Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XR 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: honda xr 250

    Толкова си струват гумичките,незнам защо,тук всички си карат старите ендура с пьлна синтетика,мисля,че минерално ще им е по добре,те не правят толкова обороти като кросовите 4т,вземи си Мотул 3000 20w50 и ти гарантирам,че няма да имаш абсолютно никакви проблеми.

    Коментар


    • #47
      До: honda xr 250

      Днес говорих с майстора и той ми каза нещо много интересно, което между другото мисля, че бях чел някъде из темите в форума. Ставаше въпрос за мръсния въздушен филтър и издухани сегменти ? Възможно ли е износването на сегментите в голяма част да се причини от замърсен въздушен филтър, защото, когато погледнах моя и го тупнах на един черен балатум той взе, че стана кафяв от прах и пушилеци, та го изпрах и омаслих и затуй сега се чудя дали това е възможно
      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
      [/FONT]________________________________________
      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
      [/CENTER]
      [/CENTER]

      Коментар


      • #48
        До: honda xr 250

        Първоначално публикуван от Даниел Туйков Преглед на мнение
        Наложи се да си поръчам комплект сегменти, майсстора каза, че мотора има нужда от 74мм. сегменти обаче тъй като никой не знае какъв ремонт са тази номерация сегменти поръчахме от Бултрако Пловдив комплект сегменти на късмет с размер "нормален ремонт". Сега обаче всичко е на късмет тъй като майстора незнае кой ремонт са нужните сегменти, а в Бултрако не работели с размери а с "ремонти"
        Моля, ако някой има информация да сподели дали това е правилния ремонт или не, защото все пак не са лев два и ако е нужно да се отреагира на момента !
        Модела е Хонда ХР 250 РР 93-4-та(незнам коя точно, защото на каплите пише 93-та, а след проверката на ИД номера на рамата излезе, че е 94-та ?! )

        Също така е поръчан комплект гумички на цена от ~13лв./бр. (12.70), та въпроса ми е добре ли е тази цена или е малко преувеличено ? Казаха, че частите се доставят от складове на Хонда и са напълно оригинални...дали е така ?

        Другия въпрос ми е дали маслото Agip 15W50 пълна синтетика е добро за този мотор ?

        Благодаря предварително, за отговорите !
        Отреагирай на момента - оригиналните сегменти и бутало са 73мм. Ако са се качили на 74, това са бая ремонти отгоре. Виж на сегментите които сте измъкнали дали има някаква номерация. По принцип при кавазакитата е N нещо си, при хондите не знам каква е. Примерно N50, N100. Това е на сегментите.
        Огледайте и буталото, пише ли нещо на него. Оригиналните части за тази Хонда върят до втори ремонт. Цял милиметър отгоре ми мирише на втори ремонт бутало и сегменти.

        И между другото си за бой, да знаеш Може ли да поръчваш сегменти на късмет ? Още повече че в интернет само като чукнеш и излизат оригиналните диаметър х ход на буталото, които са 73х59 ли беше, хода го забравих. Петдесет и няколко милиметра.

        За филтъра - сто процента може да ти прецака много повече от сегменти ако е мръсен.

        За това дали са оригинални частите - как очакваш някой да знае ?
        Оригинални ще са не се коси.
        Последно редактирано от Goblin; 28-08-07, 23:50.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #49
          До: honda xr 250

          Оригиналния ход и диаметър на буталото го знам още от преди за тази машина, но не знам колко микрона е един ремонт ?!
          По думите ти се явява, че явно 1-ви ремонт е 73,25 ; 2-ри 73,50 и 3-ти от 73,50мм. нагоре..
          Има вероятност ако сегментите не паснат да вкараме и една нова риза като евентуално се отнеме от стената на това бутало примерно?
          Утре ще се обадя и ще попитам дали е направена поръчката и ако не е ще им кажа да я отменят и евентуално да се реши какво ще се прави
          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
          [/FONT]________________________________________
          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
          [/CENTER]
          [/CENTER]

          Коментар


          • #50
            До: honda xr 250

            Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
            Комплект 3 сегмента оригинални Honda В.Търново магазин Makeya цена от преди няколко месеца 45 лв. По един сегмент не се продават нито за мотори нито за автомобили.
            Ще бъда благодарен на номера на Макея моторс в Троян, за да попитам дали нямат в наличност нужните ми части..
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #51
              До: honda xr 250

              Първоначално публикуван от Даниел Туйков Преглед на мнение
              Оригиналния ход и диаметър на буталото го знам още от преди за тази машина, но не знам колко микрона е един ремонт ?!
              По думите ти се явява, че явно 1-ви ремонт е 73,25 ; 2-ри 73,50 и 3-ти от 73,50мм. нагоре..
              Има вероятност ако сегментите не паснат да вкараме и една нова риза като евентуално се отнеме от стената на това бутало примерно?
              Утре ще се обадя и ще попитам дали е направена поръчката и ако не е ще им кажа да я отменят и евентуално да се реши какво ще се прави
              За ремонтите не съм сигурен, тук нека се изкаже някой по-компетентен от мен. Мисля че 1ви ремонт е 73.50, понеже се води 0.25, но се броят 0.25 от всяка страна на цилиндъра, което прави общо 0.50. Но пак повтарям - не съм сигурен.

