Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От офроуд към супермото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: от офроуд към супермото

    В магазина на Кирил и Методий имаше предна и задна капли от ктм с гуми,дискове и пиньон и една ос на цена 960лв.с възможен коментар-ако не са заминали вече.Или направи като мен-даваш твоите главини и човека с който ще те свържа ги носи в Гърция и в рамките на една седмица са готови,по принцип там ги правят в рамките на един работен ден но човека седи там 2-3 дни по свои работи.И имаш пълен избор от коя марка да са,колко да са широки и има и няколко цени според качеството естествено.Аз мисля че това е най евтиният и бърз вариянт,ако някой знае по добър да сподели тук в тази тема ще е полезно.Става дума за нови обръчи и спици.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #92
      До: от офроуд към супермото

      След дълъг и обстоен преглед на чужди и наши форуми по въпроса за боядисването на двигателя и части по мотоциклета,които малко или много се нагряват,реших днес да почна с частите по моторетката.Отидох до специализиран магазин за бои и от там излязох с кутиика от половин литърче термоустойчева боя и след двучасова подготовка,45минути боядисване,накрая 30мин. пекане във фурната на 160градуса,масленият резервоар стана такъв какъвто исках.След изпичането боята няма надраскване,толкова здрава стана.Утре отивам да тъся една фирма за прахово боядисване,на които ще закарам да боядисат рамката
      Прикачени файлове
      Бъди винаги това което си!!!

      Коментар


      • #93
        До: от офроуд към супермото

        Аз имам въпрос към Вас. Колко пари ще ми излезе да ми се пренаредят спиците на други обръчи и тъи като моторът ми е 2Т става ли за супермото ?!
        [FONT=Impact][SIZE=4] :lol: [COLOR=Red]Тетевен4x4 Offroad Club :D[/COLOR]
        [/SIZE][/FONT]

        Коментар


        • #94
          До: от офроуд към супермото

          След дълго търсене на пескоструйка в Пловдив вчера вече взех частите минати вече и подготвени за прахово,това удоволствие ми струваше 90лв.Веднага ги занесох на познат който има цех за прахово боядисване,минаха ги първо с някакъв специален груд и след това боята и ми взехо само 30лв. много здрава стана боята няма надраскване,матовите детаили боядисах с боята която боядисах и масления резервоар.Понеже кривките за аспуха ми се струваше че бяха доста засякани,купих една паста и след двучасово търкане краиният резултат беше буквално блестящ.Остана да боядисам резервоара,предните колове и някои други дреболийки и ме чака едно зглобяване,вече нямам търпение да видя за какво съм хвърлил толкова труд и средства
          Бъди винаги това което си!!!

          Коментар


          • #95
            До: от офроуд към супермото

            Забравих снимките
            Прикачени файлове
            Бъди винаги това което си!!!

            Коментар


            • #96
              До: от офроуд към супермото

              Браво, браво супер са машинките. Аз също съм си мислел да си правя мотора супермото, но за сега ще си седи ендуро поне до другия сезон
              [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=Red]ЕНДУРО ВАРНА[/COLOR][/SIZE][/FONT]

              Коментар


              • #97
                До: от офроуд към супермото

                Първоначално публикуван от pikpik Преглед на мнение
                Понеже кривките за аспуха ми се струваше че бяха доста засякани,купих една паста и след двучасово търкане краиният резултат беше буквално блестящ
                Каква е тая паста колега?И от къде я купи?Наистина е блестящ резулата
                YAMAHA WR450F

                Коментар


                • #98
                  До: от офроуд към супермото

                  Тази събота и неделя се заех с пълното разглобяване на мотора ми за обстоен преглед на двигател и всичко останало.За мое учудване се оказа че цилиндърът и буталото са 1-ви ремонт и са направо нови,хонингът на цилиндърът е недокоснат,но гумичките на клапаните бяха на камък спечени.Открих и един друг проблем-предният долен плъзгач на долната верига която е зацепена за вала се въртеше като свободен електрон без да е хванат никъде,това не е нормално за мен но дано ако някой по запознат чете тази тема да каже как трябва да стои този плъзгач и захваща ли се някаде въобще.Ето и малко снимки на мотора в насипно състояние.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #99
                    До: от офроуд към супермото

                    А това е скромното ми гаражче-няма да ви показвам гаража на баща ми със струговете,фрезите и другите машини
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • До: от офроуд към супермото

                      Всички части са измити и сортирани, едни са за боя други в кашони и сега започва дългото зимно пазаруване на части по не по малко дългият списък.

