До: КЛР 600
	
		
			
			
				
	
Умрем от любопитство как точно ще измериш ВН с мултицет...
Прегледай всички връзки по CDIто и engine stop ключа.
Виж кабелът за високо напрежение дали е добре набутан в бобината.
На КЛР е с медни жила. Пробвай с друг кабел.
Друга възможност по намаляваща вероятност
1. CDI - (Асен може да ти го е дал здраво, но да е пукнало по някаква причина).
2. Бобина
3. Индукционен датчик. Намира се в генератора.
Преди всичко останало провери с прозвъняване всички връзки от генератора до CDIto, контактната кутия и стопа.
На твоя КЛР не му трябва акумулатор за да запали.
					
					Първоначално публикуван от GSXR
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Прегледай всички връзки по CDIто и engine stop ключа.
Виж кабелът за високо напрежение дали е добре набутан в бобината.
На КЛР е с медни жила. Пробвай с друг кабел.
Друга възможност по намаляваща вероятност
1. CDI - (Асен може да ти го е дал здраво, но да е пукнало по някаква причина).
2. Бобина
3. Индукционен датчик. Намира се в генератора.
Преди всичко останало провери с прозвъняване всички връзки от генератора до CDIto, контактната кутия и стопа.
На твоя КЛР не му трябва акумулатор за да запали.


 
							
						

 
							
						 
							
						 
							
						
Коментар