              За сметка на това съм сигурен че ако тръгнеш да шлайфаш от буталото а не от цилиндъра ще станеш основоположник на ново течение в ремонтното изкуство.
              Идеята да сложиш риза не е лоша, понеже има шансове да е овализиран цилиндъра в сегашното си състояние, но ризата се шлайфа по буталото, а не обратното. Ризите се продават в неготов вид, и трябва да се шлайфат след полагане в цилиндъра. И така или иначе - сложиш ли нова риза - не е зле да смениш и буталото.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #52
                До: honda xr 250

                Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                За ремонтите не съм сигурен, тук нека се изкаже някой по-компетентен от мен. Мисля че 1ви ремонт е 73.50, понеже се води 0.25, но се броят 0.25 от всяка страна на цилиндъра, което прави общо 0.50. Но пак повтарям - не съм сигурен.

                За сметка на това съм сигурен че ако тръгнеш да шлайфаш от буталото а не от цилиндъра ще станеш основоположник на ново течение в ремонтното изкуство.
                Идеята да сложиш риза не е лоша, понеже има шансове да е овализиран цилиндъра в сегашното си състояние, но ризата се шлайфа по буталото, а не обратното. Ризите се продават в неготов вид, и трябва да се шлайфат след полагане в цилиндъра. И така или иначе - сложиш ли нова риза - не е зле да смениш и буталото.

                Най-лесния начин да си намери човек какви са буталата за мотора му е като отвори Google-то и напише WISECO. Отваряш сайта им и гледаш каталога примерно за Хонда http://www.wiseco.com/PDFs/Catalogs/...aCycleDirt.pdf
                На страница 7 за ХР250 от 1986 до 2004 размера на буталата са от 73мм до 78мм през 0,5мм , което ще рече че 74мм цилиндър е втори ремонт.
                Тва с шлайфането на буталото е наистина революционно решение Предлагам майстора на Даниел да иде да се гръмне някъде да не мъчи хората и себе си
                За хората които не им се е налагало да учат такива простотии като устройство на ДВГ ще уточня, че новите бутала имат много странна форма на нещо като конус ама не съвсем.

                Аве - къв е тоо ремонт дето сменяте само сегменти ??
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #53
                  До: honda xr 250

                  [quote=Даниел Туйков;200425]Има вероятност ако сегментите не паснат да вкараме и една нова риза като евентуално се отнеме от стената на това бутало примерно?/quote]

                  Брейй а аз си мислех че най-калпавия майстор е един дето шлайфаше цилиндрите на моторите с дървено трупче с намотана шкурка на него въртейки го с електрическа дрелка! Сечението на цилиндъра ставаше не овал а направо четирилистна детелина!!!
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #54
                    До: honda xr 250

                    Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                    Най-лесния начин да си намери човек какви са буталата за мотора му е като отвори Google-то и напише WISECO. Отваряш сайта им и гледаш каталога примерно за Хонда http://www.wiseco.com/PDFs/Catalogs/...aCycleDirt.pdf
                    На страница 7 за ХР250 от 1986 до 2004 размера на буталата са от 73мм до 78мм през 0,5мм , което ще рече че 74мм цилиндър е втори ремонт.
                    Тва с шлайфането на буталото е наистина революционно решение Предлагам майстора на Даниел да иде да се гръмне някъде да не мъчи хората и себе си
                    За хората които не им се е налагало да учат такива простотии като устройство на ДВГ ще уточня, че новите бутала имат много странна форма на нещо като конус ама не съвсем.

                    Аве - къв е тоо ремонт дето сменяте само сегменти ??
                    Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                    Брейй а аз си мислех че най-калпавия майстор е един дето шлайфаше цилиндрите на моторите с дървено трупче с намотана шкурка на него въртейки го с електрическа дрелка! Сечението на цилиндъра ставаше не овал а направо четирилистна детелина!!!
                    Колеги не сте прави ама хич, това значи, че повечето от вас не са били в Б.Н.А. или сега Б.А. там нещата се правят така. Даже не е необходимо да казвате на старшината, че земята е кръгла щото ще ви накара да я изравнявате с лопатата

                    Коментар


                    • #55
                      До: honda xr 250

                      Започвам да се замислям дали изобщо да пиша вече в този форум...
                      Постоянните подигравки и зсаобиколни нападения просто ми идват в повече...
                      Идеята за взимане на част от буталото беше моя, а не на майстора и той няма нищо общо, но това е друга тема..
                      Забравям за случая и просто ще се оправям сам както мога, все пак смятам, че всичко си има граници..