                      Коментар


                      • До: от офроуд към супермото

                        Първоначално публикуван от xtaz4oo Преглед на мнение
                        Аз имам въпрос към Вас. Колко пари ще ми излезе да ми се пренаредят спиците на други обръчи и тъи като моторът ми е 2Т става ли за супермото ?!
                        Както казваше някъде колегата-Чинела-за мото става но чак пък за супер Майтап-става разбирасе що да не става,джантите можеш да ги пренаредиш с нови обръчи и спици за около 800-900 лева и като за начало си готов.

                        Коментар


                        • До: от офроуд към супермото

                          Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
                          Всички части са измити и сортирани, едни са за боя други в кашони и сега започва дългото зимно пазаруване на части по не по малко дългият списък.
                          Колега аз със списъкът и покупките взех да приключвам.Аз сам обаче нямаше да се справя с подмяната на частите по двигателя и го занесох на майстор,днес ми се обади че е готови моят на пръв поглед беше добре,ама отидоха 890лв за най различни и интересни неща и още180лв на майстора,остава накрая маслото и масленият филтър.Благодарение на бързата доставка на bobimx ТТРката ми ще има и по-добри спирачки на Moto Master(bobimx ще чакам със следващата поръчка от теб да ми изпратиш още една лепенка на Moto Master за да правя повече реклама по пътищата).Утре отивам да търся по магазините за крепежни елементи в Пловдив болтчета и гайки защото искам да подменя почти всички такива по "златният" ми вече мотор,който е все още на парчета.
                          Бъди винаги това което си!!!

                          Коментар


                          • До: от офроуд към супермото

                            Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
                            ... Ето и малко снимки на мотора в насипно състояние. ...
                            Ех, тая лилава рамка... поне си мераклия - айде чакаме да видим зверо в ненасипно състояние!

                            Коментар


                            • До: от офроуд към супермото

                              Цецо, гледам на една от снимките в темата за дисковете на Любо отпред си с Мишлен Pilot... Не ти ли пързаля тая гума? По принцип отзивите за тоя Мишлен са много лоши. Имам приятели с шосейки просто не искат да чуят за тая гума, а на сезон търкат по два-три комплекта. Те специално се задържаха изключително много на някакъв модел на Дънлоп, много лепел на сух и топъл асвалт, а и на студен също добре се представял.
                              Аз също това лято карах една R6ца, която беше обута точно с тоя Мишлен и се държеше супер лигаво в завоите, без да го сваляш кой знае колко и веднага "тръгваше" и то отведнъж рязко подхлъзва, а не така леко и контролирано да приплъзва, абе все едно е мокро...

                              Какви са твойте отзиви?

                              Коментар


                              • До: от офроуд към супермото

                                Аз и на старата Р1 и на последната Р1-2005 и сега на клх все с такива съм карал отпред и по тая причина не съм компетентен да издам мнение дали е по-добра или по-лоша от която и да е друга марка,а на по-предните ми мотори вече не си спомням с какви гуми са били.Сега на КЛХ отзад му сложих една чисто нова Шинко но докато е студена е дърво но след като загрее се държи добре.А и от предната не се оплаквам,сега със супермотото лягам до такива градуси до каквито несъм могъл да си позволя с никой пистов мотор.Даже едно приятелче което кара зхр6 и не ми вярваше за лягането в завои пробвахме двамата заедно на мотора ми и с двама очудващо за мен мотора лягаше повече и по стабилно-до самият ръб на предната гума.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X