Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От офроуд към супермото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: от офроуд към супермото

    А и щях да забравя БРАВО на наще момчета в супермотото,днес на Долна Митрополия се представиха блестящо-БРАВО.

    Коментар


    • #62
      До: от офроуд към супермото

      Браво направил си го супер. На мен лично много ми харесва... и скор и аз мисля да започна едно проектче наподобяващо твоето , но няма да се отказвам от Off-Road-а като теб , понеже на мен ми се налага да карам и по асвалт.
      SHUT UP AND RIDE...nobody lives forever!!!

      Коментар


      • #63
        До: от офроуд към супермото

        Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
        А и щях да забравя БРАВО на наще момчета в супермотото,днес на Долна Митрополия се представиха блестящо-БРАВО.
        Браво и на тебе добре си изпипал моторетката,а и добре покарваш на задна гума.Аз бях в групата дето ни защипаха полицаите,че влязохме,по нерегламентиран начин на пистатаи въпреки всичко неможаха да ни изгонят

        Коментар


        • #64
          До: от офроуд към супермото

          Сега следва пълно разглобяване и пребоядисване на всичко поотделно и всички консумативи нови за напролет.

          Коментар


          • #65
            До: от офроуд към супермото

            Е хайде сменяй аватара де! Добър си...... честито
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #66
              До: от офроуд към супермото

              ceco.g върви ли Кавазакито,как ти се струва след пистарките.Изглежда много добре,но има ли го това приятно усещане като му дадеш газ докрай избухва ли.Имах 3 пистови мотора,последният (1000 куб.) го продадох скоро и сега се чудя дали да си купя писта или супермото,За съжаление нямам възможност да покарам супермото да преценя дали ми доставя удоволствие.Главно карам само по планински пътища с хубави завои и хубав асфалт,а на магистрала много рядко излизам.Струва ми се че супермото влиза много добре в завои,но на правите не знам дали няма да ми е слаб.

              Коментар


              • #67
                До: от офроуд към супермото

                Надявам се ceco.g да не ми се разсърди че и аз се намесвам в неговата тема за да споделя и аз за преобразяването на моята Yamaha TT600R към супермото!Първо ще дам своето мнение на колегата cruzeiro99 по неговият въпрос:и аз съм имал преди TTRа три пистови мотора ,но като движението по нашите пътища стана неописуемо във всяко едно отношение,реших да мина на ендуро,а след това да го направя на супермото,мога да ти кажа за изминатите около 800км в и около Пловдив ми доставиха голям кеф.Много по лесно е за маневриране и преодоляване на легнали полицай дупки,тротоари итн отколкото с пистарките,вярно няма чак такъв голям ряз като на пистарките но за мен е задоволително.За преодоляване на големи разстояния пистарката е по добре,за по къси и за градско супермотото лично мое мнение е по добре и с повече предимства.Надявам се да съм бил полезе с избора на cruzeiro99 с личното ми мнение.Сега бих споделил с всички за моят проект от закупуването на мотора ми дотук и занапред няма да откажа сякакви мнения и препоръки.Купих TTRa от Дупница за сконмата сума от 4800лв.,веднага последва смяна на масло,въздушен,маслен филтър,крос гуми,гардове за ръцете,преден и заден пиньон 14/48 зъба с верига,стъклото на стопа,жило на съединител,маска с фар което ми струваше още около 800лв.Подкара мотора и сле едноседмично ккаране мотора умряизгуби тоците,след обстоен преглед от майстора на който го закарах установихме че му е изгърмяло електронното,реших че ще му сменя изцяло електрониката с нова и оригинална а не с правена,което ми струваше още 1200лв.Размислих се да продам мотора но щях да му взема не повече от 4500лв.,а той дотук ми струваше около 6800лвреших да не го продавам,а да му взема едни супермото джанти и да го покарам малко па асфалт.Купих ги втора употреба комплект с почти нови гуми за 800лв от един колега от форума и веднага им смених лагерите и семерингите за по сигурно още 150лв.Смених също и маслото на предницата и нужните семеринги,генерация SHARK и нов преден калник за супермото при майстор,изръсих се още към 550лв.Дотук мотора ми струваше груба сметка 8300лв.Покарах,покефих се доста и миналата седмица реших да го разглобя,пребоядисам и сменя още някои неща,днес приключих с разглобяването.В петък поръчах от един вносител на части и аксесоари от Благоевград следните неща:ново дебело кормило за супермото със всичките джаджи към него на WRP,гардове за ръце с алуминиева шина и маска с фар на Polisport,също и нов заден спирачен диск на WRP,очаквам нещата да са утре при мен.Утре ще поръчвам още доста неща ама ще пиша за тех след като ги поръчам,че трябва да слагам нова печка в банята защото на бременната ми жена и е студено като се къпе
                Прикачени файлове
                Бъди винаги това което си!!!

