От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване
	
		
Жоро ,филтъра / и не само/ на 2-т двигателя, е тясно свързан със неговата работа, разход ,динамика и тн. Има си определена зависимост - като почнеш от формата на филтърната кутия, сечението на отвора за засмукване на въздуха, пропускливостта на дунапрена, колко е омаслен, диаметър на карба, плоско или изпъкнало чело на буталото, прозорците на цилиндъра,реглажа или твърдостта на пружината на атак-клапата, резонатор, къс или дълъг заглушител - всичко тези фактори, са в тясна зависимост за работата на 2-т мотора и ти променяш едно от тях / филтъра/, което води до объркване на работата му....ти си го констатирал.
Сам си стигнал до извода, че с оригиналния филтър мотора "полудява". Просто, в определен момент на мотора му идва в повечко въздуха, обърква се гориво-въздушната смес и........
							
						
					
			
			
				Защо ?!?!?
			
		
	Сам си стигнал до извода, че с оригиналния филтър мотора "полудява". Просто, в определен момент на мотора му идва в повечко въздуха, обърква се гориво-въздушната смес и........
							
						
 .
 .... лудница. Ще си оставя мотора , така както си е и няма да го пипам повече. Благодаря ви още веднъж за бързите отговори, поздрави ! 
 Ще го проверя !
							
						
Коментар