Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

    Аз си купих MRA слюда към 160лв струваше.

    Коментар


    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

      Здравейте колеги,
      Гледам скоро никой не е писал- явно нямате проблеми. И аз нямах доскоро, но понеже влязох в друга схема и за известно време зарязах моята Пеги, тя като ревнива италианска мома побърза да си отмъсти. Един колега ми вкара мухата да си купим стари мотори и да ги префасонираме на Cafe Racer- голяма греда. Минахме през Norton и Triumph, но като видяхме, че не е лъжица за нашата уста, колегата взе една Honda Cb 500' 74, а аз се сдобих със Suzuki GS 450' 82. Нашите перипетии и главоблъсканици са за друг форум, но това което мога да споделя с вас е че реставрирането на стари мотори е работа за хора айляци, ергени без жени и деца и т.н.- то няма толкова пипкава и неблагодарна работа... но да се върна на проблема. Отдавна бях забелязал, че когато малко ми падне акумулатора, след запалване бендикса не отлепя- остава зацепен докато тотално изпие акумулатора. При това шумът е съвсем леко различен, ако си с по-хубава каска може да не го чуеш.. Така- поради човъркането на Сузукито зарязах за известно време Пегаската и когато в един слънчев ден реших да я раздвижа, се оказа че акумулаторът е умрял. Домързя ме да го заредя и помолих колегата да ме бутне- запалих, тръгнах, но след малко усетих че бендикса не е отцепил и обърнах да се връщам. Когато бутнах смукача обратно( или върнах газта да превключа- не помня точно) моторът угасна и така си е до днес. Заредих акумулатора, но няма никаква реакция- просто като натисна стартера нищо не се случва, само лампата на неутрала леко потъмнява. Някакви идеи?- дали съм прецакал стартера или може да е само релето( дано). Да го мъча ли сам или направо да го карам на майстор. От вашите публикации разбрах, че стартерът е слабото място на Пегитата- какви са симптомите като се скапе?
      Да сте здрави и да си карате моторите!
      Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave...

      Коментар


      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

        Абе стартера не е слабо място. Бендикса е. То е малко по-различно от на колите.
        Според мен проблема ти е електрически, ама знае ли човек.
        Suzuki GSXR
        VW Touareg
        Mitsubishi Pajero II

        Коментар


        • Re: От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

          Като прочетох за премигващата светлина на неутрала си припомних един мой случай.
          Премигваща светлина на неутрала, изчезващ фар и нулева реакция на стартера. Гледам аз, псувам, въртя ключа наново и проверявам всички видове светлини ... има ги. Натискам да запаля и отново пълна липса на реакция. Малко по-късно се оказа почти липсваща маса ( разхлабено болтче ).
          Силно се надявам твоя проблем да е подобен
          Поздрави и успех.

          Коментар


          • От: Re: От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

            Благодаря за отговорите- проблема наистина е електрически. Днес порових малко- първо дадох релето на късо, стартера си завъртя и мотора запали. После проверих и релето, работи нормално. Накрая измерих тока на управляващата верига на релето- 9.2 волта. Някъде по пътя ми се губят 3 волта- вероятно лоша връзка. Утре ще я търся.
            Поздрави
            Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave...

            Коментар


            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

              Предсезонното обслужване завърши, освен обичайните масла и филтри си инасталирах подгреваеми ръчки, които за съжаление все още не съм вързал към тока. По-важната промяна беше монтирането на предна и задна Хайденау К60, на първо каране има огромна разлика в поведението в сравнение с предишните ми Метцелер Туранс. Нямах възможност да го изкарам на черно да видя там как ще е, но определено на асфалт си искат внимание докато се карат.
              Между другото ако на някой му трябва задна гума чисто нова Метцелер Туранс имам за продаване, реших да се подсигуря в случай че не ми харесат К60-те...

              Коментар


              • Re: От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                Ръчките скоро няма да ти потрябват ( предполагам ), удряй го на отлагане
                Дай ако можеш повечко инфо за гумите. Разликата в каква посока е ? Тресене след някаква скорост, проблеми при завой и тн ? Пък като кажеш и на черно как се държат цена няма да имаш.

                Коментар


                • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                  Е покрай тея дъждове подгрев на ръчките си е благинка, но трябва и едни гардове да сложа поне отпред да ми пази от вятър.
                  Гумите...миналата година лятото сложих отзад чисто нова Метцелер Туранс, карах я около 500км.(включително едно минаване на Шипка с нея)- страхотна гума, като залепена е за пътя. Както и да е изпаднаха ми втора употреба предна и задна Хайденау, предната все още е с мустаците, а задната надали има и 200км каране, но реших тази година да съм с тях, все пак аз ендуро ли карам или какво? Та изхвърлих си аз старата-почти нова задна гума Метцелер и старата предна Пирели Скорпион, за да монтирам К60-те. Разликата...Хайденауките са доста агресивни, това се вижда и с просто око, но нещо което не се вижда, е че са доста твърди. В ADV бях попадал на отзиви от тази гума хората я предпочитат за дълги дестинации защото изкарва по 20000км. и нагоре, която твърдост обаче рефлектира на сцеплението, което на асфалт е значително по-зле от Туранса или Скорпиона, на мокро още не съм я тествал, но на сух асфалт в завой задната ми изпуска. Интересното е че предната засега се държи добре, макар че има едно олекотяване на предницата при по-висока скорост(по-висока в моя случай е над 90-100) и иска определно повече внимание при каране. Не успях да навъртя километри за да видя как се държат така или иначе покарах ги само 3-4 дена из София. На пясък определно тръгват по-бързо от Метцелера, но трябва да ги вкарам из някоя горска пътека да видя как е.
                  Между другото чудя се на колко да ги помпам, при положение че са значитлно по-твърди и с по-яки бордове това предполага каране с по-ниско налягане, но колко?
                  Като цяло К60 определно е един компромис относно пътното поведение, и високите скорости, но за мен те така или иначе не са приоритет така че съм доволен.
                  Между другото погледнах гумата която бях си подготвил за резерва, ако Хайденау не ми хареса е Пирели Скорпион МТ90 S/T 130/80/17-с по-агресивната шарка, а не Метцелер Туранс както бях написал.

