От: Новото малоумие на КАТ - 2019
Проблемът с комуникацията по оста държава-гражданин далеч не касае само КАТ. Просто на другите места с годините се случиха някакви опити за реформи. Нещо мръдна или поне беше направен опит да мръдне на някъде.
В КАТ обаче времето е спряло. Едно камъче не е преместено там от началото на 80-те в организационно отношение и по-лошото е, че реформите там като цяло се смятат да тема табу. Съпротивата срещу всякакви реформи започва от министерство и стига до най-ниското ниво служител там, който дори не винаги е униформен. И поне в тази съпротива са "като един". В същото време уверено тече разширяване на контролните им функции и правомощия, макар да е ясно, че за това нещо капацитетът е изчерпан още в началото на 90-те. Организационно те като структура са приключени- дори да станат по-големи, нищо няма да се промени.
Проблемът с комуникацията по оста държава-гражданин далеч не касае само КАТ. Просто на другите места с годините се случиха някакви опити за реформи. Нещо мръдна или поне беше направен опит да мръдне на някъде.
В КАТ обаче времето е спряло. Едно камъче не е преместено там от началото на 80-те в организационно отношение и по-лошото е, че реформите там като цяло се смятат да тема табу. Съпротивата срещу всякакви реформи започва от министерство и стига до най-ниското ниво служител там, който дори не винаги е униформен. И поне в тази съпротива са "като един". В същото време уверено тече разширяване на контролните им функции и правомощия, макар да е ясно, че за това нещо капацитетът е изчерпан още в началото на 90-те. Организационно те като структура са приключени- дори да станат по-големи, нищо няма да се промени.
Коментар