Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR 350S 91 пуши много

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Suzuki DR 350S 91 пуши много

    Здравейте, колеги преди няколко дни се сдобих със ДР350 91г. Моторът го взех с електрически проблем и не палеше. След като отсраних проблема, който беше просто прекъснат кабел на бобината запали и тук идва момента че започна да пуши страшно много с характерният синкав пушек и миризма на масло. Попитах старият собственик дали е пушил чак толкова много и ми каза че само отначало леко изпушвал на студено и че е имал лек разход на масло, но не е било нещо сериозно а при мен сега пуши ама наистина много. Проверих и маслото нямаше изобщо на пръчката дори веднага след като го изгася още преди да се е стекло. Взех една по дълга тел и с нея вече го достигнах, но беше драстично ниско нивото. Моторът пали лесно има компресия и тяга, понеже го покарах малко само за проба но просто пуши страшно много. Сега въпросът е ако действително преди не е имал този проблем от къде се е появил, ауспухът беше сравнитвлно чист като го взех и не беше много опушен имаше съвсем леко черно а сега направо тече масло от него, така че явно наистина не е било така преди това. Каран е до преди месец според стария собственик и след това е изгубил токовете. Понеже моторът беше изпратен с еконт и е транспортиран легнал има ли вероятност от това да е вкарал някъде масло което сега да го гори или трябва да се сваля двигател и да се сменяват гумички и евентуално ремонт на двигател понеже не мисля че от изгорели гумички ще пуши толкова много,а и ако не е пушил до сега толкова интересно защо започва така от един път. Сега на първо време мисля да източа маслото и да го сменя да видя ще има ли някакъв ефект. Всякакви съвети ще са ми от полза преди да пристъпя към ремонт. Просто смея да вярвам до колкото мога на стария собственик, поеже както казах ауспухът не беше много опушен и нямаше белези да е чистен или нещо подобно и свеща също беше леко черна, но не чак толкова колкото сега. Най вече ме навежда на мисълта да не би при транспорт някъде да се е стекло това масло където не трябва, но моторът поработи така известно време, да не би да изчиати ако е имало някъде но така и нямаше ефект и си пуши, долях му съответно преди това масло да не работи с ниско ниво. Другото което ми направи впечатление е че отначало съединителят беше слепил не знам има ли нещо общо и за месец време да слепи толкова бързо. Та това е общо взето идеята ми е дали има нещо, за което аз очевидно не се сещам да проверя или направя или ще е нужна следващата стъпка при която най-вероятно ще се установи какво е а именно ремонт. Пак казвам пали лесно и има тяга моторът работи хубаво и равномерно.

  • #2
    Друго което си мисля да не е запушена маслена магистрала или помпата да не качва маслото обратно в рамката, като това ще разбера най вероятно като източа маслото. Как мога да разбера най- лесно това с отвиване на маркуча който отива в рамката ли.

    Коментар


    • #3
      Ако е транспортиран легнал има вероятност масло да се е стекло по отдушника на двигателя към въздушния филтър.

      Коментар


      • #4
        Отворете филтърната кутия!
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #5
          Вече са ти казали да отвориш филтъра, а другот е че нивото на маслото на тези мотори по сервизно описание се проверява като мотора се оставя да работи на празен ход 2 мин, после че гаси и се чака три минути и след това се гледа пръчката. Да не си го препълнил?
          Панайот Бърдарски
          0887 60 77 22

          Коментар


          • #6
            Да легнал е транспортиран и то с еконт, ще проверя филтъра значи и отдушниците. За маслото съм наясно как се мери, но не идваше никак на ниво и по сервизно ръководство както е и никак. В сряда ще проверя това което ме посъветвахте и ще сменя и маслото и ще пиша за резултата. Междувременно ако има някой други идеи да споделя, защото според мен нещо се е случило точно в следствие на транспорта просто предвид наистина многото пушек ако е за сегменти няма да може да мръдне да ходи, а реално върви доста добре моторът и има сериозна тяга и пали без проблем. Благодаря на отзовалите се!