                  Коментар


                  • Re: От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                    Мерси за мнението, точно сега обмислям какво да слагам като следващи гуми и всяко мнение по въпроса ми е крачка напред.
                    Относно налягането не съм сигурен, че си прав. Ако не се сменя размера на гумите не мисля, че трябва да се промени налягането на което се карат. Аз естествено съм пълен лаик по въпроса, но ми звучи логично. Даже имам чувството, че по-твърдия каучук ще има по-голяма склоност да се напука при по-ниско налягане.
                    Поздрави.

                    Коментар


                    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                      Не си прав по пистовите състезанията карат определен модел на Бриджстоун на 0,6 налягане защото има много подсилени странични бордове, другите модели гуми ги карат на 1.6-1,8 бара. Гумата има значение, колко е натоварен мотора, къде и как се кара...всичко има значение, а според мен тези гуми са значително по-твърди в сравнение с гумите които съм карал досега, тоест мога да им смъкна едни 0,3-0,4 бара надолу. Между другото доста добре се представиха на мокрият Софийски асфалт вчера, чак ме учудиха...

                      Коментар


                      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                        Здравейте,
                        От време на време получавам лични съобщения с молба за съвет за някой и друг ремонт. По принцип винаги отговарям, но не съм сигурен, че винаги питащият получава отговор
                        В случая на Шамара96 му е пълна кутията и за това не може да си получи съобщението, което толкова старателно написах. Да не говорим, че по-назад в темата със сигурност има обсъждани сходни проблеми, ама...
                        Понеже няколко дена няма да имам достъп до компютър го слагам тук. Дано да се сети да погледне темата:

                        Първоначално публикуван от shamara96
                        Колега на скоро си взех Априлия Пегасо 650 2001г карбуратор и почти нищо не разбирам.... По темите гледам, че хората са най-доволни от тебе затова си помислих, че може да помогнеш и на мен.. Значи трябва ми този маркуч (гърловина или нз как се казва), който от двигателя води към карбуратора ( моя е спукан) взема въздух и мотора прекъсва, меси маслото с бензин и даже при масления филтър се пълни с масло.. Ако знаеш от къде мога да намеря този маркуч ? Благодаря предварително!!!
                        Здравей,
                        За резервни части вариантите са 3 - втора употреба, поръчка от Англия или Италия и доставка от Гърция.
                        И в 3-те случая ще трябва да потърсиш в Интернет. Виж например тук:

                        OEMMOTORPARTS

                        За втора употреба - пусни някакво търсене, например "Части Пегасо 650" - вярно, че повече се търсят, но има и предлагане

                        Ако нямаш познат или приятел в Гърция - мисля, че от скоро ЕКОНТ предлагат такава услуга - имат си офиси в няколко големи града там. Обаждаш се и казваш какво ти трябва. Те го купуват и ти го пращат. Ти го получаваш и плащаш направо с наложен платеж + някаква нормална комисионна за тях.

                        От първия линк, обаче е добре да намериш и извадиш точно частта, която ти трябва, за да не стават грешки.

                        За "масления филтър" - предполагам имаш предвид въздушния филтър?
                        А как разбра, че меси маслото с бензина?

                        При мен в началото мотора "кихаше" и наистина връщаше масло във филтърната кутия на карба. Това, обаче се оправи след като му направих обслужване по инструкциите и си налях 2.2 литра масло, колкото си е по спецификация. Иначе първия "майстор", дето ми беше обслужвал мотора беше налял над 3.5 литра (всъщност и той налял 2.2, ама не беше източил цялото количество преди това)

                        Аз честно казано от 2 години не съм имал никакви сериозни проблеми и само наливам бенц и карам, така че спомените ми за ремонтите малко поизбледняват, но се надявам да съм ти бил полезен.
                        Успех!
                        Suzuki GSXR
                        VW Touareg
                        Mitsubishi Pajero II

                        Коментар


                        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                          Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
                          Абе стартера не е слабо място. Бендикса е. То е малко по-различно от на колите.
                          Според мен проблема ти е електрически, ама знае ли човек.
                          С бендикса бяхме намерили някакво решение не знам до колко е сполучливо но щом кара някак си втори сезон значи нещо е станало .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                            Пичове и аз останах без мотор... бедикс ли е, кво е... като кафемелчка върти стартера, грам не захапва, все едно се е отлепил. В Камор ли да ходя да поръчвам?

                            Коментар


                            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                              http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ap...-/230796321953 Такова ми трябва на мене само, че лявото RH - ако някой има 0879882668

                              Коментар


                              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                                Първоначално публикуван от madeinbg Преглед на мнение
                                Пичове и аз останах без мотор... бедикс ли е, кво е... като кафемелчка върти стартера, грам не захапва, все едно се е отлепил. В Камор ли да ходя да поръчвам?
                                Сигурно и в Камор ще стане. Май се опитват да бъдат добър сервиз и за мотори.
                                Иначе до сега обикновенно се купуваше от Дарукар.
                                Suzuki GSXR
                                VW Touareg
                                Mitsubishi Pajero II

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X