Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR 350S 91 пуши много

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Сега се занимавам с моторът. Проверих филтъра няма масло в кутията, проверих и отдушника за подкартерните-чист е. Отвих маркуча горе в рамката и ритнах няколко пъти и изби масло което ме навежда на мисълта че помпата работи. Други идеи някой или да пристъпвам към смяната на маслото и да видя какво ще стане.
    Направи ми впечатление че маслото мирише на пушек като отвия щеката и я помириша, онзи ден не беше така точно когато го взех и го проверих преди да запаля.
    Последно редактирано от krkenzi; 21-12-22, 12:52.

    Коментар


    • #17
      Сега го запалих, но откачих маркуча за подкартерните оказа се че от там хвърля много масло.

      Коментар


      • #18
        Смених маслото и налях ново с нов филтър. Реално източих около не повече от 600-700мл. Запалих мотора и същото положение. Проверих всички маслени магистрали навсякъде върви масло, проверките ги правих като отвивам леко болтчето паля и чакам да протече навсякъде изби масло. Продължава да пуши и с махнат маркуч за подкартерните и от там продължава да хвърля много масло. Впечатление ми прави че като го запаля за около 20тина секунди не пуши и след това започва. Помагайте колеги защото вече не знам какво да го правя, започвам да се съмнявам в маслен сегмент, но искам да изчистя всички други възможни варианти преди да се сваля цилиндъра. Пушекът е много плътен просто вкарва страшно много масло от някъде. Покарах го малко да не би нещо да се изчисти и да се оправи поне малко, но ефект никакъв. Имах някакви надежди че след смяната може да се оправи но уви.

        Коментар


        • #19
          Ами щом е така явно отиваш на сегменти.
          Това че на теб ти се струва че мотора има много компресия и много върви си е чисто субективно мнение, а и мотора е нов за теб и реално нямаш база за сравнение.

          Коментар


          • #20
            За съжаление и аз вече мисля, че на там отиват нещата. Ами базата за сравнение ми е като цяло от този тип ендура понеже съм си им фен на първо време едно ТТ350, след това ДР600 а след него ДР650, който имах до последно преди да взема сега 350ката. Реално мисля че бих могъл поне до някаква степен да преценя, ако е толкова износен и нарочно го пробвах от много ниски обороти на по висока предавка подавам му и дърпа без да се замисли дори за секунда и всъщност съм доста очарован от мощността, но за съжаление не мога да му се насладя на истинско каране на този етап. Интересното е поне според мен че при такъв пушек, който ще се повторя и потретя вече е наистина плътен и би трябвало да е страшно износен двигателя, за да е толкова много, като държа да се знае че не съм имал досег до този момент с мотор с износен двигател и не мога да потвърдя, но на базата на това което виждам така предполагам. От ауспухът вече тече направо масло, а като го взех нямаше такива белези и нямаше видими следи да са заличени и пак вземам предвид, че предния собственик твърди че не е имал този проблем, но тук вече е на доверие и не може да се потвърди все пак на 100%
            П. С. Благодаря на всички, които следят темата и се опитват да помогнат!

            Коментар


            • #21
              Масления резервоар/рамката/ , пълен ли е вече с масло? Ако с помпите всичко е наред , проблема може да е в главата. Това пушене е доста притеснително , възможно е да има пукнатина в главата около маслената магистрала , и да набива директно масло в горивната камера. Продавача може умишлено да е създал електрическия проблем , за да не пали мотора , и така да прикрия сериозния проблем. Може и маслен сегмент , но трябва почти да го няма при така описаното пушене.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #22
                На един приятел му бяха сипали в резервоара на Интрудера бензин с масло . Добре, че се оплака навреме. Бяха решили да свалят двигател за ремонт. Ма като отвих капачката и пипнах беше бързо диагностициран. По грешка го бяха сипали от туба горивото.
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • #23
                  Да, вече маслото е на средата на щеката. Магистралите както казах са проверени всички и циркулира навсякъде масло. Относно това с продавача и на мен ми мина през главата, но кабелът който беше прекъснат видимо си личеше че е от протриване от рамката, защото имаше съседен точно до него, който се държеше и той на няколко жички само, та от там ме навежда на мисълта че не е умишлено. Собственикът беше млад 17-18 годишен младеж, който си нямаше особена представа както цяло от към техническата част на мотора и единственото което беше сменил беше свеща и от там се е отказал да прави каквото и да било по него. Това за главата вече е възможно и от там да идва проблема, но предполагам няма начин как да разбера без да се свали и да се надуе. Пак да подчертая ако има общо например с главата, че има високо подкартерно налягане и хвърля доста масло от отдушника.
                  Сега като се замисля това с главата може би е най-вероятно, защото както казах има един момент точно отначало като запаля и не пуши до като е на по ниски обороти и започва след 15- 20 сек., може би до като го качи в главата и тогава започва.
                  Да колега и това си помислих и аз за омаслен бензин за това днес преди да го запаля го смених изцяло.
                  Последно редактирано от krkenzi; 21-12-22, 18:19.