                      Благодаря за коментарите и помоща. Беше ми приятно !
                      Поздрави,
                      Даниел Туйков
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • #56
                        До: honda xr 250

                        Сакън, ще спадне активността на форума двойно !!!
                        Диферентски вземи се стегни, не си малко дете все пак. Всичко по-горе казано беше в границата на веселият бъзик.
                        Погледни поне за малко написаното по горе с нашите очи, а не с твоите:

                        - Ти виждаш информацията "подиграват ми се, нападат ме"
                        - Ако беше я чел с нашата настройка, щеше да прочетеш "Мдаммм...Няма да стане по тънката лайсна, ще си трябва ново бутало комплект и шлайф на цилиндъра ако става за шлайфане, ново бутало комплект и риза ако не става за шлайфане".

                        Предполгам реакциите бяха малко бурни понеже всеки знае колко творчески настроен си когато ти попаднат инструменти в ръцете, и при идеята че може да си попаднал на майстор който да е със същите новаторски пориви - мен лично ме обля студена пот, за другите не знам

                        Моторът ти е точно това което ти трябва - перпетум мобиле коeто се нуждае от минимална поддръжка, направи го като хората и ще си го караш дълги години.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #57
                          До: honda xr 250

                          Първоначално публикуван от Даниел Туйков Преглед на мнение
                          Ще бъда благодарен на номера на Макея моторс в Троян, за да попитам дали нямат в наличност нужните ми части..
                          То в Търново е Макеята, не в Троян
                          Виж тук (има си и форма за контакти):
                          http://www.makeya.com/contact.php
                          Hristo Draganov
                          http://htftp.domainbg.com/HD/

                          И аз искам България чиста ! ! !

                          Коментар


                          • #58
                            До: honda xr 250

                            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                            Сакън, ще спадне активността на форума двойно !!!
                            Диферентски вземи се стегни, не си малко дете все пак. Всичко по-горе казано беше в границата на веселият бъзик.
                            Погледни поне за малко написаното по горе с нашите очи, а не с твоите:

                            - Ти виждаш информацията "подиграват ми се, нападат ме"
                            - Ако беше я чел с нашата настройка, щеше да прочетеш "Мдаммм...Няма да стане по тънката лайсна, ще си трябва ново бутало комплект и шлайф на цилиндъра ако става за шлайфане, ново бутало комплект и риза ако не става за шлайфане".

                            Предполгам реакциите бяха малко бурни понеже всеки знае колко творчески настроен си когато ти попаднат инструменти в ръцете, и при идеята че може да си попаднал на майстор който да е със същите новаторски пориви - мен лично ме обля студена пот, за другите не знам

                            Моторът ти е точно това което ти трябва - перпетум мобиле коeто се нуждае от минимална поддръжка, направи го като хората и ще си го караш дълги години.
                            +1! Точно го е казал Гоблин! Ти Даниеле с тоя невървеж дето те е подгонил си почнал май да виждаш света само в черни краски! Разбирам те и ти съчувствам, още повече че и аз съм на подобно дереже (за мотора става дума)! По мои наблюдения хората във форума максимално се стараят да ти помагат, всеки според силите си, а това че от време на време има майтапи и бъзици си е напълно в реда на нещата, според мене! В крайна сметка ние водим разговор и то приятелски а майтапите и бъзиците са си неразделна част от приятелския разговор, поне според моите виждания! На тема професия също не бива да се засягаш! Ми аз какво да кажа като съм полицай, униформен, на най-ниско ниво в йерархията на МВР, дай ся да взема да приемам лично всеки виц за полицаи! Тц, тц няма да стане, не съм такъв тип!
                            Е ако съм те засегнал несправедливо с някое мое писание извинявай, не съм целял да те обидя!
                            "Do not correct a fool, for he will hate you;
                            Correct a wise man, for he will appreciate you."

                            Коментар


                            • #59
                              До: honda xr 250

                              То му е черно сега щото пак с ремонти се занимава и работата започва да заприличва на един друг негов проект ама нейсе ,турям точка и почвам сериозно.Даниелски знаеш ли че имах една хонда сивик със същия диаметър на буталата,даже и правих ремонт и ми останаха бая сигменти цял комплект ама ремонтни 74.5.И то нови

                              Коментар


                              • #60
                                До: honda xr 250

                                ...Нямам какво да кажа повече по темата, така че не очаквайте каквито и да било отговори, каквото е трябвало да бъде написано и да бъде ясно е написано и е достатъчно, за да стане ясно за какво точно става въпрос !
                                ----
                                ПП. Николай, благодаря за предложението, но имам други планове.. Имаш ЛС
                                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                                [/FONT]________________________________________
                                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                                [/CENTER]
                                [/CENTER]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X