Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR 350S 91 пуши много

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Преди години в Дружба Разград правеха бутала по поръчка, включително по мостра по старото.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #62
      https://www.ebay.co.uk/itm/255324509...Bk9SR9aPgL-vYQ

      Този разпределителен вал , трябва да е оригинален според продавача.

      Има и китайски за около 50 евро , но аз не бих взел такъв.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #63
        Тези дни търсих доста и в крайна сметка поръчах бутало 83мм и разпределителен вал. Оказа се че и валът би могъл да се възстанови, но в случаят на др-а е чугунен и не е подходящ да се наварява и преправя. Сега чакам да дойдат частите и да изпратя да се направят леглата и да се шлайфа цилиндъра и ако всичко е наред да го събера. Междувременно някой запознат, ако може да каже нещо относно пълната дупка с масло на единият болт за която споменах. Дупката е тази точно дето срещуположно влиза болта с маркуча за маслото в главата. Вътре има втулка като центриращите, които са но тази е набита до долу, гледах и на други глави на снимки на всички е така,но ме съмнява да не би да е спукана евентуално и да преминава от маслената магистрала и от там да пълни в цилиндъра. Въпреки че ако е наред гарнитурата не би трябвало според мен да пропуска дори и така да е. Гарнитурите бяха метални, тази м-у цилиндъра и главата от 3 слоя метални тънки пластини а тази м-у картера и цилиндъра само 1 слой пак метална, тази на главата между 3те слоя като ги разтворя имаше доста масло и за това ме навежда на мисълта, че от там е идвал основно силният пушек. Може и от задралият цилиндър и от това че е износен доста, но по скоро от към главата е идвало основно маслото.

        Коментар


        • #64
          Този дето ти прави главата , трябва да я провери за пукнатини. Относно гарнитурите , някой най-вероятно е спестил за нова гарнитура. Преди дни разглобих един двигател от джет , някой е сложил две стари гарнитури , пак са метални. И като резултат , в цилиндрите е влизала морска вода.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #65
            Да, това го коментирахме с човека че би могъл да провери до някаква степен. То всъщност не мога ли да го направя и аз с пълнене с бензин например, че до колкото разбрах проверката я прави по този начин почиства хубаво нагара гледа първо визуално и след това да напълни да види дали пуска от някъде. Или има друг начин, понеже като не е с водно не виждам как може да се надуе например. Ами и аз имам огромни съмнения точно за гарнитурите след като видях това мадло м-у пластовете, даже не знам с какви излиза от завода и дали не са точно същите и да не са сменяни никога,понеже буталото си е оригинално 79мм и не му е правен ремонт до този момент. И още повече сега и с този пример, който ми даваш с джета, напълно е възможно по- голямото количество масло да е идвало точно от гарнитура плюс ако е изкривило главата от прегряване, понеже съм почти сигурен че е прегряван.

            Коментар


            • #66
              дано не съм прав, ама май ще постигнеш в най-добрия случай мотор за продаване който ще изкара няколко излизания преди окончателен финал с нежелан край. Ще се радвам ако сгреша
              Панайот Бърдарски
              0887 60 77 22

              Коментар


              • #67
                Моторетката ще си я направиш и после ще караш!
                Минах по този път преди доста време само ,че с автомобил.Ремонта ми излезе много солен и тогава бях леко разочарован от продавача(взех я от борса).
                Направих я и вече я карам 13 години. На 430000 км. е в момента.
                Успех!

                Коментар


                • #68
                  Огледай добре гарнитурата между маслената магистрала и горивната камера. Впрочем, като сваля главата стегнати ли бяха болтовете?
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #69
                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Огледай добре гарнитурата между маслената магистрала и горивната камера. Впрочем, като сваля главата стегнати ли бяха болтовете?
                    При тоя двигател , мисля , че от масления радиатор маслото влиза директно в главата.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #70
                      Този двигател няма маслен радиатор
                      Панайот Бърдарски
                      0887 60 77 22

                      Коментар


                      • #71
                        Има и с маслен радиатор. Но и без маслен радиатор , подаването на масло към главата е външно през маслопровод.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #72
                          Те ви сервизното да гледате кое къде и защо. Може да е полезно за някой

                          https://transfer.pcloud.com/download...s6LwIHfYhtYTXy
                          Панайот Бърдарски
                          0887 60 77 22

                          Коментар


                          • #73
                            Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение
                            дано не съм прав, ама май ще постигнеш в най-добрия случай мотор за продаване който ще изкара няколко излизания преди окончателен финал с нежелан край. Ще се радвам ако сгреша
                            Защо смяташ че би се случило така, не казвам че не е невъзможно, но мисля че би могъл да се направи и съм се заел с това и след това да си изкара още доста километри. Така се надявам поне да се случи и финалът да е с щастлив край.

                            Гарнитурата я гледах доста добре, но видимо нямаше нищо което да ми направи впечатление, а и все пак е метална и трудно би се видяло дали има нещо според мен, а може и главата да е била крива. Болтовете бяха стегнати добре !

                            Маслото се подава въшно точно така и директно в главата и точно там около мястото в което влиза щуцера имам съмнение, че нещо не наред и е вкарвало голяма част от маслото което е предизвиквало огромния пушек. Също там както казах беше пълна едната дупка на единия болт с масло и между металните пластове на гарнитурата имаше като че ли най-много масло.

                            Благодаря за сервизното, имам го още като взех мотора, успях да го намеря и сваля.

                            Коментар


                            • #74
                              Имай предвид , че всички стружки от това триене са в двигателя , някъде около филтъра на маслените помпи. Стружки в комбинация с остатъци силикон , са много вредна комбинация. И като почнеш сглобяване , не ползвай парцал за почистване на частите.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар


                              • #75
                                Има ли някакъв друг филтър, който е при помпите. Попринцип като сменях маслото, смених масления филтър и изчистих цедката в рамката, като нямаше в интерес на истината много стружки на нея, имаше но не беше нещо свриозно. Отделно когато наливах газта правих и още една промивка с масло и то по- тънко, но съм сигурен че са останали и в двигателя не малка част. След като го събера ако всичко е наред първата смяна ще я направя на около 200- 300 км и след това пак ще гледам и другата да е на по-кратък интервал. Магистралите още преди да го разглобя ги проверявах и навсякъде си вървеше добре маслото и нямаше запушване. За парцала не разбрах какво имаш предвид, ако е това да не избърша до чисто всичко и да остане без масло винаги при събиране на такъв тип части където има триене слагам масло при събирането, за да може при първото завъртане докато качи маслото да не трие на сухо и да има смазване.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X