                  Коментар


                  • #24
                    Проблем с главата при тези мотори, често означава друг мотор. Лошото е че с 600 грама масло може да е задрал и кобилица към разпределителен вал, или /дано да не е/ вала към главата където лагерува. Там страдат най-напред при липса на масло.
                    Ех...спомням си преди време ходих на 500км да гледам един мотор...а продавача се чудеше защо не съм искал да ми го изпрати по Еконт
                    Панайот Бърдарски
                    0887 60 77 22

                    Коментар


                    • #25
                      Надявам се и аз, че няма проблем като цяло работи добре и без излишни шумове. Преди да го сменя работеше по- шумно от към главата за това и гледах много много да не го паля и му доливах и масло колкото имах останало от преди. Това с кобилиците съм го играл на предния ми ДР 650, като него си го взех с този проблем. Надявам се че тук не се е стигнало до това, ще проверя луфтовете на клапаните, но ми се ще на първо време да отстраня по сериозния проблем,понеже както казах мисля че работи без странични шумове или поне не ми прави впечатление.
                      Ако е глава надявам се ще мога да намеря друга, защото наистина моторчето ми харесва страшно много, като го сравнявам от този клас с едно тт350 което имах до преди около 5-6 години и ДР-а ми харесва определено повече и ми е по- удобен и бих искал да си го стегна. Като цяло съм го взел на оферта ако може да се каже и за това и поех риска с Еконт, а и предвид че не палеше е малко трудно да се прецени останалото състояние на мотора.

                      Коментар


                      • #26
                        Ако го сложиш на ГМТ и на компресия и надуеш с компресор през свещта, по това колко духа в картера, може да получиш някакъв ориентир. Въпреки, че работи и върви добре, може да има пропуск в гарнитурата и да духа газове в картера. Имал съм случай на нещо подобно от силно разхлабени болтове на главата.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          Може ли малко повече информация за тази манипулация. Предполагам на първо време ще трябва да пригодя някаква приставка, която да навия на мястото на свеща и трябва да е плътно за да не изпуска от там. И какво трябва да очаквам ако има някъде хлабаво или спукано ще надува в картера, правилно ли съм разбрал?
                          Друг момент, който си мисля понеже мисля че и в началото на темата бях споменал е това че съединителя беше спекъл него го оправих като пуснах на скорост 2 пъти и на 2рия отлепи. Дали има вероятност понеже не знам с какво масло е каран и колко е каран с него да е заседнал само масления сегмент и от там да просмуква, като в същото време уплътнителните са си добре и моторът си върви и има компресия. Като това е само някакво предположение, което не знам изобщо дали е възможно, но вземам предвид това че щом за месец е спекъл съединителя, защо не и сегмента например от скапано или неподходящо масло.

                          Коментар


                          • #28
                            Как бих постъпил при тази ситуация - без никакво чудене свалям главата и цилиндъра. Не е кой знае каква сложност. Това ще даде отговор на доста въпроси, като главата може да се надуе в свалено състояние и задължително с нагряване, за евентуални пукнатини. Не го мисли толкова, зима иде...ще си имаш занимавка.
                            Панайот Бърдарски
                            0887 60 77 22

                            Коментар


                            • #29
                              Ами в крайна сметка така ще стане, но просто искам всички други възможни варианти да изключа и тогава да пристъпя към това. Най-вече поради факта, че все пак смея да вярвам до известна степен, че наистина до преди това не е имал този проблем. Чудя се дали да не пробвам с някаква добавка за сегментите да разпусне и изчисти или с газ за горене, даже съжалявам че не го направих преди да сменя маслото. Тъй като най- вероятно преди празниците няма да предприема по сериозни действия и за това искам да събера максимално мнения и идеи и след това вече да пристъпвам към сваляне на цилиндъра,ако друго не помогне.

                              Коментар


                              • #30
                                Не си губи времето с глупости, щом си проверил останалите варианти най вероятно са си износени сегменти. Не е чак толкова болезнено, все пак ако не можеш да намериш оригинали, свали размери и намери от друг модел, като в търсенето включиш и аятомобилни

                                Тия неща ти ги казвам от опит - като млад моторист имах сходен проблем с една хонда малко по дърта от мене, по каталог сегментите бяха много трудни и скъпи за намиране, а по размер - 30 лева от авточастите. Гарнитура изсечена по образец и нещата "заспаха" , карах го така още 3 - 4 години преди да го продам а човека си ги караше още поне толкова без проблеми с горене на масло.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X