                Коментар


                • #68
                  До: от офроуд към супермото

                  Първоначално публикуван от pikpik Преглед на мнение
                  Надявам се ceco.g да не ми се разсърди че и аз се намесвам в неговата тема за да споделя и аз за преобразяването на моята Yamaha TT600R към супермото!Първо ще дам своето мнение на колегата cruzeiro99 по неговият въпрос:и аз съм имал преди TTRа три пистови мотора ,но като движението по нашите пътища стана неописуемо във всяко едно отношение,реших да мина на ендуро,а след това да го направя на супермото,мога да ти кажа за изминатите около 800км в и около Пловдив ми доставиха голям кеф.Много по лесно е за маневриране и преодоляване на легнали полицай дупки,тротоари итн отколкото с пистарките,вярно няма чак такъв голям ряз като на пистарките но за мен е задоволително.За преодоляване на големи разстояния пистарката е по добре,за по къси и за градско супермотото лично мое мнение е по добре и с повече предимства.Надявам се да съм бил полезе с избора на cruzeiro99 с личното ми мнение.Сега бих споделил с всички за моят проект от закупуването на мотора ми дотук и занапред няма да откажа сякакви мнения и препоръки.Купих TTRa от Дупница за сконмата сума от 4800лв.,веднага последва смяна на масло,въздушен,маслен филтър,крос гуми,гардове за ръцете,преден и заден пиньон 14/48 зъба с верига,стъклото на стопа,жило на съединител,маска с фар което ми струваше още около 800лв.Подкара мотора и сле едноседмично ккаране мотора умряизгуби тоците,след обстоен преглед от майстора на който го закарах установихме че му е изгърмяло електронното,реших че ще му сменя изцяло електрониката с нова и оригинална а не с правена,което ми струваше още 1200лв.Размислих се да продам мотора но щях да му взема не повече от 4500лв.,а той дотук ми струваше около 6800лвреших да не го продавам,а да му взема едни супермото джанти и да го покарам малко па асфалт.Купих ги втора употреба комплект с почти нови гуми за 800лв от един колега от форума и веднага им смених лагерите и семерингите за по сигурно още 150лв.Смених също и маслото на предницата и нужните семеринги,генерация SHARK и нов преден калник за супермото при майстор,изръсих се още към 550лв.Дотук мотора ми струваше груба сметка 8300лв.Покарах,покефих се доста и миналата седмица реших да го разглобя,пребоядисам и сменя още някои неща,днес приключих с разглобяването.В петък поръчах от един вносител на части и аксесоари от Благоевград следните неща:ново дебело кормило за супермото със всичките джаджи към него на WRP,гардове за ръце с алуминиева шина и маска с фар на Polisport,също и нов заден спирачен диск на WRP,очаквам нещата да са утре при мен.Утре ще поръчвам още доста неща ама ще пиша за тех след като ги поръчам,че трябва да слагам нова печка в банята защото на бременната ми жена и е студено като се къпе
                  Браво бе голям мераклия си пък си и от майново.Аз съм от Раковски ела да пием по една-две бири да поразгледам моторетката като я стегнеш.
                  Аз черпя.Ти си сипи само бензин.
                  Станала е трепач.

