От: Схватките в Украйна откъм техническата им част
Остава всеки път, ама друг път.
Горното което съм казал е вярното.Отделно ако пътят е черен и по него много пъти за минавали верижни машини и времето е било сухо се образува 20-30см повърхностен слой прах- като спре танка и като скочиш от него на пътя, праха се вдига около теб над коленете, та дори до гърдите.На Корен съм носил на лицето и носа и "каубойска забрадка" за да не дишам мизерията...В тази прах се виждат само коловози, но не може да се каже точно от какво са- танка като върви всичкия прах зад него се вдига и завихря от турбината за охлаждането и е почти като ТДА ...
Да не говорим, че пък ако са сложени "гуми" на траковете или изобщо не сваляни следи няма да има по тревата, освен при много подгизнала от влагата почва...
Първоначално публикуван от Sibirski
Преглед на мнение
Остава всеки път, ама друг път.
Горното което съм казал е вярното.Отделно ако пътят е черен и по него много пъти за минавали верижни машини и времето е било сухо се образува 20-30см повърхностен слой прах- като спре танка и като скочиш от него на пътя, праха се вдига около теб над коленете, та дори до гърдите.На Корен съм носил на лицето и носа и "каубойска забрадка" за да не дишам мизерията...В тази прах се виждат само коловози, но не може да се каже точно от какво са- танка като върви всичкия прах зад него се вдига и завихря от турбината за охлаждането и е почти като ТДА ...
Да не говорим, че пък ако са сложени "гуми" на траковете или изобщо не сваляни следи няма да има по тревата, освен при много подгизнала от влагата почва...
Коментар