Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR 350S 91 пуши много

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Има груб филтър/цедка/ , който е монтиран към корпуса на маслените помпи , първата помпа засмуква маслото от картера през този филтър/цедка/. Това се явява първи филтър , и пречиства маслото от по-груби замърсявания. Когато се запуши , се къса и в помпата влизат стружки. Позиция 11 на схемата.

    https://oem-parts.hu/en/parts/suzuki...01/12-oil-pump

    Относно парцалите. При бърсане с парцал , от острите метални ръбове , парцала отделя фини влакна. Като почне да работи двигателя , тези влакна , малко по малко се събират точно на този филтър/цедка/. С другите замърсявания я запушват , тя се къса , и всичко влиза в помпата.

    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #77
      Първоначално публикуван от krkenzi Преглед на мнение
      Защо смяташ че би се случило така
      Мое мнение - всичко се заменя с НОВО. Правена глава не съм чул да изкара много, поне на този модел. Чета че ще се купува втора ръка разпределителен вал, отново грешка. Гледам че се чудиш нещо за металната гарнитура, тя се купува нова. Като се разглобява двигателя се измерва и колянов вал, ама с уред, а не на ръка и слух, че съм сигурен че и там са на границата нещата, особено с това количество масло с което е каран мотора.
      Вярно че цената отива за друг мотор, но това е правилния ремонт. Другото е компромис. Но това го бях писал още преди някоя и друга страница Съживяваш мъртвец. Не ми е приятно да го кажа, ама до там са го докарали безхаберниците които са ко карали.
      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • #78
        Тази цедка до колкото разбрах си е вътре в двигателя, и за да се почисти или смени трябва да се отвори така ли?
        Попринцип на този етап не съм мислил да пипам надолу по двигателя нищо.
        За парцалите не съм го знаел това, попринцип гледам какви парцали използвам, когато е за такива неща, да са от здрави платове и да не са разръфани и пазя да не попадат конци или по едри власинки, но чак така не съм се замислял и знаел и за по- ситните. Благодаря за съвета!

        Коментар


        • #79
          Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение

          Мое мнение - всичко се заменя с НОВО. Правена глава не съм чул да изкара много, поне на този модел. Чета че ще се купува втора ръка разпределителен вал, отново грешка. Гледам че се чудиш нещо за металната гарнитура, тя се купува нова. Като се разглобява двигателя се измерва и колянов вал, ама с уред, а не на ръка и слух, че съм сигурен че и там са на границата нещата, особено с това количество масло с което е каран мотора.
          Вярно че цената отива за друг мотор, но това е правилния ремонт. Другото е компромис. Но това го бях писал още преди някоя и друга страница Съживяваш мъртвец. Не ми е приятно да го кажа, ама до там са го докарали безхаберниците които са ко карали.
          За главата не знам просто реших да опитам нямам опит и до сега не съм правил, за това и се допитвам до тук и съм склонен да опитам при този дефицит на глави. Докато търсих междувременно с няколко търговци говорих и ми заявяваха цени от порядъка на 700-800лв и то не за перфектна глава ами също с леко надиране. Просто за такъв мотор не мисля, че е оправдано все пак това е 1/2 някъде от себестойността му. Вярно че при правилна поддръжка и навременна и без особени изтезания са изключутелно здрави мотори и е доказано, но просто не мисля че е оправдано. Затова не ми се вкарват някакви такива прекалени суми, защото бих могъл да взема например един ДР-З, който е вече по съвременен вариант.
          Съгласен съм с това което казваш и то на 100%, но не знам нещо ме дърпа да се опитам да го оправя, вярно не съвсем както трябва а именно както казваш с пълно разглобяване, замерване, нови части където е необходимо и всичко както си му е реда.
          Вал съм поръчал чисто нов, единствено главата ще се възстановява, поради причината която казах по-горе. Наясно съм донякъде и с риска че може да се случи това което казваш и да остана с изгубеното време и средства единствено.