                  Коментар


                  • #69
                    До: от офроуд към супермото

                    Не че не се радвам,даже много се изкефих че има и други като мен и се радвам защото никак не ми беше приятно на 12.10 в неделя на европейското по супермото като се оказа че аз съм единственият от публиката със аматьорско супермото,а очаквах да дойдат и други за да обменим опит и идеи и най вече да се полюбуваме на произведенията си защото е лесно да си купиш хубав мотор сериен и да се перчиш с него,но тук става въпрос за собственоръчно преправяне на мотора от което се вижда донякъде същноста на човека който го е направил.Ще се радвам ако в тази тема покажат своите проекти и други колеги и да споделяме опит и мнения.

                    Коментар


                    • #70
                      До: от офроуд към супермото

                      А на колегата kruzeiro99 ще кажа че избухването го има но за разлика от пистовите поне при мен е още от тихите обороти-тоест както си карам на втора на обороти като навия гаста и мотора скача като коза направо на кантара.А във завоите ако няма дъги прави пистарките направо изостават,пробвахме го с приятели и то тогава бях с задна гума на която и се виждаха вече теловете,е на правите ще ти липсва скороста,но ако имаш достатъчно стаж само с пистарки и минеш на ендуро или супермото ще разбереш че азбуката не се състои само от 4-5 букви а от много повече и по интересни-образно казано.И да е ясно на всички които правят в момента или мислят да си правят супермото-това начинание гълта страшно много пари за средният българин,трябва да знаете че после моторът е непродаваем и се исползва само за лично удоволствие-КОЕТО СИ СТРУВА ПАРИТЕ.

                      Коментар


                      • #71
                        До: от офроуд към супермото

                        Цецо много джиджав тоя мотор... нямам думи! Ама и ти му хвърляш труда, като гледам.

                        Коментар


                        • #72
                          До: от офроуд към супермото

                          Мерси за похвалата,ти поне си го виждал наживо макар че не беше така излъскан като на баща ми.Ма той моят се кара за разлика от неговият който повече се лъска

                          Коментар


                          • #73
                            До: от офроуд към супермото

                            Надявам се и моята моторетка да заприлича на нещокато я събера накрая.Днес пристигнаха частите които бях поръчал за които се оръсих още точно 602лв,но не ми остана време от работа да поръчам другите неща които съм включил в списъка ми ама утре следва:нов заден пиньон(преден вече имам) и верига,предни и задни накладки,нов преден спирачен диск и ръкохватки за новото кормило
                            Прикачени файлове
                            Бъди винаги това което си!!!

                            Коментар


                            • #74
                              До: от офроуд към супермото

                              Колега ако ме светнеш как и откаде да се сдобия с такъв заден спирачен диск за моят КЛХ ще черпя яко,главините ми са си оригиналните,а пък ако се намери и преден

                              Коментар


                              • #75
                                До: от офроуд към супермото

                                Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
                                Колега ако ме светнеш как и откаде да се сдобия с такъв заден спирачен диск за моят КЛХ ще черпя яко,главините ми са си оригиналните,а пък ако се намери и преден
                                Надявам се да съм ти бил полезен с информацията.Аз днес благодарение на asen_dp и 20лв. се сдобих със степенката която търсих(след боята ще е като нова).Имах малък проблем със захващането на дебелото кормило,защото универсалните повдигачи не паснаха на оригиналните конзоли и се наложи да взема нови конзоли на WRP които ги дават специално за супермото-98лв, с тях ми пристигнаха и другите неща които бях поръчал:задни накладки-35лв,предни накладки-40лв,заден пиньон-41лв,отскочих и до един Пловдивски мотомагазин от който зи взех едни неопренови чорапчета на ACERBIS за предните колове-45лв,даже съветвам и ceco.g да сложи нещо подобно защото виждам,че си махнал оригиналните предпазители и така е кофти според мен,защото някои гадни камъчета могат да наранят коловете.Накрая ме чака голямо събиране,обаче влагам голям мерак и се надявам крайният резултат да си заслужава труда и парите
                                Бъди винаги това което си!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X