Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От офроуд към супермото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: от офроуд към супермото

    Mалко извън темата. Ма що не си запази Р1 то за асвалта а КЛХ-са да си е за из гората Аз така бих направил.
    KAWASAKI Let the good times roll

    Коментар


    • До: от офроуд към супермото

      Незнам но преди малко се рових из мобиле бг . И видях мотора на ceco.g останаха ми очите . По хубава маска не сам виждал никога . Просто респект за труда и парите които си вложил в мотора . Евала
      п.п Надявам се да не се сметне за спам това че написах мобиле бг или ако е така нека бъде изтрито мнението ми !
      [FONT=Impact][SIZE=4] :lol: [COLOR=Red]Тетевен4x4 Offroad Club :D[/COLOR]
      [/SIZE][/FONT]

      Коментар


      • До: от офроуд към супермото

        Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
        Mалко извън темата. Ма що не си запази Р1 то за асвалта а КЛХ-са да си е за из гората Аз така бих направил.
        Двата типа мотори дават различен кеф. Супермотото за завои е мания, особено на къси прави и бавни завои е... нямам думи
        Р1 е кофти за къси прави, даже с 600сс е много по фън от колкото с 1000сс, за аматьори като мене де.

        Коментар


        • До: от офроуд към супермото

          ceco.g и pikpik , да не забравите да си продължите репортажите , че с нетърпение ги очаквам.

          Коментар


          • До: от офроуд към супермото

            Естествено колега,в момента съм дал рамката и резервоара за боя,купих чисто нов трибутален апарат за предницатаи в момента съм в търсене на спирачен диск 320мм.Веднага като имам нещо свършено ще кача снимки но нестава бързо,а пък и парите командват най вече.

            Коментар


            • До: от офроуд към супермото

              Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
              Естествено колега,в момента съм дал рамката и резервоара за боя,купих чисто нов трибутален апарат за предницатаи в момента съм в търсене на спирачен диск 320мм.Веднага като имам нещо свършено ще кача снимки но нестава бързо,а пък и парите командват най вече.
              в Ст.Загора имаме един майстор,който на мен ми направи диск за 120лв.трябва само стария диск за да изчертае профила му за хващане към джантата,аз на моя CRF му сложих кр.капли от Husqvarna и ми направи нов заден диск,дано да съм помогнал
              [SIGPIC][/SIGPIC] най-добрите

              Коментар


              • До: от офроуд към супермото

                Да колега задни дискове и доста от предните модели дискове ги правят доста хора,защото не са много големи като диаметър и се изработват от едно цяло парче метал,но тук става въпрос за 320мм. плаващ диск а за съжаление още поне аз не съм чул някой да прави такива.Предполагам че не е голяма трудност да се направи и 320мм. диск от цяло парче но при този голям размер при едно екстремно спиране и нагряване има огромна вероятност от деформация на диска и от там нататък поредица от неприятни неща.А пък ако някой се измайстори да прави плаващи КАЧЕСТВЕНИ дискове доста пара ще направи от тая работа.

                Коментар


                • До: от офроуд към супермото

                  По принцип ми трябва диск от пистов мотор които да е 320мм.да стане на главината на клх-са ми по вътрешен диаметър и да има място между оригиналните отвори за болтовете за пробиване на отвори като на клх-а.Но слет дълго четене останових че няма такъв съвместим диск или ако има то той не е от сериен мотор което съответно значи и голяма сума ако въобще се намери нещо.Така че пристъпих към моят план "В"-взех външната част от 320 милиметров спирачен диск на Хаябуса и сега правя чертеж на вътрешната част която по вътрешен диаметъл ще е с параметрите на моята главина,та с този чертеж ще отида право при чичо ми който за мое щастие има цех в който имат лазър и там с точният чертеж детайла става за секунди,после с двата детайла право при баща ми който пак за мой късмет вкъщи има стругове и фрези и всичко необходимо за направата на свързващите втулки,и се надявам че ще имам диска на обща стойност около 50-60лв.защото външният компонент ми струваше30лв.и разходите за бензин и готово.Мисля че дори и да си платя рязането на лазър и стругарофрезиските услуги стойноста ще е в пъти по малка от който и да е оригинален тунинг диск като на фирми като мотомастер,брекинг и др. а какво ще се получи като резултат ще видим,ще кача снимки и отзиви като стане диска.

                  Коментар


                  • До: от офроуд към супермото

                    незнам, но този човек прави дори и плаващи дискове направил е и на много пистови мотори дискове аз само дажам вариант нататак ти си преценяи
                    [SIGPIC][/SIGPIC] най-добрите

                    Коментар


                    • До: от офроуд към супермото

                      Ей го на диска готов вече,стана перфектно и съединяващите втулки се получиха и най важното че зглобен и монтиран няма никакво биене в нито една посока.Прилагам и снимка само на вътрештната част която ми правиха на лазър и на спирачният апарат,остава ми само адаптера за изнасяне на апарата но вече направих шаблона и остава само да се изреже за да зглобя всичко.А да вметна че купих и нови накладки за апарата защото нямаше никакви а без накладки неможе да се намести апарата за конструиране на шаблона за адаптера.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • До: от офроуд към супермото

                        Всичко с изключение боята на резервоара ми е готово за зглобяване,но все не остава време да започна заради работата,празниците и напредналата бременност на жена ми,ама днес сложих началото.Смених задния пиньон,задния спирачен диск,предния диск,приставката за спирачния апарат,предни и задни накладки,обаче ми стана доста студено и реших да се преместя от гаража в хола и там да започна с рамката,за рамката ми асистираше,наблюдаваше и пцоваше през цялото време моят папагал Зоро.За това ми стигна времето,надявам се към края на идващата седмица да успея да го дозглобя и да видим какъв ще е крайният резултат
                        Прикачени файлове
                        Бъди винаги това което си!!!

                        Коментар


                        • До: от офроуд към супермото

                          И вече взе да придобива някакъв вид,обаче много студено и доста понамръзнах та стига толкова за днес.
                          Прикачени файлове
                          Бъди винаги това което си!!!

                          Коментар


                          • До: от офроуд към супермото

                            Човеко, това ще стане най-убийствния мотор в Пловдив, а може би и в България!
                            Голям мераклия си!
                            Браво!
                            YAMAHA WR450F

                            Коментар


                            • До: от офроуд към супермото

                              Първоначално публикуван от mureto Преглед на мнение
                              Човеко, това ще стане най-убийствния мотор в Пловдив, а може би и в България!
                              Голям мераклия си!
                              Браво!
                              Благодаря!Вижда му се края
                              Прикачени файлове
                              Бъди винаги това което си!!!

                              Коментар


                              • До: от офроуд към супермото

                                Аз пък нямах възможност да снимам поради бързането и големият студ в гаража но в петък към 16 часа събрах кашоните с частите от мотора и към един часа след полунощ очудващо даже и за мен бях готов с ъс сглобяването на мотора.На другият ден в събота сутринта остана да налея масло бензин и антифриз и да видя дали ще запали-което беше основното ми притеснение.Е запали и то от второто въртене и работи като часовник,остана ми само адаптора за да монтирам предният апарат но и това ще стане скоро,даже днес в неделя се возих само със задна спирачка и мотора върви осезаемо по-добре и смея да кажа и повече.Сложих му и нов акумолатор за по сигурно и това е засега,като монтирам апарата ще има още.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X