Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

    Дай малко повече инфо да ориентираш народа. Върти ли, не върти ли, свещта гледа ли, акумулатор мери ли и тн.

    ПС: Горните две ако не си ги направил може да пробваш

    Коментар


    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

      Абе за въртене, върти. Няма промяна в звука или други странни шумове. Карбураторите са чисти, свеща е наред, акумулатора зареден ... Ба ли ...

      Коментар


      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

        Здравейте колеги нов съм тук но имам Пегасо 650 97г от около година и половина. Та за този проблем с паленето имам го същтия в събота реших да го запаля за пръв път за сезона и се оказа почти мисия невъзможна успях чак след като праснах бензин директно в цилиндъра през отвора на свеща. Свеща е нова, и когато върна смукач и подам гас се опитва да заглъхва и леко гърми във филтъра и по конкретно през левия карбуратор това става на около 75 градуса загрял двигател, когато подам леко смукач всичко се оправя и си работи нормално. Обаче лятото си работи супер нормално и си пали лесно дори и две седмици да не е пален. Възможно ли е да му е бедна горивната смес и в по студено време да прави тези магари, а мембраните на карбураторите са здрави свеща е нова и акумулатора е чисто нов Ексаид . Благодаря предварително !

        Коментар


        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

          Аз моето Пегасо го оставих при един монтьор. Момчето се старае, няма две мнения. Опита почти всичко, последно като говорихме каза, че ще опита едно последно нещо, а именно ще отвори пак главата, за да погледне отново клапаните. Иначе всичко друго е наред. Предполага, че има вероятност да са прекалено "натегнати", ако правилно съм го разбрал по телефона. С други думи, явно не отварят достатъчно. Ама може и да не съм го разбрал, правилно. Като си взема мотора и го пробвам, пак ще пиша. Дано да се реши проблема. Но и при мен когато мотора загрее, няма проблеми. Както и лятото, когато времето е горещо.

          Коментар


          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

            Аз така или иначе, ще чакам да оправят пегасото, ама има едно нещо, което ме гложди. Знам, че не му е тук мястото, ама бих искал да ви чуя мненията. Имам още един мотор. Турист, БМВ R 1100 RT. Знам, че няма нищо общо с офроуда. Тежи 282 кг. сухо тегло. Като му напълня резервоара и си става 300. И тежеста наистина се усеща. Купих го преди година. Паднах два пъти с него, нищо сериозно, на платения паркинг, на който го държа. Лошото е, че паднах единия път в момента, в който спрях и втория път докато правех обратен завой с ниска скорост. Не знам как стана. И до днес не мога да си го обясня. Обаче от тогава не съм го карал. Откровенно си признавам, че става въпрос просто за страх. И то от управлението на мотора точно с ниска скорост. Нямам идея, как ще го преодолея. С априлията нямам такива притеснения. Обаче много го харесвам бмв-то и не искам да го продавам. Ама харесвам и себе си и не искам да се пребивам повече. Ако някой от вас се е качвал на тежка машина, как ма.м.ка му се справихте в началото? И този от когото го купих и този, който ми го докара са доста по-дребни от мен, а си го карат като тротинетка. Знам, че килограмите на моториста не са най-важното, ама ...

            Коментар


            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

              Първоначално публикуван от PepeLopez Преглед на мнение
              Аз моето Пегасо го оставих при един монтьор. Момчето се старае, няма две мнения. Опита почти всичко, последно като говорихме каза, че ще опита едно последно нещо, а именно ще отвори пак главата, за да погледне отново клапаните. Иначе всичко друго е наред. Предполага, че има вероятност да са прекалено "натегнати", ако правилно съм го разбрал по телефона. С други думи, явно не отварят достатъчно. Ама може и да не съм го разбрал, правилно. Като си взема мотора и го пробвам, пак ще пиша. Дано да се реши проблема. Но и при мен когато мотора загрее, няма проблеми. Както и лятото, когато времето е горещо.
              Задължително сподели какво става. И аз имам тоя проблем. И моята глава е отваряна и са бъзикани клапаните. Мога да дам един жокер - като се зацепва ангренажната верига има 3 варианта - за топъл климат, студен климат или нормално. Аз вече се чудя дали не може да е това...
              Suzuki GSXR
              VW Touareg
              Mitsubishi Pajero II

