Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

    Как е колеги? Стана студено и май никой не кара- щом не споделяте проблеми... Днес покарах- май за последно тази година- на черно беше ок, ама асфалта вече е коварен- студен, мокър и кален от прахоляка- на два пъти аха да се целунем.. Стана време за червено вино и тунинг- давайте идеи! Някой сменял ли е пластмасовия протектор на картера с алуминиев- интересно ми е как ще изглежда. Между другото търся светлината, която е за номера отзад, може и заедно с пластмасата, на която се монтират номера и мигачите. Търся и по висока слюда. Някой ако знае Пегасо след 98 на части да даде контакт.
    Равносметка за сезона- 5000 км, никакви проблеми, стартера се замисля както преди, но спрях да му обръщам внимание. Гуми Митас- Е-08, на сух асфалт и черен път биват, на пясък горе-долу, на чакъл- ужас, на мокро- по-добре си карай колата...
    Ще ми е интересно, ако споделите ваши идеи и впечатления- да не затваряме темата, нищо че е зима.
    Наздраве
    Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave...

    Коментар


    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

      Тази година успях да навъртя около 8000км. основно в България, но успях да отскоча и до Турция за един ден(800км.). Изтърках една задна гума(тя си беше втора употреба и като я слагах, независимо и много добра) комплект предни и задни накладки(задните напълно при това). Изгоря ми реле-регулатора, покрай него и акумйулатора(той си беше пътник още откакто взех мотора, но сега си му дойде реда). Като проблеми мисля че са това, което си е доста добре за 12 годишен мотор. Това което не ми харесва са слабите спирачки(на два пъти кипнах задната минавайки Шипка), слабото окачване-за асфалт става, но за по-яко каране и за черно идва мекичко, може би за следващата година,а ко все още е при мен ще мисля за по-гъсто масло в предницата. Иначе като мощност на двигателя ми е напълно достатъчен, дори след като сложих отвореното гърне и филтър мисля, че се отпуши много, само една шеста да имаше...

      Коментар


      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

        Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
        Тази година успях да навъртя около 8000км. основно в България, но успях да отскоча и до Турция за един ден(800км.). Изтърках една задна гума(тя си беше втора употреба и като я слагах, независимо и много добра) комплект предни и задни накладки(задните напълно при това). Изгоря ми реле-регулатора, покрай него и акумйулатора(той си беше пътник още откакто взех мотора, но сега си му дойде реда). Като проблеми мисля че са това, което си е доста добре за 12 годишен мотор. Това което не ми харесва са слабите спирачки(на два пъти кипнах задната минавайки Шипка), слабото окачване-за асфалт става, но за по-яко каране и за черно идва мекичко, може би за следващата година,а ко все още е при мен ще мисля за по-гъсто масло в предницата. Иначе като мощност на двигателя ми е напълно достатъчен, дори след като сложих отвореното гърне и филтър мисля, че се отпуши много, само една шеста да имаше...
        Привет Гичев, благодаря че се отзова, ама това ямболии сте читави хора- жена ми е от там- е, не всички са такива- и тъщата е от там
        Гледах тунингите, които си направил и мисля и аз да сложа втора крушка за къси- омръзна ми всеки втори да ми казва, че единият ми фар е изгорял. Освен това през деня карам в града на дълги- понеже не ме виждат?!?, но акумулаторът ми не беше много съгласен с това- на два пъти тръгвах на бутане. Евала за тия 800 км за един ден- мен след 300-350 км задника почва да боли- или имаш модифицирана седалка?
        Смяташ ли, че при допълнително втвърдяване на окачването този проблем няма да се задълбочи? И на мен мощността ми стига и ми липсва шеста- преди имах Ямаха ДТ и така и не разбрах за какво и е шестата, а тук щеше да бъде на място.
        Модификациите, които съм правил досега включват- аларма, букса за 12 волта на таблото и едно пискало вързано към мигачите- понеже постоянно ги забравям, и два- три пъти да ме отнесат. Взех го от Луис ама пищи ужасно и смятам да го разкарам. Смятам да потърся и по меки ръкохватки, вибрациите не са нетърпими, но след дълго каране ме дразнят. Имаш ли куфари отзад- как е задницата с втори човек и 20-30 кила багаж-ако имаш наблюдения.
        Поздрави
        Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave...