            Коментар


            • #7
              Случайно да е купен от Димитровград?
              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

              Коментар


              • #8
                Не е от Димитровград от Ямбол е

                Коментар


                • #9
                  Тези мотори са дуракоустойчиви. Доста трябва някой да се е постарал за да го убие. Или някой "майстор" си е оставил ръцете...
                  Интересна ми е развръзката, тъй като съм доволен собственик на същия само че 250 кубика. Двигателите са пълни близнаци даже и като присъединителни размери към рамката на мотора
                  Панайот Бърдарски
                  0887 60 77 22

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от krkenzi Преглед на мнение
                    Друго което си мисля да не е запушена маслена магистрала или помпата да не качва маслото обратно в рамката, като това ще разбера най вероятно като източа маслото. Как мога да разбера най- лесно това с отвиване на маркуча който отива в рамката ли.
                    При системата със "сух" картер , има две маслени помпи , едната го изсмуква от картера и го нагнетява в масления резервоар /в твоя случай рамката/ , от там се стича на входа на втората помпа , която го нагнетява в маслената магистрала , и от там пак в картера. И ако в резервоара/рамката/ няма масло , няма смазване. При транспорта трябва доста да е полегнал мотора , на моменти с гумите нагоре , за да напълни филтърната кутия от отдушника. То трябва и да капе от кутията.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #11
                      Моторът няма видими намеси от "майстори" няма никъде силикони различни болтчета и така нататък, навсякъде си е с гарнитури и е без течове на масло по двигателя. Мисля след като проверя филтъра, преди да сменя маслото да откача маркучите да видя дали минава маслото и в двете посоки съответно първо единия който отива в рамката и после и другия, проблем ли ще е или поне да отвия леко колкото да просълзи. Не знам наистина нещо според мен се е случило сега понеже нямаше видимите следи да е имал такъв разход на масло а и моторът си е каран до последно преди да изгуби токовете, а с такъв разход предвид как пуши и направо омасли ауспуха за 10тина 15 мин работа не мисля че би могъл да се кара изобщо.

                      Коментар


                      • #12
                        Тези мотори пушат силно при повече от необходимото количество масло. Източи го цялото и виж колко е реално. Също така дали минава свободно през рамката.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #13
                          Ами интересното е че нямаше изобщо на пръчката и трябваше с по дълга тел да бръкна за да го достигна. Проверката съм я правил както е по сервизно ръководство работа на място за 3-4 мин. и след това след 1 мин отвивам и гледам. Като опитах я правих няколко пъти и единият веднага след като изгасих с идеята че ще е повече и ще дойде поне на щеката, но нищо и тогава. Доливах му малко колкото имах за да продължа с опитите евентуално да изчисти ако е вкарало някъде, но нямах достатъчно че да дойде на ниво и реших, че ще спестя това да направя беля и да си отворя повече работа поради ниското количество и го прибрах до като взема нова масло и съм сигурен в количеството. Относно това дали върви свободно в рамката как да го проверя на маркучите ли както съм написал по горе, че мисля да направя като ги откача за момент на работещ двигател или има друг начин.

                          Коментар


                          • #14
                            Дано не съм прав, ама факта че не се отчита масло в рамката, за мен е доста притеснителен. То няма как да се запуши, освен груба намеса на тотално некомпетентен човек. Нещо с помпите...
                            Колега, до колко вярваш на предишния собственик?????????
                            Панайот Бърдарски
                            0887 60 77 22

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              Тези мотори пушат силно при повече от необходимото количество масло. Източи го цялото и виж колко е реално. Също така дали минава свободно през рамката.
                              Двете помпи са в един корпус , задвижват се от едно зъбно колело , което при проблем има щифт , който се чупи и зъбното колело се движи свободно. Ако помпите не работят , всичкото масло е в картера , коляновия вал го бие , и при движение на буталото надолу , налягането вкарва изпарения във филтъра. При този сценарий ще пуши много. Та собственика на мотора трябва да свали капака на съединителя , под касетата е зъбното колело и помпите , ще се види какво е положението. Може и зегерката която държи зъбното колело да е изпаднала при превоза.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X