              Коментар


              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                Първоначално публикуван от PepeLopez Преглед на мнение
                Аз така или иначе, ще чакам да оправят пегасото, ама има едно нещо, което ме гложди. Знам, че не му е тук мястото, ама бих искал да ви чуя мненията. Имам още един мотор. Турист, БМВ R 1100 RT. Знам, че няма нищо общо с офроуда. Тежи 282 кг. сухо тегло. Като му напълня резервоара и си става 300. И тежеста наистина се усеща. Купих го преди година. Паднах два пъти с него, нищо сериозно, на платения паркинг, на който го държа. Лошото е, че паднах единия път в момента, в който спрях и втория път докато правех обратен завой с ниска скорост. Не знам как стана. И до днес не мога да си го обясня. Обаче от тогава не съм го карал. Откровенно си признавам, че става въпрос просто за страх. И то от управлението на мотора точно с ниска скорост. Нямам идея, как ще го преодолея. С априлията нямам такива притеснения. Обаче много го харесвам бмв-то и не искам да го продавам. Ама харесвам и себе си и не искам да се пребивам повече. Ако някой от вас се е качвал на тежка машина, как ма.м.ка му се справихте в началото? И този от когото го купих и този, който ми го докара са доста по-дребни от мен, а си го карат като тротинетка. Знам, че килограмите на моториста не са най-важното, ама ...
                Ами не е в темата, ама нали си наш човек. Има доста клипове в ютюб, особено тези за японските полицаи, където 50 килограмови момчета ( и момичета!!) въртят на място 1000 кубикови машини. То вярно и твоето магаре е бая тежко, да им се чуди човек на БМВ за какво са им тези 300 кг на 90 коня мотор, ама това е друга тема.. Проблема в тези мотори е да не се опитваш да ги контролираш със сила и напън, а по скоро със скорост и баланс. Спреш ли както е наклонен, няма удържане- хвърляш го и скачаш на страни- няма да се пребиваш за някакви ламарини били то и германски. Карал съм R 1200 GS, пак си е тежичък на бавно и черно, хем е с 50 кг по лек от твоя. В този форум има доста теми за и фенове на БМВ, потърси там някакви съвети... Иначе, ако почнеш да въртиш Пегасото на място като японците, мисля че бавареца няма да ти се опре също
                Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave...

                Коментар


                • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                  Първоначално публикуван от capt_morgan Преглед на мнение
                  Ами не е в темата, ама нали си наш човек. Има доста клипове в ютюб, особено тези за японските полицаи, където 50 килограмови момчета ( и момичета!!) въртят на място 1000 кубикови машини. То вярно и твоето магаре е бая тежко, да им се чуди човек на БМВ за какво са им тези 300 кг на 90 коня мотор, ама това е друга тема.. Проблема в тези мотори е да не се опитваш да ги контролираш със сила и напън, а по скоро със скорост и баланс. Спреш ли както е наклонен, няма удържане- хвърляш го и скачаш на страни- няма да се пребиваш за някакви ламарини били то и германски. Карал съм R 1200 GS, пак си е тежичък на бавно и черно, хем е с 50 кг по лек от твоя. В този форум има доста теми за и фенове на БМВ, потърси там някакви съвети... Иначе, ако почнеш да въртиш Пегасото на място като японците, мисля че бавареца няма да ти се опре също
                  Оф, мерси колега за окуражаването. Живот и здраве ще побръмча още малко с априлията и може би към края на лятото пак ще го пробвам. За нея пък разгеле ми се обадиха и казаха, че е готова. Утре ще отида да я взема и ако след два три дни не ми създава проблеми, т.е. пали си нормално, ще ви пиша дали причината е това, което ми казаха. Иначе може да ви подведа. Но явно колегата Veselinv, ще се окаже прав. Монтьорът спомена нещо за топли и студени климати и за жигльор на смукача, ама връзката беше толкова лоша, че може и прогнозата за времето да ми е чел по телефона. Дано да е това, че вече ми се кара две не виждам.