        Коментар


        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

          Само да уточня, че не съм от Ямбол, родом съм от Габрово, живял съм цял живот в София, а сего просто работя в Ямбол
          За болежките в задника установих в какво се крие разковничето-поддържане на постоянна скорост от 80-90км, хем разхода по-малък(пада и под 5), хем се разглежда това-онова докато се кара, а и болки в задника, кръста и раменете(да не забравим и изтръпналите пръсти на ръцете) не се наблюдават дори след 300км. непрекъснато каране. За съжаление подобно каране някак не мога да го постигна, освен ако не карам в чужбина, защо ли? Седалката ми е стандартното дърво, в Луис има едни подложки които подобряват комфорта, за следващата година мисля да ги пробвам. С втори човек, и багаж като за къмпингуване покарах това лято, проблема е че веригата ми протърка горната успокоителна ролка, не е проблем, но...Другото някак мястото по мотора ми идва недостатъчно, ама това си е лично мой проблем-аз и с колата като тръгна и нея я претоварвам .
          По-меки ръкохватки няма да ти променят вибрациите, точно обратното напълно е възможно, ако сложиш други ръкохватки да ти се влоши положението. Миналата година сложих едни силиконови Скот, които имах от доста време, на пипане бяха много меки, грипа им също изглеждаше доста добър...е няма такава мъка, тази година ги смених с Ацербис медиум грип-много по-добре. Много важно нещо за ръкохватката е да не е тънка и да има добър грип, за да не се изплъзва ръката при каране.
          Ето и как изглежда натоварен мотора с двама:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:307818_2274761679157_1552151427_32374087_6807909_n.jpg
Прегледи:2
Размер:221.2 КБ
ID:5321626
          Последно редактирано от Chinela; 27-11-11, 18:25.

          Коментар


          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

            От доста време не съм писал но последните коментари са интересни и затова реших да споделя и моите наблюдения.От 1 година шофиране на пегасо 1994г. и 2003г. бих казал че първия е доста по лек по устойчив на черни пътища и има бая по голямо ускорение при старта може би с една скорост но и има по големи вибрации а и при каране на максимум гори и почти двойно 12 кг. на сто.Сега за втория модел.На него предницата е бая по тежка но е по устойчив при висока скорост около 170 двигателя му работи по меко и няма чак толкова големи вибрации по красил и по удобен е.Проблема с гарнитурата на главата си го има и при двата мотора на втория я смених преди година и досега нямам проблеми с него на първия преди около 4 месеца без да е прегряван я продуха отведнъж та се наложи да я сменям и на него.Освен гарнитурата нямаше други повреди.Доволен съм от моторите гарнитурата не кои знае какво.

            Коментар


            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

              12 ? Т'ва при каква скорост и в продължение на колко километра си го мерил?

              Коментар


              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                Мерил съм го предимно по черни пътища на първа и втора с яко газ и на асфалт със средна скорост от около 150 но повече на 1 и 2 на задна гума докато заглъхне двигателя .Каране 50 километра.А бе колко може.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                  brunu, ще умориш моторчето бре Но да така 12те литра ми се изясниха.

                  Кажете от къде да си търся слюда, че нещо google-ването не ми се получи. Моргане ако си намериш висока слюда нямам нищо против да ти взема старата
                  .......

                  Някой сменял ли е маслото на предницата? Дайте акъл да съм психически подготвен какво да очаквам.

                  Благодаря предварително.
                  Последно редактирано от Stf.Markov; 06-12-11, 10:47.

                  Коментар


                  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                    Аз имам оригиналната, леко счупена към захващането ако те интересува... Кофтито е, че там ми е лепенката за техническия...

                    Коментар


                    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                      Еми на мен ми трябва чак за пролетта, така че ще поровя още малко. Аааа бтв лепенката за техническия не е ли по-лесно да си я държиш в документите ?
                      Все пак сложи една снимка да видим колко е счупена.
                      Забравих да спомена, че мотора ми е '94

                      Коментар


                      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                        Moят е 2001, а лепенката беше там като го купих... Ще направя снимка тия дни, но май няма да стане

                        Коментар


                        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                          Здравейте колеги!

                          Търся дясно огледало (от към масура за газта) и жило за километраж за Pegaso 650 99".
                          Намират ли му се на някой за продаване?

                          Весело изкарване на празниците!

                          Коментар


                          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                            Здравейте и за много години колеги,с пожелание за щастлива и безаварийна 2012г.

                            И тъй като зимата е времето да подготвим машините за сезона --Търся си странични куфари за Pegaso -то мод. 98г .приемам оферти за всякакви модели . Снимки на емайл plamen.dashev@abv.bg

                            Поздрави

                            Коментар


                            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                              Здравейте, колеги пегасисти. Тъй като зимата е сезон за подготовка, реших да споделя и аз един проблем.
                              Купих си нова задна гума (моята вече е за смяна) и реших да я монтирам. Но не при гумаджия, а самостоятелно, с идеята да оттренирам смяна на гума на пътя.
                              Оборудвал съм се с щанги от Симсон и реших да действам с тях, все едно в реална обстановка. Да, ама не
                              Моята гума ли е такава, но не можах да я сваля с щангите. На края след здраво изпотяване успях да извадя едната и страна с щангите от стария Москвич, които са доста по-яки от тези на Симсона. И до там се предадох.
                              Не знам имали ли сте такива проблеми, но идеята ми, че ако спукам гума на пътя ще си я оправя сам съвсем се изпари.
                              Въпросът ми е случвало ли ви се е и как излизате от ситуацията?

                              P.S. Предната гума си я правя сам с щангите на Симсона.

                              Поздрави и успешна година на всички.

                              Коментар


                              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                                Я ги снимай тея щанги и ще ти кажа дали в тях е проблема. Аз миналата година си взех комплект(две малки и една голяма) КТМ щанги и съм супер доволен, направо не знам досега защо съм се мъчил с каквото имам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X