          Коментар


          • #80
            Да , филтъра/цедката/ е към помпата която е монтирана към десния картер от вътрешната страна , достъп до нея има като разделиш двата картера. Може да свалиш капака на съединителя , и като демонтираш касетата на съединителя , под нея е задвижващото колело на помпите. Демонтираш го , и имаш достъп до външната помпа. Така може да провериш състоянието на помпата и да видиш какво се е събрало под цедката на другата помпа. Но аз на твое място , бих разглобил двигателя на основни части , и бих проверил основно всичко. При тази мърлява експлоатация , силно се съмнявам , че филтъра/цедката/ не е запушена и , че няма износване на помпите. Имай предвид , че съединителя и скоростите също се смазват под налягане чрез маслена магистрала.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #81
              ДР-З е малко по-мощен и малко по-тежък, но пък с много по добро окачване. Ще следя с интерес развитието на темата
              Панайот Бърдарски
              0887 60 77 22

              Коментар


              • #82
                Ами може да сваля капака от към съединителя да видя горе-долу какво е положението на първо време. Това за скоростите и съединителя също не го знаех, че мазането е по този начин ами си мислех, че са си в маслена баня, сега май си обяснявам и случая със залепналия съединител когато го взех.

                Коментар


                • #83
                  Първоначално публикуван от krkenzi Преглед на мнение
                  Ами може да сваля капака от към съединителя да видя горе-долу какво е положението на първо време. Това за скоростите и съединителя също не го знаех, че мазането е по този начин ами си мислех, че са си в маслена баня, сега май си обяснявам и случая със залепналия съединител когато го взех.
                  Няма как да е в маслена баня , при положение , че този двигател няма маслен картер. При системата "сух картер" , маслото е в маслен резервоар , при твоя мотор , това е рамата. Час от маслото се стича в двигателя , само когато той не работи. Когато двигателя заработи , едната помпа /тази с цедката/ го изсмуква и го нагнетява в рамата. При малко двигатели , скорости и съединител се смазват чрез потапяне в масло , това са предимно 2-тактови мотори , развиващи ниска скорост. При тези които развиват висока скорост , има маслена помпа и маслена магистрала в скоростната кутия. Причината за всичко това е за друга тема.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #84
                    Здравейте, колеги не съм писал по темата понеже до скоро нямаше развитие и не бях пипал нищо по мотора. В крайна сметка нещата се случиха по съвсем различен начин. Преди години притежавах едно ТТ 350, което продадох на познат с който се видяхме и стана на въпрос за мотора, каза че не го кара и обмисля да го продаде. Веднага го попитах какви пари мисли да му търси и ми каза цена която ми хареса доста и реших да си го откупя. Преди около 2 седмици пък с друг познат стана на въпрос пак за мотори и от дума на дума му обясних за мойте премеждия с ДР-а, а той имал желание да си вземе някакъв мотор на по-ниска цена дори с проблем и в последствие да си го прави предложих му др-а с частите които бях взел и той каза че ще помисли. След няколко дни се чухме и взел решението да го вземе. Та общо взето така и не стигнах до краен резултат и вече съм отново с ТТ 350. Разбрахме се да държим връзка и с нещо ако се наложи да му помогна и евентуално да допълня тук в темата когато го събере, но каза че няма да бърза и щял на по-късен етап да го прави.

                    Коментар


                    • #85
                      Честито за новия стар мотор!
                      А сузукито правилно не си го захванал. С тези проблеми е напълно безмислено да се прави опит за съживяване...освен с колекционерска цел
                      Панайот Бърдарски
                      0887 60 77 22

                      Коментар


                      • #86
                        Благодаря!
                        Ами попринцип, както писах и преди това щях все пак да го събера в някакъв момент, но при възможността която ми се отдаде реших да не продължавам с начинанието. Разбрах всъщност, че тези доказали се във времето добри машини вече са доста трудни за поддръжка поради не наличието на части- говоря общо за всички не конкретно само за модела. Въпреки това съм отново с модел от този клас

                        Коментар


                        • #87
                          Първоначално публикуван от krkenzi Преглед на мнение
                          Разбрах всъщност, че тези доказали се във времето добри машини вече са доста трудни за поддръжка поради не наличието на части- говоря общо за всички не конкретно само за модела.

                          Части се намират.Само цените са нечовешки, ама то за всеки мотор е така. Явно трябва да се плаща за крастата

                          Панайот Бърдарски
                          0887 60 77 22

                          Коментар


                          • #88
                            Определено нечовешки, за крастата е ясно че с пари се чеше

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X