До: От офроуд към супермото
Доста работа,браво и интересно как се е улучило съосие между предният и задният пиньон при смяна на вилката и джантата от Бандит?Колегата да дава обяснения
Също за предницата как са напаснати нещата при положение че сигурно е имало разлики в лагерчетата и оста на предницата?Не че незнам но нали тая тема е за обясняване и за идей та всеки който се захване с такова начинание да има разни идей.
Доста работа,браво и интересно как се е улучило съосие между предният и задният пиньон при смяна на вилката и джантата от Бандит?Колегата да дава обяснения
станала е добре!Надявам се и аз скоро да кача моите снимки на КТМ-а и с това да завърша мъките си
Дано при падането си бил с екип или поне си имал късмет, и да не си се потрошил?????????????
), тогава решението е просто - вземете си професионално ендуро или кросов мотор (WR/YZ - 400/426/450,KTM racing,Husqvarna или подобно), сложете му 17" джанти, 320мм спирачен диск и състезателни гуми, настройте окачването твърдо и и отивайте направо на пистата!
}
може би става дума за нещо като шайба която се подлага на пружината за да стои по-свита....)
Коментар