Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво си е скалъпил сам ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Ей тва е братче, сичко истинско!
    Бе се се каня да ви питам. Защо резервоарите на всички мотори са толкова малки? Обем - тегло, или някакви по-дълбоки съображения?

    Коментар


    • #32
      Че що да са малки, има тука едно ендуро правено за Дакар, с резервоар под седалката 50 литра!

      Коментар


      • #33
        Не съм го виждал Има ли картинка?

        Коментар


        • #34
          Ще го снимам и ще постна, доста е интересно межу другото, на мястото на резервоара е въздушния филтър, има си роуд бук, място за GPS, "пощенски кутии"е поне аз така им викам ама точно така си изглеждат. Като го видя ще го снимам

          Коментар


          • #35
            Аха, давай, тоя явно не си поплюва

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от Стефан
              Ей тва е братче, сичко истинско!
              Бе се се каня да ви питам. Защо резервоарите на всички мотори са толкова малки? Обем - тегло, или някакви по-дълбоки съображения?
              Ами такъв съм имал подръка От симсонче с педали Затова пък мотора стана къс и много лесен за управление.
              Първия резервоар където е син мотора си е голям от МЗ, но го резнахме малко за да добие по-модерен вид и да пасне седалката.
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #37
                Не, забелязъл съм, че фабрично резервоарите не са големи. Ако имах мотоциклет, инстинктивно веднага щях за започна да правя като оня с 50 литровия резервоар и огромния филтър. И най-вероятно - циклон, особено за пустинята.

                Коментар


                • #38
                  Димитре, много тунинг бе братче!
                  Ей тва е да си чавръст, можеш от един и същ мотор да си направиш ендуро, а като ти омръзне, хоп - Харлей.
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #39
                    Тоз мотор като беше ендуро съм го давал за завойче по трасето за МХ в Харманли на един ендурист от австрия даже Човека тогава беше дошъл с WR да покара при нас.

                    А тунинга на МЗ-то беше да се махне всичко което няма връзка с движанието на мотора. Даже и по-лек сух акумлатор му сложих
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #40
                      Някога като млад дихател бях монтирал на балканче двигател от ковровец и беше много сериозна машина, ама ме хванаха куките и ми го взеха))
                      Спомням си само, че предната гума влизаше между двете кривки и това си беше проблем понякога
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #41
                        Ето как щеше да изглежда мотопед Балкан ако руснаците не бяха почнали да внасят техните боклуци Карпати Восход и др.

                        Коментар


                        • #42
                          То си беше достатъчно добро и сега като видя Балканче, ми става много гот
                          Почти всички сме "проходили" с тази марка и поне аз имам много добри чувства към него.
                          Карпатито е несравнимо с балканчето по всички показатели.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #43
                            Карпатито е несравнимо с балканчето по всички показатели
                            освен със запалването си
                            карпатито има много хубаво електронно запалване със мнооого мощтна бобина и за фара а и искрата е мощтна
                            но пък като са правели балканчетата електрониката не е била много напред а карпатитата излязоха доста по късно
                            иначе са много смотани и не качествени тез карпатита макар че каналите на цилиндъра и въобще замисълът им е бел много добър

                            с изключение на съединителят който е уникално смотан
                            да не говорим за карбуратора на времето тука един майстор викаше -ей тез карпатита трябва две висши да имаш за да можеш да им разглобиш сглобиш карбуратора

                            Коментар


                            • #44
                              Не съм имал ядове със запалването на балканче никога.
                              Единственото, което ми е късало нервите беше една изключтиелно тъпо измислена шпонка на магнета. И това, че на едно изпадна предната гума, заедно с долната част на коловете и... хванах асфалтова екзема
                              Иначе е безспорно, че запалването на карпатито е добро.
                              Виждал съм обаче доста карпати с двигател на балканче. На едно от моите някога бяхме сложили глава от симсон и определено се охлаждаше по-добре.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #45
                                Балканчетата са много видове, но всичките са ...! Незнам какво им харесвате, но това за мене е най-голямата подигравка с техниката! Ще ми кажеш, че си имал шпонка на маховика и той никога нети е превъртал? Ще ми кажеш, че скоростния механизам отгоре над двигателя нети е бил заварен, защото заводския е "прекрасен"! Ще ми кажеш, че неси го прегрявал за 2 км баир до запичане и пукане на буталото! Ако кажеш, че и никога нети е исключвал когато най-малко искаш да се пребиеш...или пък си имал фар по силен от запалена свещ... Аиде бе ще си помисла, че несъм имал 4-5 балканчета! Да неговорим, че на последниа модел скоростния механизам вътре е просто такава подигравка.... срам ме е! Аз незнам превозно средство измислено и произведено в българия от инженерите от техническия да е било качествено! Извинявам се на тези който са завършили там и аз уча там, но това са фактите! Имам ги в нас доста от тях... купувал е дядо ми навремето и е мислил, че си купува нещо свестно! Да вметна, че тогава меито е било нещо много повече от това което е сега.... представете си един инженер произведен там сега какво може да сътвори... И това е един от университетите с най-високо ниво, да некажа най-високото...
                                4ао
                                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X