До: КЛР 600
Умрем от любопитство как точно ще измериш ВН с мултицет...
Прегледай всички връзки по CDIто и engine stop ключа.
Виж кабелът за високо напрежение дали е добре набутан в бобината.
На КЛР е с медни жила. Пробвай с друг кабел.
Друга възможност по намаляваща вероятност
1. CDI - (Асен може да ти го е дал здраво, но да е пукнало по някаква причина).
2. Бобина
3. Индукционен датчик. Намира се в генератора.
Преди всичко останало провери с прозвъняване всички връзки от генератора до CDIto, контактната кутия и стопа.
На твоя КЛР не му трябва акумулатор за да запали.
Първоначално публикуван от GSXR
Преглед на мнение
Прегледай всички връзки по CDIто и engine stop ключа.
Виж кабелът за високо напрежение дали е добре набутан в бобината.
На КЛР е с медни жила. Пробвай с друг кабел.
Друга възможност по намаляваща вероятност
1. CDI - (Асен може да ти го е дал здраво, но да е пукнало по някаква причина).
2. Бобина
3. Индукционен датчик. Намира се в генератора.
Преди всичко останало провери с прозвъняване всички връзки от генератора до CDIto, контактната кутия и стопа.
На твоя КЛР не му трябва акумулатор за да запали.
Коментар