Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Солар на каравана. Какъв? Как?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Благодаря!
    С какъв котролер си и с какъв акумулатор (БМС).
    Ровя из нета и намирам, че едни тръгват, други искат събуждане. За Виктрона на едно място пише, че тръгва, ама много между другото.
    Моя БМС тръгва като види напрежение на клемите. Това вече го пробвах.

    Друг въпрос. Не мога да намеря схема за зареждане на LiFePo4.
    Някой знае ли как се зареждат. Моята система, както е изградена до тук, зарежда с колкото съм пуснал ток до зададеното напрежение и изключва на 0А.
    Грешка в сетинга ли имам или така работят?
    Няма го процеса на поддържане на зададеното напрежение докато тока падне на 2-5% от зададения и тогава да мине на напрежение на поддръжка.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Контролерът ми е Epever 30A, Батерията е от китайски елементи. БМС-а е JK. Пак кЕтайски.
      За зарядни, не кога да помогна. Моята система зарежда САМО от панелите.

  • #92
    Намерих проблема със зареждането. Калпава връзка на зарядното с акумулатора. Оригиналните щипки не щипят добре. Като се събере с тънките кабели се получава пад от 0.1V и готово. Зарядното не стига до режима "absorption".
    Сменям кабелите.
    Намерих и основните стъпки на зареждане.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #93
      Благодаря. Значи само контролера е различен. Да се надяваме, че Виктрона също ще работи.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #94
        Понеже никой не споделя (или не знае) конкретните настройки на БМС, се налага да се образовам сам.
        ама не е за първи път. Нощите са мои.
        Проблема със зареждането не е в кабелите. Има разлики при измерването на напрежението на зарядното и БМСа. Зарядното е много хубаво, но като повечето неща в наше време е направено за усери. Не може да се програмира. Ако искам да си зареждам батерията до 80-85% не става. Не преминава в absorption режим. Ще го заменям с програмируемо. Пътува вече. Подготвил съм си и два профила за зареждане. Нормален и за изравняване. До 80% и до 100%. Разряда ще го оставя на 15-20%. Ще загубя от капацитет, но се надявам да не е драма.
        Продължавам да се ограмотявам.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X