Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KLR 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Kawasaki KLR 600

    Пробвай с друга "звезда".
    После да почерпиш приятелите си
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #62
      До: Kawasaki KLR 600

      Ем това е обезателно

      Коментар


      • #63
        До: Kawasaki KLR 600

        Между другото търся манивела за КЛР600. Спешно е.
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #64
          До: Kawasaki KLR 600

          Попитай колегата asen_dp той може да има

          Коментар


          • #65
            До: Kawasaki KLR 600

            Колега,до каде я докара?Мерихте ли нещо по мотора?Накарай некой,който разбира от тоци,да ти премери датчика.Той е на отделна букса с 3 кабела,1 за лампата за свободна и др. 2 са за датчика.Измерете,колко ома е съпротивлението и ми пиши лс,аз да измеря моя.Също така,трябва да измерите,колко волта променлив ток дават намотките за запалването.Те са 2 бр,с по тънкия проводник,другите са за зареждането.

            Коментар


            • #66
              До: Kawasaki KLR 600

              A бе то и аз на клх-а ако не стане с сменяне на свещ ще трябва да замеря тоя датчик. И ми пише че трябва да е между 180 и 280 ома.
              Ма незнам дали са еднакви звездите. Дано на моя му е избила свещта, че хич не ми се мисли за другото.
              KAWASAKI Let the good times roll

              Коментар


              • #67
                До: Kawasaki KLR 600

                [QUOTE=GSXR;543628]A бе то и аз на клх-а ако не стане с сменяне на свещ ще трябва да замеря тоя датчик. И ми пише че трябва да е между 180 и 280 ома.
                Каде го пише?

                Коментар


                • #68
                  До: Kawasaki KLR 600

                  Ми в мануала на мотора който аз имам.
                  Pickup Coil Resistance (Crankshaft Sensor)



                  Unplug the two pin white plastic coupler with the green/white and white/yellow pickup coil leads. The pickup coil is also called the crankshaft sensor.

                  Touch one Ohmmeter lead to the green/white wire and the other meter lead to the white/yellow wire, using the half of the coupler that leads down to the engine. Replace the pickup coil if the measurement is not within specification.

                  (Specification for pickup coil resistance is 180 to 280 Ohms)
                  има и 2 снимки ама нема да излязат
                  KAWASAKI Let the good times roll

                  Коментар


                  • #69
                    До: Kawasaki KLR 600

                    Ем не сам му правил нищо Ще го карам при 1 колега на вуйчо ми от Бухово Да видим дали ще може да го оправи Ако не с чука

                    Коментар


                    • #70
                      До: Kawasaki KLR 600

                      Колеги от скоро карам КЛР 600 модел 88г.Но цилиндара ми е за шлаив,някои имали представа колко трябва да стане диаметърът при третия шлаив???? Благодаря предварително!!

                      Коментар


                      • #71
                        До: Kawasaki KLR 600

                        Умрем от любопитство как разбра, че е за трети ремонт, като не знаеш диаметъра?
                        95,75
                        Или си намери бутало и по него шлайфай.
                        Ако старото бутало е читаво му направи риза, Старата се избива и се слага нова гилза. Тя си е чугунена и става лесно.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #72
                          До: Kawasaki KLR 600

                          Колега,оправихте ли моторетката?

                          Коментар


                          • #73
                            До: Kawasaki KLR 600

                            Ами закарах го на вуйчо ми при 1 колега от Бухово преди 2 дни ..
                            Казва се Георги незнам дали влиза в форума Дано да го оправят ,че трябва да се кара ,а ще пиша какво му е било и какво му е правено 100% ще се сменят гумички ,а сигорно и сигменти
                            ,а по тоците си нямам и напредстава какво ще се прави дано да ги оправят ,че ....

                            Коментар


                            • #74
                              До: Kawasaki KLR 600

                              Здравеите,
                              можеби не е тука мястото (защото съм пуснал подобна тема ама...) някой каза че на DOMINATORA са само дебели проводници (на звездата) а някои знае ли какво напрежение отива до тях и после от тях до CDI
                              Мерси

                              Коментар


                              • #75
                                До: Kawasaki KLR 600

                                До тях не отива напрежение. То тръгва ОТ тях и е от порядъка на 200V между фазите, които отиват в РР. Оттам излиза изправено напрежение 12-14V.
                                CDIто е свързано с индуктивния датчик, който е на същата звезда, но е от по-тънък проводник.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X