да ги съпикясаш. Освен това при някои автомобили нискорасположените фарове за мъгла, ако са и правилно настроени не пречат изобщо на окото /поне моето/ понеже наистина са в ниското, а дават доста добра видимост на дупките с които е пълно. Понякога ми се иска да имам такива фарове също...

                  Коментар


                  • До: Караме на фарове през цялата година!

                    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                    ...Освен това при някои автомобили нискорасположените фарове за мъгла, ако са и правилно настроени не пречат изобщо на окото /поне моето/ понеже наистина са в ниското, а дават доста добра видимост на дупките с които е пълно. Понякога ми се иска да имам такива фарове също...
                    Ценни са. Светят на пет метра пред автомобила. Каквото видиш осветено от тях, при скорост над 40 - 50 км/ч е само за информация. Я, една дупка, фрас - тряс...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • До: Караме на фарове през цялата година!

                      Ами да, често ми се случва да пъпля из софия с 15-30 км/ч, като обикновено няма много коли. Повече светлина пред колата на 5-10 метра не би ми била излишна, а и някои светят настрани. Зависи. Диското ми няма по разбираеми причина, а на леката кола са си жълти и не ги ползвам, щото нищо и не правят. Но в нова мазда 3 еднаж останах доста приятно изненадан, покриваха голяма площ отпред и настрани, а и аз си ги спирах ако имаше други автомобили, както се заигравах и с копчето за височина на фаровете...

                      Коментар


                      • До: Караме на фарове през цялата година!

                        Категорично съм за,да се кара целогодишно на фарове.

                        Коментар


                        • До: Караме на фарове през цялата година!

                          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                          А на много коли успоредно с халогените се включват и габаритите за мъгла отзад.
                          Няма такива коли. Точно, за да не стават такива проблеми, задължително има отделни копчета или поне две положения на врътката. Просто на повечето коли е с врътка... и като я завъртиш до край, там е положението, в което светят и двете . Просто много народ не знае как да си ползва уредите в колата

                          Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                          Диското ми няма по разбираеми причина
                          Какво й е разбираемото? Я погледни в темата за "Защита на кормилната щанга"
                          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                          Коментар


                          • До: Караме на фарове през цялата година!

                            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                            Като изключим това, че такива модификации са леко незаконни и не е редно да се правят, може и да е с една идея по-сигурно. Може и да е с две идеи по-несигурно.
                            О да, ще вземеш да изкьоравиш някой с габаритите си!

                            И аз съм с такива. Светят колкото 7-8 ватова обикновена крушка. Освен че габаритите са ми по-силни, никакви други странични ефекти няма. И светлината им е по-добра, а не като на крушките - все едно си сложил свещичка за торта отпред.

                            Всъщност, аз навсякъде съм с диоди - габарити, стопове, мигачи, задна скорост и габарит за мъгла. Светят си съвсем сравнимо с оригиналните, само дето забравяш за сменяне на крушки додето това возило се разпадне.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • До: Караме на фарове през цялата година!

                              Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                              Няма такива коли. Точно, за да не стават такива проблеми, задължително има отделни копчета или поне две положения на врътката. Просто на повечето коли е с врътка... и като я завъртиш до край, там е положението, в което светят и двете . Просто много народ не знае как да си ползва уредите в колата

                              Има, има такива коли! Или някой ако знае как на Пасат 96г. модел да включа халогените, без да светне задната допълнителна да пише, може и на лично. Има 2 положения на врътката- 1 за габарит и 2 за основните. Като се дръпне навън врътката, светват и халогените +...

                              Коментар


                              • До: Караме на фарове през цялата година!

                                Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                                Какво й е разбираемото? Я погледни в темата за "Защита на кормилната щанга"
                                Разбираемо е, нямам си защита , а преди да си преместя демпфера няма и да сложа...

                                Относно уредите, все се чудя мутрите как си зацъкват последните модели BMW i Mercedes лимузини...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X