Има груб филтър/цедка/ , който е монтиран към корпуса на маслените помпи , първата помпа засмуква маслото от картера през този филтър/цедка/. Това се явява първи филтър , и пречиства маслото от по-груби замърсявания. Когато се запуши , се къса и в помпата влизат стружки. Позиция 11 на схемата.
https://oem-parts.hu/en/parts/suzuki...01/12-oil-pump
Относно парцалите. При бърсане с парцал , от острите метални ръбове , парцала отделя фини влакна. Като почне да работи двигателя , тези влакна , малко по малко се събират точно на този филтър/цедка/. С другите замърсявания я запушват , тя се къса , и всичко влиза в помпата.
https://oem-parts.hu/en/parts/suzuki...01/12-oil-pump
Относно парцалите. При бърсане с парцал , от острите метални ръбове , парцала отделя фини влакна. Като почне да работи двигателя , тези влакна , малко по малко се събират точно на този филтър/цедка/. С другите замърсявания я запушват , тя се къса , и всичко влиза в помпата.
Коментар