                  Коментар


                  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                    Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
                    Задължително сподели какво става. И аз имам тоя проблем. И моята глава е отваряна и са бъзикани клапаните. Мога да дам един жокер - като се зацепва ангренажната верига има 3 варианта - за топъл климат, студен климат или нормално. Аз вече се чудя дали не може да е това...
                    Здрасти, колега. Значи в събота ходих да припаля пегасото. Да чукна на дърво, запали без проблем, а си беше доста хладно и мотора не беше пален от два дни. Монтьорът каза, че е от жигльора на смукача, т.к. той явно се настройва според климата. В моя случай е бил почти затворен и в студено време, при студен мотор не е постъпвало достатъчно гориво. Не съм спец, така че ти предавам почти дословно какво ми каза. Ако съм написал някоя глупост, извинявай. Надявам се да съм ти бил полезен, ако още не си си решил проблема.

                    Коментар


                    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                      Първоначално публикуван от PepeLopez Преглед на мнение
                      Здрасти, колега. Значи в събота ходих да припаля пегасото. Да чукна на дърво, запали без проблем, а си беше доста хладно и мотора не беше пален от два дни. Монтьорът каза, че е от жигльора на смукача, т.к. той явно се настройва според климата. В моя случай е бил почти затворен и в студено време, при студен мотор не е постъпвало достатъчно гориво. Не съм спец, така че ти предавам почти дословно какво ми каза. Ако съм написал някоя глупост, извинявай. Надявам се да съм ти бил полезен, ако още не си си решил проблема.
                      стига, бе - що да е глупост
                      Има си логика, поне що се касае до паленето. Моя, обаче понякога гасне даже и след като е загрял и на 50-60 градуса.
                      Хубаво, де - айде покарай го и сподели пак опит. Както се очертава до края на март ще е хладно, така че ако при теб го има този проблем може и да се прояви.
                      Suzuki GSXR
                      VW Touareg
                      Mitsubishi Pajero II

                      Коментар


                      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                        Здравейте колеги, ще пусна три линка и от мен, дано съм полезен на някой - http://suzuki-dr-big-750.howto.cz/mikuniBST33.php , http://www.apriliaforum.com/forums/s...ue-Peg-rebuild , http://www.apriliaforum.com/forums/f...50-Cube-and-IE - последния е за Пегасо във форума на Априлия.

                        Коментар


                        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                          Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
                          стига, бе - що да е глупост
                          Има си логика, поне що се касае до паленето. Моя, обаче понякога гасне даже и след като е загрял и на 50-60 градуса.
                          Хубаво, де - айде покарай го и сподели пак опит. Както се очертава до края на март ще е хладно, така че ако при теб го има този проблем може и да се прояви.
                          Здрасти пак, колега. Вчера го карах пегасото, днес само го запалих и оставих да поработи докато включи перката. Да чукна на дърво, засега всичко с паленето е наред. Щом запали, няма проблем и не гасне.

                          Коментар


                          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                            Колеги, дайте някакви мнения относно марките акумулатори, че трябва да купувам нов, ама неща вече варта, че брах ядове с един такъв. Тука ми изказват някакви подозрения, че и те били вече китайски и давали дефекти. При това често. То какво ли вече не е китайско, ама нейсе. Препоръчват ми YUASA. Или сте на друго мнение? Мисля да не жаля толкова парите, щото освен другите ядове, които може да ми създаде един калпав акумулатор, ами за да го сменя трябва да разглобя и половината мотор. Швабите са го навряли ... да не казвам къде.

                            Коментар


                            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                              Да ви кажа аз как реших проблема ,разпробих жигльора на смукача с 0.6 и сега пали с чукването. Днес четвърти ден го пробвах и никакви ядове.Това говоря при изправни менбрани нова свещ иридиева и нов акумулатор /куче марка/.

                              Коментар


                              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                                Колеги, някой да е разглобявал блока, който се намира до лявата ръкохватка на кормилото. Този на който са смукача, мигачите, свирката, светкавицата и дългите светлини? Питам, защото моя започна да се върти и трябва постоянно да го намествам. Опитах се да го притегна, но явно резбите са изтървали. Няма да е проблем да го поправя, ама трябва да го сваля и да го разглобя. Та преди да си отварям работа да питам - имате ли представа дали не е капсулован, подлежи ли на разглобяване и ако да, как? Че иначе като го подкарам с магическата дума ще го отворя без проблем, ама после може и да не успея да го събера. А и ми писна постоянно да го намествам, че да намеря я мигач, я нещо друго.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X