Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво си е скалъпил сам ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кой какво си е скалъпил сам ???

    Ако има такива, които обичат не само да карат моторите си за по 4-5 хил. лв. , но и да сглобяват разни папърлятници от ефтини моторетки.
    Интересно би било на кой колко му работи въображението....надявам се скоро и аз да ви покажа моята сглобка само тази седмица да ми я докарат от селото, защото и буксува съединителя и се наложи да остане там
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

  • #2
    Ако има такива, които обичат не само да карат моторите си за по 4-5 хил. лв. , но и да сглобяват разни папърлятници от ефтини моторетки.
    Интересно би било на кой колко му работи въображението....
    какво по точно предлагаш

    Коментар


    • #3
      Имаме си в Crazy job горе-долу един такъв дето за 15 минути прави основен ремонт на двигателя с каквито части намери и затова от "Фенера" до Сопот го дърпаха на буксир
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        Чесно казано незнам но един пич от кърнаре беше си скалъпил едно моторче със двигател от Симсон и двигателя беше сложен на багажника на един пистов бегач преправяни ръчки за скорости и така нататък.. или пък Балкан 50cc със централен амортисиор или МЗ 250 ЕТЗ на крос ЧЗ и преправен централен отзад или нещо такова незнам нещо, което да свива погледите тука във форума пък и не само
        Моя експеримент е МЗ трофи 175 на рамка от Кросс ЧЗ .. нещо по-така побългарени версии на мотори за такива ендуро трасета :>
        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
        [/FONT]________________________________________
        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
        [/CENTER]
        [/CENTER]

        Коментар


        • #5
          Имаме си в Crazy job горе-долу един такъв дето за 15 минути прави основен ремонт на двигателя с каквито части намери и затова от "Фенера" до Сопот го дърпаха на буксир
          сетихме се вече всички за кого иде реч
          най интересното е че човека има пари да си купи и чисто нов ама тоя явно му е легнал на сърце нещто така

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от mitkov
            сетихме се вече всички за кого иде реч
            най интересното е че човека има пари да си купи и чисто нов ама тоя явно му е легнал на сърце нещто така
            Той и чисто нов да си купи, на втория ден ще е потрошен
            Щом на всяко излизане скапва такъв здрав мотор като XR.
            Моят нали му го дадох в Гърция да кара по трасето, щото аз още не бях изтрезнял от вечерта? Върна ми го без пружина на стъпенката и с още 2-3 повреди.
            Сега щях да оставям WR-a на Кокера да кара качването в неделя, ама като знам, че Жасмин може да го докопа и се отказах.
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #7
              Хах дай на мене да покарам да се накефя обещавам че ще останеш впечатлен от карането и от това какъв мотор съм карал преди твоя пък и повреди няма да има никакви 100% гаранция
              [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
              [/FONT]________________________________________
              [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
              [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
              [/CENTER]
              [/CENTER]

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                Първоначално публикуван от mitkov
                сетихме се вече всички за кого иде реч
                най интересното е че човека има пари да си купи и чисто нов ама тоя явно му е легнал на сърце нещто така
                Той и чисто нов да си купи, на втория ден ще е потрошен
                Щом на всяко излизане скапва такъв здрав мотор като XR.
                бе той човека добре си кара,ама Хонда като не могат да правят мотори тъй ще е
                "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                MG Racing Team

                Коментар


                • #9
                  и то всъщност какъв се оказа проблема разбрахте ли
                  Кокера каза че изчезнал напълно съединителя
                  "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                  MG Racing Team

                  Коментар


                  • #10
                    Ммм ... Първото беше Жабка. От Жабка. Не помня, сигурно съм бил в трети клас. После беше Ласточка, после вече беше профи - Диамант. С него ходих в Бургас щото нямах пари за влака, и да имах - щеше да ми е бавно и скучно. После кво да е, а сега - Багирата. Кво после - не ми се разправя))

                    Коментар


                    • #11
                      Ха! Имало и такива хора
                      Един приятел беше направил ИЖ с централен амортисьор отзад, водно охлаждане и специален ауспух
                      Сега пък е направил кросак от скутер
                      Ще се пробвам да изровя някакви снимки и да ги постна във форума.
                      Такива разни самоделки ги има много по руските сайтове.
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #12
                        да и ижето с водно бе много интересно
                        освен че бе с централен амортисьор цилиндъра му бе от пусково на трактор радиатора от парно на москвич а помпата от пералня
                        запалването пак от пусково на трактор а двигателя иж от едноцилиндровите
                        имаше и страхотен дизайн почти едно към едно с новите модели хусаберг
                        седалката и резервоара същто бяха специално моделирани
                        много интересна конструкция беше

                        Коментар


                        • #13
                          В селото на дядо ми, където прекарвах летата като малък повечето мотори се преправяха на ендуро...
                          Балкан 50 - вдигнат - без много модификации ...
                          ЧЗ 250 (нормалното) - вдигнато като ендуро - с предница от нещо си непознато ...

                          но най-интарасната машина беше един Балкан 250 - с много разширен цилиндър с бутало от Иж Спорт - двигателя беше правен от някой майстор - единствено веднъж му правихме гарнитура от медна ламарина - беше дошъл без гарнитура ... компресията му стигаше за да може 55-60 кг човек да седи изправен на кик-стартера ... задния венец беше специално правен - огромен - гумите от ЧЗ 250 Крос ... с 2-ма на 4-та предавка спокойно вървеше по баира ...
                          СТранното беше, че година и половина го измъчваха до дупка ... а той не се повреди - накрая го продадоха ...
                          всъщност основния проблем при всички тези машини беше късането на веригата - както бяха вдигнати веригата триеше в шарнира и нямаше спасение ...
                          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                          Коментар


                          • #14



                            Интересно откъде взимат гумите на това нещо.....

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от tatkobarba
                              ....всъщност основния проблем при всички тези машини беше късането на веригата - както бяха вдигнати веригата триеше в шарнира и нямаше спасение ...
                              Има спасение но не са го направили - всички ендура и кросаци имат ролки и гумен водач на шарнира по които върви веригата
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X